uhh ik weet niet, ik lag te zonnen, en ineens voelde ik 2 plopjes iets rechts onderin,waarvan ik zo schok dat ik rechtop zat, sindsdien niet meer echt gevoeld. zat zwaar te twijfelen wat het kon zijn, het voelde zo raar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bedoel je dat je baby heb gevoelt?.. meis dat kan welgeloof me maar
![]()
Je hoeft niet rechtstreeks in de fles te plassenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:51 schreef babyfeet het volgende:
beetje stomme vraag misschien maar
ik vraag me toch af hoe jullie dat doen in zo'n fles plassen
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Randa_v het volgende:
Je gebruikt toch iedere dag maar 1 fles (vol of niet), dus dan heb je twee kratten nodig. Ik had hier gewoon een voorraad van tenminste 8 kratten staan, omdat de chauffeur niet hier langskwam. Ik heb er ook nog nooit iets van geroken waar iedereen over klaagt.
Werd mij ook verteld hoor. Pies maar gewoon een fles vol.. Ik had ook altijd maar 1 krat voor de deur staan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:25 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee, ik spaar gewoon door tot een fles vol is, zo is het me verteld. En dan raak ik dus echt niet aan een volle krat, laat staan aan aan 2.
Fijn dat je niks ruikt. Anderen wel en als je al zeer misselijk bent, helpt de geur van die fles niet mee.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef Ladylike het volgende:
yep.. alles perfectik ben helemaal in de wolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |