quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:09 schreef Fuente het volgende:
Om toch een update te doen.. Hier gaat alles goed. Sara is een heel tevreden meiske en ik voel me al aardig opgeknapt. De bevalling ging razendsnel, ik vertelde jullie nog over de slijmprop, 's avonds kwamen er wat weeen en om 23:00 begon het door te zetten. De verlos kwam langs, en ik had 3 cm ontlsuiting. Ze heeft de vliezen doorgeprikt en ging toen weg, en we mochten bellen zodra het echt heftig werd, nou een half uur later belde mannetje toch maar.Ze kwam langs en ik had 10 cm ontsluiting. Om 3:50 is Sara geboren na een half uurtje persen.
Achteraf gezien was het een hele voorspoedige bevalling, de ontsluiting ging echter zo vreselijk snel dat ik letterlijk niet wist waar ik het zoeken moest.Het hele uitgebreide verhaal komt nog wel een keertje in bevallingsverhalentopic. Voor foto's verwijs ik jullie even naar http://home.planet.nl/~lauraenbjorn
En nu duik ik nog ffies het bed in
Done.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Ghost_Rider het volgende:
Ghost_Rider krijgt een baby uitgerekende datum 3 sep kan ik er ook tussen?
het belangrijkste is dat de baby gezond is.. en met hoorproblemen kinderne krijgen gaat prima hoor jullie zullen denk ik wel van die flitskastjes overal hebben staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:49 schreef Ghost_Rider het volgende:
Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden wat misschien niemand nog weet maar we zijn beiden doof en de kans is klein dat ons kind geboren word met dezelfde afwijking maar toch als het verder maar gezond is he? Verder is het zo dat ze vanaf vorige week heel veel last heeft van haar buik baby schopt goed maar weeen komen en gaan maar zetten maar niet door. Dit vind ze zeer vervelend en we blijven hopen dat de kleine er snel uitkomt!
Maar ik neem aan dat je eerst wel de huis-tuin-en-keuken middeltjes hebt geprobeerd voor je met medicijnen begon?quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef babyfeet het volgende:
ik had toen ook een middeltje gekregen tegen het zuur want zuur tegen zuur bestrijden hielp hier echt niet linkerzij niet en vla ook niet eigenlijk helemaal niks dat drankje hielp een beetje maar net genoeg om het dragelijk voor mij te maken ..
hoe het heet weet ik echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |