Dat lijkt me wel ja, al wil groepswinnaar worden niet altijd zeggen dat je een betere loting krijgt, al is de kans daarop natuurlijk wel groter.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
dat valt nog maar te bezien, vorig jaar bleek 2e worden ineens veel gunstiger te zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
Dat wil PSV toch ook, neem ik aan? Beter voor de loting.
Liever Real dan Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern München of Lyon.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:11 schreef ASSpirine het volgende:
Real kan nog maar op een 2de plaats komen, nee bedankt zeg ik dan
volgens mij is de 2e ronde nog gestuurd maar daarna niet meer, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 01:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
Lyon kan je als PSV best hebben
We mogen zeker niet tegen Ajax
Club Brugge Juve wippenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
oke, wie we kunnen loten is nu nog weinig van te zeggen voor de rest, Club Brugge zou zomaar Juve kunnen wippen nog....... dus t kan nog vanalles worden, feit is dat wij er dicht bij zijn
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan julliequote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
Wat zal ik lachen als jullie Chelsea loten.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
Oh, wat zal ik lachen als jullie de tweede ronde weer niet halen met al die punten.
of uit van Schalkequote:Op donderdag 3 november 2005 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
PSV heeft gewoon de pecht dat iedereen punten pakt in de poule. Bij Ajax zijn Thun en Sparta eigenlijk de lelijke eendjes, en Arsenal en Ajax de twee bovenliggende ploegen.
Maar als PSV gewoon zorgt dat het thuis van de Turken wint, is er niks aan de hand
Waarom, precies?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en dat terwijl het meer zouden verdienen dan jullie
Omdat jullie tegen Schalke, Fener en Milan 0 punten zouden halen.quote:
Vrij eenvoudig. Ajax heeft twee onthutsend zwakke ploegen in de poule (Praag en Thun). Dat is in de poule van PSV veel minder het geval. Gewoon pech of mazzel met de loting.quote:
Met jullie ploeg van nu kan de bal maar één kant op rollen hoor...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |