quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Tinkerbell het volgende:Je krijgt er kannen bij waar je vrij makkelijk in kan plassen en dan moet je het overgieten
![]()
.
![]()
vind je?? Haha ik vind die maatbekers zo groot
![]()
Moet echt even pootje omhoog om erin te kunnen mikken
![]()
Maar dat kan ook aan onze wc liggen natuurlijk, da's zo'n standaard goedkope flat wc
Als je voor de eerste keer overgiet in de fles valt de lucht wel mee, maar na een keer of 4 is de urine echt gemengd met dat schoonmaakspul/houdbaarheidsspul, en dat is echt goor
![]()
Het is hier dus echt adem inhouden, overgieten, snel dichtdraaien en hard weglopen
Haha Tinkerbell; je hebt wel een leuke chauffeur geloof ik... hij leeft wel met je mee toch??
Wel apart dat jullie allemaal iets anders gehoord hebben over dat plassen... Ik heb ook steeds 8 flessen thuis staan; en moet iedere dag een nieuwe fles gebruiken, of ie nu vol is of niet. (
![]()
gister wel bijna vol trouwens... iemand enig idee hoeveel er in zo'n fles gaat??
![]()
) en dan moet ik iedere week alleen de gevulde flessen buiten zetten. Krijg er dan net zoveel weer voor terug.
Hm die vrouw zei dat ze ooit een mevrouw had die wel 4 kratten wilde...
![]()
dus 16 flessen... denk dat je dan echt de hele dag door thee zit te drinken toch?
En ja, ik denk wel dat ik over een paar weekjes er ook wel genoeg van heb hoor... moet nog tot 2 november; misschien een weekje langer als ik inderdaad korter zwanger ben dan dat de VK nu denkt. Maar ach, zolang ik niet hoef te spugen van de lucht, heb ik het er graag voor over... het is en blijft ten slotte voor een goed doel, en als er door mijn zwangerschap nu gewoon 5 andere vrouwen zwanger kunnen raken... da's alleen maar mooi...
Ladylike:
![]()
een jongen!! (hm wil eigenlijk blauwe
![]()
hebben
![]()
) leuk!! Mooi ook dat alles goed was!!
Merdeka, ik leef met je mee... ik herken mezelf ook niet terug, tranen lopen over m'n wangen bij dingen die ik vroeger alleen maar 'leuk' of 'interessant' vond om naar te kijken.
Probeer je er maar gewoon bij neer te leggen dat je hormonen een gemeen spelletje spelen, en tja dan is het de normaalste zaak van de wereld dat je moet janken omdat je laptop geen zin meer heeft
Hoop in ieder geval dat de dagen voordat je je ouders ziet voorbij vliegen; dat zij er straks van weten zal al stukken schelen... en je kan vanaf dan steeds even bellen als je het niet meer ziet zitten toch?
Girly wat gaaf dat je beeb al gevoeld hebt!! Eerst al zo'n mooie echo en nu dit