Volgens mij is kama geen PSV Supporter.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zo spelen jullie al anderhalf seizoen. Het enige verschil is dat jullie nu met jullie eigen wapens bestreden zijn.....
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, zo zal het altijd wel blijven waarschijnlijk.
Het moge duidelijk zijn dat Ajax in de zwakste CL poule sinds jaren zat.
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef bluzh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik hoorde psv anders vorig jaar niet klagen toen ze zelf in de allerzwakste poule zaten... Nee, toen was het opeens een hele prestatie om de 2e ronde te halen
Ja, dat zou ik ook wel durven nuquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
boertjes die blij doen over het bereiken van de halve finale clquote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax dit jaar ook de halve finale van de CL haalt trakteer ik alle ajax regulars op bier.
Keep on dreamingquote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
Lag me dood als PSV en Schalke doorgaan.
Zondag dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben geen troller, maar dokussen die nu ineens uit de grond kruipen zorgen ervoor dat ik bij de volgende nederlaag van Ajax er eens goed voor ga zitten.
Jaquote:
2e ronde......quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ja
Geloof je ook nog in Ajax?
That would be this sundayquote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij is kama geen PSV Supporter.
Idd, dat kunnen ze ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar op het moment dat PSV dat beetje extra moest brengen, kwam het er niet uit.
zou zijn.
Het was net alsof ze niet konden omschakelen om een goal te gaan maken.
voel je je angesprokenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:05 schreef bluzh het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch geen psv-in-de-gloria topic? Het gaat hier om groep E en als hier Ajax aangehaald wordt alszijnde een mazzelploeg in de allerzwakste poule dan kan daar gewoon op gereageerd worden. Of ik zie het helemaal verkeerd....![]()
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altintop. Speelde toch wel heel sterk als rechtsback. Ik geloof dat het normaliter zijn positie niet is, maar ik vond hem toch wel heel slim en sterk in de duels, goed gedoseerd aanvallen, snel, fysiek sterk.
Ik denk dat je het zo moet bekijken dat de tegenstander (Alintop) hem simpelweg niet toestond goed te spelen. Tot fatsoenlijke aanname kwam het zelden, zo scherp dekte die Duitse Turk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het onmachtige op het middenveld en dus slecht bereiken van de spitsen, deed me overigens precies aan Ajax' probleem denken.
Ik vroeg me ergens in de wedstrijd af, er is nooit meer ruzie of opstootjes tussen Nederlandse teams en de Duitse. Schwalbes zelfs nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Best indrukwekkend overigens die 2 Duitsers in de basisopstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |