SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jimmy for surequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
California acousticquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef S3rp3nt het volgende:
welk liedje? episode 2? of http://www.oc-t.org/vmw/i/303.01.fox.zip?
Ik denk dat ze uiteindelijk wel terug komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef Chillmeister het volgende:
Denk je dat Ryan en Marissa terug komen op school (uiteindelijk) of dat ze daadwerkelijk een nieuwe school moeten zoeken?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:10 schreef Kang-He het volgende:Ik vind het juist wel leuk weer zo'n vaag persoon erin die op narigheid uit is, geeft weer een beetje spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Kang-He dit hoef je toch niet te spoilertaggen? Dit is het OC amerika topic en ep2 is geweest dus je mag ervan uitgaan dat de mensen die hier komen die gezien hebben lijkt me.
Anders is het hun eigen schuld![]()
Ik vind haar wel lachen, ze is zo uptight... Ze doet me denken aan Paris uit Gilmore Girls toen Rory en zij nog op Chilton zaten.quote:Op zondag 18 september 2005 05:27 schreef Notorious het volgende:
Die Taylor mogen ze trouwens ook een nekschot geven irritant wijf! Door haar kwam die vent erachter dat Marissa op die kermis was... waardoor al die ellende begon.
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn handquote:Op zondag 18 september 2005 19:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
jimmy moet gewoon opbokken uit de serie... altijd al een slechte acteur gevonden en daarnaast is de rol die hij speeld ook nog eens irritant
Hoe kan het eigenlijk dat ie nu weer in de schulden zit? Je zou denken dat ie beter met z'n geld om ging na fiasco in seizoen 1.quote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |