abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 11:22:44 #181
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32531982
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32532016
Gewoon 3 keer thuis winnen en een keer uit gelijk spelen en je gaat 99 van de 100 keer door

De andere 2 uitwedstrijden doen er dan niet toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 11:24:53 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32532043
Zal niet makkelijk zijn. Wees idd maar blij dat het een thuiswedstijd is..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32532054
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halen
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32532068
Tuurlijk PSV is niet voor niks al een wedstrijd of 14 thuis ongeslagen in Europa

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 11:45:32 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32532589
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef bluzh het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halen
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 24 november 2005 @ 11:47:07 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32532642
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
Ja, dat zou ik ook wel durven nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32532814
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

boertjes die blij doen over het bereiken van de halve finale cl
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 24 november 2005 @ 11:54:48 #189
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32532854
Lag me dood als PSV en Schalke doorgaan.
pi_32532926
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32533060
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Lag me dood als PSV en Schalke doorgaan.
Keep on dreaming
  donderdag 24 november 2005 @ 12:04:15 #192
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32533098
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Keep on dreaming
mag 't?
pi_32533129
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Zondag dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32533138
quote:
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32533153
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef DeTolk het volgende:

[..]

mag 't?
Ja

Geloof je ook nog in Ajax?
  donderdag 24 november 2005 @ 12:14:01 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32533355
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Ja

Geloof je ook nog in Ajax?
2e ronde......
pi_32533410
quote:
That would be this sunday

Vond PSV gisteren de 1e 40 minuten gewoon OK spelen, wedstrijd onder controle, zonde van zo'n lullige handsbal maar de scheids had geen andere keuze dan de bal op de stip leggen. Vond dat Michel goed floot trouwens, hield het netjes kort.
Maar op het moment dat PSV dat beetje extra moest brengen, kwam het er niet uit.

Robert was bijzonder slecht en ik vraag me af of de ploeg niet te veel met een mentaliteit het veld opgestapt was dat een 0-0 wel even te doen was en met een resultaat van Milan in Turkije dan alles al beklonken zou zijn. Het was net alsof ze niet konden omschakelen om een goal te gaan maken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32534449
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij is kama geen PSV Supporter.

Maar de booschap is wel duidelijk denk ik.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32534498
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar op het moment dat PSV dat beetje extra moest brengen, kwam het er niet uit.
zou zijn.

Het was net alsof ze niet konden omschakelen om een goal te gaan maken.
Idd, dat kunnen ze ook niet.
pi_32534536
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef bluzh het volgende:

[..]

Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....
voel je je angesproken
pi_32534537
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Idd, dat kunnen ze ook niet.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32534556
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

pi_32534577
Altintop. Speelde toch wel heel sterk als rechtsback. Ik geloof dat het normaliter zijn positie niet is, maar ik vond hem toch wel heel slim en sterk in de duels, goed gedoseerd aanvallen, snel, fysiek sterk.
pi_32534594
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef aldostuta het volgende:

[..]

voel je je angesproken
Ja. Altijd.... Nu ook weer.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32534619
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altintop. Speelde toch wel heel sterk als rechtsback. Ik geloof dat het normaliter zijn positie niet is, maar ik vond hem toch wel heel slim en sterk in de duels, goed gedoseerd aanvallen, snel, fysiek sterk.
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32534675
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.
Ik denk dat je het zo moet bekijken dat de tegenstander (Alintop) hem simpelweg niet toestond goed te spelen. Tot fatsoenlijke aanname kwam het zelden, zo scherp dekte die Duitse Turk.
pi_32534729
Het onmachtige op het middenveld en dus slecht bereiken van de spitsen, deed me overigens precies aan Ajax' probleem denken.
pi_32534843
Best indrukwekkend overigens die 2 Duitsers in de basisopstelling
pi_32534855
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het onmachtige op het middenveld en dus slecht bereiken van de spitsen, deed me overigens precies aan Ajax' probleem denken.
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.
pi_32534897
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Best indrukwekkend overigens die 2 Duitsers in de basisopstelling
Ik vroeg me ergens in de wedstrijd af, er is nooit meer ruzie of opstootjes tussen Nederlandse teams en de Duitse. Schwalbes zelfs nauwelijks.
Dat komt natuurlijk omdat er nauwelijks Duitsers in spelen.

En laten we eerlijk zijn, ook weinig (lees: minder dan in de decennia ervoor) Nederlandse spelers in de onze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')