In seizoen 2 is dat iig niet gebeurd.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
Wel in bed zoenen en Ryan deed een poging tot maar ze hebben nog nooit geneuqt nee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Notorious het volgende:
Ik had echt het idee dat Ryan en Marissa al met elkaar naar bed waren geweest, of is dit de eerste keer sinds de aanranding?
alweer een leugen, stelletje kippendievenquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
mja zo iemand was ook even nodig in de serie... iemand waar mensen zich aan ergeren... zorgt voor een beetje energie in de show
sterf, oscarquote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef oscardebakker het volgende:
[..]
alweer een leugen, stelletje kippendieven
Jep, was de eerste aflevering ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef truSteh het volgende:
hij probeerde ooit al eens iemand te slaan in de eerste of tweede aflevering ofzo in seizoen 1, maar dat draaide niet echt op veel goeds uit
`quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Idd!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
thnx voor het laten weten
Volgende keer ff tussen spoiler tags zetten graag want ik kijk expres nooit de teasers van de tv omdat ik blind in een aflevering wil stappen en ik kom elke keer pas weer in dit topic als ik de aflevering gezien heb.
Tenminste, ik neem aan dat jij de aflevering ook nog niet gezien hebt?
arg! god, hou aub je mond!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef somegirl het volgende:
wat word ik toch altijd gelukkig van die laatste scenes als alles weer goed is en de hele familie weer gezellig bagels in de keuken zit te eten!!!
top aflevering weer deze week, en heb ook echt zin in die van morgen. Nieuwe school enzo, Ryan die een tutor krijgt. Cool
Eerste paar afleveringen van seizoen 2 vond ik geniaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Takemenow het volgende:
(Gaat nog over ep 3)
Wat de fuck is Ryan dan voor "stoere jongen" ? Heeft ie haar nog steeds niet geneukt na 2 jaar?!?!![]()
Beetje ongeloofwaardig voor zijn personage...vind hem steeds minder cool
![]()
Wel een mooie laatste zin van Sandy, dat er nooit iets gebeurt in Newport![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |