Hey, dat laatste idee is wel supergaaf!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef purplerose het volgende:
Shoot in bos met bunkers?
Beetje grofere, speelsere meet, waar misschien de focus op beweging ligt? Of idd het idee van Toeps, de wat meer spooky kant in zwart/wit, beetje blair witch project ofzo
* -Marjo- is bang in het donker...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey, dat laatste idee is wel supergaaf!
Moeten we wel in het donker het bos in, durven we dat?
Alstu!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik nog in de OP? Bij amsterdam alstublieft.
Ook niet als we met zn heul veul zijn dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- is bang in het donker...
Haha... Fotograaf zegt tegen het ene model: "Jij gaat daar staan met zaklamp." Tegen het andere model: "Jij gaat hier staan."quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
*extra ping! moment: in het donker met zaklampen ofzo en dan mekaar gaan laten schrikken en daar foto's van maken. Volgens mij (theoretisch gesproken dan) zou dat pure schrik emotie op je foto moeten geven, ofzo
*
Dat werkt alleen als de forograaf een soort voorflits heeft. Geen idee of dat bestaat, maar twee keer flitsen dus waarbij je de tweede keer de foto maakt. Of zeg ik nu iets geks??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha... Fotograaf zegt tegen het ene model: "Jij gaat daar staan met zaklamp." Tegen het andere model: "Jij gaat hier staan."
Fotograaf roept: "Nu!" Model knipt met zaklamp, ander model schrikt. Fotograaf maakt foto.
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat de pure schrik emotie te halen is op de foto. Als je in het wildeweg met zaklampjes gaat schijnen is de fotograaf te laat voor de zaklamp alweer uit is.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:51 schreef purplerose het volgende:
Dan huren we gewoon een seriemoordenaar ofzo om op de modellen te komen jagen![]()
Vervallen steden. Lijkt mij mooi. Maar de plekken die ik weet hiervoor liggen iets verder naar het zuiden, in het Luikse.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef purplerose het volgende:
Shoot in bos met bunkers?
Beetje grofere, speelsere meet, waar misschien de focus op beweging ligt? Of idd het idee van Toeps, de wat meer spooky kant in zwart/wit, beetje blair witch project ofzo
Vervallen stedenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vervallen steden. Lijkt mij mooi. Maar de plekken die ik weet hiervoor liggen iets verder naar het zuiden, in het Luikse.
Ik had het over lowkey in het algemeen: dat als je er geen kleren voor aan kunt hebben het de drempel voor dat soort foto's maken niet echt lager maakt.quote:Waarom moet het laagdrempeling gemaakt worden?
In mijn optiek post Subhuman hier een idee, iets wat hij graag wil maken, met voorbeelden van wat hij zo ongeveer in zijn hoofd heeft. De laatste foto was volgens mij ook niet helemaal wat hij bedoelde (ik meen dat dat erbij stond).
En het is een hoogdrempelige shoot. Je kan tegen hem zeggen; ja ik wil wel, maar kom in een winterjas, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.
En melden zich geen modellen die dit nakend willen of durven, dan heeft Sub gewoon vette pech .
Als jij graag Low Key foto's van jezelf wil met kleren aan, dan kan je dat toch zelf voorstellen? Daar is dit topic toch voor? Of heb ik het mis?
* -Marjo- heeft nog steeds interesse...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Re het volgende:
als mijn studiootje af is in mijn nieuwe huissie gaat er wel ge-experimenteerd kunnen worden met LK
En als ik je nou low key in dikke wollen trui zou willen fotograferen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had het over lowkey in het algemeen: dat als je er geen kleren voor aan kunt hebben het de drempel voor dat soort foto's maken niet echt lager maakt.
Ik bood me ook niet aan als model voor het idee dat julie hadden bedacht, het was meer van "lowkey leuk maar voor mij zou ik wel kleding aan moeten hebben" en ben er sowieso toch niet geschikt voor
me2quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- heeft nog steeds interesse...
kan ook maar dat is een ander ideequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En als ik je nou low key in dikke wollen trui zou willen fotograferen?![]()
non parle a tequote:
Bedoelde je deze?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Disorder het volgende:
Waar kan ik die Fok fotosite ook al weer vinden? En waarom staat die niet in de openingspost?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef purplerose het volgende::.
Meer over de fotografen en modellen kun je vinden op de site die Subhuman voor dit doel heeft gemaakt (wel eerst even een wachtwoord bij bij hem vragen)
Wat PeRi zegt. Het staat er al een paar topics hoor, onderin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:59 schreef Disorder het volgende:
Waar kan ik die Fok fotosite ook al weer vinden? En waarom staat die niet in de openingspost?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef huiz het volgende:
Mijn naam staat nog steeds niet in de OP, wel op de site
Ik zat er ook al aan te denken. Straks maar ff met Soebhoe-man over hebbenquote:Maar msch moet je in de OP het lijstje wel helemaal weg laten, net zo makkelijk
Lijkt mij geen goed idee. Dit topic is veel toegankelijker dan de site, mensen kunnen hier meelezen, meeposten, ideeën spuien en reageren op andermans ideeën, resultaten laten zien in het relevante topic, etc. etc. Als je de lijst verplaatst naar de site zien mensen gelijk dat er gedeeltes zijn waarvoor je moet inloggen. Daar willen ze dan gelijk een login voor hebben, zonder dat ze eerst meeposten hier. En dat is nou juist wat we willen voorkomen, vanwege de persoonlijke gegevens die op de site staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef huiz het volgende:
Maar msch moet je in de OP het lijstje wel helemaal weg laten, net zo makkelijk
Ik vind het best, maar ik dacht dat de site juist weer veel meer info biedt dan dit lijstje (anders blijf je aan het updaten in welke regio's de modellen en fotografen werken)quote:
De site biedt ook veel meer info, en dat is de reden dat we gedeeltes daarvan hebben afgeschermd. De lijst met fotografen, modellen en provincies is voor iedereen zichtbaar, maar ik denk dat het toch een extra stap is om daar weer naartoe te klikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar ik dacht dat de site juist weer veel meer info biedt dan dit lijstje (anders blijf je aan het updaten in welke regio's de modellen en fotografen werken)
Dat wil ik best.quote:Maar zet me er iig maar even bij als je wilt
Die zou ik wel even willen zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 meld zich ff aan voor een foto shoot dinges
Dus mocht iemand ooit foto's willen maken van mijn geepe kopLaat maar ff horen.
Mail: marty26@gmail.com
Ik had al sorry gezegd dat ik je schoenen niet mooi vondquote:
quote:Ik ben op zoek naar een fotograaf voor een minimeet! (nou ja mini: 1 fotograaf en veel modellen )
Het seizoen is weer aangebroken... de modeshows gaan weer van start!
Op 4 september in Nootdorp (vlakbij Rijswijk zh) en op 11 september in Roosendaal. Het lijkt me heel erg leuk en gezellig als hier een Fok!fotograaf bij kan zijn. Enneh.. er zijn veel meer modellen buiten mij dus foto"objecten" genoeg!
Jammer dat het niet gelukt is, maar het ziet er wel heel leuk uit!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef IJzercookie het volgende:
Helaas is het niet tot een meet gekomen met 1 der fokkers, maar ik wil jullie toch even de foto's laten zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Ze zijn wel mooi maar jij hebt die feeling nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik had al sorry gezegd dat ik je schoenen niet mooi vond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |