Je lijkt wel een bloggerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie net dat het verwijst naar een bepaalde 'uitgelekte' pdf. Dit was dus al oud, en was al hier gepost door Notorious_Roy in Nintendo Revolution Deel 23.
Ik draaf een beetje door met al die links.Lijkt wel een wikipedia artikel.
Was het niet de bedoeling dat de revo minder knoppen kreegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Weer nieuws over de controller
[..]
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gf
Damnz dan zou het wel oud nieuws zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie net dat het verwijst naar een bepaalde 'uitgelekte' pdf. Dit was dus al oud, en was al hier gepost door Notorious_Roy in Nintendo Revolution Deel 23.
Ik draaf een beetje door met al die links.Lijkt wel een wikipedia artikel.
hahaha zo droog die sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:33 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Damnz dan zou het wel oud nieuws zijn.![]()
Yeah. Xbox had trouwens de beste developer environment en beste devkits, volgens John Carmack. Hij zei dat Microsoft dat enorm goed deed, in tegenstelling tot Sony en Nintendo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
Cell krachtig? Ja, maar of developers er mee om kunnen gaan is een tweede. Zolang je er niet het maximale uit kunt halen lijkt het me een vrij nutteloos en duur project geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ja, ik heb ook geen idee. Misschien dat Carmack op de oude devkits doelt want hij heeft denk ik niet ontwikkeld voor de Cube maar wel op Super Nintendo (en dat zoog enorm).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef Cerbie het volgende:
De Nintendo devkit was toch juist makkelijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben erachter wat de revolution is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Spellen voor de Super Nintendo werden volgens mij nog in assembler ontwikkeld, maar dat zou voor Carmack geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, ik heb ook geen idee. Misschien dat Carmack op de oude devkits doelt want hij heeft denk ik niet ontwikkeld voor de Cube maar wel op Super Nintendo (en dat zoog enorm).
Ik ben erachter wat de revolution is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan organiseren we een Fok!meet om die krengen ritueel te verbrandenOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Misschien doelde hij dan op oude Gamecube devkits. Sinds Iwata de baas is gaat alles goed hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Spellen voor de Super Nintendo werden volgens mij nog in assembler ontwikkeld, maar dat zou voor Carmack geen probleem moeten zijn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan organiseren we een Fok!meet om die krengen ritueel te verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. Die blasphemy hier jegens onze God
[afbeelding]Mario
even zonder gein noot, en anderequote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. Die blasphemy hier jegens onze God
[afbeelding]Mario
Wat een fucking bullshit. Mario bijv. is nog nooit in een Zelda game voorgekomen enzo. Dat is voor mij genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even zonder gein noot, en andere
wat vinden jullie als ninty fanboys nou dat mario zen kop in echt elke game laat zien waar die maar kan inzitten? dat is toch zwaar irritant?
zometeen gaat solid snake op de playstation meedoen met fifa, of met ssx 4, of komen er 10 spin offs met snake erin, ik zou die games uit principe al niet meer kopen
Weesa coming for you Gamedemon
push it to the limit
Ik vraag me af hoe duur die spellen nou zullen zijn... Ik ben nu wat meer bezorgd om de prijs door de prijs van de Micro. Als ik realistisch ben denk ik dat het zo wordt:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was idd ook al bezig Ruzbeh: http://games.fok.nl/news.php?newsid=6062
Revolution NU al mijn favoriete console. OOIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |