SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.2 The shape of things to comeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
Let op: Vragen over het dowloaden van afleveringen mogen niet.. wij mogen je hier niet mee helpen
[ Bericht 8% gewijzigd door tonks op 28-08-2005 10:58:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:52 schreef PeRi het volgende:
Die zips doen het niet bij mij? Ik ben toch niet zo blond
De wmv's helemaal niet, en de movs ook niet? En bij 4 en 5 daarvan slaat ie ze op als 1.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Werken ze allemaal niet? bij mij werken er 2 .mov zips niet.. de wmv kan ik niet testen.
Yep ze doen het.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef tonks het volgende:
Ik heb de linkjes in de OP aangepast naar de site waar ik ze vandaan had.. ik denk dat je ze niet mag doorlinken ofzo.. zou nu wel moeten werken.
Nee AMERIKAquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef Plotinus het volgende:
Begrijp ik nu dat seizoen 2 is afgelopen op de NL tv? Fijn dat dat dan ook even vermeld wordt na de uitzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er lekt wel eens watquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ja
het seizoen starte toch de 8ste
ik beschouw deze als een trailer en dan kijk ik de HDTVquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef HomerJ het volgende:
AAARGH, Dillemma's!
Ik wil de aflevering echt graag zien, maar over 2 dagen is de kwaliteit veel beter. Hier had ik ook steeds last van met Seizoen 1. Keuzes maken zijn moeilijk
Ik zei niet mooi einde voor Marissa en Ryanquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:13 schreef truSteh het volgende:
Ik wacht ook gewoon op HD-TV dan, ken em uberhaupt niet vinden
Graag dus alles nog ff in spoilers zetten, dus glannie dat mooi einde voor marissa en ryan gaat eigenlijk ook iets te ver. Vink niet zo leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door martijnisgek op 07-09-2005 07:45:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marissa ziet er cute uit trouwens. En ze heeft der haar iets langer. Seth en Ryan hebben allebei haar korter. And Summer is always hot
Ik zeg Wooohooo"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Ik hoop met je mee, want in seizoen 2 waren de schrijvers ernstig de weg kwijt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jeah, ik kan ook niet wachten, ik hoop wel dat het weer een beetje het niveau krijgt van seizoen 1. Want sommige afleveringen van seizoen 2 waren echt
Anders let je daar ff op jahquote:Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Wytze het volgende:
Marissa ziet er cute uit trouwens. En ze heeft der haar iets langer. Seth en Ryan hebben allebei haar korter.
Lesbische scene'squote:Op woensdag 7 september 2005 15:59 schreef martijnisgek het volgende:
[..]
Waar kijk je anders deze serie voor?![]()
quote:Too Hot for TV: The Wet and Wild Kisses -- see the eight takes of the kissing scene between Alex and Mischa that the network wouldn?t let you!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef tonks het volgende:
Hey HE, dit staat er op de season2 dvd:
[..]
Het begint morgen pas, donderdag. Vrijdag dus voor ons aangezien ze ook een flink aantal uren tijdverschil hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 1 uur en 28 minuten en dan gaat the OC seizoen 3 in the States weer van start
ik heb zo een dingetje van konfabulator waar die het aan het aftellen was, ach je zou maar niets te doen hebben, hij klopt niet helemaalquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Het begint morgen pas, donderdag. Vrijdag dus voor ons aangezien ze ook een flink aantal uren tijdverschil hebben
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:27 schreef martijnisgek het volgende:
Wordt een leuke maand, meeste series beginnen weer...
Over eerste aflv.:Dat wou ik ook gaan posten na het zien van de aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouw van het rehab center is trouwens Jeri Ryan die iedereen wel kent van star trek en boston public.
Ah, Boston Public inderdaad!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat wou ik ook gaan posten na het zien van de aflevering.
Die vrouw van het rehab center is trouwens Jeri Ryan die iedereen wel kent van star trek en boston public.
Zoiets had ik inderdaad niet verwacht van Jimmy, vond hem in het begin altijd heel sympathiek en juist het tegenovergestelde van Julie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Wytze het volgende:
Nu iedereen hem gezien heeft.
Wat vonden jullie van die scene tussen Jimmy en Sandy. Ik vind Jimmy een eikel en opzouten ermee
Het lag er inderdaad wel erg dik bovenop dat dat mens 'iets' wil met Kirsten.quote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef Miguel het volgende:
Die obsessie zeker, dat is wel duidelijk gebleken uit verschillende shots waarin ze naar haar kijktSpannend...
ja waar dan ? ik zie allemaal dat zequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef tonks het volgende:
in die trailers zie je trouwens ryan vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordenMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de aflevering 'n beetje tegenvallen. Ik had voor 'n season premiere iets meer verwacht. Ik had ook gehoopt dat 't liegen tussen Sandy en Kirsten over zou zijn. Ze vertellen elkaar gewoon nix! Echt jammer. Maar ja, ik vind the O.C. toch wel leuk! Morgen weer nieuwe aflevering! jeej!Knofje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
jimmy for surequote:
California acousticquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef S3rp3nt het volgende:
welk liedje? episode 2? of http://www.oc-t.org/vmw/i/303.01.fox.zip?
Ik denk dat ze uiteindelijk wel terug komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef Chillmeister het volgende:
Denk je dat Ryan en Marissa terug komen op school (uiteindelijk) of dat ze daadwerkelijk een nieuwe school moeten zoeken?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:10 schreef Kang-He het volgende:Ik vind het juist wel leuk weer zo'n vaag persoon erin die op narigheid uit is, geeft weer een beetje spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Kang-He dit hoef je toch niet te spoilertaggen? Dit is het OC amerika topic en ep2 is geweest dus je mag ervan uitgaan dat de mensen die hier komen die gezien hebben lijkt me.
Anders is het hun eigen schuld![]()
Ik vind haar wel lachen, ze is zo uptight... Ze doet me denken aan Paris uit Gilmore Girls toen Rory en zij nog op Chilton zaten.quote:Op zondag 18 september 2005 05:27 schreef Notorious het volgende:
Die Taylor mogen ze trouwens ook een nekschot geven irritant wijf! Door haar kwam die vent erachter dat Marissa op die kermis was... waardoor al die ellende begon.
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn handquote:Op zondag 18 september 2005 19:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
jimmy moet gewoon opbokken uit de serie... altijd al een slechte acteur gevonden en daarnaast is de rol die hij speeld ook nog eens irritant
Hoe kan het eigenlijk dat ie nu weer in de schulden zit? Je zou denken dat ie beter met z'n geld om ging na fiasco in seizoen 1.quote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn hand
Waarschijnlijk is dit nog een oude schuldeiser, die zich niet zo makkelijk liet afschepen.quote:Op maandag 19 september 2005 09:51 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat ie nu weer in de schulden zit? Je zou denken dat ie beter met z'n geld om ging na fiasco in seizoen 1.
volgens mij niet want ze hadden het over zijn boot of zo, en volgens mij had die die pas na datdie zijn schulden had afbetaald dus het zouden best wel nieuwe schulden kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit nog een oude schuldeiser, die zich niet zo makkelijk liet afschepen.
bank heeft hem in beslag genomen omdat hij zijn schuld bij de bank ook niet kan afbetalen, en verder leek me die kerel nou ook niet het type waar je graag schulden bji wilt hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef SpugendeLama het volgende:
Wat ik er van begreep had die man de boot van Jimmy zullen kopen, toen is Jimmy met de aanbetaling gaan beleggen en is al dat geld verloren en kan de boot niet leveren omdat de bank die in beslag heeft genomen of hij kan hem niet verkopen omdat de boot nu op naam van de bank staat ofzo.
het zou me niets verbazen als het zoiets is. Of dat hij alles aan een goed doel geeft ofzo. Zou ook nog wel in de gedachte van de serie passen (veel goede-doelen-feestjes enzo)quote:Op maandag 19 september 2005 11:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik hoorde in een spoiler dat Caleb's erfenis alleen maar schulden of niets zou zijn.
dat lijkt me een erg onlogische gebeurtenis, want tot vlak voor zijn dood had hij een groot huis, dikke auto's hoop personeel en genoeg geld om iedereen om te kopen... daarnaast vermoedde hij niet dat hij binnekort dood zou gaan, dus waarschijnlijk had hij nog zat geld.
De boot is niet in beslag genomen. Dat kan niet, want Marissa, Ryan, Summer en Seth willen met die boot vluchten als blijkt dat Ryan wordt gearresteerd.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
bank heeft hem in beslag genomen omdat hij zijn schuld bij de bank ook niet kan afbetalen, en verder leek me die kerel nou ook niet het type waar je graag schulden bji wilt hebben.
Ja dat zei iemand hierboven ook al.. ik vind het een eikelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef Thomas B. het volgende:
die decaan speelde ook in The L Word volgens mij...
Elke donderdagavond in amerika, dus vrijdag voor ons te downloaden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:39 schreef Komakie het volgende:
Ohwja, wanneer is aflevering 3?
Ik kan niet wachten![]()
Mag je niet om vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef Wytze het volgende:
Heeft iemand dat nummertje? die je in die laatste scene hoort. Enige dat ik kon vinden was California Club version
volgens mij komt ie pas laat 2005 of begin 2006 op de 5e oc cd.. ik heb em wel al uit de aflevering geriptquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Wytze het volgende:
Effe inbinden moraal ridder
Now send me the song
ja klopt, was iig iets in de richting dat ie tegen julie zei dat ze beter ff geen geld kon uitgeven ofzoiets.quote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef MiZzJaDe het volgende:
er was in seizoen 2 toch een aflevering waar Caleb ook iets zei over geen geld meer hebben ofzo? zoiets iig?
Dat ging toendertijd toch over de 'company-account', dat ze die pony daar niet op mocht laten boeken, want dat zou nogal een vreemde bedrijfsinvestering zijn...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:54 schreef SouthernSun het volgende:
ja klopt, was iig iets in de richting dat ie tegen julie zei dat ze beter ff geen geld kon uitgeven ofzoiets.
Ik dacht ook dat Cal geldproblemen had. Alles werd in de gaten gehouden, en daarbij kocht hij dat huis van een miljoen of tien (of weet ik hoeveel), en Julie bleef ook maar uitgeven. Kleding, een nieuwe pony want de andere wordt kaal...Dan loopt het wel op.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat ging toendertijd toch over de 'company-account', dat ze die pony daar niet op mocht laten boeken, want dat zou nogal een vreemde bedrijfsinvestering zijn...![]()
Ik kan ook alleen maar de geripte versie vinden...zonde, want zo mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef tonks het volgende:
[..]
volgens mij komt ie pas laat 2005 of begin 2006 op de 5e oc cd.. ik heb em wel al uit de aflevering geript
Zo geniaal dat nummerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar de geripte versie vinden...zonde, want zo mooi!
Ik haal ze altijd bij http://www.pre-occupied.net/octrailersquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik vond de aflevering wel okee. beetje voorspelbaar, maar dat is een vaker gehoord probleem bij deze serie.
waar kun je trouwens die previews bekijken? dat wil ik wel ff zien namelijk
Jimmy heeft tonnen/miljoenen geleend. Dat verdien je niet zomaar terug.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:31 schreef truSteh het volgende:
Jimmy is echt een kloothommel ook heZeg gewoon de waarheid ipv telkens uit te stellen, bied hem aan dat je voor hem werkt of iets dergelijks, er zijn honderd manieren om geld te krijgen. Maarja dat is waarschijnlijk niet leuk voor de serie
Die dean (of hoe schrijf je dat) is trouwens ook best wel een klootzak, hij is denk familie ofzo van die Taylor, hij word betaald door haar papa ofzo dus als Taylor dan probleempjes heeft dan komt hij wel ff aanrennen, zo zie ik het
Dan doe je iets foutquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef CloudStrife het volgende:
GVD geen seeds, alleen maar leechers
Me2. Retegoede kwaliteit voor die 350 mbquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef tonks het volgende:
LOL, die neem ik altijd
die dean heet niet voor niets Hessquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Tommeh het volgende:
Goeie ep idd. Ik word echt gek van die dean...
Dat dacht ik inderdaad vorige aflevering ook al!! Dat zou ook weer een ideaal uitgangspunt geven voor Seth en Summer om hem te 'busten' en zo te zorgen dat ze weer rustig van hun laatste jaar kunnen genieten... (hopelijk kan Ryan dan ook terugkomen naar Harbor, want anders gaat Seth dagelijks wedgies krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zijn het neukertjes
Kirsten is altijd in loondienst geweest neem ik aan. Verder is zij nu de eigenaar van het bedrijf. Aangezien dat een bv is, is ze niet financieel aansprakelijk. wat diep over iets wat niet echt isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef lady23 het volgende:
Ja die Charlotte is iig zeker weten op geld uit.... Caleb was dus helemaal blut maar wat is de financiele situatie van Kirsten dan? Ik bedoel van een kale kip kun je niet plukken
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:08 schreef Aurelium het volgende:
Was dat nou de eerste keer ofzo voor Ryan en marissa? Die hadden toch al lang geneukt....
Haha nee man, dacht een vriend van me ook. Maar hell noquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:08 schreef Aurelium het volgende:
Was dat nou de eerste keer ofzo voor Ryan en marissa? Die hadden toch al lang geneukt....
Geen idee hoe dit precies zit. Kirsten was C.F.O. dit is het hoogste na C.E.O. en dat was Julie, maar die was ontslagen door Caleb (als grootste aandeelhouder) Kirsten krijgt waarschijnlijk al Caleb's aandelen dus dat zou haar het recht geven om een nieuw iemand aan te stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Kirsten is altijd in loondienst geweest neem ik aan. Verder is zij nu de eigenaar van het bedrijf. Aangezien dat een bv is, is ze niet financieel aansprakelijk. wat diep over iets wat niet echt is
Niet als de rechtspersoon failliet is (werd er niet gezegd dat Caleb ook geld had geleend voor het bedrijf?) Ennuh... dat huis hebben ze ook van Caleb gekregen, dat zou zelfs nog op zijn naam kunnen staan misschien (plottwist: De Cohens verhuizen naar Chino, samen met de Coopersquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit precies zit. Kirsten was C.F.O. dit is het hoogste na C.E.O. en dat was Julie, maar die was ontslagen door Caleb (als grootste aandeelhouder) Kirsten krijgt waarschijnlijk al Caleb's aandelen dus dat zou haar het recht geven om een nieuw iemand aan te stellen.
Voorlopig zitten de Cohen's er nog wel even warmpjes bij dus
Hahaha dat zou een goede zijn roflquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:30 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet als de rechtspersoon failliet is (werd er niet gezegd dat Caleb ook geld had geleend voor het bedrijf?) Ennuh... dat huis hebben ze ook van Caleb gekregen, dat zou zelfs nog op zijn naam kunnen staan misschien (plottwist: De Cohens verhuizen naar Chino, samen met de Coopers)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:33 schreef tonks het volgende:KLopt heb de trailer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:33 schreef tonks het volgende:Had ik ook al gezien ja, dat gaf mij ook de ingeving voor deze geniale plottwist, wellicht zouden ze een spin-off kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seth krijgt natuurlijk ook een 'warm welcome' (Welcome to Chino BITCH)
![]()
En Ryan die hem dan op z'n bek slaat en dat zegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien ja, dat gaf mij ook de ingeving voor deze geniale plottwist, wellicht zouden ze een spin-off kunnen makenSeth krijgt natuurlijk ook een 'warm welcome' (Welcome to Chino BITCH)
![]()
Die zien we nog wel terug denk ik hoor, hierboven zei iemand het ook al, toen ze snel uit dat huis vluchtte, zei ze nog tegen die verhuurster 'I think I'll spend some time on the beach' oid...quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef Komakie het volgende:
Wel goed dat Kirsten weer terug is trouwens. Vond het maar niets dat ze niet thuis was... Die Charlotte is gewoon een kutwijf.
My sentiments exactly. Ze keek ook zo naar hem terwijl ze tegen summer zij "a little to the left, more more more more"quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef Komakie het volgende:
Die Decaan en Taylor zijn neukertjes. Dat kan haast niet anders. Zou ook wel logisch zijn. Als ze wat hebben en hij is verliefd op haar dan doet hij alles wat ze vraagt. Zij is pissed op Ryan, Summer en Seth omdat ze met Marissa om gaan. En Marissa is haar ultieme haat omdat die alles is wat zij had willen zijn ofzo
Dat zou ook een mooie zijn ja. Dat Marissa wel mag terug komen maar Ryan niet.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Wytze het volgende:
[..]
My sentiments exactly. Ze keek ook zo naar hem terwijl ze tegen summer zij "a little to the left, more more more more"
Seth of Summer ziet ze zoenen of sexen, gaat naar de principal. Die knakker wordt ontslagen. Ryan & Marissa mogen weer terug op school komen omdat die dean handelde onder valse motieven.
OF Marissa mag alleen terug komen maar Ryan niet omdat die hem sloeg.
It's gonna be fun - Overigens zou ik die Taylor ook wel doen
Zooo ja Alex was ook p0rno. Maar ik zou Taylor wel doen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooie zijn ja. Dat Marissa wel mag terug komen maar Ryan niet.
Of dat ze allebij niet mogen terug komen ondanks dat die gast weg gaat ofzo.
Ik vind die Taylor niet zo. Had ik liever Alex of Lindsay gehad
Marissa was al ontmaagd door luke, die een dag erna vreemd ging, oech, dat waren nog eens tijden, toen was the OC tenminste nog een beetje 'dark' en gewaagd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef HomerJ het volgende:
Hebben Seth & Summer nog wat? Ik zie ze nooit meer zoenen en lijken meer goede vrienden. Jammer dat ze geen sex meer hebben, dat was hilarisch in seizoen 1![]()
Ik dacht trouwens dat Jimmy dood was, hij dreef zo levenloos in 't water. Wel mooi stukje, die ontmaagding van Marrissa, Kirsten & Jimmy en met toffe muziek
In seizoen 2 is dat iig niet gebeurd.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
Wel in bed zoenen en Ryan deed een poging tot maar ze hebben nog nooit geneuqt nee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
alweer een leugen, stelletje kippendievenquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
mja zo iemand was ook even nodig in de serie... iemand waar mensen zich aan ergeren... zorgt voor een beetje energie in de show
sterf, oscarquote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef oscardebakker het volgende:
[..]
alweer een leugen, stelletje kippendieven
Jep, was de eerste aflevering ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef truSteh het volgende:
hij probeerde ooit al eens iemand te slaan in de eerste of tweede aflevering ofzo in seizoen 1, maar dat draaide niet echt op veel goeds uit
`quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Idd!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
thnx voor het laten weten
Volgende keer ff tussen spoiler tags zetten graag want ik kijk expres nooit de teasers van de tv omdat ik blind in een aflevering wil stappen en ik kom elke keer pas weer in dit topic als ik de aflevering gezien heb.
Tenminste, ik neem aan dat jij de aflevering ook nog niet gezien hebt?
arg! god, hou aub je mond!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Eerste paar afleveringen van seizoen 2 vond ik geniaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Takemenow het volgende:
(Gaat nog over ep 3)
Wat de fuck is Ryan dan voor "stoere jongen" ? Heeft ie haar nog steeds niet geneukt na 2 jaar?!?!![]()
Beetje ongeloofwaardig voor zijn personage...vind hem steeds minder cool
![]()
Wel een mooie laatste zin van Sandy, dat er nooit iets gebeurt in Newport![]()
![]()
Ik vind die Dennis eigenlijk maar een beetje een sukkel, doet me denken aan Danny uit seizoen 1quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:29 schreef dady het volgende:
Die nieuwe kerel met die krullen wat een held.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zijn het neukertjes
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Miguel het volgende:
Dat dacht ik inderdaad vorige aflevering ook al!! Dat zou ook weer een ideaal uitgangspunt geven voor Seth en Summer om hem te 'busten' en zo te zorgen dat ze weer rustig van hun laatste jaar kunnen genieten... (hopelijk kan Ryan dan ook terugkomen naar Harbor, want anders gaat Seth dagelijks wedgies krijgen)
Natuurlijk, dat ligt er dan ook wel heel dik bovenop, R&M hebben de distorted relationship welke uiteindelijk toch eindigt met een happy end, daar drijft de serie al 2 jaar op...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Ik heb trouwens ook een gevoel dat er iets gaat gebeuren met johnny en marissa. Of in ieder geval dat hij voor problemen gaat zorgen tussen ryan en marissa
Wie was Danny dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind die Dennis eigenlijk maar een beetje een sukkel, doet me denken aan Danny uit seizoen 1
Dat was Summer's revenge op Seth vanwegequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wie was Danny dan?
Ik kan me niks herrineren
Dan mag Ryan weer eens iemand slaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Ik heb trouwens ook een gevoel dat er iets gaat gebeuren met johnny en marissa. Of in ieder geval dat hij voor problemen gaat zorgen tussen ryan en marissa
Ik denk dat die Johnny zich wel goed in de situatie van Marissa kan plaatsen. Misschien dat hij vroeger ook zo'n soort gelijke situatie heeft meegemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Fucking groot jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef truSteh het volgende:
Eindelijk Summers huis gezien, damn wat een huis zeg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die surfdude.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Crazykill het volgende:
Wie is die Johnny waar jullie het allemaal over hebben??
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Crazykill het volgende:
Wie is die Johnny waar jullie het allemaal over hebben??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik vind Summer echt steed gaver worden. zoals ze zich ook deze aflevering weer gedraagd, helemaal goed
Best groot huisje hebben haar ouders trouwens. Ben wel benieuwd wat haar pa doet....
Ik neem tenminste aan dat haar stiefmoeder dat niet allemaal bij mekaar heeft gespaard aangezien die zo maf als een deur is(volgens Summer)
Anyway, Ik mis trouwens een beetje de "after-parties" uit het eerste seizoen. Zat laatst weer een paar van die afleveringen te kijken en toen waren er (vooral in het begin) regelmatig feestjes. Nou zijn het bijna alleen nog maar officiele schoolfeesten enzo. Geen After-parties naderhand meer waar van die idiote dingen gebeuren of gewoon feestjes in het algemeen bij mensen thuis enzo. Van die niet officiele dingen bedoel ik. Die miste ik het 2de seizoen ook al trouwens...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]Plastisch chirurg.. duh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik vind Summer echt steed gaver worden. zoals ze zich ook deze aflevering weer gedraagd, helemaal goed
Best groot huisje hebben haar ouders trouwens. Ben wel benieuwd wat haar pa doet....
Ik neem tenminste aan dat haar stiefmoeder dat niet allemaal bij mekaar heeft gespaard aangezien die zo maf als een deur is(volgens Summer)
http://www.pre-occupied.net/octrailers/w/threemedia.phpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:28 schreef Ace1 het volgende:
Waar kan ik de trailer vinden van ep5?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef tonks het volgende:Voor ep56 'The perfect couple) (s03e05) staat idd nog geen airdate, maar voor ep57 'the swells' (s03e06) staat overal wel 13 oktober '05 aangegeven... waaruit ik dus afleid dat er op 6-10-2005 ook gewoon een episode zal worden uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, idd, vooral die opmerking tegen Ryan was echt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Wytze het volgende:
Ik vond Seth geniaal deze ep.
"You home school kids are so patthetic" tegen ryan
"Little heads up would have been nice Woman" tegen summer
Hmmm nou je het zegt is het wel eens gezegd geloof ik....quote:
Ik vind die Jeri Ryan eigenlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ol heb eindelijk aflv 1 t/m 3 gekeken en over een uurtje 4
jeri is echtze was in star trek al
hier ook...
voor de rest moet ik wel eerlijk toegeven dat ze goed beginnen waar seizoen 2 soms een btjewas is seizoen 3 tot nu toe mij echt niet tegen gevallen!
Salvation van the Black Rebel Motorcycle Club. Superband!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Erg leuke aflevering, seizoen 3 is echt zo geweldig.![]()
Weet iemand trouwens welk liedje het was toen Jimmy vorige episode in elkaar werd geslagen? Kan op theocshow.com hem niet vinden
De schrijvers zitten weer op de goede weg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Erg leuke aflevering, seizoen 3 is echt zo geweldig.![]()
Doet me erg denken aan die geflopte serie die eind jaren '90 door Veronica is uitgezonden: Malibu Shores. Daarin werden een school uit een rijke buurt en een school uit een arme buurt samengevoegd, met alle conflicten van dien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:25 schreef somegirl het volgende:
Vind die nieuwe school wel weer voor een leuk nieuw aspect zorgen, maar zie de buien problemen al weer aankomen natuurlijk!
Dat met die samengevoegde school doet mij ook wat denken aan het ook erg goede HeartbreakHighquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan die geflopte serie die eind jaren '90 door Veronica is uitgezonden: Malibu Shores. Daarin werden een school uit een rijke buurt en een school uit een arme buurt samengevoegd, met alle conflicten van dien.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
Dat met die samengevoegde school doet mij ook wat denken aan het ook erg goede HeartbreakHigh
Niet. 29/10 pas weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
is er nu wel of geen uitzending geweest??
zien een zootje posts terugquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
de hele tijd zat ik al te bedenken ik ken die nieuwe decaan uit een andere serie. Net zit ik ff the L Word te kijken op dvd en ja hoor daar kende ik hem van....
damn hij was in the L Word veel liever
moest wel dat iemand het al eerder moest opvallen ik had geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
zien een zootje posts terug
In the L Word was ie wel tof
Anyway... dat huis van SummerWist niet dat dat ook zo ziek was!
wtf???quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef CStriker het volgende:
Next Episode
Thursday November 10, 2005
aldus tv.com
![]()
en terecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moest wel dat iemand het al eerder moest opvallen ik had geen zin om terug te lezen![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en terecht.
jij za toch ook eerst in mijn L Word topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |