quote:Manager Assauer leek nog te koken. 'Ik ben buitengewoon onthutst door deze ploeg. Die heeft weer wat goed te maken. Eindhoven heeft met Vennegoor precies één kopsterke speler – en die maakt nog het doelpunt ook. Er zijn pijnlijke fouten gemaakt, die niet te vergeten zijn.'
'Dit is een catastrofe. Een optreden als dit accepteer ik niet', brieste Assauer. 'Als we in normale vorm hadden verkeerd, hadden we PSV weggeputzt: weggespeeld. Ik heb hier ook geen verklaring voor. Ik zal er met de coach en enkele spelers individueel over moeten praten. Ik ben enorm teleurgesteld.'
Bedoel je niet zijn broer die bij Kaiserslautern speelt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:19 schreef DIGGER het volgende:
Ja die Altintop is ook aardig op dreef qua scoren dit seizoen
Ik ben benieuwd naar de samenvatting vanavond.quote:Clarence Seedorf maakt snelste CL-goal ooit
PSV is een pijnlijk record kwijt. Met dank aan Clarence Seedorf, die tegen Schalke 04 het drie jaar oude record van Gilberto Silva met twee seconden verbeterde.
De UEFA houdt met enorme precisie de tijd bij. Met dank aan de Europese tijdwaarnemers is bekend dat Gilberto Silva tegen PSV drie jaar geleden na exact 20,07 seconden de score opende. Daarmee brak de Braziliaan van Arsenal het Champions League-record met welgeteld vijfhonderdste van een seconde.
Het record is nu in handen van Seedorf, die tegen Schalke 04 al na achttien seconden keeper Frank Rost met een afstandsschot passeerde. De UEFA zal nog wel met de cijfers achter de komma komen.
In de eerste tien jaar sinds de invoering van de Champions League in 1992 vielen slechts tien doelpunten in de eerste minuut. Andreas Moller was in 1995 de eerste speler, die de wedstrijd binnen een minuut openbrak. Het bracht Borussia Dortmund uiteindelijk geen succes, want Juventus verliet het Westfalen-stadion met een 3-1 zege. Dat is geen vreemde gang van zaken, want de lijst laat zien dat een zeer snelle treffer allerminst zekerheid biedt op een zege. In de elf gevallen won de club van de snelle voorsprong vijf keer.
Op NOS-TT staat iets anders, Seedorf pas na 21 seconden en dus op twee na snelste..quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef sportfreak het volgende:
En Seedorf heeft zowaar een record verbroken:
[..]
Niet sneller dan de 14 seconden van Gilberto in Eindhovenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef brighton het volgende:
Seedorf zowaar een record gebroken? Volgens mij is hij recordhouder der recordhouders in de CL:
-Snelste goal
Tuurlijk. PSV winnen in Eindhoven van Milan, dan mag je verliezen in Italië. Ga je met 6 uit 4 de twee onderlinge wedstrijden in.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Suijk het volgende:
Met wat pech sta je na 4 wedstrijden op 3 punten. Belangrijk zal ook worden wat Fener en Schalke tegen elkaar doen. 2x een gelijkspel lijkt me het gunstigst.
Die is nog altijd de snelste, na 20 seconden lag ie erin.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet sneller dan de 14 seconden van Gilberto in Eindhoven
Ja, Halil bedoelt ie denk ik. Hamit vind ik overigens wel de betere speler van de tweeling.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet zijn broer die bij Kaiserslautern speelt ?
He wat jammer nouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef golfer het volgende:
Alleen voor de Nederlandse clubs worden aparte topics geopend, de rest van de wedstrijden gaan gewoon in de pouletopics, dus in dit geval: [CL-Groep E] Met PSV en AC Milan
dat had ie de vorige CL wedstrijd ook wel mogen doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Doc het volgende:
Ik lag ook in een deuk om die fener keeper
Is dat niet alleen voor ploegen die hem 3 of meerdere keren gewonnen hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom draagt Psv eigenlijk geen champions league winnaar patch op de linkermouw, zoals Ac Milan?
Draagt Ajax het dan wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor ploegen die hem 3 of meerdere keren gewonnen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |