abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30942501
ik zie ook wel dat die taylor en die decaan het met elkaar doen. dat gevoel had ik tenminste ook, maar zou het dan niet een beetje makkelijk zijn van: (want summer en seth lossen dat dan wel even weer op)

dr. kim:

nu die kerel weer weg is mogen ryan en marissa wel weer terug komen. das ook een beetje raar. makkelijker voor de verhaal lijn maar wel wat makkelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Superschaapje op 26-09-2005 13:47:35 ]
The sheep rule - www.superschaapje.nl
pi_30943130
Die gozer die Marissa en Ryan eraf heeft getrapt moet zo snel mogelijk weg!
Tering wat is die gast irritant zeg.
pi_30946088
mja zo iemand was ook even nodig in de serie... iemand waar mensen zich aan ergeren... zorgt voor een beetje energie in de show
  maandag 26 september 2005 @ 21:14:37 #204
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30953815
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
  maandag 26 september 2005 @ 23:18:48 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30957987
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
In seizoen 2 is dat iig niet gebeurd.
Ik ga morgen nog ff stuk van seizoen 1 kijken (mja ben ziek dus ik moet wat he ) dus daar kom ik nog wel op terug
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30958678
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Wel in bed zoenen en Ryan deed een poging tot maar ze hebben nog nooit geneuqt nee.
pi_30959049
ik vind die decaan net leuk.. hopelijk blijft ie seth wat lastig vallen en volgens mij gaat seth dan, zoals ik al voorspelde, eens wat minder sissy zijn en 's iemand slaan.
<hr>
pi_30959534
hij probeerde ooit al eens iemand te slaan in de eerste of tweede aflevering ofzo in seizoen 1, maar dat draaide niet echt op veel goeds uit
pi_31003937
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
mja zo iemand was ook even nodig in de serie... iemand waar mensen zich aan ergeren... zorgt voor een beetje energie in de show
alweer een leugen, stelletje kippendieven
pi_31005906
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef oscardebakker het volgende:

[..]

alweer een leugen, stelletje kippendieven
sterf, oscar
  woensdag 28 september 2005 @ 19:11:24 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31006101
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef truSteh het volgende:
hij probeerde ooit al eens iemand te slaan in de eerste of tweede aflevering ofzo in seizoen 1, maar dat draaide niet echt op veel goeds uit
Jep, was de eerste aflevering ofzo.
Seth en Ryan gingen achter Marissa en Summer aan omdat die naar 1 of ander feest gingen in een strandhuisje. Toen werd Summer vet dronken en ging helemaal aan Ryan hangen. Seth werd boos en loopt weg het strand op. Dan komt hij een stel van die "jogs" tegen. Die gaan met hem sollen, dat ziet Ryan en die komt hem helpen en slaat iemand op z'n smoel. Dan vallen ze met z'n allen Ryan aan en duiken bovenop hem. Seth trekt er dan 1 vanaf en zo gauw als hij dat gedaan heeft schrikt hij en vergeet hij te slaan

Nee, ik ken dit niet standaard uit me hoofd maar heb gisteren of eergisteren die aflevering gezien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 28 september 2005 @ 19:45:49 #212
16082 Wytze
...Confidential
pi_31007293
@ Komakie

Haha ja die scene was mooi.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  woensdag 28 september 2005 @ 23:09:30 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31012796
btw Ryan en Marissa hebben 1x met elkaar geslapen in het eerste seizoen maar verder (blijkbaar) niet gesext. Dat werd een beetje in het midden gelaten maar dus pas geleden opgehemelt doordat ze toen echt gingen "bangen"
pi_31012811
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!

top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  donderdag 29 september 2005 @ 09:23:55 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31019076
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!

top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
`

thnx voor het laten weten
Volgende keer ff tussen spoiler tags zetten graag want ik kijk expres nooit de teasers van de tv omdat ik blind in een aflevering wil stappen en ik kom elke keer pas weer in dit topic als ik de aflevering gezien heb.
Tenminste, ik neem aan dat jij de aflevering ook nog niet gezien hebt?
pi_31020015
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

thnx voor het laten weten
Volgende keer ff tussen spoiler tags zetten graag want ik kijk expres nooit de teasers van de tv omdat ik blind in een aflevering wil stappen en ik kom elke keer pas weer in dit topic als ik de aflevering gezien heb.
Tenminste, ik neem aan dat jij de aflevering ook nog niet gezien hebt?
Idd!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  donderdag 29 september 2005 @ 11:23:19 #217
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31021894
verdorie kheb zondag pas weer tijd om aflevering 3 te gaan zien of misschien straks als ik nog net op tijd thuis kan zijn maar ff kijken
pi_31026622
mijn excuses.... dacht dat het ergens anders ook al stond!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_31030816
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:

arg! god, hou aub je mond!

alhoewel ik wel snap.. zo'n fout zou ik dus ook maken
<hr>
pi_31031031
Nou quote het nog allemaal ff 100x om er meer aandacht aan te geven .
pi_31044703
uhmz is de nieuwe uitzending er al...
<hr>
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:25:43 #222
16082 Wytze
...Confidential
pi_31050681
Ja hij is er.

a.b.mm
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:25:30 #223
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_31053555
(Gaat nog over ep 3)

Wat de fuck is Ryan dan voor "stoere jongen" ? Heeft ie haar nog steeds niet geneukt na 2 jaar?!?! Beetje ongeloofwaardig voor zijn personage...vind hem steeds minder cool

Wel een mooie laatste zin van Sandy, dat er nooit iets gebeurt in Newport
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:05:42 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31056885
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Takemenow het volgende:
(Gaat nog over ep 3)

Wat de fuck is Ryan dan voor "stoere jongen" ? Heeft ie haar nog steeds niet geneukt na 2 jaar?!?! Beetje ongeloofwaardig voor zijn personage...vind hem steeds minder cool

Wel een mooie laatste zin van Sandy, dat er nooit iets gebeurt in Newport
Eerste paar afleveringen van seizoen 2 vond ik geniaal.
Samenspel tussen Ryan en Seth was echt zo vet kewl op dat moment

Ryan gaat er nou tenminste weer af en toe op los hoeken!
Komt er weer een beetje leven in de brouwerij

Btw ik vind het niet zo heel erg ongeloofwaardig. Hij heeft het een keer geprobeerd trouwens. Toen deed hij haar shirt omhoog en zij deed hem direct weer naar beneden en wilde ze niet. toen heeft het een tijdje gerust en toen kregen we dat hele Oliver verhaal enzo. nou toen schoot het natuurlijk ook niet echt op...
Toen ging het na een tijdje uit en hebben ze bijna het hele 2de seizoen niets gehad.

Dus zo onwerkelijk is het nou ook weer niet.
Zo heel lang heeft Ryan ook niet iets met Marissa gehad. Het heeft er lang tegenaan gehangen enzo, maar daadwerkelijk niet echt lang.

nieuwe aflevering is trouwens alweer te downloaden
pi_31057773
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:25 schreef Wytze het volgende:
Ja hij is er.

a.b.mm
is dit a.b.multimedia?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: