http://www.gamespot.com/e3/e3live.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van nintendo kan zien op de e3 2005 ?
Aangezien die niet meer op gamespot.com staat
Klopt idd, sinds de E3 eigenlijk alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
Ik blijf lachen om al die berichten dat er zogenaamd 'Revolution Nieuws!!!!!eins!1111' aan zit te komen binnen een x aantal uren/dagen/week. Nintendo-fans zijn gewoon te wanhopig.
Ik dank uquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
Aan de rechterkant, daar staan alle press conferences:
SONY
MICROSOFT
NINTENDO
Je moet inloggen (gratis registreren) als je wilt downloaden maar je kan ook stream for free doen.
No thanks to Nintendo, had liever dat ze het zoals MS deden, af en toe eens een sneakie foto en een echt datum waneer ze alles gaan laten zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
Ik blijf lachen om al die berichten dat er zogenaamd 'Revolution Nieuws!!!!!eins!1111' aan zit te komen binnen een x aantal uren/dagen/week. Nintendo-fans zijn gewoon te wanhopig.
Nou, als ik het letterlijk moet vertalen uit het Engels, ze trekken het nieuws uit hun reet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef EricG het volgende:
Maar hoe komt die SPOnG eraan dan
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.quote:00MHz ATI graphics chip with 12MB SRAM
2 intel broadway 2.5 ghz cpu's
512K L2 Cache
Embedded 16-BIT HD 7.1 Digital sound chip
2 usb ports
6GB HD Dual Layer Panasonic Discs
256MB 400MHZ NEC design embedded DRAM
ok these where the specs of the revoltution.
other info reveiled later this day....
http://nintendorev123.blogspot.com/
Dude, Broadway is van IBM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.
quote:lol if you think its fake leave this blog and wait until septbember and youl be suprised
so to any other guy who think that this blog is gay fake or what ever leave or something and wait.
inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:54 schreef Steeven het volgende:
De processor word door IBM gemaakt, op dat blog staat Intel, niet te vertrouwen dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, kijken wat ze vanavond zeggen.
En ja het is een blok maar als ze vanavond meer zeggen dan geloof ik deze meer dan de andere blogs.
Sowieso niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De processor word door IBM gemaakt, op dat blog staat Intel, niet te vertrouwen dus.
Waar wacht je op ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Oksel het volgende:
Gaap. We wachten..
Mij niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Het lijkt me trouwens ook wel cool als Nintendo exacte kopieen van de NES, SNES en N64 controllers verkoopt maar dan draadloos en dan ze allemaal werken met de Revolution.Ook al is de Rev controller goed genoeg voor de NES/SNES/N64 spellen.
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.quote:
Als de kwaliteit maar beter is dan die van de N64 controllersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.![]()
De N64 controllers waren prima, IMO.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als de kwaliteit maar beter is dan die van de N64 controllers
Iemand ff die het in het kort samen vatquote:The Revolution controller's secret feature is...gyroscopic tilt resistance!
What we heard: When Nintendo intimated that the truly revolutionary aspect of its next-generation consoles was in its controller, rumors began to fly fast and furious. One of the very first was that it would incorporate gyroscopes, which would allow players to control games via physical movement of the controller. Later rumors said the controller would sport everything from a touch screen which would allow for configurable virtual buttons to there not being any controller at all, just a visor and floor-mounted motion sensor. Now the spiral of speculation has come full circle, with Ferrago saying that the controller will have tilt control, which will provide directional force feedback when a player moves the device. "Details are still sketchy as Nintendo works on perfecting the controller, looking at ways of balancing the revolving effect with the drain on the batteries of the console's wireless controllers," said Ferrago. Such an innovation would be in line with technology Nintendo has already developed, most notably the "Acceleration Sensor" the company patented in 2003, which would allow players to control 3D movement on-screen by moving the entire controller. And while tilt control may not as revolutionary as some people as hoped, it would be an improvement over the nonspecific vibration function current-generation consoles controllers have. But until Nintendo makes it official, this still remains rumor.
De controller heeft een bewegingssensor in combinatie met force feedback.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand ff die het in het kort samen vat?
Force feedback ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
De controller heeft een bewegingssensor in combinatie met force feedback.
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.quote:
Vette shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.
Tegenwerkende kracht lijkt me a-relaxed en slurpt de batterijen zo leeg. Gyro dingen (Nintendo noemt het een tilt sensor) lijkt me echt super.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, zodat de controller een tegenwerkende kracht kan uitoefenen, als je hem een bepaalde richting op wil draaien.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei Spong dus ook...
Lijkt me stug dat ze met sources close to Nintendo Spong bedoelen. Ik verwacht er eerlijk gezegd weinig van hoor.quote:Bogus or not bogus?: We'll see next month, but sources close to Nintendo say a next-gen Mario demo is a strong probability.
Wat moet je met al die extra troep, ik heb liever een all-in-one controller. En Nintendo kennende zou het me niet verbazen trouwens als ze met verschillende controllers aan komen zetten, geldwolven zijn hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je mag ook voor de lol posten waarom niet.![]()
Ik doelde meer op het analoge stickje dan de vorm van de controller, die was wel oké, net als de Z-knop achteropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De N64 controllers waren prima, IMO.Voor mijn handen in ieder geval perfect.
Gaat meer om de force feedback. Als jij zeg maar je controller naar links draait, dan probeert de controller je hand een andere kant op te duwen. Net als een force feedback stuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Twisted (GBA) heeft al een dergelijke techniek (gyro met tegenwerkende kracht) en dat is erg cool. En die batterijen gaan er echt niet minder lang van mee hoor.
bronquote:I have just spoken to the author of the article and I can tell yout that this information is undoubtedly accurate. As far as I could tell from our conversation, he is a reliable journalist with excellent contacts in the industry. He couldn´t name his source, naturally. But his contact is a highly placed employee at Nintendo of Europe. He also confirmed that Nintendo is selecting key media to invite to Tokyo for the event.
Now, you may wonder if he actually knows about the controller features as well. He does not. At least, he is not interested in talking about that. And I understand that. I´m sure we all agree: revealing the controller features prematurely could hurt Nintendo - revealing the date when Nintendo plans to reveal them does not. I´m just glad that, finally, the age of all the fakers like Seriousgamer is over. Finally we get some reliable information and can look forward to a definite date.
De analog ding vond ik prima, alleen hoe het aanvoelde was niet zo lekker, die analog sticks op de Playstation controllers voelt een stuk lekkerder aan alleen vind ik ze te los. Een analog stick als op de Playstation controller en zo stevig als op de N64 controller lijkt me relaxed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het analoge stickje dan de vorm van de controller, die was wel oké, net als de Z-knop achterop
Alles wat op een blogsite staat vertrouw ik niet meer.quote:
Deze is van die RTL2 dude, van die Molyneux comments. Zeer reliable.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Alles wat op een blogsite staat vertrouw ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |