http://www.pre-occupied.net/octrailers/w/threemedia.phpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:28 schreef Ace1 het volgende:
Waar kan ik de trailer vinden van ep5?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef tonks het volgende:Voor ep56 'The perfect couple) (s03e05) staat idd nog geen airdate, maar voor ep57 'the swells' (s03e06) staat overal wel 13 oktober '05 aangegeven... waaruit ik dus afleid dat er op 6-10-2005 ook gewoon een episode zal worden uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, idd, vooral die opmerking tegen Ryan was echt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:48 schreef Wytze het volgende:
Ik vond Seth geniaal deze ep.
"You home school kids are so patthetic" tegen ryan
"Little heads up would have been nice Woman" tegen summer
Hmmm nou je het zegt is het wel eens gezegd geloof ik....quote:
Ik vind die Jeri Ryan eigenlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ol heb eindelijk aflv 1 t/m 3 gekeken en over een uurtje 4
jeri is echtze was in star trek al
hier ook...
voor de rest moet ik wel eerlijk toegeven dat ze goed beginnen waar seizoen 2 soms een btjewas is seizoen 3 tot nu toe mij echt niet tegen gevallen!
Salvation van the Black Rebel Motorcycle Club. Superband!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Erg leuke aflevering, seizoen 3 is echt zo geweldig.![]()
Weet iemand trouwens welk liedje het was toen Jimmy vorige episode in elkaar werd geslagen? Kan op theocshow.com hem niet vinden
De schrijvers zitten weer op de goede weg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:49 schreef HomerJ het volgende:
Erg leuke aflevering, seizoen 3 is echt zo geweldig.![]()
Doet me erg denken aan die geflopte serie die eind jaren '90 door Veronica is uitgezonden: Malibu Shores. Daarin werden een school uit een rijke buurt en een school uit een arme buurt samengevoegd, met alle conflicten van dien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:25 schreef somegirl het volgende:
Vind die nieuwe school wel weer voor een leuk nieuw aspect zorgen, maar zie de buien problemen al weer aankomen natuurlijk!
Dat met die samengevoegde school doet mij ook wat denken aan het ook erg goede HeartbreakHighquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan die geflopte serie die eind jaren '90 door Veronica is uitgezonden: Malibu Shores. Daarin werden een school uit een rijke buurt en een school uit een arme buurt samengevoegd, met alle conflicten van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |