quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:21 schreef Girly het volgende:
ik was naar de vk geweest, en bij mij hebben ze ook de kleine's tjoeketjoek kunnen vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geweldig om te horen, alleen wist niet dat het al zo vroeg kon, werd er wel emo van.
Ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb Pino net weer gevoeld!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja er zijn hier ook middelen tegen misselijkheid, maar uiteraard krijg je die in NL niet standaard aangeboden, net zo min als pijnbestrijding.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:53 schreef merdeka het volgende:
Trouwens, ze vertelden me dat ik, als ik misselijk was, verschillende middeltjes kon krijgen om dat te verhelpen. Is dat in Nederland ook zo? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar volgens de arts was dat heel normaal in de wereld en absoluut onschuldig.
Dat is het inderdaad. Mensen gaan je ook behandelen alsof je ziek bent. Gister was ik op de camping bij m'n oma, zo'n 45 minuutjes rijden. Krijg je van die opemerkingen: Goh, dat je dat nog durft! Tsjah, alsof dat kind er ineens uitvaltquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef renzell het volgende:
Tja Fuente, ik herken dat wel hoor. Ik wilde ook graag dingen blijven doen toen ik hoogzwanger was. het is toch een soort isolement, dat zwangerschapsverlof. Je bereid je voor, maar weet eigenlijk niet eens precies op wat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iedereen zegt dat je je krachten moet sparen en ondertussen word je soms kriegelig van verveling. Het is een rare tijd, dat afewachten zo vlak voor de bevalling. Maar goed, het cliche is ook waar. Je krijgt het inderdaad druk genoeg de komende tijd. Ik hoop maar dat je niet meer te lang hoeft te wachten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop