http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van nintendo kan zien op de e3 2005 ?
Aangezien die niet meer op gamespot.com staat
Klopt idd, sinds de E3 eigenlijk alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
Ik blijf lachen om al die berichten dat er zogenaamd 'Revolution Nieuws!!!!!eins!1111' aan zit te komen binnen een x aantal uren/dagen/week. Nintendo-fans zijn gewoon te wanhopig.
Ik dank uquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Aan de rechterkant, daar staan alle press conferences:
SONY
MICROSOFT
NINTENDO
Je moet inloggen (gratis registreren) als je wilt downloaden maar je kan ook stream for free doen.
No thanks to Nintendo, had liever dat ze het zoals MS deden, af en toe eens een sneakie foto en een echt datum waneer ze alles gaan laten zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
Ik blijf lachen om al die berichten dat er zogenaamd 'Revolution Nieuws!!!!!eins!1111' aan zit te komen binnen een x aantal uren/dagen/week. Nintendo-fans zijn gewoon te wanhopig.
Nou, als ik het letterlijk moet vertalen uit het Engels, ze trekken het nieuws uit hun reet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef EricG het volgende:
Maar hoe komt die SPOnG eraan dan
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.quote:00MHz ATI graphics chip with 12MB SRAM
2 intel broadway 2.5 ghz cpu's
512K L2 Cache
Embedded 16-BIT HD 7.1 Digital sound chip
2 usb ports
6GB HD Dual Layer Panasonic Discs
256MB 400MHZ NEC design embedded DRAM
ok these where the specs of the revoltution.
other info reveiled later this day....
http://nintendorev123.blogspot.com/
Dude, Broadway is van IBM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.
quote:lol if you think its fake leave this blog and wait until septbember and youl be suprised
so to any other guy who think that this blog is gay fake or what ever leave or something and wait.
inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
De processor word door IBM gemaakt, op dat blog staat Intel, niet te vertrouwen dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.
En ja het is een blok maar als ze vanavond meer zeggen dan geloof ik deze meer dan de andere blogs.
Sowieso niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De processor word door IBM gemaakt, op dat blog staat Intel, niet te vertrouwen dus.
Waar wacht je op ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Oksel het volgende:
Gaap. We wachten..
Mij niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel cool als Nintendo exacte kopieen van de NES, SNES en N64 controllers verkoopt maar dan draadloos en dan ze allemaal werken met de Revolution.Ook al is de Rev controller goed genoeg voor de NES/SNES/N64 spellen.
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.quote:
Als de kwaliteit maar beter is dan die van de N64 controllersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.![]()
De N64 controllers waren prima, IMO.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als de kwaliteit maar beter is dan die van de N64 controllers
Iemand ff die het in het kort samen vatquote:The Revolution controller's secret feature is...gyroscopic tilt resistance!
What we heard: When Nintendo intimated that the truly revolutionary aspect of its next-generation consoles was in its controller, rumors began to fly fast and furious. One of the very first was that it would incorporate gyroscopes, which would allow players to control games via physical movement of the controller. Later rumors said the controller would sport everything from a touch screen which would allow for configurable virtual buttons to there not being any controller at all, just a visor and floor-mounted motion sensor. Now the spiral of speculation has come full circle, with Ferrago saying that the controller will have tilt control, which will provide directional force feedback when a player moves the device. "Details are still sketchy as Nintendo works on perfecting the controller, looking at ways of balancing the revolving effect with the drain on the batteries of the console's wireless controllers," said Ferrago. Such an innovation would be in line with technology Nintendo has already developed, most notably the "Acceleration Sensor" the company patented in 2003, which would allow players to control 3D movement on-screen by moving the entire controller. And while tilt control may not as revolutionary as some people as hoped, it would be an improvement over the nonspecific vibration function current-generation consoles controllers have. But until Nintendo makes it official, this still remains rumor.
De controller heeft een bewegingssensor in combinatie met force feedback.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand ff die het in het kort samen vat?
Force feedback ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
De controller heeft een bewegingssensor in combinatie met force feedback.
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.quote:
Vette shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.
Tegenwerkende kracht lijkt me a-relaxed en slurpt de batterijen zo leeg. Gyro dingen (Nintendo noemt het een tilt sensor) lijkt me echt super.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei Spong dus ook...
Lijkt me stug dat ze met sources close to Nintendo Spong bedoelen. Ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van hoor.quote:Bogus or not bogus?: We'll see next month, but sources close to Nintendo say a next-gen Mario demo is a strong probability.
Wat moet je met al die extra troep, ik heb liever een all-in-one controller. En Nintendo kennende zou het me niet verbazen trouwens als ze met verschillende controllers aan komen zetten, geldwolven zijn hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.![]()
Ik doelde meer op het analoge stickje dan de vorm van de controller, die was wel oké, net als de Z-knop achteropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De N64 controllers waren prima, IMO.Voor mijn handen in ieder geval perfect.
Gaat meer om de force feedback. Als jij zeg maar je controller naar links draait, dan probeert de controller je hand een andere kant op te duwen. Net als een force feedback stuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Twisted (GBA) heeft al een dergelijke techniek (gyro met tegenwerkende kracht) en dat is erg cool. En die batterijen gaan er echt niet minder lang van mee hoor.
bronquote:I have just spoken to the author of the article and I can tell yout that this information is undoubtedly accurate. As far as I could tell from our conversation, he is a reliable journalist with excellent contacts in the industry. He couldn´t name his source, naturally. But his contact is a highly placed employee at Nintendo of Europe. He also confirmed that Nintendo is selecting key media to invite to Tokyo for the event.
Now, you may wonder if he actually knows about the controller features as well. He does not. At least, he is not interested in talking about that. And I understand that. I´m sure we all agree: revealing the controller features prematurely could hurt Nintendo - revealing the date when Nintendo plans to reveal them does not. I´m just glad that, finally, the age of all the fakers like Seriousgamer is over. Finally we get some reliable information and can look forward to a definite date.
De analog ding vond ik prima, alleen hoe het aanvoelde was niet zo lekker, die analog sticks op de Playstation controllers voelt een stuk lekkerder aan alleen vind ik ze te los. Een analog stick als op de Playstation controller en zo stevig als op de N64 controller lijkt me relaxed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het analoge stickje dan de vorm van de controller, die was wel oké, net als de Z-knop achterop
Alles wat op een blogsite staat vertrouw ik niet meer.quote:
Deze is van die RTL2 dude, van die Molyneux comments. Zeer reliable.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Alles wat op een blogsite staat vertrouw ik niet meer.
Zo stevig als op de N64controller?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De analog ding vond ik prima, alleen hoe het aanvoelde was niet zo lekker, die analog sticks op de Playstation controllers voelt een stuk lekkerder aan alleen vind ik ze te los. Een analog stick als op de Playstation controller en zo stevig als op de N64 controller lijkt me relaxed.
[..]
Alles wat op een blogsite staat vertrouw ik niet meer.
Dit 0wned welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens Gamespot is het heel goed mogelijk dat next-gen Mario te zien is @ TGS 2005.
Mja.. log hequote:and we see some screenshots of mario walking its not mario 128 they said this is a preview version of what the revolution can do.... altough its beautifull the backgrounds where so nice and mario was so detailed wow!
Dat weet ik niet. Ik ben altijd voorzichtig met m'n shit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo stevig als op de N64controller?Het grootste probleem van die dingen was hun levensduur
PU.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag vandaag de nieuwe PU, meestal staat er niet veel bijzonders in en veel kijk-mij-eens-stoer-zijn, maar dit keer hadden ze een mooi stukje over de Revolution, "Wie gelooft er nog in Nintendo's revolutie". Zeker de moeite waard om te lezen
Ik ga altijd heel zuinig met m'n hardware om, alleen die controllers zijn echt versleten. Door het vele gebruik en het dunne knuppeltje slijt het helemaal af vanbinnen (heb een kapotte opengemaakt) waardoor omhoog niet goed meer werkt. Ik bedoel dus niet dat ze afbreken ofzo, maar als ik deze controller ook maar een klein beetje schudt beweegt het hele knuppeltje al, binnenwerk versleten, je hoeft er bijna geen kracht meer voor te zetten om hem in beweging te krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat weet ik niet. Ik ben altijd voorzichtig met m'n shit.Ik bedoelde stevig dat je wel wat kracht moest zetten om dat ding te bewegen in tegenstelling tot die Playstation sticks die heel los zijn.
Leuk stukje iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag vandaag de nieuwe PU, meestal staat er niet veel bijzonders in en veel kijk-mij-eens-stoer-zijn, maar dit keer hadden ze een mooi stukje over de Revolution, "Wie gelooft er nog in Nintendo's revolutie". Zeker de moeite waard om te lezen
Een lijst waar Nintendo aan zou werken, maar was speculatie:quote:
quote:Nintendo Co., Ltd
EAD Deputy Managers: Shigeru Miyamoto, Takashi Tezuka
Nintendo EAD - Software Development Group Konno
General Manager: Hideki Konno
* Nintendogs -- NDS -- Summer 2005 (Director: Kiyoshi Mizuki)
* Mario Kart DS -- NDS -- Fall 2005
* Nintencats -- NDS -- TBA **
Nintendo EAD - Software Development Group Aonuma
General Manager: Eiji Aonuma
* The Legend of Zelda: Twilight Princess -- GCN -- Spring 2006
* The Legend of Zelda: DS -- NDS -- Summer 2006 (Director: Toshiaki Suzuki)
* The Legend of Zelda RVN -- RVN -- TBA**
Nintendo EAD - Software Development Group Takahashi
General Manager: Shinya Takahashi
* Jam With The Band -- NDS -- Fall 2004 (Director: Masaru Nishida)
* Brain Training Exercise -- NDS -- Spring 2005 (Director: Koichi Kawamoto)
* Jam With The Band Exp. Pck -- NDS -- Fall 2005 (Director: Masaru Nishida)
Nintendo EAD - Software Development Group Kimura
General Manager: Hiroyuki Kimura
* Yoshi Touch N Go -- NDS -- Winter 2005 (Director: Hiroyuki Kimura)
* Gentle Brain Exercise -- NDS -- Summer 2005 (Director: Tomoaki Yoshinobu)
Nintendo EAD - Software Development Group Shimizu
General Manager: Takao Shimizu
* Donkey Kong: Jungle Beat -- GCN -- Spring 2005 (Director: Yoshiaki Koizumi)
* Donkey Kong Revolution -- NRV-- Fall 2006
Nintendo EAD - Software Development Group Eguchi
General Manager: Katsuya Eguchi
* Animal Crossing DS -- NDS -- Fall 2005 (Director: ??)
* Animal Crossing Rev -- NRV -- TBA (Director: ?? )
More EAD Games
* Metroid Dread -- NDS --- Fall 2006 (Director: Yoshio Sakamoto)
* Super Mario Bros DS -- NDS -- Fall 2006 (Director: ???)
* Stage Debut -- TBA -- TBA (Director: Yoichi Yamada)
* Super Mario Revolution -- NRV -- Fall 2006 (Director: ???? )
* Dr. Mario & Panel De Pon -- GBA -- Fall 2006 (Director: ???)
Dat is gewoon een lijst waar de ontwikkelingsteams van Nintendo nu aan werken, of het 100% klopt weet ik niet maar voor een groot deel wel. Brain Training komt trouwens ook naar de Rev.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een lijst waar Nintendo aan zou werken, maar was speculatie:
[..]
Uhmm bronquote:De vingers hoeven we niet meer gekruisd te houden. Nintendo heeft namelijk bevestigd dat wij op 16 september de Revolution kunnen aanschouwen op de Tokyo Game Show. Voor mij, mrtn, kan het wachten niet langer meer duren!
-Gamercc.com
Bron: geen.quote:
Ja, ik ook, maar niet 100% zeker dat we iets krijgen te zien van de controller.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch ben ik 100% zeker dat we iets te zien krijgen van de revo
quote:De ontwikkeling van de Nintendo Revolution zou 42% goedkoper zijn dan die van de Xbox 360 en PS3. Dit betekent dat er veel developers zullen zijn die met Nintendo zullen willen samenwerken.
Er zullen zeer veel verschillende games uitkomen voor de Revolution. Ook voor non-gamers. Dit sluit wel aan bij wat Nintendo zelf vertelde, dat het een family console zal worden.
Bij de launch van de Revo zullen er twee versies verschijnen: een zwarte en een witte. Daarna zullen er meerdere kleuren volgen. Dit is niet echt iets nieuws want op de E3 was op de persconferentie al een plaatje getoond van diverse kleuren Revolutions.
De controller zal volgens de weblogger een 3D analoge stick hebben en 4 actieknoppen die in een diamantvorm zijn geplaatst. Verder bevat de controller een startknop en een selectknop. De controller zal ook twee schouderknoppen hebben zoals die van de GameCube. Verder zal de controller draadloos zijn. IN plaats van een tweede analoge stick zou de Revo controller gebruik malen van een gyroscopische aansturing.
De weblogger vertelt ook nog: "Every Revolution sold will come bundled with a headset. It has surround sound/mic and is designed in accordance to the new look Revolution. Nintendo has invested heavily in researching voice control, and have got it to the point now where you no longer need to sit back and listen to cut-scenes you can interact with them fully, as you would talk to your family and friends! I truly have been really astonished by what they have achieved with their voice control technology. In one demonstration I saw four months ago, the player had to convince the police he was telling the truth. And it was actually the player saying it throw the headset. It really is something you have to experience first hand, it was the closest thing I've seen to actually talking to a real person, in fact in some peoples cases better!"
Meneer de weblogger weet daarna ook te melden welke games er gedownload kunnen worden via de Nintendo Wi-Fi service:
Sega:
House Of The Dead
Sega Sea Bass Fishing
Virtua Fighter
Virtua Cop
Virtua Tennis
Crazy Taxi
Daytona USA
Sega Sports
Streets Of Rage
Shinobi
Sonic
Sega Rally
Shenmue
Super Monkey Ball
Jet Set Radio
Namco:
Ace Combat
Ridge Racer
PAC-MAN
Time Crisis
Soul Calibur
Tekken
Mr Driller
I-Ninja
Tales Of Destiny
Dig-Dug
Konami:
Metal Gear series
Castlevania
Contra
Silent Hill
Winning Eleven
ISS
Gradius
Parodius
Capcom:
Resident Evil
Mega Man
Street Fighter
Breath Of Fire Series
Ghost N Goblins
Dino Crisis
Dungeons & Dragons
Marvel VS Capcom
Square Enix:
Final Fantasy
Weblogger komt met nog een verrassing. Hij meldt dat Shenmue 3 voor de Nintendo Revolution in de planning staat. De game zal volledig gebruik maken van de controller en grafisch niet onderdoen voor de PS3 versie. De game zal echter eerst uitkomen op de Revolution en bijgevoegd zullen Shenmue 1 en 2 zitten.
quote:
quote:
Dreamcast spellen lijken mij ook een beetje te groot. Maar het is wel heel goed mogelijk dat er op een dag Sega Master System en Sega Genesis spellen downloadbaar zijn op de Rev.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
dat shenmue 3 naar de rev gaat is onwaarschijnlijk maar kan, ik geloof aleen niet dat nintendo dreamcast spellen beschikbaar stelt voor downloaden
Als je trouwens even het openings post doornam kon je zien dat er alleen 512MB flash opslag ruimte is, wat je kan uitbreiden met SD-cards.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik geloof niet dat die rev een 200gig hd heeft
quote:Speaking of the future, Jeffery (Sega's President) also spoke a little bit on the successor to the GameCube, code-named Revolution. When asked about the possibility of classic Sega properties such as Panzer Dragoon and Shinobi one day appearing on the Nintendo Revolution, Jeffrey commented that it's something Sega is definitely looking into.
dan zit je nog op 1gig max met die flash drives, dat zou je dus 4x80 euro kosten zodat je alle 4 de cds van shenmue kwijt kanquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je trouwens even het openings post doornam kon je zien dat er alleen 512MB flash opslag ruimte is, wat je kan uitbreiden met SD-cards.
Onwaarschijnlijk zou ik het niet noemen alleen omdat er oude games zijn uitgebracht op CDs (zie: oude Nintendo games op GBA). Waarschijnlijk omdat:
[..]
Dus kan je Shenmue niet downloaden (Dreamcast spellen kunnen sowieso niet).quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan zit je nog op 1gig max met die flash drives, dat zou je dus 4x80 euro kosten zodat je alle 4 de cds van shenmue kwijt kan
Nee, daar staat dat het 'bijgevoegd' wordt met Shenmue 3. Shenmue 3 schaf je dus aan en je krijgt er Shenmue 1 en 2 gratis bij (op DVD). Sowieso een compleet onzinnige fanboy droom.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
dus is dat bericht fake, case solved
Ben je gek.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
Sega moet zoiezo met een nieuwe console komen, geen andere consoles meer nodig dan
Hoe jammer ik het ook vind, maar tegenwoordig is het zoquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
Sega moet zoiezo met een nieuwe console komen, geen andere consoles meer nodig dan
Kun je vergeten, die verdienen nu goud geld als uitgever van games en aan arcadekasten door hun fusie met Sammy.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:50 schreef Frankeinstein het volgende:
is er de laatste maanden eigenlijk wel eens wat officieel nieuws geweest? Dit topic blijft maar active..
Wanneer komt Nintendo nou eens met wat nieuws dan? In het najaar zouden ze toch meer gaan vertellen?
ik weet dat het vast niet zal gebeuren, maar de dreamcast is in mijn ogen een ondergewaardeerde console terwijl die toch zeker wel goede games hadquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je vergeten, die verdienen nu goud geld als uitgever van games en aan arcadekasten door hun fusie met Sammy.
Antwoord op een vraag van iemand over NURBS enzoquote:Hello and thank you for contacting Nintendo,
I want to help you out, but without your friends original e-mail and
our response I'm not sure what would give him the impression that the
"Revolution's HD will be announced soon." You're right, we wouldn't say
something like that.
We appreciate your interest in our next home console, code-named
Nintendo Revolution. Please note, however, that the specific information
that you asked about has yet to be announced. We plan to release more
information about the system by the end of the year, which will include
details about the games and the controller. Detailed information
regarding NURBs or other processing info may not be revealed until next year.
For the latest information on the Nintendo Revolution, please visit:
http://www.nintendo.com/search?query=revolution&category=news
While more specific information is not currently available, new details
will be posted to our web site at www.nintendo.com when they become
available. Stay tuned!
Have fun!
Nintendo of America Inc.
Joel Nicholson
Ook weer terug Rodie? Begon je eindeloze gelul al te missen hier...quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
Je gaat je echt afvragen hoe lang die houding van Nintendo het gaat volhouden
Ik bedoel ze zijn met de cube als je het mij vraagt wéér klanten verloren, en nu begint zelfs het altijd sterk vertegenwoordige fanboybestand langzaam af te brokkelen. Volgens mij is het bedrijf iets te traditioneel gebleven, en zoals het lijkt gaan ze nu echt de pijn voelen van harde marketing. Marketing waar ze zelf niets van kunnen.
Pwned.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook weer terug Rodie? Begon je eindeloze gelul al te missen hier...
Nintendo kan niets van marketing? Nee inderdaad, dat zagen we onlangs met de DS![]()
voor de DS was er mischien marketing maar voor de gamecube niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nintendo kan niets van marketing? Nee inderdaad, dat zagen we onlangs met de DS![]()
Van de reclame voor de PSP zie ik anders ook vrij weinig. Dat nog wel van Sony "De Marketingkoning"...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voor de DS was er mischien marketing maar voor de gamecube niet.
Zoals met zelda, de reclames werden aleen maar uitgezonden op foxkids of dat andere kinder zendertje.
Metroid prime, die reclame heb ik mischien 1 keer voorbij zien komen
pikmin zover ik weet geen reclame.
en nog vele andere games waar je vrijwel niks van zag
Geen PS2 reclames bedoel je.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Van de reclame voor de PSP zie ik anders ook vrij weinig. Dat nog wel van Sony "De Marketingkoning"...
Ik heb geen Cube reclame's gezien. Revo is niks over bekend en voor dat ding uit is is ie al onder gesneeuwd door de rest. Dat de DS goed gepromoot is, ik denk dat ze wel moesten. Is het enige waar Nintendo nog snel marktaandeel in kon halen. Het is dat Sony het rustig aan doet (heeeeeel rustig) met de PSP, anders was de DS lang zoveel niet verkocht.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
als je tof wilt doen moet je het goed doen, maand geleden kwam er een nieuws bericht voorbij dat microsoft winst begon te maken, oftewel ze maken geen verlies meer maar beginnen centen te verdienen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geen PS2 reclames bedoel je.
Xbox reclames zie ik wel maar dat slaat nergens op want Microsoft heeft miljarden verlies gemaakt door hun aggresieve marketingcampagnes en prijsverlagingen, terwijl Nintendo hetzelfde doet en winst maakt.Microsoft kan (of wil) het op de lange termijn dus niet volhouden (ik neem aan dat ze gewoon winst willen maken met de X360).
De PSP is nog (lang) niet uit hier.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Van de reclame voor de PSP zie ik anders ook vrij weinig. Dat nog wel van Sony "De Marketingkoning"...
Nintendo kon nog alleen nog op de handheldmarkt wat marktaandeel halen? Ze ownen for crying out loud de gehele handheld markt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb geen Cube reclame's gezien. Revo is niks over bekend en voor dat ding uit is is ie al onder gesneeuwd door de rest. Dat de DS goed gepromoot is, ik denk dat ze wel moesten. Is het enige waar Nintendo nog snel marktaandeel in kon halen. Het is dat Sony het rustig aan doet (heeeeeel rustig) met de PSP, anders was de DS lang zoveel niet verkocht.
Ga eens voor de gein de straat op, vraag aan willekeurige bezoekers in een gameshop of ze ooit wel eens gehoord hebben van de xbox 360, de ps3 en de Revolution. Zo ja, vraag ze dan eens wat voor consoles het zijn. Drie kwart van de ondervraagden weet je dat niet te vertellen...quote:Ik snap niet dat ze met de cube eerst de mist in gaan, en vervolgens wéér zo geheimzinnig over hun revo doen. Ze lopen met de consoles gewoon constant achteraan, maar het zet ze schijnbaar niet aan het denken ofzo. 90% van de consolekopers koopt er namelijk niet drie, maar gewoon één. Met de marketing machines van MS en Sony blijven er nog maar weinig mensen over die gaan wachten op de Revo. En al wordt de revo in prijs concurrerend, de x360 is waarschijnlijk ten tijde dat de revo op de markt komt al lang in prijs gedaald. Wie koopt dan nog de revo? Een aantal die-hards en de Nintendo fans. Het spijt me zeer, maar volgens mij is Nintendo zichzelf in de vinger aan het snijden.
Ik heb vaak zat kritiek op Nintendo.quote:Het is zo jammer dat er bij jullie echt niks maar dan ook niks ingaat wat niet volledig pro-nintendo is. Ik zeik de producten niet af, ik zeg dat Nintendo de markt wat te laat oppikt.
Volgens mij zouden de reclames al zijn begonnen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De PSP is nog (lang) niet uit hier.
Pwned
Denk na met je snufferd. Waarom (duur) marketen als de markt al van jou is? Dat doe je alleen maar als je snel veel wil verkopen - oftewel, aandeel wil halen. Bovendien boort Nintendo met de DS een nieuwe markt aan, waarin concurrentie onstaat met Sony. Reken maar dat Sony's PSP de reden is geweest voor de DS campagne.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nintendo kon nog alleen nog op de handheldmarkt wat marktaandeel halen? Ze ownen for crying out loud de gehele handheld markt...
[..]
Loos argument. Alle drie de consoles zijn nog niet uit, en er staat maar 1 ding vast en dat is dat de x360 er een stuk eerder is dan de PS3 en Revo. MS is allang begonnen met z'n reclame, maar omdat het ding nog niet id winkels ligt wordt de marketing nu met name op de echte gaming wereld gericht. Zodra het ding in de winkels ligt kan je TV reclames verwachten, let maar op. En dan is de x360 nummer 1 met naamsbekendheid. En naambekendheid levert verkopen op.quote:Ga eens voor de gein de straat op, vraag aan willekeurige bezoekers in een gameshop of ze ooit wel eens gehoord hebben van de xbox 360, de ps3 en de Revolution. Zo ja, vraag ze dan eens wat voor consoles het zijn. Drie kwart van de ondervraagden weet je dat niet te vertellen...
Zoals ik al zei.quote:En welke marketing machines van Sony en MS? Ik heb er nog helemaal niets van gezien... Over de PS3 en de Xbox 360 dan...
Echt?quote:Ik heb vaak zat kritiek op Nintendo.
Kom maar door. Heb hier tijden niet gepost. Ik zeik niks af, ik ben kritisch. Als je dat al niet kan hebben, doe je bril dan even af, k?quote:Jij zeikt de producten van Nintendo niet af? Kom op man, moet ik ff al jouw post gaan doorspitten? Kan er een heel topic mee vullen man. Jij kraakt de Revolution al af voordat er ook maar iets over bekend is
![]()
Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Rodie83 het volgende:
Wie koopt dan nog de revo? Een aantal die-hards en de Nintendo fans. Het spijt me zeer, maar volgens mij is Nintendo zichzelf in de vinger aan het snijden.
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je tof wilt doen moet je het goed doen, maand geleden kwam er een nieuws bericht voorbij dat microsoft winst begon te maken, oftewel ze maken geen verlies meer maar beginnen centen te verdienen.
nu heeft microsoft een aanhang voor de xbox 360 + een stroom nieuwe klanten omdat ze de eerste next gen console zijn dus met microsoft komt het wel goed.
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.quote:maar probeer nu de schuld niet op iemand anders af te schuiven, nintendo doet vrijwel niet aan marketing voor geen enkele game.
Het hangt trouwens een beetje af van hoe dat nieuwsbericht gelezen moet worden. Als ze nu winst maken kan je dat zien als:quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.
[..]
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.![]()
[..]
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Denk na met je snufferd. Waarom (duur) marketen als de markt al van jou is? Dat doe je alleen maar als je snel veel wil verkopen - oftewel, aandeel wil halen. Bovendien boort Nintendo met de DS een nieuwe markt aan, waarin concurrentie onstaat met Sony. Reken maar dat Sony's PSP de reden is geweest voor de DS campagne.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb vaak zat kritiek op Nintendo.
Echt?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Rodie83 het volgende:
En met betrekking tot dingen bekend maken: er is nog helemaal niks bekend. Waarom launchen ze niet gewoon lekker vlak bij MS in de buurt? Dat is veel tactischer! Kijk, Sony's PS3 verkoopt toch wel, die heeft zo'n grote fanbase. Maar Nintendo, waar blijf je nou?
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik danquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Doe gezellig meequote:
Dat weet ik helemaal niet. Ik herinner me evenveel GBA SP reclames als DS reclames.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!
Er zijn al vroege devkits, soort van Gamecube turbo devkits. De betakits van de X360 waren ook Xbox 1.5 devkits dus dat valt mee. Van PS3 devkits heb ik i.i.g. nooit van gehoord hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik dan
Tsja, jammer dat het nog 2.5 week duurt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
Tssssssssk. WoW is iets heel anders hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Frankeinstein het volgende:
maar ze waren er wel..
Omdat zo'n 90% van de kijkers gaat zappen zodra er reclame komtquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?
en die mario kart reclame ken ik ook niet
We weten niks!quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ok... en nu weer ontopic...
Hou op, we weten misschien weinig, maar zeker niet niks. Zie: de OP.quote:
Hmmmquote:Revolution Games
Nintendo:
* Super Smash Bros
* Mario 128 (working title)
* Mother
* Zelda
* Metroid Prime 3
* Animal City
* Donkey Kong
* Icarus
Sega:
* Sonic X-Revolution
* Virtua Fighter 5
* Shenmue 3
Capcom:
* Resident Evil 5
* Rockman
Square Enix:
* Final Fantasy: Crystal Chronicles
* Fullmetal Alchemist
Namco:
* Tekken
* Ridge Racer
* I-Ninja
Rockstar:
* GTA
Konami:
* Solid Snake:
* Parodius
Ubisoft:
* Splinter Cell 4
Temco:
* Ninja Gaiden 2
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.quote:
Volgende week krijgen we de hele lijst (Hoppelijk is het wel echt)quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.
ik koop zowieso een Revolution, om de collectie compleet te houden.
Die was leuk jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:51 schreef VoiceofPower het volgende:
Wie kent die GBA reclame nog dat zo'n gast moet pissen maar omdat ie Mario Kart aan het spelen is het maar gewoon via zijn broekspijp naar beneden laat lopen?
Wéér zo'n wannahave-fanboy listquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
en ninja gaiden 2 zal dus echt nooit op een nintendo systeem uitkomen.
Ninja Gaiden 2 is alang uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
en ninja gaiden 2 zal dus echt nooit op een nintendo systeem uitkomen
Het wordt de zwakste next-gen console.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Tware het volgende:
van de revolution is nog nix bekend, misschien wordt het wel de krachtigste console
Qua specsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het wordt de zwakste next-gen console.
die lijst die gepost werd bevatte allemaal huidige titels zoals resi 5, i ninja en nog een sloot andere games, ze doelen dus wel degelijk op de opvolger van de 3d seriequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 2 is alang uit.Waarschijnlijk ook wel te downloaden!
[afbeelding]
[..]
Het wordt de zwakste next-gen console.
niemand weet wat het ding nou precies is en kan en toch maak je posts zoals dit.quote:
En een post zoals dit kan dus wel ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niemand weet wat het ding nou precies is en kan en toch maak je posts zoals dit.
quote:Het wordt de zwakste next-gen console.
Wat probeer je daarmee te zeggen? Dat het misschien niet de zwakste console wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En een post zoals dit kan dus wel ?
[..]
Stiekem hoop ik op een geweer. Geen lightgun geweer, maar een echte. Zodat ik alle fanboys met zulke belachelijke verwachtingen kan neerschieten.quote:
Dus hopen op een coole accesoire die al sinds 1996 onterecht in de mottenballen ligt, is een teken van fanboyisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op een geweer. Geen lightgun geweer, maar een echte. Zodat ik alle fanboys met zulke belachelijke verwachtingen kan neerschieten. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:36 schreef Speth het volgende:
[..]
Dus hopen op een coole accesoire die al sinds 1996 onterecht in de mottenballen ligt, is een teken van fanboyisme?Nerd...
Zou best kunnen, kwam daar vroegah nog wel usquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Had ik jou niet eens gekicked van #gamecom?
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En een post zoals dit kan dus wel ?
[..]
Minst krachtig van de 3. Maar nog steeds krachtiger dan de cube, en die was al goed genoeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen wel
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen wel
Ati zei dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Toch wacht ik eerst nog de specs af... Het klinkt nu iig al iets geloofwaardigerquote:
Ati KAN dat niet gezegd hebben, de teams die aan xenos en de revo werken mogen geen contact met elkaar hebben en ze weten dus ook niet van elkaar hoesnel de chip nou eigelijk is. En ati kan al helemaal niet weten wat nvidia met de ps3 gaat doen.quote:
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom minder games dan de DS.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.
True, al schijnt het zo te gaan zijn dat de verschillen dit keer wat groter gaan worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.
Dat gaat natuurlijk niet echt op, alleen als er exclusief voor de Revo ontwikkeld gaat worden. Bij multiplatform titels wordt er natuurlijk in eerste instantie ontwikkeld op basis van de krachtigste console, en dan zijn de kosten alsnog hoog, plus dat de game (als de revo inderdaad een stuk minder krachtig gaat zijn) voor Revo gebruik weer omlaag getuned moet worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom games dan de DS.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.
Je kan in ieder geval NES, SNES en N64 spellen downloaden. Heel aantrekkelijk voor heel veel mensen, die Rev is daardoor al gelijk de populairste onder de Japanese Famitsu lezers (Japan = Playstation territory).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Voor de 1st party titels, waar het natuurlijk om gaat bij Nintendo consoles maakt het niet uit, alleen zou het wel eens kunnen betekenen dat de Revo dan opnieuw de minste console wordt als het om (mainstream) spelaanbod gaat.
Lach me maar uit.quote:
Hoe jij dat zegt: "Nou en, nu is het gewoon anders."quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Lach me maar uit.Maar als het de zwakste console gaat worden ga ik niet "told you so" zeggen hoor. Ik heb je gewaarschuwd. Anders neem je dit topic even door.
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Tomasso het volgende:
Maar vertel eens, want jij weet blijkbaar meer, hoe gaat de Revo worden? En hoe is het op GAF?
Hoe weet jij hoeveel Sony, MS en Nintendo in hun consoles hebben gestoken? Misschien wordt de Revo ook wel enorm krachtig... Weet jij veel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.
Dude.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De PSP is nog (lang) niet uit hier.
Pwned
Dat duurt langquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok, en nu wil het wetenIk weet dat het een n00b vraag is....
Wat is first party, 3th party etc ?
Op msn zeten ze het ook niet
quote:1st Party
Software developed "in-house"- ie, software developed by the producers of the system. For example, games by Nintendo for the N64 are considered "1st party" titles. This contrasts with 3rd Party
3rd Party
Software developed by a company other than the producers of the system. For example, games by Electronic Arts for the Sony PlayStation are considered "3rd party" titles. This contrasts with 1st Party
1st party: Nintendo, de maatschappij zelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok, en nu wil het wetenIk weet dat het een n00b vraag is....
Wat is first party, 3th party etc ?
Op msn zeten ze het ook niet
Dankquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1st party: Nintendo, de maatschappij zelf
2nd party: developers die onder beheer staan van Nintendo (dochterbedrijven)
3rd party: de rest (EA, Ubi Soft, etc)
Hoe de fok weet jij dat die consoles zo krachtig worden? omdat sony zegt dat de cell zo snel is? ontwikkelaars denken daar anders over. Of omdat er een 7800gtx inzit? nou nou wat snel... stop een r520 in de revo en je heb al meer grafische kracht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.
Hij wordt klein, low power en goedkoop, dat is eigelijk al genoeg. Volgens mij had ATi bevestigd dat Nintendo evenveel in de GPU had gestoken dan Microsoft. Maar goed... Ik denk persoonlijk dat de Rev heel krachtig wordt maar gewoon niet zo krachtig als de X360 of PS3. En misschien geeft dat ook helemaal niet, want de rest doet minimaal 1280x720, en de Rev gewoon 640x480. Dus als de Rev langzamer is, hoeft het verschil alsnog niet te groot zijn als je alles gewoon renderd in een lager resolutie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel Sony, MS en Nintendo in hun consoles hebben gestoken? Misschien wordt de Revo ook wel enorm krachtig... Weet jij veel...
Mij zal het verder ook een worst zijn, maar ik vind het onzin nu al te beweren dat Revo de zwakste wordt, aangezien er nog maar zo weinig over bekend is...
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij dat die consoles zo krachtig worden? omdat sony zegt dat de cell zo snel is? ontwikkelaars denken daar anders over. Of omdat er een 7800gtx inzit? nou nou wat snel... stop een r520 in de revo en je heb al meer grafische kracht.
Nogmaals: Met de GameCube hadden we al gezien dat alles wat klein niet per defenitie minder krachtig hoeft te zijn... En nu moet je niet weer komen met: "Nou en, nu is dat wel zo", want dat weet je nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij wordt klein, low power en goedkoop, dat is eigelijk al genoeg. Volgens mij had ATi bevestigd dat Nintendo evenveel in de GPU had gestoken dan Microsoft. Maar goed... Ik denk persoonlijk dat de Rev heel krachtig wordt maar gewoon niet zo krachtig als de X360 of PS3. En misschien geeft dat ook helemaal niet, want de rest doet minimaal 1280x720, en de Rev gewoon 640x480. Dus als de Rev langzamer is, hoeft het verschil alsnog niet te groot zijn als je alles gewoon renderd in een lager resolutie.
Dus alles wat duurder is, is beter en sneller? Wat ben ik blij dat jij geen dingen voor mij koopt zeg...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.
Ja, maar met de PS2 en Xbox valt het allemaal mee hoeveel Sony en Microsoft hebben geinvesteerd in specs enzo. Daarnaast valt de grootte van de Gamecube wel mee, als Microsoft geen HDD of ingebouwde PSU in dat ding zette zou het ook bijna evengroot zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nogmaals: Met de GameCube hadden we al gezien dat alles wat klein niet per defenitie minder krachtig hoeft te zijn... En nu moet je niet weer komen met: "Nou en, nu is dat wel zo", want dat weet je nog helemaal niet.
Ok, dat kan.quote:Daarnaast merkte iemand in dit topic op dat Ati dat nooit kon weten, omdat het 2 afzonderlijke teams zijn die eraan werken en weinig tot niets aan elkaar mogen doorsluizen, heb ik begrepen uit die post.
[..]
Kom op man. Als Epic het zegt moet het wel kloppen. Heeft ook te maken met Blu-ray enzo dat de PS3 zo duur is, maar damn, zelfs de CPU van de PS3 kan onwijze 3D shit renderen.quote:Dus alles wat duurder is, is beter en sneller? Wat ben ik blij dat jij geen dingen voor mij koopt zeg...
Nogmaals, hoe weet jij hoeveel MS en Sony hebben geïnvesteerd in de consoles? Net als dat van Nintendo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar met de PS2 en Xbox valt het allemaal mee hoeveel Sony en Microsoft hebben geinvesteerd in specs enzo. Daarnaast valt de grootte van de Gamecube wel mee, als Microsoft geen HDD of ingebouwde PSU in dat ding zette zou het ook bijna evengroot zijn.
Volgens mij was het niet zomaar iemand van Epic maar echt iemand die verstand heeft van die shit. Als John Carmack ofzo zegt wat ie vind van de specs van elke console geloof ik 'm meteen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef Tomasso het volgende:
Allerlaatste puntje: Dat van EPIC, die zullen blij zijn te zien dat jij het kwakkeloos over neemt. Als ik bij Ati ga werken en ga lopen roepen dat de Revolution ongelooflijk snel is en je ermee door de tijd kan reizen, geloof je dat dan ook gelijk![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zomaar iemand van Epic maar echt iemand die verstand heeft van die shit. Als John Carmack ofzo zegt wat ie vind van de specs van elke console geloof ik 'm meteen.![]()
^^quote:Paultje zegt:
wat is epic?
Paultje zegt:
en wie is john carmack?
Erwin | zegt:
ken je die niet?
Paultje zegt:
nee
Erwin | zegt:
Je maakt een geintje
Beetje fake msn-gesprekken hier neerpleurenquote:
Yeah right! Dankzij mij weet je dat hij bestaat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje fake msn-gesprekken hier neerpleuren
Dat wie bestaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right! Dankzij mij weet je dat hij bestaat!
Carmack.quote:
Anyway, op naar sept. 16 \o/quote:Erwin | zegt:
http://www.google.nl/search?q=epic+john+carmack&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official
Paultje zegt:
weet ik nog niet wie et is
Paultje zegt:
wel dat er naar hem geluisterd wordt
Erwin | zegt:
Das een grote meneer in PC land
Nee het probleem met sony is dat ze altijd dure hardware maken zonder dat er ook extreme prestaties aanzitten. de ps2 en psp zijn ook sterves duur om te maken, maar nou ook niet bepaald het snelste wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.
Uhm blue ray is nauwelijks duurder dan een dvd. En de cell kan helemaal geen onwijze 3d shit renderen anders had sony niet naar nvidia gekropen of ze nog ff snel een gpu voor de ps3 konden leveren. Het is namelijk NOOIT de bedoeling gehad dat de ps3 een apparte gpu zou krijgen, alles zou door de cell gedaan moeten worden mjah helaas voor sony is de cell niet zo snel als ze ons willen doen geloven.quote:Kom op man. Als Epic het zegt moet het wel kloppen. Heeft ook te maken met Blu-ray enzo dat de PS3 zo duur is, maar damn, zelfs de CPU van de PS3 kan onwijze 3D shit renderen.
quote:
Eensquote:[..]
Anyway, op naar sept. 16 \o/
Als je het even opzoekt zie je dat blu-ray wel veel duurder is dan een normale DVD drive en Cell wel in z'n eentje 3D dingen kan renderen maar het is niet zo effecient, dus heb je een aparte GPU nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhm blue ray is nauwelijks duurder dan een dvd. En de cell kan helemaal geen onwijze 3d shit renderen anders had sony niet naar nvidia gekropen of ze nog ff snel een gpu voor de ps3 konden leveren. Het is namelijk NOOIT de bedoeling gehad dat de ps3 een apparte gpu zou krijgen, alles zou door de cell gedaan moeten worden mjah helaas voor sony is de cell niet zo snel als ze ons willen doen geloven.
Nou, gewoon, veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Vertel mij eens wat jij onder wel veel verstaat...
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.quote:Als de cell niet effecient 3d kan renderen heb je er dus ook geen kloot aan.
Omdat de Revolution een mysterieus apparaat is en wordt, en we daar allemaal meer over willen weten en daarover gaan discussiërenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Merkwaardig dat we trouwens sneller door de topics heenspitten als onze concurrenten (PS3 en X360 topics). Hoe zou dat toch komen.
maar inefficient.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.
Laten we gelijk galgje spelen. Wat ga ik zeggen?quote:
Ja het zal echt meteen 100 euro schelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, gewoon, veel.Als blu-ray niet in de PS3 wordt gestopt wordt ie echt stukken goedkoper.
[..]
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.
Toch lijkt me dat sterk. Om de maximale performance uit de verschillende componenten van een console te halen, zullen deze goed op elkaar afgestemd moeten zijn. Om dat te kunnen bereiken zal er toch communicatie moeten plaatsvinden tussen de CPU- en GPU-teams.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Daarnaast merkte iemand in dit topic op dat Ati dat nooit kon weten, omdat het 2 afzonderlijke teams zijn die eraan werken en weinig tot niets aan elkaar mogen doorsluizen, heb ik begrepen uit die post.
Oh my god.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja het zal echt meteen 100 euro schelen![]()
En hoe weet jij dat de cell zo krachtig is? omdat sony dat zegt?
Het kan inderdaad 100 euro schelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja het zal echt meteen 100 euro schelen![]()
En hoe weet jij dat de cell zo krachtig is? omdat sony dat zegt?
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat sterk. Om de maximale performance uit de verschillende componenten van een console te halen, zullen deze goed op elkaar afgestemd moeten zijn. Om dat te kunnen bereiken zal er toch communicatie moeten plaatsvinden tussen de CPU- en GPU-teams.
hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het kan inderdaad 100 euro schelen.
Dat die Cell krachtig is, kom op, 3.2 ghz met 8 cores, en toen demonstreerde ze dat ding een keertje. Hij is gewoon krachtig.
Grapjas.quote:
Wat een onzin. Als blu-ray drives voor het eerst geintroduceerd worden kosten ze veel, dat was ook zo met de DVD spelers. Pas heel laat pas verdienen ze geld terug en kunnen de prijzen van de blu-ray spelers omlaag. Dus in het begin scheelt het wel heel wat ja.quote:1. het scheelt geen 100 euro. blue ray kost bijna niks meer om te maken dan een normale dvd speler.
Ik zei dat ATi zei dat Nintendo evenveel geld had geinvesteerd in een GPU als Microsoft. Daar hoeven ze toch geen contact met elkaar te maken? Dat weet ATi gewoon. Maar of dat bericht echt klopt weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.
Ja die dingen zijn in het begin zo duur omdat het voor de early adaptors is, niet omdat het werkelijk zoveel geld kost om zo'n apparaat te maken. In het geval van de ps3 worden die dingen toch al bulk gemaakt dus dan boeit dat ookal niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Wat een onzin. Als blu-ray drives voor het eerst geintroduceerd worden kosten ze veel, dat was ook zo met de DVD spelers. Pas heel laat pas verdienen ze geld terug en kunnen de prijzen van de blu-ray spelers omlaag. Dus in het begin scheelt het wel heel wat ja.
[..]
Ik zei dat ATi zei dat Nintendo evenveel geld had geinvesteerd in een GPU als Microsoft. Daar hoeven ze toch geen contact met elkaar te maken? Dat weet ATi gewoon. Maar of dat bericht echt klopt weet ik niet.
http://www.gamespot.com/news/2005/06/28/news_6128295.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Kill_em_all het volgende:
niet omdat het werkelijk zoveel geld kost om zo'n apparaat te maken
Oeps, verkeerd begrepen dan. Dit klinkt inderdaad een stuk logischer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.
quote:
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gfquote:Highlights:
-Select button makes a return WOOOO!!!!!
-Wavebird esque shape, a bit fatter
-Two (2) joysticks, no crappy c-stick, both depressible and raisable
-4 Shoulder buttons, think gamecube controller with two (2) z buttons
-2 scroll wheels on the shoulders
-Expansion port
-Magnetic touch panel, not sure how it will work
-Gyroscopic tilt sensor
-Touch pads on the undersides of the grips
-Directional rumble
-Loudspeaker and microphone
-Movement sensor, think moving the controller around the room
-GBA and SD card expansion
-Wireless adapted, this looks like it will allow other devices to piggy back on the controllers wireless signal to the revolution
Het zou wel redelijk klinken als er niet zoveel features zouden zijn. Goddamn, dat zijn er echt veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Weer nieuws over de controller
[..]
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gf
Je lijkt wel een bloggerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie net dat het verwijst naar een bepaalde 'uitgelekte' pdf. Dit was dus al oud, en was al hier gepost door Notorious_Roy in Nintendo Revolution Deel 23.
Ik draaf een beetje door met al die links.Lijkt wel een wikipedia artikel.
Was het niet de bedoeling dat de revo minder knoppen kreegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Weer nieuws over de controller
[..]
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gf
Damnz dan zou het wel oud nieuws zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie net dat het verwijst naar een bepaalde 'uitgelekte' pdf. Dit was dus al oud, en was al hier gepost door Notorious_Roy in Nintendo Revolution Deel 23.
Ik draaf een beetje door met al die links.Lijkt wel een wikipedia artikel.
hahaha zo droog die sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:33 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Damnz dan zou het wel oud nieuws zijn.![]()
Yeah. Xbox had trouwens de beste developer environment en beste devkits, volgens John Carmack. Hij zei dat Microsoft dat enorm goed deed, in tegenstelling tot Sony en Nintendo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
Cell krachtig? Ja, maar of developers er mee om kunnen gaan is een tweede. Zolang je er niet het maximale uit kunt halen lijkt het me een vrij nutteloos en duur project geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ja, ik heb ook geen idee. Misschien dat Carmack op de oude devkits doelt want hij heeft denk ik niet ontwikkeld voor de Cube maar wel op Super Nintendo (en dat zoog enorm).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef Cerbie het volgende:
De Nintendo devkit was toch juist makkelijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben erachter wat de revolution is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Spellen voor de Super Nintendo werden volgens mij nog in assembler ontwikkeld, maar dat zou voor Carmack geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, ik heb ook geen idee. Misschien dat Carmack op de oude devkits doelt want hij heeft denk ik niet ontwikkeld voor de Cube maar wel op Super Nintendo (en dat zoog enorm).
Ik ben erachter wat de revolution is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan organiseren we een Fok!meet om die krengen ritueel te verbrandenOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Misschien doelde hij dan op oude Gamecube devkits. Sinds Iwata de baas is gaat alles goed hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Spellen voor de Super Nintendo werden volgens mij nog in assembler ontwikkeld, maar dat zou voor Carmack geen probleem moeten zijn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan organiseren we een Fok!meet om die krengen ritueel te verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. Die blasphemy hier jegens onze God
[afbeelding]Mario
even zonder gein noot, en anderequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. Die blasphemy hier jegens onze God
[afbeelding]Mario
Wat een fucking bullshit. Mario bijv. is nog nooit in een Zelda game voorgekomen enzo. Dat is voor mij genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even zonder gein noot, en andere
wat vinden jullie als ninty fanboys nou dat mario zen kop in echt elke game laat zien waar die maar kan inzitten? dat is toch zwaar irritant?
zometeen gaat solid snake op de playstation meedoen met fifa, of met ssx 4, of komen er 10 spin offs met snake erin, ik zou die games uit principe al niet meer kopen
Weesa coming for you Gamedemon
push it to the limit
Ik vraag me af hoe duur die spellen nou zullen zijn... Ik ben nu wat meer bezorgd om de prijs door de prijs van de Micro. Als ik realistisch ben denk ik dat het zo wordt:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was idd ook al bezig Ruzbeh: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6062
Revolution NU al mijn favoriete console. OOIT.
Ben jij blij met zulke prijzen dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt niet goedkoop, want goedkoop is een paar euro (maximaal) per game. Die prijzen die jij noemt zijn realistischer
Zeg ik dat dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ben jij blij met zulke prijzen dan.
Neen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef chibibo het volgende:
Ze moeten gewoon 1 euro per MB rekenen, lekker makkelijk.
wat als ze nou is gaan stoppen met die spin offs en weer tijd gaan steken in een GOEDE platform game van mario, en dan niet zo slecht als sunshine maar echt een goede alla de n64 versie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Mario Sport games stuk voor stuk leuk (Tennis, Football, Golf, etc) en die zal ik ook blijven steunen. Dat Mario in EA games komt is op zich wel grappig, maar ik wil die games niet omdat ze te echt zijn. Als ik met Mario speel wil ik een Mario georienteerde game, geen EA Sports game waar toevallig Mario inzit, naast 'echte' mensen.
Sunshine is helemaal niet slecht man, heb je die game uberhaupt wel eens goed gespeeld?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat als ze nou is gaan stoppen met die spin offs en weer tijd gaan steken in een GOEDE platform game van mario, en dan niet zo slecht als sunshine maar echt een goede alla de n64 versie.
dat lijkt mij stukken beter dan al die gare spin offs
Je kan niet met oneindig veel mensen aan 1 mario platformer werken, en Nintendo heeft dan wel geen oneindig veel mensen in dienst, maar ik vermoed meer dan genoeg om aan én een platformer én een sportgame te werken. Als er 4 mario platformers per generatie uit zouden komen, dat zou pas een overkill zijn. Ik zie die sportgames nou niet bepaald als mario-games, maar Mario is zo'n lekker neutraal carachter. Ik zou het namelijk veel erger vinden als er een Link-tennis zou komen, of een samus-pinball om maar eens wat geks te noemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat als ze nou is gaan stoppen met die spin offs en weer tijd gaan steken in een GOEDE platform game van mario, en dan niet zo slecht als sunshine maar echt een goede alla de n64 versie.
Sunshine is een goeie game hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tja, dus die game downloads zijn voor de liefhebber. Ik hoop sowieso echt dat het gewoon een beetje goedkoop wordt want dan kan ik meer spellen downloaden en ook wordt de Rev veel populairder en dan krijgt het ook meer third-party support en dan krijgt Nintendo dus uiteindelijk enorm veel winst zodat ze kunnen uitbreiden en nog meer leuke games voor mij kunnen maken zoals Zelda.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef YourMaster het volgende:
20 dollar voor een N64 titel? Ze zouden gek zijn! (kan best)
Je kan voor die prijs al budgettitels, aanbiedingen en oudere games van actuele platformen krijgen. Als ik 50 dollar voor een revolution titel zou betalen, heb ik misschien 20 over voor een eventueel cube spel die ik graag zou willen hebben, maar meer dan 10 voor een n64 zou ik écht niet doen.
Dus het staat niet zo van "CHRONO TRIGGER KAN JE DOWNLOADUH". Maar dit hoort het alsnog te bevestigen eigelijk.quote:Those chances could be bolstered by the Revolution's "Virtual Console" capabilities as a new audience plays titles like Chrono Trigger, Yoshi's Island and A Link to the Past for the first time.
dat varen zoog dan ook wel hard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sunshine is een goeie game hoorTis geen Mario 64, maar hey, je kan niet zomaar de beste platformer in 3D ooit verbeteren. Net als dat Windwaker niet zomaar over OoT ging.
Iedereen kraakt nu Windwaker en Sunshine af (bleh, varen en bleh, spuiten) maar iedereen vergeet de magische momenten in de game.
Munstjes verzamelen suckt altijd. In Mario 64 had je dat ook... alleen waren ze daar roodquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat varen zoog dan ook wel hard.
en sunshine heb ik uitgespeeld, maar niet compleet omdat het blauwe muntjes systeem vrij irritant was, je kon nergens zien wat je al had en waar je het al had.
en dat spuiten was het probleem niet zo maar het platformen ontbrak gewoon, die sub lvls dat je die spuit kwijt was vond ik nog et leukste aan het hele spel
beste platformer gaat naar Jak and daxter 1 , of de ratchet and clank reeks voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef Tware het volgende:
De beste platformer van deze generatie iig.
Nu weer back on topic
Eensch. De Jak & Daxter's en de Ratchet & Clanks zijn imo ook een stuk beter dan Mario Sunshine. Wat een wazig gedoe zeg, met die waterspuit. Ik had er iig geen Mario gevoel meer bij. Tis leuk als je creatief bent, maar je kan er ook in doorschieten, was mijn gedachte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beste platformer gaat naar Jak and daxter 1 , of de ratchet and clank reeks voor mij
en mario sunshine suckte niet maar echt goed wassie ook niet, laten we et op matig houden, een 7
Ik heb de Mario games altijd leuk gevonden hoor, de platformers dan. Mario 64 vond ik ook zwaar prima. Sunshine, mjah, minder dus. Heel vroegah had ik zelfs een NESquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, een 7 van Gdemon en Rodie voor Mario Sunshine. Roy is weer tevrden
Ben je nou dom of gooi je gewoon met baggerslechte argumenten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nou mario in een kikkerpak is blijkbaar wel okay, dat hij kon vliegen ook wel, maar als hij een waterspuit op zijn rug heeft is het ineens raar?
Ik ben benieuwd wat hij gaat vertellen.quote:im back now
i had what family problems but thats now history so im back to give you information this week i tell about prices and the games ..... (because people where asked for it)
check this site soon
- http://nintendorev123.blogspot.com/
quote:Nintendo are to make Revolution games downloadable from Nintendo wi-fi, they do this by downloading the main structure of the games then whenever you want to play a game the rest is streamed onto your Revolution via Nintendo wi-fi service. Im not excatly sure on how this works as this isnt my area of expertise, but i will have details on the inner workings of this soon. This way of bringing are games to the consumers will actually be less to buy for all consumers as it leaves out the middle men.Nintendo also plans on releasing these games to buy in stores so that even those that dont have wi-fi will be able to play them. Many other developers are keen to use this for many of there games from launch of the system, Nintendo is really going to hit hard with there wi-fi connection. I dont believe either Microsoft or Sony will be able to compete as they are doing some amazingly Revolutionary things with this service.
- http://nintendoparamount.blogspot.com/
quote:Nintendo is really going to hit hard with there wi-fi connection
Dat was toch op Z drukken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat varen zoog dan ook wel hard.
en sunshine heb ik uitgespeeld, maar niet compleet omdat het blauwe muntjes systeem vrij irritant was, je kon nergens zien wat je al had en waar je het al had.
en dat spuiten was het probleem niet zo maar het platformen ontbrak gewoon, die sub lvls dat je die spuit kwijt was vond ik nog et leukste aan het hele spel
Tuurlijk niet. Dat kost geld. Al die doosjes, de media waar de game(s) op zitten, de verzending. Met online hoeft dat allemaal niet, kost minder tijd, minder geld. Daarnaast zal Nintendo gewoon eerder proberen meer mensen online te krijgen dan gewoon die spellen in de winkel zetten. Want je kan natuurlijk ook de "omfg 20-year content" hype-factor gebruiken om meer mensen online te krijgen.quote:Nintendo are to make Revolution games downloadable from Nintendo wi-fi, they do this by downloading the main structure of the games then whenever you want to play a game the rest is streamed onto your Revolution via Nintendo wi-fi service. Im not excatly sure on how this works as this isnt my area of expertise, but i will have details on the inner workings of this soon. This way of bringing are games to the consumers will actually be less to buy for all consumers as it leaves out the middle men.Nintendo also plans on releasing these games to buy in stores so that even those that dont have wi-fi will be able to play them. Many other developers are keen to use this for many of there games from launch of the system, Nintendo is really going to hit hard with there wi-fi connection. I dont believe either Microsoft or Sony will be able to compete as they are doing some amazingly Revolutionary things with this service.
Mwuah. Dan zal je alsnog een Nintendo wifi connection account moeten hebben zeg maar. Als je thuis geen wifi hebt kan je alsnog zo'n ethernet ding gebruiken met een speciale ding in je USB port op je Rev.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien moet nintendo die wifi pods die in de winkels komen zo modden dat je je flashcard erin kan stoppen en zo games voor je revo erop kan zetten. Handig voor de mensen die geen wifi hebben en los zal je die games wel niet kunnen kopen, dan word het meteen hartstikke duur tenzij ze meteen 10 spellen ofzo erop zetten.
Nee, dat was 5 jaar geleden. Iedereen heeft internet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:37 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah niet iedereen zal beschikking hebben over inet.
Ik wil dat rodie blijft, rodie weet tenminste hoe die een discussie moet houden in tegenstelling tot andere mensen hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Blijf jij maar weg Rodie. Wij krijgen het topic heus wel vol zonder jouw hulp.
Oh?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wil dat rodie blijft, rodie weet tenminste hoe die een discussie moet houden in tegenstelling tot andere mensen hier
Rodie mag wegblijven omdat hij eerst mensen beledigd voordat hij echt op argumenten in gaat. Sterker nog, in deze instantie post hij z'n argumenten met sub tags. Wtf? Blijf maar weg. Alsof hij wat bijdraagt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ben je nou dom of gooi je gewoon met baggerslechte argumenten?
Voor de duidelijkheid: veranderen in een kikker was een toevoeging aan een gameplay die hetzelfde bleef. Bloempje, veertje, kikker, dat kan prima. De waterspuit van Sunshine veranderde de gameplay zodanig dat je allemaal nieuwe dingen ermee moest doen. Niet leuk imo en ook niet Mario. Einde discussie?
quote:Wie kent de game niet: Chrono Trigger. Een van de beste RPG's die verscheen op de SNES. Ken je de game niet, ga snel spelen!
Het Amerikaanse Nintendo Power heeft in haar blad geschreven dat Chrono Trigger van Square Enix tot de klassiekers zal behoren die via de Revolution Download optie te downloaden zal zijn. Goed nieuws!
Geen zin. Die presentatie zal wel best zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Allemaal even het topic even volspammen tot 300 replies a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |