Zo geniaal dat nummerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef Love_My_Baby het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar de geripte versie vinden...zonde, want zo mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze altijd bij http://www.pre-occupied.net/octrailersquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik vond de aflevering wel okee. beetje voorspelbaar, maar dat is een vaker gehoord probleem bij deze serie.
waar kun je trouwens die previews bekijken? dat wil ik wel ff zien namelijk
Jimmy heeft tonnen/miljoenen geleend. Dat verdien je niet zomaar terug.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:31 schreef truSteh het volgende:
Jimmy is echt een kloothommel ook heZeg gewoon de waarheid ipv telkens uit te stellen, bied hem aan dat je voor hem werkt of iets dergelijks, er zijn honderd manieren om geld te krijgen. Maarja dat is waarschijnlijk niet leuk voor de serie
Die dean (of hoe schrijf je dat) is trouwens ook best wel een klootzak, hij is denk familie ofzo van die Taylor, hij word betaald door haar papa ofzo dus als Taylor dan probleempjes heeft dan komt hij wel ff aanrennen, zo zie ik het
Dan doe je iets foutquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef CloudStrife het volgende:
GVD geen seeds, alleen maar leechers
Me2. Retegoede kwaliteit voor die 350 mbquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef tonks het volgende:
LOL, die neem ik altijd
die dean heet niet voor niets Hessquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef Tommeh het volgende:
Goeie ep idd. Ik word echt gek van die dean...
Dat dacht ik inderdaad vorige aflevering ook al!! Dat zou ook weer een ideaal uitgangspunt geven voor Seth en Summer om hem te 'busten' en zo te zorgen dat ze weer rustig van hun laatste jaar kunnen genieten... (hopelijk kan Ryan dan ook terugkomen naar Harbor, want anders gaat Seth dagelijks wedgies krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zijn het neukertjes
Kirsten is altijd in loondienst geweest neem ik aan. Verder is zij nu de eigenaar van het bedrijf. Aangezien dat een bv is, is ze niet financieel aansprakelijk. wat diep over iets wat niet echt isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef lady23 het volgende:
Ja die Charlotte is iig zeker weten op geld uit.... Caleb was dus helemaal blut maar wat is de financiele situatie van Kirsten dan? Ik bedoel van een kale kip kun je niet plukken
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:08 schreef Aurelium het volgende:
Was dat nou de eerste keer ofzo voor Ryan en marissa? Die hadden toch al lang geneukt....
Haha nee man, dacht een vriend van me ook. Maar hell noquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:08 schreef Aurelium het volgende:
Was dat nou de eerste keer ofzo voor Ryan en marissa? Die hadden toch al lang geneukt....
Geen idee hoe dit precies zit. Kirsten was C.F.O. dit is het hoogste na C.E.O. en dat was Julie, maar die was ontslagen door Caleb (als grootste aandeelhouder) Kirsten krijgt waarschijnlijk al Caleb's aandelen dus dat zou haar het recht geven om een nieuw iemand aan te stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Kirsten is altijd in loondienst geweest neem ik aan. Verder is zij nu de eigenaar van het bedrijf. Aangezien dat een bv is, is ze niet financieel aansprakelijk. wat diep over iets wat niet echt is
Niet als de rechtspersoon failliet is (werd er niet gezegd dat Caleb ook geld had geleend voor het bedrijf?) Ennuh... dat huis hebben ze ook van Caleb gekregen, dat zou zelfs nog op zijn naam kunnen staan misschien (plottwist: De Cohens verhuizen naar Chino, samen met de Coopersquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit precies zit. Kirsten was C.F.O. dit is het hoogste na C.E.O. en dat was Julie, maar die was ontslagen door Caleb (als grootste aandeelhouder) Kirsten krijgt waarschijnlijk al Caleb's aandelen dus dat zou haar het recht geven om een nieuw iemand aan te stellen.
Voorlopig zitten de Cohen's er nog wel even warmpjes bij dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dat zou een goede zijn roflquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:30 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet als de rechtspersoon failliet is (werd er niet gezegd dat Caleb ook geld had geleend voor het bedrijf?) Ennuh... dat huis hebben ze ook van Caleb gekregen, dat zou zelfs nog op zijn naam kunnen staan misschien (plottwist: De Cohens verhuizen naar Chino, samen met de Coopers)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:33 schreef tonks het volgende:KLopt heb de trailer gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:33 schreef tonks het volgende:Had ik ook al gezien ja, dat gaf mij ook de ingeving voor deze geniale plottwist, wellicht zouden ze een spin-off kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seth krijgt natuurlijk ook een 'warm welcome' (Welcome to Chino BITCH)
![]()
En Ryan die hem dan op z'n bek slaat en dat zegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Miguel het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien ja, dat gaf mij ook de ingeving voor deze geniale plottwist, wellicht zouden ze een spin-off kunnen makenSeth krijgt natuurlijk ook een 'warm welcome' (Welcome to Chino BITCH)
![]()
Die zien we nog wel terug denk ik hoor, hierboven zei iemand het ook al, toen ze snel uit dat huis vluchtte, zei ze nog tegen die verhuurster 'I think I'll spend some time on the beach' oid...quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef Komakie het volgende:
Wel goed dat Kirsten weer terug is trouwens. Vond het maar niets dat ze niet thuis was... Die Charlotte is gewoon een kutwijf.
My sentiments exactly. Ze keek ook zo naar hem terwijl ze tegen summer zij "a little to the left, more more more more"quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef Komakie het volgende:
Die Decaan en Taylor zijn neukertjes. Dat kan haast niet anders. Zou ook wel logisch zijn. Als ze wat hebben en hij is verliefd op haar dan doet hij alles wat ze vraagt. Zij is pissed op Ryan, Summer en Seth omdat ze met Marissa om gaan. En Marissa is haar ultieme haat omdat die alles is wat zij had willen zijn ofzo
Dat zou ook een mooie zijn ja. Dat Marissa wel mag terug komen maar Ryan niet.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Wytze het volgende:
[..]
My sentiments exactly. Ze keek ook zo naar hem terwijl ze tegen summer zij "a little to the left, more more more more"
Seth of Summer ziet ze zoenen of sexen, gaat naar de principal. Die knakker wordt ontslagen. Ryan & Marissa mogen weer terug op school komen omdat die dean handelde onder valse motieven.
OF Marissa mag alleen terug komen maar Ryan niet omdat die hem sloeg.
It's gonna be fun - Overigens zou ik die Taylor ook wel doen
Zooo ja Alex was ook p0rno. Maar ik zou Taylor wel doen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooie zijn ja. Dat Marissa wel mag terug komen maar Ryan niet.
Of dat ze allebij niet mogen terug komen ondanks dat die gast weg gaat ofzo.
Ik vind die Taylor niet zo. Had ik liever Alex of Lindsay gehad
Marissa was al ontmaagd door luke, die een dag erna vreemd ging, oech, dat waren nog eens tijden, toen was the OC tenminste nog een beetje 'dark' en gewaagd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef HomerJ het volgende:
Hebben Seth & Summer nog wat? Ik zie ze nooit meer zoenen en lijken meer goede vrienden. Jammer dat ze geen sex meer hebben, dat was hilarisch in seizoen 1![]()
Ik dacht trouwens dat Jimmy dood was, hij dreef zo levenloos in 't water. Wel mooi stukje, die ontmaagding van Marrissa, Kirsten & Jimmy en met toffe muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |