SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jimmy for surequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
California acousticquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef S3rp3nt het volgende:
welk liedje? episode 2? of http://www.oc-t.org/vmw/i/303.01.fox.zip?
Ik denk dat ze uiteindelijk wel terug komen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:23 schreef Chillmeister het volgende:
Denk je dat Ryan en Marissa terug komen op school (uiteindelijk) of dat ze daadwerkelijk een nieuwe school moeten zoeken?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:10 schreef Kang-He het volgende:Ik vind het juist wel leuk weer zo'n vaag persoon erin die op narigheid uit is, geeft weer een beetje spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Kang-He dit hoef je toch niet te spoilertaggen? Dit is het OC amerika topic en ep2 is geweest dus je mag ervan uitgaan dat de mensen die hier komen die gezien hebben lijkt me.
Anders is het hun eigen schuld![]()
Ik vind haar wel lachen, ze is zo uptight... Ze doet me denken aan Paris uit Gilmore Girls toen Rory en zij nog op Chilton zaten.quote:Op zondag 18 september 2005 05:27 schreef Notorious het volgende:
Die Taylor mogen ze trouwens ook een nekschot geven irritant wijf! Door haar kwam die vent erachter dat Marissa op die kermis was... waardoor al die ellende begon.
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn handquote:Op zondag 18 september 2005 19:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
jimmy moet gewoon opbokken uit de serie... altijd al een slechte acteur gevonden en daarnaast is de rol die hij speeld ook nog eens irritant
Hoe kan het eigenlijk dat ie nu weer in de schulden zit? Je zou denken dat ie beter met z'n geld om ging na fiasco in seizoen 1.quote:Op zondag 18 september 2005 21:21 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik vind hem ook zeer irritant te worden plus volgens mij heeft die ook nog eens een gat in zijn hand
Waarschijnlijk is dit nog een oude schuldeiser, die zich niet zo makkelijk liet afschepen.quote:Op maandag 19 september 2005 09:51 schreef Lethe het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat ie nu weer in de schulden zit? Je zou denken dat ie beter met z'n geld om ging na fiasco in seizoen 1.
volgens mij niet want ze hadden het over zijn boot of zo, en volgens mij had die die pas na datdie zijn schulden had afbetaald dus het zouden best wel nieuwe schulden kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef TheGame het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit nog een oude schuldeiser, die zich niet zo makkelijk liet afschepen.
bank heeft hem in beslag genomen omdat hij zijn schuld bij de bank ook niet kan afbetalen, en verder leek me die kerel nou ook niet het type waar je graag schulden bji wilt hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef SpugendeLama het volgende:
Wat ik er van begreep had die man de boot van Jimmy zullen kopen, toen is Jimmy met de aanbetaling gaan beleggen en is al dat geld verloren en kan de boot niet leveren omdat de bank die in beslag heeft genomen of hij kan hem niet verkopen omdat de boot nu op naam van de bank staat ofzo.
het zou me niets verbazen als het zoiets is. Of dat hij alles aan een goed doel geeft ofzo. Zou ook nog wel in de gedachte van de serie passen (veel goede-doelen-feestjes enzo)quote:Op maandag 19 september 2005 11:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik hoorde in een spoiler dat Caleb's erfenis alleen maar schulden of niets zou zijn.
dat lijkt me een erg onlogische gebeurtenis, want tot vlak voor zijn dood had hij een groot huis, dikke auto's hoop personeel en genoeg geld om iedereen om te kopen... daarnaast vermoedde hij niet dat hij binnekort dood zou gaan, dus waarschijnlijk had hij nog zat geld.
De boot is niet in beslag genomen. Dat kan niet, want Marissa, Ryan, Summer en Seth willen met die boot vluchten als blijkt dat Ryan wordt gearresteerd.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
bank heeft hem in beslag genomen omdat hij zijn schuld bij de bank ook niet kan afbetalen, en verder leek me die kerel nou ook niet het type waar je graag schulden bji wilt hebben.
Ja dat zei iemand hierboven ook al.. ik vind het een eikelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef Thomas B. het volgende:
die decaan speelde ook in The L Word volgens mij...
Elke donderdagavond in amerika, dus vrijdag voor ons te downloaden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:39 schreef Komakie het volgende:
Ohwja, wanneer is aflevering 3?
Ik kan niet wachten![]()
Mag je niet om vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef Wytze het volgende:
Heeft iemand dat nummertje? die je in die laatste scene hoort. Enige dat ik kon vinden was California Club version
volgens mij komt ie pas laat 2005 of begin 2006 op de 5e oc cd.. ik heb em wel al uit de aflevering geriptquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef Wytze het volgende:
Effe inbinden moraal ridder
Now send me the song
ja klopt, was iig iets in de richting dat ie tegen julie zei dat ze beter ff geen geld kon uitgeven ofzoiets.quote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef MiZzJaDe het volgende:
er was in seizoen 2 toch een aflevering waar Caleb ook iets zei over geen geld meer hebben ofzo? zoiets iig?
Dat ging toendertijd toch over de 'company-account', dat ze die pony daar niet op mocht laten boeken, want dat zou nogal een vreemde bedrijfsinvestering zijn...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:54 schreef SouthernSun het volgende:
ja klopt, was iig iets in de richting dat ie tegen julie zei dat ze beter ff geen geld kon uitgeven ofzoiets.
Ik dacht ook dat Cal geldproblemen had. Alles werd in de gaten gehouden, en daarbij kocht hij dat huis van een miljoen of tien (of weet ik hoeveel), en Julie bleef ook maar uitgeven. Kleding, een nieuwe pony want de andere wordt kaal...Dan loopt het wel op.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat ging toendertijd toch over de 'company-account', dat ze die pony daar niet op mocht laten boeken, want dat zou nogal een vreemde bedrijfsinvestering zijn...![]()
Ik kan ook alleen maar de geripte versie vinden...zonde, want zo mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef tonks het volgende:
[..]
volgens mij komt ie pas laat 2005 of begin 2006 op de 5e oc cd.. ik heb em wel al uit de aflevering geript
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |