quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef Fuente het volgende:
Om toch een update te doen.. Hier gaat alles goed. Sara is een heel tevreden meiske en ik voel me al aardig opgeknapt. De bevalling ging razendsnel, ik vertelde jullie nog over de slijmprop, 's avonds kwamen er wat weeen en om 23:00 begon het door te zetten. De verlos kwam langs, en ik had 3 cm ontlsuiting. Ze heeft de vliezen doorgeprikt en ging toen weg, en we mochten bellen zodra het echt heftig werd, nou een half uur later belde mannetje toch maar.Ze kwam langs en ik had 10 cm ontsluiting. Om 3:50 is Sara geboren na een half uurtje persen.
Achteraf gezien was het een hele voorspoedige bevalling, de ontsluiting ging echter zo vreselijk snel dat ik letterlijk niet wist waar ik het zoeken moest.Het hele uitgebreide verhaal komt nog wel een keertje in bevallingsverhalentopic. Voor foto's verwijs ik jullie even naar http://home.planet.nl/~lauraenbjorn
En nu duik ik nog ffies het bed in
Done.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Ghost_Rider het volgende:
Ghost_Rider krijgt een baby uitgerekende datum 3 sep kan ik er ook tussen?
het belangrijkste is dat de baby gezond is.. en met hoorproblemen kinderne krijgen gaat prima hoor jullie zullen denk ik wel van die flitskastjes overal hebben staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:49 schreef Ghost_Rider het volgende:
Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden wat misschien niemand nog weet maar we zijn beiden doof en de kans is klein dat ons kind geboren word met dezelfde afwijking maar toch als het verder maar gezond is he? Verder is het zo dat ze vanaf vorige week heel veel last heeft van haar buik baby schopt goed maar weeen komen en gaan maar zetten maar niet door. Dit vind ze zeer vervelend en we blijven hopen dat de kleine er snel uitkomt!
Maar ik neem aan dat je eerst wel de huis-tuin-en-keuken middeltjes hebt geprobeerd voor je met medicijnen begon?quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef babyfeet het volgende:
ik had toen ook een middeltje gekregen tegen het zuur want zuur tegen zuur bestrijden hielp hier echt niet linkerzij niet en vla ook niet eigenlijk helemaal niks dat drankje hielp een beetje maar net genoeg om het dragelijk voor mij te maken ..
hoe het heet weet ik echt niet meer
Mja ik heb dat maagzuur nog niet omdat er een baby tegenaan duwt, daar is het nu toch echt nog te minuscuul voorquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef Githa het volgende:
idd zuur met zuur bestrijdendat hielp hier nog het beste en natuurlijk op je linkerzij liggen i.p.v. de rechter.
maarja het feit blijft dat er een lief klein babietje tegen je maag loopt te duwensucces!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:04 schreef _evenstar_ het volgende:
mwoah... je hoeft niet perse lichamelijke klachten te hebben.. dus dan snap ik de opmerking wel..
Maar dan zou ik dus bij de HA langs gaan en een verwijzing vragen voor een riagg of wat dan ook zodat je je ziek kan laten verklaren. Zelf ziekmelden schiet je volgens mij niks mee op, want ze zullen een keer willen weten wat je hebt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Randa_v het volgende:
BE, ik heb lichamelijke en psychische klachten, die het voor mij moeilijker maken om te solliciteren. Nare ervaringen in het verleden hebben mij zeer onzeker gemaakt. Eigenlijk te bang om te solliciteren. Nu hebben ze ipv na een half jaar na 3 maanden al in het reïntegratietraject gegooid omdat ik het zelf klaarblijkelijk niet aankan om te solliciteren. Dit is best een moeilijke sitiuatie en zelfs het UWV kan dus niets met mij.
De verloskundige heeft laatst al tegen mij gezegd, ik snap niet dat je nog werk moet blijven zoeken.
Ik moet mezelf nu de vraag stellen, kan ik het aan om te gaan werken. En ik weet daar het antwoord niet op. Als men mij morgen vraagt kan je werken, weet ik het niet.
Er zijn hier ook genoeg zwangeren die gedeeltelijk ziek zijn. Maar omdat ik sinds ik zwanger ben eigenlijk niet meer gewerkt heb, kan ik dan wel 8 uur op een bureaustoel zitten? Ik kan nu de huishoudelijke klussen eigenlijk niet eens aan, ik moet dan 's middags plat, dankzij de pijn. De psychische klachten nog niet eens meegenomen.
Ik snap jou wel.. maar ik ken dat wereldje dus wel.. alleen heb ik waarschijnlijk "geluk"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja, mss ben ik dan wel weer te nuchter, maar er bestaat ook nog de mogelijkheid van part time werk...
En daarnaast... als jij naar je eigen huisarts gaat, die je in principe kent, en die vindt dat jij zou kunnen werken... dan is dat mss ook wel zo.
En de enige manier voor jezelf om het tegendeel te bewijzen is aan het werk gaan en laten zien dat je het dus idd niet trekt.
Zo simpel is het... althans... in mijn ogen dan...
BE, Randa_v heeft op het moment dus geen werk dus ze kan ook niet aan het werk gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ja nou ja, mss ben ik dan wel weer te nuchter, maar er bestaat ook nog de mogelijkheid van part time werk...
En daarnaast... als jij naar je eigen huisarts gaat, die je in principe kent, en die vindt dat jij zou kunnen werken... dan is dat mss ook wel zo.
En de enige manier voor jezelf om het tegendeel te bewijzen is aan het werk gaan en laten zien dat je het dus idd niet trekt.
Zo simpel is het... althans... in mijn ogen dan...
Wajong is toch voor gehandicapten?? Waarom zou je dan genaaid zijn dat je dat niet hebt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik snap jou wel.. maar ik ken dat wereldje dus wel.. alleen heb ik waarschijnlijk "geluk"
Ik verhuis naar hier en krijg van allerlei hoeken te horen ook uit het wereldje .. waarom heb jij geen wajong.. mij hebben ze dus in e'de genaaid.. en wordt dat dus alsnog nu in werking gezet.. maar dan nog is het moeilijker als men denkt...
wajong is niet alleen voor gehandicaptenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wajong is toch voor gehandicapten?? Waarom zou je dan genaaid zijn dat je dat niet hebt?
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Magneet het volgende:
BE, Randa_v heeft op het moment dus geen werk dus ze kan ook niet aan het werk gaanze heeft redelijk vroeg in de zwangerschap te horen gekregen dat bij haar toenmalige werkgever der contract niet verlengd werd ( nee ze wisten niet dat ze zwanger was )
Ok, laatste vraagje dan. Waarom twijfel je dan over ziekmelden als je toch het komende half jaar niet naar ze terug hoeft? Is dit dan niet gewoon 'vrijstelling van sollicitatie'?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Randa_v het volgende:
BE, het UWV laat me over een half jaar pas terugkomen, ze kunnen niets met mij, dus heb ik ook geen hulp met solliciteren, wat me nu zo slecht afgaat.Eerst bevallen en dan de rest.
Het is trouwens niet off-topic, het komt bij mij door de zwangerschap, daarom is het solliciteren ook zo een succes!!
De volledige naam van Wajong is Wet arbeidsongeschiktheidsvoorziening jonggehandicapten dus diequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wajong is niet alleen voor gehandicaptenwajong is een jongeren w.a.o. voor mensen die om wat voor reden lichamelijk/geestelijk niet 100% volledig kunnen functioneren binnen het normale werkveld..
Niemand is blij met zo;n uitkering.. het is een ondersteuning..
het feit dat ik me genaaid voelt.. hoe zou jij je voelen als blijkt dat je al aantal jaar ergens recht op hebt maar niemand daar ooit wat meegedaan heeft.. en je verhuist en ineens kan wel vanalles geregdl worden..
Jij zei eerder: om wat voor reden lichamelijk/geestelijk niet 100% volledig kunnen functioneren binnen het normale werkveld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben niet gehandicapt en toch heb ik recht op wajong .. tadooh? de term is idd jong gehandicapten.. alleen valt er veel meer onder als handicaps.. vandaar de smiley![]()
neuh het gaat me niet om het ziek zijn.. is ergens anders om maar dat boeit even nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei eerder: om wat voor reden lichamelijk/geestelijk niet 100% volledig kunnen functioneren binnen het normale werkveld.
Klinkt mij als 'gehandicapt' in de oren dus. Om wat voor reden dan ook. Het is alleen dat het gaat om een langdurend iets, waarvoor de 'gewone' wao ook voor bedoelt is. En dat is dus blijkbaar bij jou ook het geval. Althans, het is toch niet alleen nu het buiten proportie misselijk zijn waar het bij jou om gaat?
Oh ja... Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef _evenstar_ het volgende:
brighteyes.. als zij dit in een brief zou zetten dan verliest zij haar recht op uitkering.. ook al is het nog zo obvious bij een eventuele siollicitatie dat ze zwanger is..
Nee precies, maar dat bedoelde ik ook. Alleen om even duidelijk te maken waarom jij wel in aanmerking zou moeten komen daarvoor dus. Nav de vraag van Igraine.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef _evenstar_ het volgende:
neuh het gaat me niet om het ziek zijn.. is ergens anders om maar dat boeit even niet![]()
ik vind mezelf niet gehandicapt..technisch gezien klopt het wellicht wel maar die term wordt in mijn geval vaker ziektebeeld genoemd als handicap![]()
ik snapte jou wel en igraine opzich ook wel alleen vind ik het nogal banaal om over gehandicapt te spreken.. als ene uwv zelf ook niet meer die term gebruiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee precies, maar dat bedoelde ik ook. Alleen om even duidelijk te maken waarom jij wel in aanmerking zou moeten komen daarvoor dus. Nav de vraag van Igraine.
Ik sta ingeschreven bij tal van uitzendbureaus, verder is moeilijk omdat ik weinig tot geen advertenties tegenkom in mijn beroepsveld. Als ze er wel zijn, heb ik niet genoeg diploma's of ervaring. Buiten mijn werkveld heb ik geen ervaring en ook weer niet genoeg diploma''s. Heb al 3 gesprekken gehad, waar ik waarschijnlijk te onzeker op verscheen en dus werd afgewezen. Daar heb ik hulp bij nodig en dat krijg ik niet tot na de bevalling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja... Niet aan gedacht.
Maar goed, dan nog... waarom dan niet gewoon die brieven schrijven en naar het gesprek gaan als je uitgenodigd word?
Dat is dus wat ik niet begrijp?
En als je vindt dat je te ziek bent om te gaan werken dan zou ik dus bij de HA langs gaan en daar voor elkaar zien te krijgen dat hij je ziekmelding steunt. Of bij je VK. Als zij het raar vindt dat jij moet gaan solliciteren kan zij voor jou ook een ziekmelding verkrijgen.
Die komen wel eens vaker bij VK's vandaan.
Ja, uiteindelijk wel ja. Maar je weet toch zelf wel of je dat wel of niet voor elkaar denkt te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Randa_v het volgende:
Verder heb je voor je werkgever ook geen briefje nodig dat je ziek bent. Je zult toch op controle moeten bij een arts van het UWV. Dan komt het er wel uit of het terecht is of niet.
Dat is het dus, kan ik het, ik weet het niet. Heb al moeite met de normale gang van zaken in huis laat staan een baan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik heb nog altijd zoiets van 'als je kan werken, dan zal je moeten werken, wil je daar niet alles voor doen? Dan moet je je uitkering maar stopzetten.'
werken voor je centenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... dat is iets dat jij alleen zelf kan bepalen...
En nu ga ik gauw nog even wat doen hier.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef _evenstar_ het volgende:
werken voor je centen* flauw grapje
*
nope helaas.. wel vaker last van hoofdpijnenn als voorheen.. maar simpel paracetamolletje helpt meestal welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:45 schreef Vicky het volgende:
zijn er meer meiden hier die last hebben van migraine?
kreeg er gister weer eentje. Gelukkig is de echte koppijn nu weer gezakt maar dat zeurderige gevoel isser nog.... Imigran mag niet, dus dan maar paracetamol...
Heb jij niet mooie foto van echo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Girly het volgende:
vandaag echo gehad weer, en alles was weer goed![]()
thxx meiden, en jah heb wel een foto'tje natuurlijk, maar heb het bewust niet erbij gepost uit respect voor belana.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb jij niet mooie foto van echo?
Fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Girly het volgende:
vandaag echo gehad weer, en alles was weer goed![]()
Hihi dank je wel! Ik ben zoooo trots!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
J0olz.. jij gemenerd..We wisten helemaal van niets!!
Ik lees vaak over Justin en dan kom je even melden dat je papa bent geworden van een
heeeeeeeeeeeel lief meisje, met een heeeeeeeel lieve naam!! Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:59 schreef Jis het volgende:
Evenstar en JeLief hebben me beloofd dat jullie niet gaan bijtenen dus kom ik me hier ook even melden
![]()
Heb vorige week een 2e streep gepiest![]()
, dus behalve alleen meelezen mag ik hier nu ook meeschrijven
![]()
Vind het nog wel een beetje 'eng' om hier te zijn, de vorige zwangerschap is helaas fout gegaan, en dat speelt toch mee. Hoewel het deze keer vele malen beter voelt hoor!!! Ben al sinds dagen voor de test vanaf 's middags misselijk, en sinds 3 dagen al vanaf het moment da'k opstaMaar ach, hoort erbij toch? En ergens 'geniet' ik er ook wel van; het maakt het allemaal wat echter en geeft me iets meer zekerheid dat het nu wel goed zal gaan.
21 september mag ik voor het eerst naar de verloskundige, ik ben dan volgens hun berekening 10 weken. Mag een weekje eerder komen omdat het toen niet goed is gegaan. In diezelfde week, of in het begin van de week erna, krijg ik de eerste echo![]()
Verder ben ik sinds gister bezig met flessen vullen voor MvM; haha da's echt neus dicht en overgieten maar![]()
Uiteraard heeft ze ook een test gedaan; en de teststreep was veel duidelijker dan de controlestreep![]()
ook wel een goed teken toch?
![]()
Hm verder heb ik net een schattig meisje langs zien komen; Joolz gefeliciteerd!!![]()
![]()
En Girly was een mooie echo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het wel heel lief van je, dat je die voor Belana eerst liever niet wilde plaatsen
![]()
Belana meis: heel veel sterkte...![]()
Tot slot: volgens de VK ben ik vandaag dus 7 wkn en 2 dgn zwanger; houdt in dat ik 18 april uitgerekend benmaar ik gok zelf dat ik ietsje korter zwanger ben. Maar goed, als ik in eerste instantie met 18 april 2006 in het lijstje mag
kan altijd aangepast worden toch?
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
BIJT
![]()
vrouwen met teveel hormonen hebben nogal eens last van stemmingswisselingenen zijn dus onbetrouwbaar aldus zwangerschaps regel 6.66
![]()
ow en sommige zwangere vrouw hebben domme humor![]()
![]()
welkom hier en lekker genieten![]()
dus jou dag gaat ook zo vanquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Jelief het volgende:
Welkom Jis, ik hoop dat je hier iig tot april mag en kan blijven posten!
Ik had mij vroeger altijd voorgenomen om ook mee te doen aan MvM, maar toen ik eenmaal zwanger was ben ik dat helemaal vergeten. Nou ja bij een eventuele tweede kan het altijd nog, maar eerst die eerste maar eens op de wereld zetten
ik moet vaak hel erg lachen om mijzelf als ik weer een jankbui heb, terwijl de tranen over mijn wangen stromen lig ik ook in een deuk van het lachen.
zolang ik alleen ben gaat het wel, dan ben ik vrij evenwichtig. Wat mij opvalt is dat ik dagen heb dat mijn gedachten gewoon maar doormalen, herinneringen van vroeger, liedjes idd en ineens denken aan mensen die ik al in geen jaren heb gezien. Heel apart.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dus jou dag gaat ook zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
herkenbaar .. soms ben je zo verdrietig
(waarom ?!?!?!?!) en het andere moment zo melig als een bos uien..
![]()
Ook denk ik veel meer aan vroegah.. liedjes van toen zijn ineens weer helemaal te gek etc.. zal vast wel logisch zijn![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Jelief het volgende:
[..]
zolang ik alleen ben gaat het wel, dan ben ik vrij evenwichtig. Wat mij opvalt is dat ik dagen heb dat mijn gedachten gewoon maar doormalen, herinneringen van vroeger, liedjes idd en ineens denken aan mensen die ik al in geen jaren heb gezien. Heel apart.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jelief het volgende:
en die film is er ook al eigenlijk niet zielig genoeg voor![]()
misschien ben je dan wle zo nuchter als een boerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voorspelt voor mij weinig goeds als het ooit zo ver komt.
Ik kan al volschieten bij sommige reclames.
En heb ooit mijn ex tot tranen toe aan het lachen gekregen omdat ik zat te huilen om 'Babe in the city'.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef _evenstar_ het volgende:
al dat gepost van jou hier en in het streepjes topic.. ik vertrouw het voor geen meter..![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook niettis een moetje, tis een moetje, let op, vijf maanden na het huwelijk wordt een kerngezonde achtponder die vier maandjes te vroeg is geboren
naar mod topic rent :quote:Op donderdag 1 september 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stelletje dozen!
Ik word half gek van al het gevraag naar moetjes en kindjes en godweetwat... maar voorlopig lees en post ik gewoon nog gezellig mee zoals altijd. Het duurt allemaal nog wel even hoor!
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
naar mod topic rent :
brighteyes noemde me doos![]()
![]()
trutquote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch nog een rel ondanks dat Mous met vakantie is!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niettis een moetje, tis een moetje, let op, vijf maanden na het huwelijk wordt een kerngezonde achtponder die vier maandjes te vroeg is geboren
bedoel je dat je baby heb gevoelt?.. meis dat kan welquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef Girly het volgende:
Ladylike, veel succes met je screeningsecho morgen
merdeke, meissie toch, nog paar daagjes doorbijten en dan zie je je ouders weerhou je rustig
ingrid 27 weken alweer, jij vliegt ook voorbij hehfijn dat apktje weer goed was.
[edit] maar weggehaald omdat het gewoon nog niet kan[edit]
uhh ik weet niet, ik lag te zonnen, en ineens voelde ik 2 plopjes iets rechts onderin,waarvan ik zo schok dat ik rechtop zat, sindsdien niet meer echt gevoeld. zat zwaar te twijfelen wat het kon zijn, het voelde zo raar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bedoel je dat je baby heb gevoelt?.. meis dat kan welgeloof me maar
![]()
Je hoeft niet rechtstreeks in de fles te plassenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef babyfeet het volgende:
beetje stomme vraag misschien maar
ik vraag me toch af hoe jullie dat doen in zo'n fles plassen
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Randa_v het volgende:
Je gebruikt toch iedere dag maar 1 fles (vol of niet), dus dan heb je twee kratten nodig. Ik had hier gewoon een voorraad van tenminste 8 kratten staan, omdat de chauffeur niet hier langskwam. Ik heb er ook nog nooit iets van geroken waar iedereen over klaagt.
Werd mij ook verteld hoor. Pies maar gewoon een fles vol.. Ik had ook altijd maar 1 krat voor de deur staan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:25 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.
Fijn dat je niks ruikt. Anderen wel en als je al zeer misselijk bent, helpt de geur van die fles niet mee.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef Ladylike het volgende:
yep.. alles perfectik ben helemaal in de wolken
Ik wist dat nogal snel en plas nu al vanaf 6 juli. 16 september komt de chauffeur de laatste kratten ophalen. Das toch ongeveer 2 maanden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef Suzanna het volgende:
Het is maar een paar weken eigenlijk he... (hangt er natuurlijk vanaf hoe snel je weet dat je zwanger bent)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Je krijgt er kannen bij waar je vrij makkelijk in kan plassen en dan moet je het overgieten.
Mijn zoontje is alweer ruim 8 maanden, en ik ruik nog steeds sterker dan voordat ik zwanger werdquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef Randa_v het volgende:
Grappig dat zoiets blijft, zelfs na zoveel weken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mij in de eerste maanden bescheurd om sesamstraat.
Dacht altijd dat ibrufen tijdens de zwangerschap niet mocht omdat het weeën op kan wekkenquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef Vicky het volgende:
dacht ik van de migraine af te zijn.... nee hoor.. gister weer een keiharde migraineaanval eroverheenHet is wel weer ietsje afgezakt maar het schiet niet op. Gister helemaal de weg kwijt en helemaal in paniek. Naar de weekendarts geweest en die heeft me Ibuprofen meegegeven....
Dat vertelde mijn huisarts ook. Enige wat je in mocht nemen was paracetemol!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:29 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ibrufen tijdens de zwangerschap niet mocht omdat het weeën op kan wekken![]()
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk isquote:Op zondag 4 september 2005 14:52 schreef Rottdog het volgende:
Hebben jullie je apotheker wel verteld dat je zwanger bent?
Ligt eraan hoe zwaar je van jezelf bent!!quote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk is
Was algemeen bedoelt, er stond jullie.quote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk is
hmm ik denk dat je wel het verschil ziet tussen een spekbuikje en een babybuikje.. .. ik ben ook niet eens van de dunste geweest maar je zag wel degelijk verschil in het begin van de zwangerschap ofdat het een babybuikje was of een spekbuikje..quote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar je van jezelf bent!!
ik had geen vaste apotheker in e'de dus neen.. en hier ben ik nog niet bij de apotheker geweestquote:Op zondag 4 september 2005 16:01 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Was algemeen bedoelt, er stond jullie.
als baby aan de grote kant is dan doen ze een extra dagcurve.. en dus in je bloed je suikergehalte conrtolerne.. omdat als baby's groot zijn de kans op zwangerschapssuiker hoger ligt.. ik krijg die extra dagcurve ook.. alleen omdat ik een risico geval benquote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Renegate het volgende:
Hoi hoi allemaal.
Ik heb hier 9geloof ik0 nog niet eerder geschreven maar dit komt omdat ik erg weinig tijd.. en ja ja ook de zin wil soms niet.... heb.
Maar evenstar vertelde in een ander topic dat dit nit erg is dus hier is ikke...
Ik ben morgen 22 weken zwanger en alles gaat wel goed.. weinig misselijk alleen het zuur komt nu ... joepie.. uhum.
Bij de laatste echo was alles goed met ons ZOONTJE:d hij was alleen aan de grote kant dus word er nu naar me bloed op suiker gekeken... <-- weet niet of die zin klopt hoor haha.
Ik zal proberen het hele riedeltje bij te lezen zodat ik niet alleen ego berichten post;-)
Das je straf omdat je me niet wil vertellen of je een jongentje of meisje krijgtquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef _evenstar_ het volgende:
verders gata het hier allemaal primaalleen sinds ongeveer 2 weekjes kots ik weer elke dag.. het gekke is nu pas wordt ik ook echt misselijk en telkens zo tussen 5 en 8 uur
wellicht spanningen voor de bruiloft .. en zo niet houdt ons ukje gewoon niet van warm spul
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 14:59 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Das je straf omdat je me niet wil vertellen of je een jongentje of meisje krijgt![]()
Grapje hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |