zou dat even sweet zijn. Helaas zie ik het niet gebeuren. Milan is alleen maar sterker geworden en PSV is er natuurlijk wel wat op achteruit gegaan. Voor 2 gelijke spelen zou ik al tekenen! De rest vna de punten zullen we bij Schalke en Fenerbache natuurlijk bijeen moeten sprokkelen.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Dreammaster het volgende:
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
Ja, was ook al wat langer bekend dat zij de CL in zouden gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef superjoden het volgende:
passepartouts voor psv staat er dus al wel op :
http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=45004
Nee, ik ben Galatasaray-fanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Jij tipt Fenerbahce als groepswinnaar?
Dankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef pascalheister het volgende:
goed werk bos
al lang en breed gezegd, zware loting maar zeker kansen, iedereen kan van iedereen winnen.
Milan en PSV gaan door![]()
Ik zou liever Milan als eerst en als laatst hebben. De eerste wedstrijd zou je tegen Milan sowieso kansloos zijn (ben je normaal ook al bijna), en bij de laatste wedstrijd is Milan misschien al geplaatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef LuukBes het volgende:
Lucky PSV. Milan pas in oktober en november. Kunnen ze nog sleutelen voor damagecontrol.
En Gila ook 2?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Kan Vogel vanaf de trubune kijken hoe z'n oud ploeg dit keer kansloos is en Sheva er weer zeker 2 maakt.
Idd, nu is het hopen dat Vogel z'n befaamde passjes geeft, maar dan in dienst van Milanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef Suijk het volgende:
Je hebt in ieder geval geen Bommel meer die z'n man laat lopen en de winst weggeeft.
1 2 3 4 5 6 7 | PSV - Schalke 04 1-0 AC Milan - Fenerbache 3-1 1. AC Milan 1 1 0 0 3 (3-1) 2. PSV 1 1 0 0 3 (1-0) 3. Schalke 04 1 0 0 1 0 (0-1) 4. Fenerbahce 1 0 0 1 0 (1-3) |
Inderdaad, maar het was de tweede helft wel weer spannend. Schalke kwam terug met een paar mogelijkheden waar toch wel uit gescoord had moeten worden. Maar eerlijk gezegd vond ik Schalke wel tegenvallen, had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Knap, psv moest deze wedstrijd winnen en doen ze ook! Top!
quote:Manager Assauer leek nog te koken. 'Ik ben buitengewoon onthutst door deze ploeg. Die heeft weer wat goed te maken. Eindhoven heeft met Vennegoor precies één kopsterke speler – en die maakt nog het doelpunt ook. Er zijn pijnlijke fouten gemaakt, die niet te vergeten zijn.'
'Dit is een catastrofe. Een optreden als dit accepteer ik niet', brieste Assauer. 'Als we in normale vorm hadden verkeerd, hadden we PSV weggeputzt: weggespeeld. Ik heb hier ook geen verklaring voor. Ik zal er met de coach en enkele spelers individueel over moeten praten. Ik ben enorm teleurgesteld.'
Bedoel je niet zijn broer die bij Kaiserslautern speelt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
Ja die Altintop is ook aardig op dreef qua scoren dit seizoen
Ik ben benieuwd naar de samenvatting vanavond.quote:Clarence Seedorf maakt snelste CL-goal ooit
PSV is een pijnlijk record kwijt. Met dank aan Clarence Seedorf, die tegen Schalke 04 het drie jaar oude record van Gilberto Silva met twee seconden verbeterde.
De UEFA houdt met enorme precisie de tijd bij. Met dank aan de Europese tijdwaarnemers is bekend dat Gilberto Silva tegen PSV drie jaar geleden na exact 20,07 seconden de score opende. Daarmee brak de Braziliaan van Arsenal het Champions League-record met welgeteld vijfhonderdste van een seconde.
Het record is nu in handen van Seedorf, die tegen Schalke 04 al na achttien seconden keeper Frank Rost met een afstandsschot passeerde. De UEFA zal nog wel met de cijfers achter de komma komen.
In de eerste tien jaar sinds de invoering van de Champions League in 1992 vielen slechts tien doelpunten in de eerste minuut. Andreas Moller was in 1995 de eerste speler, die de wedstrijd binnen een minuut openbrak. Het bracht Borussia Dortmund uiteindelijk geen succes, want Juventus verliet het Westfalen-stadion met een 3-1 zege. Dat is geen vreemde gang van zaken, want de lijst laat zien dat een zeer snelle treffer allerminst zekerheid biedt op een zege. In de elf gevallen won de club van de snelle voorsprong vijf keer.
Op NOS-TT staat iets anders, Seedorf pas na 21 seconden en dus op twee na snelste..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef sportfreak het volgende:
En Seedorf heeft zowaar een record verbroken:
[..]
Niet sneller dan de 14 seconden van Gilberto in Eindhovenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef brighton het volgende:
Seedorf zowaar een record gebroken? Volgens mij is hij recordhouder der recordhouders in de CL:
-Snelste goal
Tuurlijk. PSV winnen in Eindhoven van Milan, dan mag je verliezen in Italië. Ga je met 6 uit 4 de twee onderlinge wedstrijden in.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Suijk het volgende:
Met wat pech sta je na 4 wedstrijden op 3 punten. Belangrijk zal ook worden wat Fener en Schalke tegen elkaar doen. 2x een gelijkspel lijkt me het gunstigst.
Die is nog altijd de snelste, na 20 seconden lag ie erin.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet sneller dan de 14 seconden van Gilberto in Eindhoven
Ja, Halil bedoelt ie denk ik. Hamit vind ik overigens wel de betere speler van de tweeling.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet zijn broer die bij Kaiserslautern speelt ?
He wat jammer nouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef golfer het volgende:
Alleen voor de Nederlandse clubs worden aparte topics geopend, de rest van de wedstrijden gaan gewoon in de pouletopics, dus in dit geval: [CL-Groep E] Met PSV en AC Milan
dat had ie de vorige CL wedstrijd ook wel mogen doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Doc het volgende:
Ik lag ook in een deuk om die fener keeper
Is dat niet alleen voor ploegen die hem 3 of meerdere keren gewonnen hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom draagt Psv eigenlijk geen champions league winnaar patch op de linkermouw, zoals Ac Milan?
Draagt Ajax het dan wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ploegen die hem 3 of meerdere keren gewonnen hebben?
Jammer dan dat PSV Fener pas de laatste ronde treftquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef borisz het volgende:
Fenerbahçe heeft er nog maar 9 rondlopen op het veld Aurélio kreeg zijn 2de gele kaart
4 punten tegen Milan, wie had dat kunnen voorspellen!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV pakt 4 punten tegen Milan
maar eerst de Turken
Café Santé........old timesquote:Op woensdag 2 november 2005 02:26 schreef DeathTrail het volgende:
Jaaa was relaxed, in café Santé met paar maten wedstrijd gekeken. Gezellig :p
quote:
quote:Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde
Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.
Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.
In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
Dat scenario is zelfs genoeg voor de groepswinstquote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
De poule wordt donders spannend op deze manier, maar PSV staat er goed voor. Een punt in Gelsenkirchen en dan thuis van Fener winnen, moet genoeg zijn.
Dat lijkt me wel ja, al wil groepswinnaar worden niet altijd zeggen dat je een betere loting krijgt, al is de kans daarop natuurlijk wel groter.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
dat valt nog maar te bezien, vorig jaar bleek 2e worden ineens veel gunstiger te zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
Liever Real dan Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern München of Lyon.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef ASSpirine het volgende:
Real kan nog maar op een 2de plaats komen, nee bedankt zeg ik dan
volgens mij is de 2e ronde nog gestuurd maar daarna niet meer, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 01:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
Lyon kan je als PSV best hebben
We mogen zeker niet tegen Ajax
Club Brugge Juve wippenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
oke, wie we kunnen loten is nu nog weinig van te zeggen voor de rest, Club Brugge zou zomaar Juve kunnen wippen nog....... dus t kan nog vanalles worden, feit is dat wij er dicht bij zijn
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan julliequote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
Wat zal ik lachen als jullie Chelsea loten.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
of uit van Schalkequote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft gewoon de pecht dat iedereen punten pakt in de poule. Bij Ajax zijn Thun en Sparta eigenlijk de lelijke eendjes, en Arsenal en Ajax de twee bovenliggende ploegen.
Maar als PSV gewoon zorgt dat het thuis van de Turken wint, is er niks aan de hand
Waarom, precies?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan jullie
Omdat jullie tegen Schalke, Fener en Milan 0 punten zouden halen.quote:
Vrij eenvoudig. Ajax heeft twee onthutsend zwakke ploegen in de poule (Praag en Thun). Dat is in de poule van PSV veel minder het geval. Gewoon pech of mazzel met de loting.quote:
Met jullie ploeg van nu kan de bal maar één kant op rollen hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
Cultheldquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
bij de supporters misschien nog wel, maar je ziet juist aan de ploeg dat al die trauma's weggespeeld zijn, zoals tegen milan en thuis tegen Schalke dat hadden 2 jaar terug rare nerveuze wedstrijden geworden waar we uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Nu is er een knop om van we kunnen het bij de spelers en dat stralen ze allemaal uit.quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Cultheld
Ik ben er nog niet gerust op. Als je kijkt hoe we spelen, dan zou het moeten lukken. Maar acht jaar CL-trauma zit nog vrij diep
Als je slechts met 1-0 van NEC uit verliest, dan moet een 1-0 thuis tegen AC Milan zeker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch welquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
Bij de supporters begint het trauma ook minder te worden hoor. Je merkt echt dat veel mensen met hoop naar het stadion komen in plaats van vrees.quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:
bij de supporters misschien nog wel
Maar had je dat ook al gedacht bij de loting? Neemt niet weg dat je goed voorspeld hebt dan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef DIJK het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch wel), maar mag ik je eraan herinneren dat ik wel 2X de uitslag goed voorspeld had
Oké de eerste keer had ik 1-1 maar een gelijkspel is een gelijkspel hé, en de 2e keer toch echt 1-0.
Nou zat daar natuurlijk ook een portie hoop in, maar toch.
[..]
Gewoon dus, dan is er niets aan de hand.quote:
Toch was dat een leugen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:44 schreef Zhukov het volgende:
Lobanovsky zei het al; "Shevchenko wordt de grootste"
![]()
Dan zijn we kampioen in februari en kunnen jullie je alvast richten op de playoffs. Ook niet leuk, dus doe maar niet he...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sjevsjenko
Wanneer PSV verliest van Fener kun jij mij opvegen hoor
Ik hoor sommige clubgenoten nog roepen na de loting: PSV heeft weer gemazzeld, wij zitten weer bij de sterste ploeg van Europa (of iets van die strekking)...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Wel duidelijk in de stand dat het gewoon een zware poule is.
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hoor sommige clubgenoten nog roepen na de loting: PSV heeft weer gemazzeld, wij zitten weer bij de sterste ploeg van Europa (of iets van die strekking)...
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen wekenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Helaas wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen weken
Inderdaad, 2 goals scoren in 5 wedstrijden is nog wel de grootste blamage van allemaalquote:
Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....quote:Op donderdag 24 november 2005 09:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen weken
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef bluzh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halen
Ja, dat zou ik ook wel durven nuquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
boertjes die blij doen over het bereiken van de halve finale clquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
Keep on dreamingquote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Lag me dood als PSV en Schalke doorgaan.
Zondag dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Jaquote:
2e ronde......quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ja
Geloof je ook nog in Ajax?
That would be this sundayquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.
Idd, dat kunnen ze ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar op het moment dat PSV dat beetje extra moest brengen, kwam het er niet uit.
zou zijn.
Het was net alsof ze niet konden omschakelen om een goal te gaan maken.
voel je je angesprokenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef bluzh het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....![]()
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altintop. Speelde toch wel heel sterk als rechtsback. Ik geloof dat het normaliter zijn positie niet is, maar ik vond hem toch wel heel slim en sterk in de duels, goed gedoseerd aanvallen, snel, fysiek sterk.
Ik denk dat je het zo moet bekijken dat de tegenstander (Alintop) hem simpelweg niet toestond goed te spelen. Tot fatsoenlijke aanname kwam het zelden, zo scherp dekte die Duitse Turk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het onmachtige op het middenveld en dus slecht bereiken van de spitsen, deed me overigens precies aan Ajax' probleem denken.
Ik vroeg me ergens in de wedstrijd af, er is nooit meer ruzie of opstootjes tussen Nederlandse teams en de Duitse. Schwalbes zelfs nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Best indrukwekkend overigens die 2 Duitsers in de basisopstelling
PSV was offensief totaal onmachtig. Ik vond het ten eerste ontbreken aan aanspeelpunten en dynamiek voorin. Ten tweede vond ik het middenveld onrustig spelen. Men kon elkaar wel vinden, maar vond de offensieve oplossing niet, zoals Ajax dat vaak heeft. Iedereen kan wel een balletje rondspelen en een driehoekje maken, maar zonder durf en creativiteit creeer je geen kansen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.
Och, er zijn teams die dat gevoel wekelijks in eigen competitie moeten meemaken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Machteloos is wel het goede woord voor gisteravond. Dat illustreerde Vennegoor heel duidelijk.
Ik probeerde de boerenarrogantie een beetje binnen de perken te houden, die nu massaal aan het janken zijn dat ajax in zo'n makkelijke poule zit, en dat zij het o o o zo zwaar hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
![]()
Maar de booschap is wel duidelijk denk ik.
Zeker leuke msn sessie, maar hou het dan a.u.b. ook bij msn.quote:
Machteloos vind ik ietwat overdreven. PSV creeerde zonder Beasley -meestal bliksemafleider- nog wel degelijk kansen, waar het gevaar meestal van Farfan moet komen. Rost hield Schalke ook goed in de wedstrijd, waar Gomes niet optimaal in de wedstrijd zat.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Machteloos is wel het goede woord voor gisteravond. Dat illustreerde Vennegoor heel duidelijk.
en daar gaf ik weer mijn eigen draai aanquote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik probeerde de boerenarrogantie een beetje binnen de perken te houden, die nu massaal aan het janken zijn dat ajax in zo'n makkelijke poule zit, en dat zij het o o o zo zwaar hebben
U zegt?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Machteloos vind ik ietwat overdreven. PSV creeerde zonder Beasley -meestal bliksemafleider- nog wel degelijk kansen, waar het gevaar meestal van Farfan moet komen. Rost hield Dortmund ook goed in de wedstrijd, waar Gomes niet optimaal in de wedstrijd zat.
Als ze van m'n cluppie winnen mag ik ze toch wel beledigen zekerquote:
Sibon blijft een hopeloos verhaal, maar goed hij heeft fans. PSV schoot driemaal op Rost voor de rust, en tweemaal op een Schalke hand. In de tweede helft kan ik me eigenlijk alleen die kopbal van Cocu herinneren. Als Schalke scherper was geweest, dan had het ook 6-0 kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt gelijk door te stellen dat het in Turkije machtelozer was, maar ik heb gisteren geen moment het idee gekregen, zelfs niet bij die kans in de eerste helft, dat PSV zou gaan scoren eigenlijk. De tweede penalty was er inderdaad geen, maar dat was bijna niet te zien voor de scheids. Ik zou eerder praten van weer een domme actie van VoH.
Gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Nog niks aan de hand inderdaad, thuis winnen moet kunnen. Zeker omdat PSV nog revanche wil op Fener.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Er is een wedstrijdtopic over de wedstrijd van psv hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Dreammaster het volgende:
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |