Cavia Conniequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef Conflict het volgende:
Hoi
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:48 schreef Duncan-Death het volgende:
Drenthe.
Zoep'n, poep'm en euver de proem hen kroep'm!
Flipoquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:45 schreef pekel het volgende:
FiPo.
quote:
Mijn geestquote:
Telefoneren om deze tijd?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik telefoneer altijd met mn telefoon in de rechterkant, dus merk je er niks van
Mijn arme geestquote:
Heb je verder niks anders te lullen danquote:
"quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Telefoneren om deze tijd?
Volgens mij had je gewoon iets anders in je rechterhand![]()
En geen tijd om die mug weg te wapperen
WAT!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:58 schreef pekel het volgende:
Conflict! Ikke kan m'n post niet editten..
Wil je ff naar http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PUB gaan, die OP kopieren en dan mijn Oppie veranderen?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.4design.tv/gallery/nostalgie.jpg
![]()
Maak je maar geen zorgen hoor, ik zeg niksquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
"
Nee, ik had em al om 10 uur, merk em alleen nu net pas
Je hebt teveel bier op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef Conflict het volgende:
lijkt me niet verstandig om nu aan posts te gaan sleutelen, in mijn huidige conditie
Nee, dat soort dingen laat ik doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor, ik zeg niks![]()
Breggie slaapt al. En ijsmeis is weg.quote:
Okequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef Conflict het volgende:
lijkt me niet verstandig om nu aan posts te gaan sleutelen, in mijn huidige conditie
homo'squote:Op zondag 28 augustus 2005 03:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breggie slaapt al. En ijsmeis is weg.![]()
Muggen doodslaan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen laat ik doen
Ik heb nog een halfje Baileys! Het andere halfje heb ik opgedronken vanavondquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden voorlopig
Ik wil het ook wel even doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden voorlopig
Ze hadden mij ook gewoon mod moeten maken.quote:
Open er een KLB- topic over.quote:
Nee, ik wacht wel op brechtje dr foto's ter vergelijkingquote:
Die doet het niet nee, moet ik nog ff instellen, laptop net weer terug namelijk.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze hadden mij ook gewoon mod moeten maken.![]()
![]()
![]()
Sletjes niet, gewoon achteraan hobbelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef DaMook het volgende:
Goftedomme wat zijn hockeyers IRRITANT als ze gezopen hebben
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:Trektocht
Roelof
string
Oranjekanaal
De sletjes zijn over het algemeen minder ja, maar die jongens zijn om van te kotsenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sletjes niet, gewoon achteraan hobbelen.
Hehe doet ie dat ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ja groeten aan roelof in zn string als ie door het oranjekanaal zwemt
Aahquote:
ga fotos van het oranjekanaal posten. of van roelof. of van een stringquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:12 schreef Imberr het volgende:
nou zou ik hier natuurlijk kunnen gaan baggerenmaar dat doe ik toch maar niet
![]()
nee, wie?, en ik zal ff n leuke zoekenquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga fotos van het oranjekanaal posten. of van roelof. of van een string
doe maar een string. met mooie vrouw er in. of twee.. of dire. of meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, wie?, en ik zal ff n leuke zoeken![]()
wie is een vrouw?quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:40 schreef Alexxxxx het volgende:
blijkt het ineens een vrouw te zijn
Nou, dan ga ik maar op bed
Ik vind jou lekker. Neuken?quote:
Die zijn kut, maar...:quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:51 schreef Imberr het volgende:
ik ben altijd online(behalve als ik slaap
) en wat is met chinezen?
quote:
Ik kots op jouquote:
Nee=ja toch?quote:
je bent niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2005 04:55 schreef Svensational het volgende:
Godverdomme Imberr, ik wil je neuken. Nu!
Er is geen rij, dus ik ben nu aan de beurtquote:
je spatiebalk mollen is oke, ole olequote:Op zondag 28 augustus 2005 04:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ohjaikgingslapenwelterusten
en
nu
is
m
n
spatie
er
ook
nog
eens
mee
opgehouden
zie de editquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is geen rij, dus ik ben nu aan de beurt
Ja, stomme klote-editquote:
ergens last van lieverd?quote:
schandalig is t!quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:01 schreef DaMook het volgende:
hehe eindelijk een beetje tijd om te fokken
Kut hockeyersBeetje mijn tijd inpikken zodat ik niet kan fokken
Ja, dat je niet wil neukenquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ergens last van lieverd?![]()
[..]
schandalig is t!![]()
![]()
*kuch*Jett*kuch*quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja
Maar devrouwelijke hockeyers daarentegenal zijn die ook niet allemaal lekker hoor
![]()
Is die lelijk danquote:
Net als jijquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
agossie
en 'geweldige' nieuwe avatar heb je![]()
Ow, ik dacht dat dat wel mee vielquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:12 schreef Imberr het volgende:
ja
ik hoop t niet
en ik verander em morgen![]()
niemand kon er aan wennen
ík vind der iig wél lelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat wel mee vielMischien d'r fotoboek maar eens zoeken
![]()
Ow, toch altijd leuk fokkers in het echt tegenkomenVooral als ze je niet herkennen
Ach ik ben er nu al bijna aan gewendIedereen die er nog niet bijna aan gewend is is gewoon dom ofzo
Dat verklaard al veelquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ík vind der iig wél lelijk(maar dat zal wel komen omdat ik der niet moet
)
oh, in t echtik dacht op fok
![]()
![]()
naja.. ik verander em toch maar weer terug..![]()
Jett is toch altijd te dronken/stoned? om een echt leven te hebben, dus ik denk niet dat ze daar isquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat verklaard al veel
Ja in het echt jaEr zitten superveel hockeykakkers hier nu dus wie weet
FlauwIk vernader hem ook weleens en heb nog nooit iemand horen klagen
tja.. ik ben nu alweer anderhalf uur wakker en dat is ook wel snel gegaan maar net ging t opeens heel langzaamquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:25 schreef DaMook het volgende:
Valt wel mee toch ? De tijd van 10 tot 5 is deze nacht echt voorbij gevlogen hier, zal wel door die klote kockeyers komen
Whehe sla hem afquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:30 schreef Imberr het volgende:
maar dit is verdomme míjn eigen pc die op míjn kamer staat!!![]()
![]()
GODSKOLERE DIE KUTBROER VAN ME!!
![]()
![]()
![]()
en waarom doet fok t dan niet meer?
ik ben er alleen dit weekeinde maar hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
om 12 uur mag ik weer werken. moeten jullie alleemaal niet werken ofzo omdat jullie er gewoon altijd zijn. dat snap ik dus echt niet van sommige mensen. die zijn er altijd gaan jullie nooit een dagje naar de stad. hebben jullie nooit eens een feestje? ik ben in de vakantie weinig thuis s'avonds meestal szit ik ergens film/voetbal te kijken (bier drinken dus) maar velen zitten altijd op fok! wie legt me dit uit.
weh lulde?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Nerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Jezelf quotenquote:
waar kun je dat zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jij stond gister hier Thomas 163. B_BOY 38
got yaquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Zoek je mij nog even opquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar ik ga vandaag naar Rotterdam, nu dus.
sick minded person.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
got ya![]()
vandaag mag iemand anders weer, ik heb gehaald wat ik altijd al wilde hebben![]()
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)quote:
En als jij komt, helemaal.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
Mên ik dacht die stats alleen waren van het subforum PUB blijkt dus dat onze christiaan gewoon het 1 na hardste spamt van heel fok!.
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.
OMGquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58
Is in MUZ een topic voor. Volgens mij vroeg iemand het daar ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Googlen is ook wel moelijk he?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Anders lees je even in, jankend kind dat je bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Anders lees je even in, jankend kind dat je bent.
En we kotsen met z'n allen over alle kakkerlakken van Nederlandquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Ayaxola.
Whahahah zijn die gebandquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:53 schreef freiss het volgende:
Het is zo saai, nu --christiaan--, svensationeel, jaco90, Vector_SLD, indahnesia.com zijn geband..
Hehe, ze hebben mij niet gebandquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:50 schreef Chriz2k het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:53 schreef freiss het volgende:
Het is zo saai, nu --christiaan--, svensationeel, jaco90, Vector_SLD, indahnesia.com zijn geband..
Ik vraag me ook af hoe lang de bans zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Het wordt weer zoals vroeger!![]()
Alleen van Vector vind ik het erg.
Ach je moet natuurlijk niet overdrijven !quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef pekel het volgende:
Terecht, postopkrikken kan natuurlijk niet.
Ach je moet natuurlijk niet overdrijven !quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:00 schreef pekel het volgende:
Terecht, postopkrikken kan natuurlijk niet.
Dat moet je dan ook lekker blijven zeggen danquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:05 schreef freiss het volgende:
Eigenlijk heb ik wel geluk, want ik deed ook mee
quote:postopkrikkers uit Pub gebanned
--christiaan--
svensationeel
jaco90
Vector_SLD
indahnesia.com
Ja, met jou?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een helegoeie middag allen![]()
![]()
Alles goedjes hier
quote:
Yep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:28 schreef brainster het volgende:
Goedesmorges middag allen
Wat zie ik? Is Chistiaan gebanned?
we gaan iets anders doen omdat het te langzaam gaat voor een gesprekjequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:48 schreef Wiwi101 het volgende:
Iedereen post alleen "hallo' en daarna gaan we allemaal weer wat anders doen want het is hier veel te langzaam voor een gesprekje....
Maar hoi Renesite
Dag dode trolquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Goedendag aan eenieder in dit topic!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef saaw het volgende:
ik ga maar eens douchen enzo en dan de stad in
spreek jullie allemaal later
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:16 schreef Duncan-Death het volgende:
Tijd voor een boterham kornuiten!
Hoi en doegquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef saaw het volgende:
ik ga maar eens douchen enzo en dan de stad in
spreek jullie allemaal later
Met mij is alles ook goedquote:
Wedden dat ie haast n hartverzakking van plezier krijgt als ie erachter komt dat zn kruistocht succesvol was.quote:
Welke kruistocht?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Wedden dat ie haast n hartverzakking van plezier krijgt als ie erachter komt dat zn kruistocht succesvol was.![]()
Zet n leuke cd op (bijv: Stashquote:
Jij ook alquote:
Die tegen crhistiaan.quote:
Die muts in je avatarquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik zie zie wat jij niet ziet en de kleur is rood!![]()
Yvonne?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik zie zie wat jij niet ziet en de kleur is rood!![]()
Heeft ie nou gewoon een andere user een ban aangesmeert ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Die tegen crhistiaan.![]()
Hij moest m toch niet meen ik me te herrineren, of was dat toch iemand anders?![]()
Doei Limburgquote:
En dat terwijl Fok! zo onwijs sloom isquote:
Heeey hoiquote:
Eetzequote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
-dubbel-
en wat is fok traag vandaag![]()
naja.. ik ga ff wat eten enzo..
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:56 schreef -Mo- het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Ligt eraan hoe duur je bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja. En ik ben tot vanavond laat alleen thuis. Dus zie ik je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |