Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altintop. Speelde toch wel heel sterk als rechtsback. Ik geloof dat het normaliter zijn positie niet is, maar ik vond hem toch wel heel slim en sterk in de duels, goed gedoseerd aanvallen, snel, fysiek sterk.
Ik denk dat je het zo moet bekijken dat de tegenstander (Alintop) hem simpelweg niet toestond goed te spelen. Tot fatsoenlijke aanname kwam het zelden, zo scherp dekte die Duitse Turk.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had dan ook de slechste PSV-er tegenover zich, iig in de eerste helft. Die liep hij gewoon voorbij, zonder enige moeite. Als hij een echte buitenspeler tegen zich heeft dan heeft hij het moeilijk.
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het onmachtige op het middenveld en dus slecht bereiken van de spitsen, deed me overigens precies aan Ajax' probleem denken.
Ik vroeg me ergens in de wedstrijd af, er is nooit meer ruzie of opstootjes tussen Nederlandse teams en de Duitse. Schwalbes zelfs nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Best indrukwekkend overigens die 2 Duitsers in de basisopstelling
PSV was offensief totaal onmachtig. Ik vond het ten eerste ontbreken aan aanspeelpunten en dynamiek voorin. Ten tweede vond ik het middenveld onrustig spelen. Men kon elkaar wel vinden, maar vond de offensieve oplossing niet, zoals Ajax dat vaak heeft. Iedereen kan wel een balletje rondspelen en een driehoekje maken, maar zonder durf en creativiteit creeer je geen kansen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar ajax creeert nog wel kansen. Bij PSV was het wmb veel meer de omschakeling naar een offensieve speelstijl (zoals al aangegeven) die het probleem was.
Och, er zijn teams die dat gevoel wekelijks in eigen competitie moeten meemaken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Machteloos is wel het goede woord voor gisteravond. Dat illustreerde Vennegoor heel duidelijk.
Ik probeerde de boerenarrogantie een beetje binnen de perken te houden, die nu massaal aan het janken zijn dat ajax in zo'n makkelijke poule zit, en dat zij het o o o zo zwaar hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
![]()
Maar de booschap is wel duidelijk denk ik.
Zeker leuke msn sessie, maar hou het dan a.u.b. ook bij msn.quote:
Machteloos vind ik ietwat overdreven. PSV creeerde zonder Beasley -meestal bliksemafleider- nog wel degelijk kansen, waar het gevaar meestal van Farfan moet komen. Rost hield Schalke ook goed in de wedstrijd, waar Gomes niet optimaal in de wedstrijd zat.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Machteloos is wel het goede woord voor gisteravond. Dat illustreerde Vennegoor heel duidelijk.
en daar gaf ik weer mijn eigen draai aanquote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik probeerde de boerenarrogantie een beetje binnen de perken te houden, die nu massaal aan het janken zijn dat ajax in zo'n makkelijke poule zit, en dat zij het o o o zo zwaar hebben
U zegt?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Machteloos vind ik ietwat overdreven. PSV creeerde zonder Beasley -meestal bliksemafleider- nog wel degelijk kansen, waar het gevaar meestal van Farfan moet komen. Rost hield Dortmund ook goed in de wedstrijd, waar Gomes niet optimaal in de wedstrijd zat.
Als ze van m'n cluppie winnen mag ik ze toch wel beledigen zekerquote:
Sibon blijft een hopeloos verhaal, maar goed hij heeft fans. PSV schoot driemaal op Rost voor de rust, en tweemaal op een Schalke hand. In de tweede helft kan ik me eigenlijk alleen die kopbal van Cocu herinneren. Als Schalke scherper was geweest, dan had het ook 6-0 kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt gelijk door te stellen dat het in Turkije machtelozer was, maar ik heb gisteren geen moment het idee gekregen, zelfs niet bij die kans in de eerste helft, dat PSV zou gaan scoren eigenlijk. De tweede penalty was er inderdaad geen, maar dat was bijna niet te zien voor de scheids. Ik zou eerder praten van weer een domme actie van VoH.
Gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Nog niks aan de hand inderdaad, thuis winnen moet kunnen. Zeker omdat PSV nog revanche wil op Fener.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Suijk het volgende:
Er is een wedstrijdtopic over de wedstrijd van psv hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Dreammaster het volgende:
PSV gaat het een stuk lastiger krijgen dan Ajax.
Voorspelling eindstand:
1e AC Milan
2e PSV
3e Schalke 04
4e Fenerbahçe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |