quote:Too Hot for TV: The Wet and Wild Kisses -- see the eight takes of the kissing scene between Alex and Mischa that the network wouldn?t let you!
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:30 schreef tonks het volgende:
Hey HE, dit staat er op de season2 dvd:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint morgen pas, donderdag. Vrijdag dus voor ons aangezien ze ook een flink aantal uren tijdverschil hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 1 uur en 28 minuten en dan gaat the OC seizoen 3 in the States weer van start
ik heb zo een dingetje van konfabulator waar die het aan het aftellen was, ach je zou maar niets te doen hebben, hij klopt niet helemaalquote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Het begint morgen pas, donderdag. Vrijdag dus voor ons aangezien ze ook een flink aantal uren tijdverschil hebben
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:27 schreef martijnisgek het volgende:
Wordt een leuke maand, meeste series beginnen weer...
Over eerste aflv.:Dat wou ik ook gaan posten na het zien van de aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouw van het rehab center is trouwens Jeri Ryan die iedereen wel kent van star trek en boston public.
Ah, Boston Public inderdaad!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat wou ik ook gaan posten na het zien van de aflevering.
Die vrouw van het rehab center is trouwens Jeri Ryan die iedereen wel kent van star trek en boston public.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets had ik inderdaad niet verwacht van Jimmy, vond hem in het begin altijd heel sympathiek en juist het tegenovergestelde van Julie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Wytze het volgende:
Nu iedereen hem gezien heeft.
Wat vonden jullie van die scene tussen Jimmy en Sandy. Ik vind Jimmy een eikel en opzouten ermee
Het lag er inderdaad wel erg dik bovenop dat dat mens 'iets' wil met Kirsten.quote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef Miguel het volgende:
Die obsessie zeker, dat is wel duidelijk gebleken uit verschillende shots waarin ze naar haar kijktSpannend...
ja waar dan ? ik zie allemaal dat zequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef tonks het volgende:
in die trailers zie je trouwens ryan vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordenMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de aflevering 'n beetje tegenvallen. Ik had voor 'n season premiere iets meer verwacht. Ik had ook gehoopt dat 't liegen tussen Sandy en Kirsten over zou zijn. Ze vertellen elkaar gewoon nix! Echt jammer. Maar ja, ik vind the O.C. toch wel leuk! Morgen weer nieuwe aflevering! jeej!Knofje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |