In seizoen 2 is dat iig niet gebeurd.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
Wel in bed zoenen en Ryan deed een poging tot maar ze hebben nog nooit geneuqt nee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
alweer een leugen, stelletje kippendievenquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
mja zo iemand was ook even nodig in de serie... iemand waar mensen zich aan ergeren... zorgt voor een beetje energie in de show
sterf, oscarquote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef oscardebakker het volgende:
[..]
alweer een leugen, stelletje kippendieven
Jep, was de eerste aflevering ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef truSteh het volgende:
hij probeerde ooit al eens iemand te slaan in de eerste of tweede aflevering ofzo in seizoen 1, maar dat draaide niet echt op veel goeds uit
`quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Idd!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
thnx voor het laten weten
Volgende keer ff tussen spoiler tags zetten graag want ik kijk expres nooit de teasers van de tv omdat ik blind in een aflevering wil stappen en ik kom elke keer pas weer in dit topic als ik de aflevering gezien heb.
Tenminste, ik neem aan dat jij de aflevering ook nog niet gezien hebt?
arg! god, hou aub je mond!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Eerste paar afleveringen van seizoen 2 vond ik geniaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Takemenow het volgende:
(Gaat nog over ep 3)
Wat de fuck is Ryan dan voor "stoere jongen" ? Heeft ie haar nog steeds niet geneukt na 2 jaar?!?!![]()
Beetje ongeloofwaardig voor zijn personage...vind hem steeds minder cool
![]()
Wel een mooie laatste zin van Sandy, dat er nooit iets gebeurt in Newport![]()
![]()
Ik vind die Dennis eigenlijk maar een beetje een sukkel, doet me denken aan Danny uit seizoen 1quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:29 schreef dady het volgende:
Die nieuwe kerel met die krullen wat een held.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Volgens mij zijn het neukertjes
Ik zei het tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Miguel het volgende:
Dat dacht ik inderdaad vorige aflevering ook al!! Dat zou ook weer een ideaal uitgangspunt geven voor Seth en Summer om hem te 'busten' en zo te zorgen dat ze weer rustig van hun laatste jaar kunnen genieten... (hopelijk kan Ryan dan ook terugkomen naar Harbor, want anders gaat Seth dagelijks wedgies krijgen)
Natuurlijk, dat ligt er dan ook wel heel dik bovenop, R&M hebben de distorted relationship welke uiteindelijk toch eindigt met een happy end, daar drijft de serie al 2 jaar op...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Ik heb trouwens ook een gevoel dat er iets gaat gebeuren met johnny en marissa. Of in ieder geval dat hij voor problemen gaat zorgen tussen ryan en marissa
Wie was Danny dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind die Dennis eigenlijk maar een beetje een sukkel, doet me denken aan Danny uit seizoen 1
Dat was Summer's revenge op Seth vanwegequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wie was Danny dan?
Ik kan me niks herrineren
Dan mag Ryan weer eens iemand slaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Ik heb trouwens ook een gevoel dat er iets gaat gebeuren met johnny en marissa. Of in ieder geval dat hij voor problemen gaat zorgen tussen ryan en marissa
Ik denk dat die Johnny zich wel goed in de situatie van Marissa kan plaatsen. Misschien dat hij vroeger ook zo'n soort gelijke situatie heeft meegemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef lady23 het volgende:
Fucking groot jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:00 schreef truSteh het volgende:
Eindelijk Summers huis gezien, damn wat een huis zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die surfdude.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Crazykill het volgende:
Wie is die Johnny waar jullie het allemaal over hebben??
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef Crazykill het volgende:
Wie is die Johnny waar jullie het allemaal over hebben??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik vind Summer echt steed gaver worden. zoals ze zich ook deze aflevering weer gedraagd, helemaal goed
Best groot huisje hebben haar ouders trouwens. Ben wel benieuwd wat haar pa doet....
Ik neem tenminste aan dat haar stiefmoeder dat niet allemaal bij mekaar heeft gespaard aangezien die zo maf als een deur is(volgens Summer)
Anyway, Ik mis trouwens een beetje de "after-parties" uit het eerste seizoen. Zat laatst weer een paar van die afleveringen te kijken en toen waren er (vooral in het begin) regelmatig feestjes. Nou zijn het bijna alleen nog maar officiele schoolfeesten enzo. Geen After-parties naderhand meer waar van die idiote dingen gebeuren of gewoon feestjes in het algemeen bij mensen thuis enzo. Van die niet officiele dingen bedoel ik. Die miste ik het 2de seizoen ook al trouwens...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]Plastisch chirurg.. duh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik vind Summer echt steed gaver worden. zoals ze zich ook deze aflevering weer gedraagd, helemaal goed
Best groot huisje hebben haar ouders trouwens. Ben wel benieuwd wat haar pa doet....
Ik neem tenminste aan dat haar stiefmoeder dat niet allemaal bij mekaar heeft gespaard aangezien die zo maf als een deur is(volgens Summer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |