Ik heb net allebij de afleveringen gezien
![]()
Afgelopen week heel seizoen 2 afgewerkt (Was vrij en de reden waarom ik vrij zou nemen is niet door gegaan dus had veel tijd over
![]()
) en nu dus begonnen met seizoen 3
![]()
Het gaat idd allemaal wel weer heel erg snel. Trey in 1 episode weg gebonjourt, Kirsten uit rehap, weer naar school toe. of toch niet
![]()
Wel ironisch trouwens dat Marissa niet toegelaten wordt op school terwijl Ryan het moeilijke ventje zou moeten zijn en iedereen hem in het begin niet mocht.
Die decaan bevalt me trouwens allerminst. Hij wil zich gewoon laten gelden volgens mij. Zoals hij tegen Ryan op het laatst ook zei van "ik dacht dat ik nog moeite zou moeten doen om jou op te laten rotten maar je doet het zelf al"
Bevalt me niets.
Belachelijk trouwens dat Marissa niet bij dat Carneval mocht zijn enzo. Maar ja... dat maakt het wel weer interresanter
![]()
Jimmy vind ik nu een eikel. Ik heb dat bij een aantal karakters al gehad. Bij Seth halverwege vorig seizoen, bij Summer vlak daarna en nu bij Jimmy. Die Zach heb ik nooit gemogen trouwens. Hoop ook niet meer dat hij terug komt. Ongeloofwaardig ventje
![]()
Maar Jimmy is iig niet slim bezig. Nouja, we merken het wel....
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:02 schreef Dawnbreaker het volgende:ik hoorde in een spoiler dat Caleb's erfenis alleen maar schulden of niets zou zijn.
dat lijkt me een erg onlogische gebeurtenis, want tot vlak voor zijn dood had hij een groot huis, dikke auto's hoop personeel en genoeg geld om iedereen om te kopen... daarnaast vermoedde hij niet dat hij binnekort dood zou gaan, dus waarschijnlijk had hij nog zat geld.
het zou me niets verbazen als het zoiets is. Of dat hij alles aan een goed doel geeft ofzo. Zou ook nog wel in de gedachte van de serie passen (veel goede-doelen-feestjes enzo)
Ik denk iig dat er geen geld gegeven wordt aan de nabestaanden. Dat zal erg moeilijk zijn voor Jimmy omdat het natuurlijk wel duidelijk is dat hij geld nodig heeft en dat zoekt bij Julie omdat die nog een erfenis krijgt. Tenminste dat denkt hij, maar ik denk dat het niet gaat gebeuren
![]()
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef CrookedEye het volgende:[..]
bank heeft hem in beslag genomen omdat hij zijn schuld bij de bank ook niet kan afbetalen, en verder leek me die kerel nou ook niet het type waar je graag schulden bji wilt hebben.
De boot is niet in beslag genomen. Dat kan niet, want Marissa, Ryan, Summer en Seth willen met die boot vluchten als blijkt dat Ryan wordt gearresteerd.
Als iets in beslag genomen is, mag je er geen gebruik meer van maken dus dat kan het niet zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"