Jammer dan dat PSV Fener pas de laatste ronde treftquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:59 schreef borisz het volgende:
Fenerbahçe heeft er nog maar 9 rondlopen op het veld Aurélio kreeg zijn 2de gele kaart
4 punten tegen Milan, wie had dat kunnen voorspellen!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV pakt 4 punten tegen Milan
maar eerst de Turken
Café Santé........old timesquote:Op woensdag 2 november 2005 02:26 schreef DeathTrail het volgende:
Jaaa was relaxed, in café Santé met paar maten wedstrijd gekeken. Gezellig :p
quote:
quote:Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde
Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.
Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.
In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
Dat scenario is zelfs genoeg voor de groepswinstquote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
De poule wordt donders spannend op deze manier, maar PSV staat er goed voor. Een punt in Gelsenkirchen en dan thuis van Fener winnen, moet genoeg zijn.
Dat lijkt me wel ja, al wil groepswinnaar worden niet altijd zeggen dat je een betere loting krijgt, al is de kans daarop natuurlijk wel groter.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
dat valt nog maar te bezien, vorig jaar bleek 2e worden ineens veel gunstiger te zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
Liever Real dan Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern München of Lyon.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef ASSpirine het volgende:
Real kan nog maar op een 2de plaats komen, nee bedankt zeg ik dan
volgens mij is de 2e ronde nog gestuurd maar daarna niet meer, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 01:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
Lyon kan je als PSV best hebben
We mogen zeker niet tegen Ajax
Club Brugge Juve wippenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
oke, wie we kunnen loten is nu nog weinig van te zeggen voor de rest, Club Brugge zou zomaar Juve kunnen wippen nog....... dus t kan nog vanalles worden, feit is dat wij er dicht bij zijn
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan julliequote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
Wat zal ik lachen als jullie Chelsea loten.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
of uit van Schalkequote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft gewoon de pecht dat iedereen punten pakt in de poule. Bij Ajax zijn Thun en Sparta eigenlijk de lelijke eendjes, en Arsenal en Ajax de twee bovenliggende ploegen.
Maar als PSV gewoon zorgt dat het thuis van de Turken wint, is er niks aan de hand
Waarom, precies?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan jullie
Omdat jullie tegen Schalke, Fener en Milan 0 punten zouden halen.quote:
Vrij eenvoudig. Ajax heeft twee onthutsend zwakke ploegen in de poule (Praag en Thun). Dat is in de poule van PSV veel minder het geval. Gewoon pech of mazzel met de loting.quote:
Met jullie ploeg van nu kan de bal maar één kant op rollen hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
Cultheldquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
bij de supporters misschien nog wel, maar je ziet juist aan de ploeg dat al die trauma's weggespeeld zijn, zoals tegen milan en thuis tegen Schalke dat hadden 2 jaar terug rare nerveuze wedstrijden geworden waar we uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Nu is er een knop om van we kunnen het bij de spelers en dat stralen ze allemaal uit.quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Cultheld
Ik ben er nog niet gerust op. Als je kijkt hoe we spelen, dan zou het moeten lukken. Maar acht jaar CL-trauma zit nog vrij diep
Als je slechts met 1-0 van NEC uit verliest, dan moet een 1-0 thuis tegen AC Milan zeker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch welquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
Bij de supporters begint het trauma ook minder te worden hoor. Je merkt echt dat veel mensen met hoop naar het stadion komen in plaats van vrees.quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:
bij de supporters misschien nog wel
Maar had je dat ook al gedacht bij de loting? Neemt niet weg dat je goed voorspeld hebt dan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef DIJK het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch wel), maar mag ik je eraan herinneren dat ik wel 2X de uitslag goed voorspeld had
Oké de eerste keer had ik 1-1 maar een gelijkspel is een gelijkspel hé, en de 2e keer toch echt 1-0.
Nou zat daar natuurlijk ook een portie hoop in, maar toch.
[..]
Gewoon dus, dan is er niets aan de hand.quote:
Toch was dat een leugen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:44 schreef Zhukov het volgende:
Lobanovsky zei het al; "Shevchenko wordt de grootste"
![]()
Dan zijn we kampioen in februari en kunnen jullie je alvast richten op de playoffs. Ook niet leuk, dus doe maar niet he...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sjevsjenko
Wanneer PSV verliest van Fener kun jij mij opvegen hoor
Ik hoor sommige clubgenoten nog roepen na de loting: PSV heeft weer gemazzeld, wij zitten weer bij de sterste ploeg van Europa (of iets van die strekking)...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Wel duidelijk in de stand dat het gewoon een zware poule is.
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik hoor sommige clubgenoten nog roepen na de loting: PSV heeft weer gemazzeld, wij zitten weer bij de sterste ploeg van Europa (of iets van die strekking)...
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen wekenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Helaas wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen weken
Inderdaad, 2 goals scoren in 5 wedstrijden is nog wel de grootste blamage van allemaalquote:
Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....quote:Op donderdag 24 november 2005 09:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat psv als een natte krant speelde gister, niveau ajax afgelopen weken
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef bluzh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halen
Ja, dat zou ik ook wel durven nuquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
boertjes die blij doen over het bereiken van de halve finale clquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
Keep on dreamingquote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Lag me dood als PSV en Schalke doorgaan.
Zondag dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Jaquote:
2e ronde......quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ja
Geloof je ook nog in Ajax?
That would be this sundayquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.
Idd, dat kunnen ze ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar op het moment dat PSV dat beetje extra moest brengen, kwam het er niet uit.
zou zijn.
Het was net alsof ze niet konden omschakelen om een goal te gaan maken.
voel je je angesprokenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef bluzh het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |