ik ben er alleen dit weekeinde maar hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
om 12 uur mag ik weer werken. moeten jullie alleemaal niet werken ofzo omdat jullie er gewoon altijd zijn. dat snap ik dus echt niet van sommige mensen. die zijn er altijd gaan jullie nooit een dagje naar de stad. hebben jullie nooit eens een feestje? ik ben in de vakantie weinig thuis s'avonds meestal szit ik ergens film/voetbal te kijken (bier drinken dus) maar velen zitten altijd op fok! wie legt me dit uit.
weh lulde?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Nerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Jezelf quotenquote:
waar kun je dat zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jij stond gister hier Thomas 163. B_BOY 38
got yaquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Zoek je mij nog even opquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar ik ga vandaag naar Rotterdam, nu dus.
sick minded person.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
got ya![]()
vandaag mag iemand anders weer, ik heb gehaald wat ik altijd al wilde hebben![]()
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)quote:
En als jij komt, helemaal.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
Mên ik dacht die stats alleen waren van het subforum PUB blijkt dus dat onze christiaan gewoon het 1 na hardste spamt van heel fok!.
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.
OMGquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58
Is in MUZ een topic voor. Volgens mij vroeg iemand het daar ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Googlen is ook wel moelijk he?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Anders lees je even in, jankend kind dat je bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |