SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lag er inderdaad wel erg dik bovenop dat dat mens 'iets' wil met Kirsten.quote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef Miguel het volgende:
Die obsessie zeker, dat is wel duidelijk gebleken uit verschillende shots waarin ze naar haar kijktSpannend...
ja waar dan ? ik zie allemaal dat zequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef tonks het volgende:
in die trailers zie je trouwens ryan vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordenMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de aflevering 'n beetje tegenvallen. Ik had voor 'n season premiere iets meer verwacht. Ik had ook gehoopt dat 't liegen tussen Sandy en Kirsten over zou zijn. Ze vertellen elkaar gewoon nix! Echt jammer. Maar ja, ik vind the O.C. toch wel leuk! Morgen weer nieuwe aflevering! jeej!Knofje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |