Ik vind jou lekker. Neuken?quote:
Die zijn kut, maar...:quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:51 schreef Imberr het volgende:
ik ben altijd online(behalve als ik slaap
) en wat is met chinezen?
quote:
Ik kots op jouquote:
Nee=ja toch?quote:
je bent niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2005 04:55 schreef Svensational het volgende:
Godverdomme Imberr, ik wil je neuken. Nu!
Er is geen rij, dus ik ben nu aan de beurtquote:
je spatiebalk mollen is oke, ole olequote:Op zondag 28 augustus 2005 04:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ohjaikgingslapenwelterusten
en
nu
is
m
n
spatie
er
ook
nog
eens
mee
opgehouden
zie de editquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is geen rij, dus ik ben nu aan de beurt
Ja, stomme klote-editquote:
ergens last van lieverd?quote:
schandalig is t!quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:01 schreef DaMook het volgende:
hehe eindelijk een beetje tijd om te fokken
Kut hockeyersBeetje mijn tijd inpikken zodat ik niet kan fokken
Ja, dat je niet wil neukenquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ergens last van lieverd?![]()
[..]
schandalig is t!![]()
![]()
*kuch*Jett*kuch*quote:Op zondag 28 augustus 2005 05:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja
Maar devrouwelijke hockeyers daarentegenal zijn die ook niet allemaal lekker hoor
![]()
Is die lelijk danquote:
Net als jijquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
agossie
en 'geweldige' nieuwe avatar heb je![]()
Ow, ik dacht dat dat wel mee vielquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:12 schreef Imberr het volgende:
ja
ik hoop t niet
en ik verander em morgen![]()
niemand kon er aan wennen
ík vind der iig wél lelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat wel mee vielMischien d'r fotoboek maar eens zoeken
![]()
Ow, toch altijd leuk fokkers in het echt tegenkomenVooral als ze je niet herkennen
Ach ik ben er nu al bijna aan gewendIedereen die er nog niet bijna aan gewend is is gewoon dom ofzo
Dat verklaard al veelquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ík vind der iig wél lelijk(maar dat zal wel komen omdat ik der niet moet
)
oh, in t echtik dacht op fok
![]()
![]()
naja.. ik verander em toch maar weer terug..![]()
Jett is toch altijd te dronken/stoned? om een echt leven te hebben, dus ik denk niet dat ze daar isquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat verklaard al veel
Ja in het echt jaEr zitten superveel hockeykakkers hier nu dus wie weet
FlauwIk vernader hem ook weleens en heb nog nooit iemand horen klagen
tja.. ik ben nu alweer anderhalf uur wakker en dat is ook wel snel gegaan maar net ging t opeens heel langzaamquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:25 schreef DaMook het volgende:
Valt wel mee toch ? De tijd van 10 tot 5 is deze nacht echt voorbij gevlogen hier, zal wel door die klote kockeyers komen
Whehe sla hem afquote:Op zondag 28 augustus 2005 05:30 schreef Imberr het volgende:
maar dit is verdomme míjn eigen pc die op míjn kamer staat!!![]()
![]()
GODSKOLERE DIE KUTBROER VAN ME!!
![]()
![]()
![]()
en waarom doet fok t dan niet meer?
ik ben er alleen dit weekeinde maar hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:10 schreef B_BOY het volgende:
om 12 uur mag ik weer werken. moeten jullie alleemaal niet werken ofzo omdat jullie er gewoon altijd zijn. dat snap ik dus echt niet van sommige mensen. die zijn er altijd gaan jullie nooit een dagje naar de stad. hebben jullie nooit eens een feestje? ik ben in de vakantie weinig thuis s'avonds meestal szit ik ergens film/voetbal te kijken (bier drinken dus) maar velen zitten altijd op fok! wie legt me dit uit.
weh lulde?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Nerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:45 schreef Chriz2k het volgende:
¬_¬
Jezelf quotenquote:
waar kun je dat zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jij stond gister hier Thomas 163. B_BOY 38
got yaquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Zoek je mij nog even opquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar ik ga vandaag naar Rotterdam, nu dus.
sick minded person.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
got ya![]()
vandaag mag iemand anders weer, ik heb gehaald wat ik altijd al wilde hebben![]()
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)quote:
En als jij komt, helemaal.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
klinkt als gay-meeting. (vooral as je weet hoe christiaan eruitziet)
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
Mên ik dacht die stats alleen waren van het subforum PUB blijkt dus dat onze christiaan gewoon het 1 na hardste spamt van heel fok!.
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef freiss het volgende:
[..]
Het was niet zo'n hele erge dag, anders moet je even terug gaan naar de hoogtijdagen van de BeF reeks.
OMGquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Zoiets als dit: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58
Is in MUZ een topic voor. Volgens mij vroeg iemand het daar ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Googlen is ook wel moelijk he?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
wie weet hier hoe dat nummer heet waarin ze zingen.
al i wanne know
who can suck me like a hore
who can scream for more
of zo iets.
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dagcijfers:
1. indahnesia.com 543
2. --Christiaan-- 479
Kutinda
Anders lees je even in, jankend kind dat je bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Duidelijk, je doet het dus alleen om de posts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |