Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Rodie83 het volgende:
Wie koopt dan nog de revo? Een aantal die-hards en de Nintendo fans. Het spijt me zeer, maar volgens mij is Nintendo zichzelf in de vinger aan het snijden.
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je tof wilt doen moet je het goed doen, maand geleden kwam er een nieuws bericht voorbij dat microsoft winst begon te maken, oftewel ze maken geen verlies meer maar beginnen centen te verdienen.
nu heeft microsoft een aanhang voor de xbox 360 + een stroom nieuwe klanten omdat ze de eerste next gen console zijn dus met microsoft komt het wel goed.
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.quote:maar probeer nu de schuld niet op iemand anders af te schuiven, nintendo doet vrijwel niet aan marketing voor geen enkele game.
Het hangt trouwens een beetje af van hoe dat nieuwsbericht gelezen moet worden. Als ze nu winst maken kan je dat zien als:quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie er een Rev koopt hangt af van de games en puur van de games. Heel toevallig is het zo dat er in ieder geval Super Smash Bros. Online een launchtitel is. SSB = best verkopende titel op de Gamecube. Wanneer er wat meer info komt over Rev enzo terwijl de launch nog ver weg is heeft totaal geen invloed op de verkopen. In ieder geval totaal niet zoveel invloed als games dat hebben.
[..]
Miljarden verlies maak je niet goed met een klein beetje winst.![]()
[..]
Wat een onzin. Misschien niet zoveel als de concurrenten maar dat valt hardstikke mee.
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Denk na met je snufferd. Waarom (duur) marketen als de markt al van jou is? Dat doe je alleen maar als je snel veel wil verkopen - oftewel, aandeel wil halen. Bovendien boort Nintendo met de DS een nieuwe markt aan, waarin concurrentie onstaat met Sony. Reken maar dat Sony's PSP de reden is geweest voor de DS campagne.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb vaak zat kritiek op Nintendo.
Echt?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef Rodie83 het volgende:
En met betrekking tot dingen bekend maken: er is nog helemaal niks bekend. Waarom launchen ze niet gewoon lekker vlak bij MS in de buurt? Dat is veel tactischer! Kijk, Sony's PS3 verkoopt toch wel, die heeft zo'n grote fanbase. Maar Nintendo, waar blijf je nou?
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik danquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom hadden we ook helemaal noooooit reclames gezien van de GBA, GBA SP en games op de GBA.![]()
[..]
Ik ook hoor.
[..]Kom op zeg. Sony wil toch ook z.s.m. er zijn maar ze zijn toch niet klaar? Nintendo is ook niet klaar. Punt.
Doe gezellig meequote:
Dat weet ik helemaal niet. Ik herinner me evenveel GBA SP reclames als DS reclames.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die reclames waren er wel, maar zeg nou zelf, heb je Nintendo zo snel zo aggressief zien marketen op de GBA? Bij lange na niet!
Er zijn al vroege devkits, soort van Gamecube turbo devkits. De betakits van de X360 waren ook Xbox 1.5 devkits dus dat valt mee. Van PS3 devkits heb ik i.i.g. nooit van gehoord hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Van de PS3 en 360 zijn er al devkits, Revo (als ik t goed heb) nog niet. Dat is toch net iets te ver achterlopen denk ik dan
Tsja, jammer dat het nog 2.5 week duurt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
Tssssssssk. WoW is iets heel anders hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enige wat ik te zeggen heb is:
Als je de Revolution in werking ziet zullen je 'wow' zeggen
Believe!
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Frankeinstein het volgende:
maar ze waren er wel..
Omdat zo'n 90% van de kijkers gaat zappen zodra er reclame komtquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat veel mensen ze niet gezien hebben?
en die mario kart reclame ken ik ook niet
We weten niks!quote:Op maandag 29 augustus 2005 20:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ok... en nu weer ontopic...
Hou op, we weten misschien weinig, maar zeker niet niks. Zie: de OP.quote:
Hmmmquote:Revolution Games
Nintendo:
* Super Smash Bros
* Mario 128 (working title)
* Mother
* Zelda
* Metroid Prime 3
* Animal City
* Donkey Kong
* Icarus
Sega:
* Sonic X-Revolution
* Virtua Fighter 5
* Shenmue 3
Capcom:
* Resident Evil 5
* Rockman
Square Enix:
* Final Fantasy: Crystal Chronicles
* Fullmetal Alchemist
Namco:
* Tekken
* Ridge Racer
* I-Ninja
Rockstar:
* GTA
Konami:
* Solid Snake:
* Parodius
Ubisoft:
* Splinter Cell 4
Temco:
* Ninja Gaiden 2
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.quote:
Volgende week krijgen we de hele lijst (Hoppelijk is het wel echt)quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
GTA! ik hoop dat deze lijst klopt.
ik koop zowieso een Revolution, om de collectie compleet te houden.
Die was leuk jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:51 schreef VoiceofPower het volgende:
Wie kent die GBA reclame nog dat zo'n gast moet pissen maar omdat ie Mario Kart aan het spelen is het maar gewoon via zijn broekspijp naar beneden laat lopen?
Wéér zo'n wannahave-fanboy listquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
en ninja gaiden 2 zal dus echt nooit op een nintendo systeem uitkomen.
Ninja Gaiden 2 is alang uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Gamedemon het volgende:
en ninja gaiden 2 zal dus echt nooit op een nintendo systeem uitkomen
Het wordt de zwakste next-gen console.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Tware het volgende:
van de revolution is nog nix bekend, misschien wordt het wel de krachtigste console
Qua specsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het wordt de zwakste next-gen console.
die lijst die gepost werd bevatte allemaal huidige titels zoals resi 5, i ninja en nog een sloot andere games, ze doelen dus wel degelijk op de opvolger van de 3d seriequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 2 is alang uit.Waarschijnlijk ook wel te downloaden!
[afbeelding]
[..]
Het wordt de zwakste next-gen console.
niemand weet wat het ding nou precies is en kan en toch maak je posts zoals dit.quote:
En een post zoals dit kan dus wel ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niemand weet wat het ding nou precies is en kan en toch maak je posts zoals dit.
quote:Het wordt de zwakste next-gen console.
Wat probeer je daarmee te zeggen? Dat het misschien niet de zwakste console wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En een post zoals dit kan dus wel ?
[..]
Stiekem hoop ik op een geweer. Geen lightgun geweer, maar een echte. Zodat ik alle fanboys met zulke belachelijke verwachtingen kan neerschieten.quote:
Dus hopen op een coole accesoire die al sinds 1996 onterecht in de mottenballen ligt, is een teken van fanboyisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op een geweer. Geen lightgun geweer, maar een echte. Zodat ik alle fanboys met zulke belachelijke verwachtingen kan neerschieten. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:36 schreef Speth het volgende:
[..]
Dus hopen op een coole accesoire die al sinds 1996 onterecht in de mottenballen ligt, is een teken van fanboyisme?Nerd...
Zou best kunnen, kwam daar vroegah nog wel usquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 03:56 schreef Speth het volgende:
[..]
Had ik jou niet eens gekicked van #gamecom?
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En een post zoals dit kan dus wel ?
[..]
Minst krachtig van de 3. Maar nog steeds krachtiger dan de cube, en die was al goed genoeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen wel
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis als bekend dat de rev de minst krachtigste van de 3 word , dus ja dat soort posts kunnen wel
Ati zei dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Toch wacht ik eerst nog de specs af... Het klinkt nu iig al iets geloofwaardigerquote:
Ati KAN dat niet gezegd hebben, de teams die aan xenos en de revo werken mogen geen contact met elkaar hebben en ze weten dus ook niet van elkaar hoesnel de chip nou eigelijk is. En ati kan al helemaal niet weten wat nvidia met de ps3 gaat doen.quote:
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat bekend? Onder wie? Door wie bekend gemaakt? Staat het op Nintendo.com? Komt het uit de mond van Iwata?
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kan toch wel conclusies trekken? De X360 en PS3 zijn enorm krachtig. De Revolution wordt minimaal twee keer zo klein, "cheap", "quiet" en zelfs "low power consumption". Het is gewoon duidelijk dat Nintendo niet meedoet aan "De krachtigste console wint" ofwel wie heeft er de grootste pik wedstrijdje. Eerlijk gezegd vind ik dat uitstekend (graphics tegenwoordig zijn wel goed genoeg). Ik denk daarom ook dat de Revolution rond 200 euro over de toonbank gaat.![]()
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom minder games dan de DS.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens wel net te bedenken dat als ze NIET met die de grootste pik wedstrijd meedoen ze wel gezeur krijgen met 3rd party support. Zouden die elke keer zin hebben om games te downtunen? Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen, want dat 3rd party support was al nooit zo best bij Nintendo.
True, al schijnt het zo te gaan zijn dat de verschillen dit keer wat groter gaan worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben met de GC ook gezien dat alles wat klein is niet minder krachtig hoeft te zijn...
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geloof me, met normale koeling kan je makkelijk hardware zo snel als die van de xbox360 en ps3 (kanp trouwens dat je weet dat ze sneller zijn terwijl er over de ps3 bv nog niks echt bekend is) in zo'n klein doosje stoppen.
Dat gaat natuurlijk niet echt op, alleen als er exclusief voor de Revo ontwikkeld gaat worden. Bij multiplatform titels wordt er natuurlijk in eerste instantie ontwikkeld op basis van de krachtigste console, en dan zijn de kosten alsnog hoog, plus dat de game (als de revo inderdaad een stuk minder krachtig gaat zijn) voor Revo gebruik weer omlaag getuned moet worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat dacht je van goedkopere ontwikkelingskosten. De PSP bijvoorbeeld krijgt daarom games dan de DS.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Nou en, deze keer wordt het gewoon anders. Verwacht in ieder geval niet dat de Revolution evensnel wordt ofzo anders wordt je teleurgesteld.
Je kan in ieder geval NES, SNES en N64 spellen downloaden. Heel aantrekkelijk voor heel veel mensen, die Rev is daardoor al gelijk de populairste onder de Japanese Famitsu lezers (Japan = Playstation territory).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Voor de 1st party titels, waar het natuurlijk om gaat bij Nintendo consoles maakt het niet uit, alleen zou het wel eens kunnen betekenen dat de Revo dan opnieuw de minste console wordt als het om (mainstream) spelaanbod gaat.
Lach me maar uit.quote:
Hoe jij dat zegt: "Nou en, nu is het gewoon anders."quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Lach me maar uit.Maar als het de zwakste console gaat worden ga ik niet "told you so" zeggen hoor. Ik heb je gewaarschuwd. Anders neem je dit topic even door.
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Tomasso het volgende:
Maar vertel eens, want jij weet blijkbaar meer, hoe gaat de Revo worden? En hoe is het op GAF?
Hoe weet jij hoeveel Sony, MS en Nintendo in hun consoles hebben gestoken? Misschien wordt de Revo ook wel enorm krachtig... Weet jij veel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.
Dude.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De PSP is nog (lang) niet uit hier.
Pwned
Dat duurt langquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok, en nu wil het wetenIk weet dat het een n00b vraag is....
Wat is first party, 3th party etc ?
Op msn zeten ze het ook niet
quote:1st Party
Software developed "in-house"- ie, software developed by the producers of the system. For example, games by Nintendo for the N64 are considered "1st party" titles. This contrasts with 3rd Party
3rd Party
Software developed by a company other than the producers of the system. For example, games by Electronic Arts for the Sony PlayStation are considered "3rd party" titles. This contrasts with 1st Party
1st party: Nintendo, de maatschappij zelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok, en nu wil het wetenIk weet dat het een n00b vraag is....
Wat is first party, 3th party etc ?
Op msn zeten ze het ook niet
Dankquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1st party: Nintendo, de maatschappij zelf
2nd party: developers die onder beheer staan van Nintendo (dochterbedrijven)
3rd party: de rest (EA, Ubi Soft, etc)
Hoe de fok weet jij dat die consoles zo krachtig worden? omdat sony zegt dat de cell zo snel is? ontwikkelaars denken daar anders over. Of omdat er een 7800gtx inzit? nou nou wat snel... stop een r520 in de revo en je heb al meer grafische kracht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zucht! Ik zeg net. De PS3 en X360 worden enorm krachtig, Sony en Microsoft investeerde nu veel meer in dat gedoe om zoveel mogelijk kracht te hebben deze keer. Nintendo doet gewoon niet mee aan dat domme wedstrijd. En ik vind het dus echt prima. Het gaat prima op GAF. Ik werd unbanned van de Wednesdayton ban, begin ik weer gezellig te posten, half uurtje later ben ik nog een keer banned, nog 3 dagen te gaan.
Hij wordt klein, low power en goedkoop, dat is eigelijk al genoeg. Volgens mij had ATi bevestigd dat Nintendo evenveel in de GPU had gestoken dan Microsoft. Maar goed... Ik denk persoonlijk dat de Rev heel krachtig wordt maar gewoon niet zo krachtig als de X360 of PS3. En misschien geeft dat ook helemaal niet, want de rest doet minimaal 1280x720, en de Rev gewoon 640x480. Dus als de Rev langzamer is, hoeft het verschil alsnog niet te groot zijn als je alles gewoon renderd in een lager resolutie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel Sony, MS en Nintendo in hun consoles hebben gestoken? Misschien wordt de Revo ook wel enorm krachtig... Weet jij veel...
Mij zal het verder ook een worst zijn, maar ik vind het onzin nu al te beweren dat Revo de zwakste wordt, aangezien er nog maar zo weinig over bekend is...
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe de fok weet jij dat die consoles zo krachtig worden? omdat sony zegt dat de cell zo snel is? ontwikkelaars denken daar anders over. Of omdat er een 7800gtx inzit? nou nou wat snel... stop een r520 in de revo en je heb al meer grafische kracht.
Nogmaals: Met de GameCube hadden we al gezien dat alles wat klein niet per defenitie minder krachtig hoeft te zijn... En nu moet je niet weer komen met: "Nou en, nu is dat wel zo", want dat weet je nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij wordt klein, low power en goedkoop, dat is eigelijk al genoeg. Volgens mij had ATi bevestigd dat Nintendo evenveel in de GPU had gestoken dan Microsoft. Maar goed... Ik denk persoonlijk dat de Rev heel krachtig wordt maar gewoon niet zo krachtig als de X360 of PS3. En misschien geeft dat ook helemaal niet, want de rest doet minimaal 1280x720, en de Rev gewoon 640x480. Dus als de Rev langzamer is, hoeft het verschil alsnog niet te groot zijn als je alles gewoon renderd in een lager resolutie.
Dus alles wat duurder is, is beter en sneller? Wat ben ik blij dat jij geen dingen voor mij koopt zeg...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.
Ja, maar met de PS2 en Xbox valt het allemaal mee hoeveel Sony en Microsoft hebben geinvesteerd in specs enzo. Daarnaast valt de grootte van de Gamecube wel mee, als Microsoft geen HDD of ingebouwde PSU in dat ding zette zou het ook bijna evengroot zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nogmaals: Met de GameCube hadden we al gezien dat alles wat klein niet per defenitie minder krachtig hoeft te zijn... En nu moet je niet weer komen met: "Nou en, nu is dat wel zo", want dat weet je nog helemaal niet.
Ok, dat kan.quote:Daarnaast merkte iemand in dit topic op dat Ati dat nooit kon weten, omdat het 2 afzonderlijke teams zijn die eraan werken en weinig tot niets aan elkaar mogen doorsluizen, heb ik begrepen uit die post.
[..]
Kom op man. Als Epic het zegt moet het wel kloppen. Heeft ook te maken met Blu-ray enzo dat de PS3 zo duur is, maar damn, zelfs de CPU van de PS3 kan onwijze 3D shit renderen.quote:Dus alles wat duurder is, is beter en sneller? Wat ben ik blij dat jij geen dingen voor mij koopt zeg...
Nogmaals, hoe weet jij hoeveel MS en Sony hebben geïnvesteerd in de consoles? Net als dat van Nintendo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar met de PS2 en Xbox valt het allemaal mee hoeveel Sony en Microsoft hebben geinvesteerd in specs enzo. Daarnaast valt de grootte van de Gamecube wel mee, als Microsoft geen HDD of ingebouwde PSU in dat ding zette zou het ook bijna evengroot zijn.
Volgens mij was het niet zomaar iemand van Epic maar echt iemand die verstand heeft van die shit. Als John Carmack ofzo zegt wat ie vind van de specs van elke console geloof ik 'm meteen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:34 schreef Tomasso het volgende:
Allerlaatste puntje: Dat van EPIC, die zullen blij zijn te zien dat jij het kwakkeloos over neemt. Als ik bij Ati ga werken en ga lopen roepen dat de Revolution ongelooflijk snel is en je ermee door de tijd kan reizen, geloof je dat dan ook gelijk![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zomaar iemand van Epic maar echt iemand die verstand heeft van die shit. Als John Carmack ofzo zegt wat ie vind van de specs van elke console geloof ik 'm meteen.![]()
^^quote:Paultje zegt:
wat is epic?
Paultje zegt:
en wie is john carmack?
Erwin | zegt:
ken je die niet?
Paultje zegt:
nee
Erwin | zegt:
Je maakt een geintje
Beetje fake msn-gesprekken hier neerpleurenquote:
Yeah right! Dankzij mij weet je dat hij bestaat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje fake msn-gesprekken hier neerpleuren
Dat wie bestaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Yeah right! Dankzij mij weet je dat hij bestaat!
Carmack.quote:
Anyway, op naar sept. 16 \o/quote:Erwin | zegt:
http://www.google.nl/search?q=epic+john+carmack&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official
Paultje zegt:
weet ik nog niet wie et is
Paultje zegt:
wel dat er naar hem geluisterd wordt
Erwin | zegt:
Das een grote meneer in PC land
Nee het probleem met sony is dat ze altijd dure hardware maken zonder dat er ook extreme prestaties aanzitten. de ps2 en psp zijn ook sterves duur om te maken, maar nou ook niet bepaald het snelste wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij is nogal groot en ook best duur. Analisten hebben de prijs op ongeveer 500 dollar per unit geschat. Dat is wel heel duur, dus moet hij wel heel snel zijn. De mensen van Epic hebben ook gezegd dat dat ding enorm snel is.
Uhm blue ray is nauwelijks duurder dan een dvd. En de cell kan helemaal geen onwijze 3d shit renderen anders had sony niet naar nvidia gekropen of ze nog ff snel een gpu voor de ps3 konden leveren. Het is namelijk NOOIT de bedoeling gehad dat de ps3 een apparte gpu zou krijgen, alles zou door de cell gedaan moeten worden mjah helaas voor sony is de cell niet zo snel als ze ons willen doen geloven.quote:Kom op man. Als Epic het zegt moet het wel kloppen. Heeft ook te maken met Blu-ray enzo dat de PS3 zo duur is, maar damn, zelfs de CPU van de PS3 kan onwijze 3D shit renderen.
quote:
Eensquote:[..]
Anyway, op naar sept. 16 \o/
Als je het even opzoekt zie je dat blu-ray wel veel duurder is dan een normale DVD drive en Cell wel in z'n eentje 3D dingen kan renderen maar het is niet zo effecient, dus heb je een aparte GPU nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhm blue ray is nauwelijks duurder dan een dvd. En de cell kan helemaal geen onwijze 3d shit renderen anders had sony niet naar nvidia gekropen of ze nog ff snel een gpu voor de ps3 konden leveren. Het is namelijk NOOIT de bedoeling gehad dat de ps3 een apparte gpu zou krijgen, alles zou door de cell gedaan moeten worden mjah helaas voor sony is de cell niet zo snel als ze ons willen doen geloven.
Nou, gewoon, veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Vertel mij eens wat jij onder wel veel verstaat...
Nee, maar m'n punt is dat Cell best goddamn krachtig is.quote:Als de cell niet effecient 3d kan renderen heb je er dus ook geen kloot aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |