Cultheldquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
bij de supporters misschien nog wel, maar je ziet juist aan de ploeg dat al die trauma's weggespeeld zijn, zoals tegen milan en thuis tegen Schalke dat hadden 2 jaar terug rare nerveuze wedstrijden geworden waar we uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Nu is er een knop om van we kunnen het bij de spelers en dat stralen ze allemaal uit.quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Cultheld
Ik ben er nog niet gerust op. Als je kijkt hoe we spelen, dan zou het moeten lukken. Maar acht jaar CL-trauma zit nog vrij diep
Als je slechts met 1-0 van NEC uit verliest, dan moet een 1-0 thuis tegen AC Milan zeker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, vorig jaar had PSV een eitjespoule. Daar moet je niet over zeuren. En wie weet kan Ajax ook wel van Schalke en Fenerbahçe winnen of van Milan, je weet nooit hoe een bal rolt.
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch welquote:Op zondag 6 november 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat ze winnen, maar je weet maar nooit DD. Wie had gedacht dat jullie 4 punten van Milan zouden pakken?
Bij de supporters begint het trauma ook minder te worden hoor. Je merkt echt dat veel mensen met hoop naar het stadion komen in plaats van vrees.quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef rubbereend het volgende:
bij de supporters misschien nog wel
Maar had je dat ook al gedacht bij de loting? Neemt niet weg dat je goed voorspeld hebt dan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef DIJK het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen (oke, misschien toch wel), maar mag ik je eraan herinneren dat ik wel 2X de uitslag goed voorspeld had
Oké de eerste keer had ik 1-1 maar een gelijkspel is een gelijkspel hé, en de 2e keer toch echt 1-0.
Nou zat daar natuurlijk ook een portie hoop in, maar toch.
[..]
Gewoon dus, dan is er niets aan de hand.quote:
Toch was dat een leugen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:44 schreef Zhukov het volgende:
Lobanovsky zei het al; "Shevchenko wordt de grootste"
![]()
Dan zijn we kampioen in februari en kunnen jullie je alvast richten op de playoffs. Ook niet leuk, dus doe maar niet he...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sjevsjenko
Wanneer PSV verliest van Fener kun jij mij opvegen hoor
Ik hoor sommige clubgenoten nog roepen na de loting: PSV heeft weer gemazzeld, wij zitten weer bij de sterste ploeg van Europa (of iets van die strekking)...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Wel duidelijk in de stand dat het gewoon een zware poule is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |