quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jelief het volgende:
en die film is er ook al eigenlijk niet zielig genoeg voor![]()
misschien ben je dan wle zo nuchter als een boerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat voorspelt voor mij weinig goeds als het ooit zo ver komt.
Ik kan al volschieten bij sommige reclames.
En heb ooit mijn ex tot tranen toe aan het lachen gekregen omdat ik zat te huilen om 'Babe in the city'.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:40 schreef _evenstar_ het volgende:
al dat gepost van jou hier en in het streepjes topic.. ik vertrouw het voor geen meter..![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook niettis een moetje, tis een moetje, let op, vijf maanden na het huwelijk wordt een kerngezonde achtponder die vier maandjes te vroeg is geboren
naar mod topic rent :quote:Op donderdag 1 september 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stelletje dozen!
Ik word half gek van al het gevraag naar moetjes en kindjes en godweetwat... maar voorlopig lees en post ik gewoon nog gezellig mee zoals altijd. Het duurt allemaal nog wel even hoor!
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
naar mod topic rent :
brighteyes noemde me doos![]()
![]()
trutquote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch nog een rel ondanks dat Mous met vakantie is!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niettis een moetje, tis een moetje, let op, vijf maanden na het huwelijk wordt een kerngezonde achtponder die vier maandjes te vroeg is geboren
bedoel je dat je baby heb gevoelt?.. meis dat kan welquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef Girly het volgende:
Ladylike, veel succes met je screeningsecho morgen
merdeke, meissie toch, nog paar daagjes doorbijten en dan zie je je ouders weerhou je rustig
ingrid 27 weken alweer, jij vliegt ook voorbij hehfijn dat apktje weer goed was.
[edit] maar weggehaald omdat het gewoon nog niet kan[edit]
uhh ik weet niet, ik lag te zonnen, en ineens voelde ik 2 plopjes iets rechts onderin,waarvan ik zo schok dat ik rechtop zat, sindsdien niet meer echt gevoeld. zat zwaar te twijfelen wat het kon zijn, het voelde zo raar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bedoel je dat je baby heb gevoelt?.. meis dat kan welgeloof me maar
![]()
Je hoeft niet rechtstreeks in de fles te plassenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef babyfeet het volgende:
beetje stomme vraag misschien maar
ik vraag me toch af hoe jullie dat doen in zo'n fles plassen
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Randa_v het volgende:
Je gebruikt toch iedere dag maar 1 fles (vol of niet), dus dan heb je twee kratten nodig. Ik had hier gewoon een voorraad van tenminste 8 kratten staan, omdat de chauffeur niet hier langskwam. Ik heb er ook nog nooit iets van geroken waar iedereen over klaagt.
Werd mij ook verteld hoor. Pies maar gewoon een fles vol.. Ik had ook altijd maar 1 krat voor de deur staan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:25 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.
Fijn dat je niks ruikt. Anderen wel en als je al zeer misselijk bent, helpt de geur van die fles niet mee.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef Ladylike het volgende:
yep.. alles perfectik ben helemaal in de wolken
Ik wist dat nogal snel en plas nu al vanaf 6 juli. 16 september komt de chauffeur de laatste kratten ophalen. Das toch ongeveer 2 maanden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef Suzanna het volgende:
Het is maar een paar weken eigenlijk he... (hangt er natuurlijk vanaf hoe snel je weet dat je zwanger bent)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Je krijgt er kannen bij waar je vrij makkelijk in kan plassen en dan moet je het overgieten.
Mijn zoontje is alweer ruim 8 maanden, en ik ruik nog steeds sterker dan voordat ik zwanger werdquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef Randa_v het volgende:
Grappig dat zoiets blijft, zelfs na zoveel weken.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:30 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mij in de eerste maanden bescheurd om sesamstraat.
Dacht altijd dat ibrufen tijdens de zwangerschap niet mocht omdat het weeën op kan wekkenquote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef Vicky het volgende:
dacht ik van de migraine af te zijn.... nee hoor.. gister weer een keiharde migraineaanval eroverheenHet is wel weer ietsje afgezakt maar het schiet niet op. Gister helemaal de weg kwijt en helemaal in paniek. Naar de weekendarts geweest en die heeft me Ibuprofen meegegeven....
Dat vertelde mijn huisarts ook. Enige wat je in mocht nemen was paracetemol!!quote:Op zondag 4 september 2005 14:29 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ibrufen tijdens de zwangerschap niet mocht omdat het weeën op kan wekken![]()
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk isquote:Op zondag 4 september 2005 14:52 schreef Rottdog het volgende:
Hebben jullie je apotheker wel verteld dat je zwanger bent?
Ligt eraan hoe zwaar je van jezelf bent!!quote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk is
Was algemeen bedoelt, er stond jullie.quote:Op zondag 4 september 2005 15:54 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat als je zo'n 8 maanden zwanger bent dat wel redelijk duidelijk is
hmm ik denk dat je wel het verschil ziet tussen een spekbuikje en een babybuikje.. .. ik ben ook niet eens van de dunste geweest maar je zag wel degelijk verschil in het begin van de zwangerschap ofdat het een babybuikje was of een spekbuikje..quote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar je van jezelf bent!!
ik had geen vaste apotheker in e'de dus neen.. en hier ben ik nog niet bij de apotheker geweestquote:Op zondag 4 september 2005 16:01 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Was algemeen bedoelt, er stond jullie.
als baby aan de grote kant is dan doen ze een extra dagcurve.. en dus in je bloed je suikergehalte conrtolerne.. omdat als baby's groot zijn de kans op zwangerschapssuiker hoger ligt.. ik krijg die extra dagcurve ook.. alleen omdat ik een risico geval benquote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef Renegate het volgende:
Hoi hoi allemaal.
Ik heb hier 9geloof ik0 nog niet eerder geschreven maar dit komt omdat ik erg weinig tijd.. en ja ja ook de zin wil soms niet.... heb.
Maar evenstar vertelde in een ander topic dat dit nit erg is dus hier is ikke...
Ik ben morgen 22 weken zwanger en alles gaat wel goed.. weinig misselijk alleen het zuur komt nu ... joepie.. uhum.
Bij de laatste echo was alles goed met ons ZOONTJE:d hij was alleen aan de grote kant dus word er nu naar me bloed op suiker gekeken... <-- weet niet of die zin klopt hoor haha.
Ik zal proberen het hele riedeltje bij te lezen zodat ik niet alleen ego berichten post;-)
Das je straf omdat je me niet wil vertellen of je een jongentje of meisje krijgtquote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef _evenstar_ het volgende:
verders gata het hier allemaal primaalleen sinds ongeveer 2 weekjes kots ik weer elke dag.. het gekke is nu pas wordt ik ook echt misselijk en telkens zo tussen 5 en 8 uur
wellicht spanningen voor de bruiloft .. en zo niet houdt ons ukje gewoon niet van warm spul
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |