Die komen morgenochtend pas. Zolang kon ik niet wachten met mijn nieuws.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:01 schreef Molluck het volgende:
Als je dit topic nou gewoon aan had laten maken door iemand die ook meteen de nieuwe standen kan posten, want anders zijn er tegen die tijd weer twee pagina's vol...
Welk nieuws?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die komen morgenochtend pas. Zolang kon ik niet wachten met mijn nieuws.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
Waarom heb jij mijn neger in jouw avatar?
ow, is van donderdag, waar is die van vrijdag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef freiss het volgende:
Heh? Waar sta ik in de lijst?
Dat zeg ik, niet echt een toevoeging dit topic, behalve dat het weer mogelijkheid geeft om een goede basis voor zaterdag te leggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef freiss het volgende:
[..]
ow, is van donderdag, waar is die van vrijdag?
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw postrecord gehaald vandaag.
Nou, laatst was het precies om 00.00 en toen zei ik dat hij (zij?) snel was, maar dat bleek normaal te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet echt een toevoeging dit topic, behalve dat het weer mogelijkheid geeft om een goede basis voor zaterdag te leggen![]()
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef freiss het volgende:
toen zei ik dat hij (zij?) snel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |