Omdat de Revolution een mysterieus apparaat is en wordt, en we daar allemaal meer over willen weten en daarover gaan discussiėrenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Merkwaardig dat we trouwens sneller door de topics heenspitten als onze concurrenten (PS3 en X360 topics). Hoe zou dat toch komen.
maar inefficient.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.
Laten we gelijk galgje spelen. Wat ga ik zeggen?quote:
Ja het zal echt meteen 100 euro schelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, gewoon, veel.Als blu-ray niet in de PS3 wordt gestopt wordt ie echt stukken goedkoper.
[..]
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.
Toch lijkt me dat sterk. Om de maximale performance uit de verschillende componenten van een console te halen, zullen deze goed op elkaar afgestemd moeten zijn. Om dat te kunnen bereiken zal er toch communicatie moeten plaatsvinden tussen de CPU- en GPU-teams.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
Daarnaast merkte iemand in dit topic op dat Ati dat nooit kon weten, omdat het 2 afzonderlijke teams zijn die eraan werken en weinig tot niets aan elkaar mogen doorsluizen, heb ik begrepen uit die post.
Oh my god.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja het zal echt meteen 100 euro schelen![]()
En hoe weet jij dat de cell zo krachtig is? omdat sony dat zegt?
Het kan inderdaad 100 euro schelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja het zal echt meteen 100 euro schelen![]()
En hoe weet jij dat de cell zo krachtig is? omdat sony dat zegt?
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat sterk. Om de maximale performance uit de verschillende componenten van een console te halen, zullen deze goed op elkaar afgestemd moeten zijn. Om dat te kunnen bereiken zal er toch communicatie moeten plaatsvinden tussen de CPU- en GPU-teams.
hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het kan inderdaad 100 euro schelen.
Dat die Cell krachtig is, kom op, 3.2 ghz met 8 cores, en toen demonstreerde ze dat ding een keertje. Hij is gewoon krachtig.
Grapjas.quote:
Wat een onzin. Als blu-ray drives voor het eerst geintroduceerd worden kosten ze veel, dat was ook zo met de DVD spelers. Pas heel laat pas verdienen ze geld terug en kunnen de prijzen van de blu-ray spelers omlaag. Dus in het begin scheelt het wel heel wat ja.quote:1. het scheelt geen 100 euro. blue ray kost bijna niks meer om te maken dan een normale dvd speler.
Ik zei dat ATi zei dat Nintendo evenveel geld had geinvesteerd in een GPU als Microsoft. Daar hoeven ze toch geen contact met elkaar te maken? Dat weet ATi gewoon. Maar of dat bericht echt klopt weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.
Ja die dingen zijn in het begin zo duur omdat het voor de early adaptors is, niet omdat het werkelijk zoveel geld kost om zo'n apparaat te maken. In het geval van de ps3 worden die dingen toch al bulk gemaakt dus dan boeit dat ookal niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas.
[..]
Wat een onzin. Als blu-ray drives voor het eerst geintroduceerd worden kosten ze veel, dat was ook zo met de DVD spelers. Pas heel laat pas verdienen ze geld terug en kunnen de prijzen van de blu-ray spelers omlaag. Dus in het begin scheelt het wel heel wat ja.
[..]
Ik zei dat ATi zei dat Nintendo evenveel geld had geinvesteerd in een GPU als Microsoft. Daar hoeven ze toch geen contact met elkaar te maken? Dat weet ATi gewoon. Maar of dat bericht echt klopt weet ik niet.
http://www.gamespot.com/news/2005/06/28/news_6128295.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Kill_em_all het volgende:
niet omdat het werkelijk zoveel geld kost om zo'n apparaat te maken
Oeps, verkeerd begrepen dan. Dit klinkt inderdaad een stuk logischer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Het ging over de ontwikkels teams van de xbox360 en revo bij ati. Die mochten geen contact met elkaar hebben.
quote:
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gfquote:Highlights:
-Select button makes a return WOOOO!!!!!
-Wavebird esque shape, a bit fatter
-Two (2) joysticks, no crappy c-stick, both depressible and raisable
-4 Shoulder buttons, think gamecube controller with two (2) z buttons
-2 scroll wheels on the shoulders
-Expansion port
-Magnetic touch panel, not sure how it will work
-Gyroscopic tilt sensor
-Touch pads on the undersides of the grips
-Directional rumble
-Loudspeaker and microphone
-Movement sensor, think moving the controller around the room
-GBA and SD card expansion
-Wireless adapted, this looks like it will allow other devices to piggy back on the controllers wireless signal to the revolution
Het zou wel redelijk klinken als er niet zoveel features zouden zijn. Goddamn, dat zijn er echt veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Weer nieuws over de controller
[..]
http://vgameforce.com/newsread.asp?id=104&console=gf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |