Wat zijn de verschillen, behalve dan de locatie, eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
Ik wist niet of er beter een apart topic moest komen, maar aangezien er best veel overeenkomsten zijn, kan het volgens mij best wel samen.
Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:21 schreef Vaj het volgende:
Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam, maar heb van verschillende mensen gehoord dat de Wenckebachweg geen plek is waar je wilt wonen. In hoeverre is dit terecht? Ik heb gehoord over de hell's angels, maar ik denk niet dat je daar veel van te vrezen zult hebben. Is het afgezien hiervan een onveilige buurt of zijn het alleen die hell's angels?
Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef Ewelina het volgende:
Je vergeet de woningen in Noord, die zijn van hetzelfde soort![]()
Aha, maar is het ook onveilig of alleen een ongezellige locatie? Ik ken de omgeving namelijk niet. De hell's angels en die bijlmerbajes in de buurt klinkt niet erg goed, maar ik vraag me af hoeveel je daar in de praktijk van zult merken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou het is wel een kutplek inderdaad. Het zit op een soort van industriegebied tussen de Hell's Angels en de Bijlmerbajes in. Tis wel maar 5 min lopen vanaf Spaklerweg, dus je bent in 7 min op Zuid WTC en 10 min op Centraal. Of het een kutplek is ligt natuurlijk ook aan waar je elke dag heen moet. En als er 1000 studenten wonen is het denk ik best gezellig daar.
Stavangerweg ligt wel meer in de bewoonde wereld, in Spaarndammerbuurt. Wel iets handiger denk ik als je op de UvA zit en in de stad moet zijn.
De containers staan op de NDSM-werf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sorry
Ik edit hem. Heb je een linkje van een site erover?
Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef lienelien het volgende:
ik sta sinds een klein maandje ingeschreven bij Studentenwoningweb, maak ik dan ook nog een beetje kans bij deze woningen? vrees van niet hè?
Als je hiervan uitgaat kan je net zo goed in een bezemkast in Bos & Lommer gaan wonenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sjoerf het volgende:
Perfecte studentenwoningen zijn nou eenmaal heel schaars, en hoe belangrijk is het nou echt. Het gaat er toch gewoon om dat je in Amsterdam woont!
Maar hoe werkt dat reageren dan? want bij het aanbod zie ik niets staan over de wanckebachweg oid..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef Sven- het volgende:
[..]
Je maakt bijna 100% kans, als je maar reageert! Er is letterlijk geen wachttijd aldus De Key, omdat 1000 woningen zoveel is dat er zowel plek genoeg is voor mensen met een lange wachttijd en mensen zonder wachttijd..
maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:53 schreef NY_Giant het volgende:
Maandagmiddag moet je even kijken. Grote kans dat ze er dan op staan. Als je dan meteen reageert, moet het makkelijk lukken...
Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar ik ben zondag t/m woensdag ni thuis.. en alsk donderdag dan reageer? dan te laat oid?
Als je zeker wil zijn, zou ik toch maar op die maandag reageren. Hoe later je reageert, hoe lager je op de lijst komt te staan. Je weet natuurlijk nooit hoeveel mensen er zullen reageren als ze weer op stuwoweb staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Sven- het volgende:
[..]
Het boeit niet wanneer je reageert, heeft geen invloed.. zolang je maar reageert voor de volgende maandagmiddag want dan verdwijnt de vorige advertentie..
Dacht ik ook. Maar het is een houten vloer. Onbewerkt dan he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:52 schreef VincentAdam het volgende:
iemand al enig idee hoe het zit met die vloer? zit er gewoon beton in waar je wel easy een tapijtje op kan gooien? Ik dacht trouwens dat ze zeiden dat er een linoleum vloer in zou komen?
Jvvianenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:39 schreef Jvvianen het volgende:
1e inschrijving:
Positie 31, ik zit dus bij de eerste lichting
WIe gaat er nog meer wonen?
12 sept moet ik contracten tekenenHeb er zin an
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:09 schreef Jvvianen het volgende:
Nouk !!
Jij ook gefeliciteerd *o*
hahah, omg wat een toevalGewoon serieus naast elkaar straks, geweldig
Heb je de hele teringzooi al bij elkaar? ik wel.. alleen nog ff koelkast en de rest heb ik dus al
Maar je zult me weinig zien want t/m eind januari ben ik 40 uur per week aan het werk bij de havens van Amsterdam
Donderdagavond feestje is altijd goed! Daarna stappen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:19 schreef Jvvianen het volgende:
Haha, helemaal waarWeekend zal ik de eerste tijden wel naar dit gat hier gaan denk ik.
Je bent niet de enige die een housewarming verwacht van me... er worden nog net geen hele acties opgezetWordt wel al gesproken over kerstdiners in de container enzo, haha
Voeg me anders effe toe op msn
Geen idee, lijkt me niet makkelijk met waterafvoer enzo. Ik ga het maar fijn bij m'n ma wassen in het weekend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef VincentAdam het volgende:
Hee People, hoe gaan jullie het doen met wassen. Ik las wel dat er wasserette komt, maar dat is pas in december en dat loopt ook flink op in prijs.
Is het denken jullie mogelijk klein wasmachinetje aan te sluiten?
Er is is eigenlijk geen aansluiting en de stroomvoorziening schijnt er niet op berekend te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:45 schreef VincentAdam het volgende:
ik heb het ook gezien gister...
En Roellio, hoezo illegaal? Is dat officieel verboden ofzo? Of illegaal omdat ze geen goede aansluiting hebben?>
Oo ja en jij betaald natuurlijk mee in de servicekosten, voor het water en electra wat zo een illegaal wasmachintje gebruikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Roellio het volgende:
Hier op de stavangerweg zijn er mensen die illegaal een wasmachine hebben en het afvoeren in hun douchebak.
Bel morgen even.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:51 schreef Buffel het volgende:
Ik hoop dat hier iemand een antwoord op weet
Ik heb gereageerd op de woningen van de Wenckebachweg via studentenwoningweb.nl
Nu zie ik, als ik inlog, en kijk bij "IN BEHANDELING" dat ik nu 52e positie sta, er zijn 59 units beschikbaar voor de 1e ronde, betekent het dat ik dan ingelood ben voor de unit? Of dat ik pas de 52e ben, en dat er er al 59 mensen die unit hebben geaccepteerd?
Ik hoop dat iemand het hier weet
Robbert
Wachten tot ze op studentenwoningweb staan. Ze worden per 100 opgeleverd en daar zit meestal een paar weken tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef lienelien het volgende:
iemand, HELP ME!
hoe werkt dit nou? 'n meidje op de intro vertelde me gisteren dat ze zown containerwoning heeft, gaat binnenkort 't contract ondertekenen, ze stond pas zown 2 weken ingeschreven toen ze erop reageerde. Maar ik wil heeeeel graag zown hokkie,maar op stuwoweb staan ze nergens tussen het aanbod fzo, dus hoe zit dit nou?
Kort gezegt ligt het eraan of er al contracten getekend zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Buffel het volgende:
[..]
Inderdaad... ik juich zeker nog niet, maar ga wel morgen gelijk bellen...
Ik ook niet. Maar ff bellen d'r heen denk.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:33 schreef Blinker het volgende:
Hoe weten jullie dat je op 12 september kan komen tekenen? Hebben jullie bericht gehad ofzo? Want mijn vriendin zat bij de eerste lichting en heeft ook op de site gereageerd, maar nog helemaal geen bevestiging ofzo gekregen, of wanneer ze kan komen tekenen...
Daarom! Boeiend die Hells Angels, alsof ze een onschuldig studentje even aan zullen pakken. En wat voor last den je te hebben van de Bijlmer Bajes? Dat er dagelijks criminelen ontsnappen en jouw kamertje leegroven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sjoerf het volgende:
Wat er nou zo slecht is aan deze woningen begrijp ik niet. Natuurlijk is de locatie niet perfect, maar je zit er wel met 1000 studenten. Lijkt mij wel gezellig.
Ik weet het niet HEEL zeker, maar toen ik er was leek de kamer aan de balkonkant inderdaad kleiner dan de kamer met de keuken..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Jvvianen het volgende:
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen)
Dus wie weet het echt HEEL zeker?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gimmick het volgende:
Ik wil er zo graag ook een ...
Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
Heej,quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef roez het volgende:
Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje![]()
Heel mooi!quote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef Me86 het volgende:
[..]
Heej,
Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmagquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Jvvianen het volgende:
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve![]()
[..]
Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen
edit: heb net Digitenne vast besteld
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:13 schreef Snicker het volgende:
"First come, first serve" zou betekenen dat de langstingeschrevenen meer recht maken op zo'n woning...
Tis toch ook logisch wat ie zegt.quote:
Heel mooi!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Buffel het volgende:
[..]
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmag
Ja hoor Digitenne is niet afhankelijk van locatie zoals ik al postte. Je kan dus je digitenne overal gebruiken, het gaat er om dat je je smartcard (een kaartje in je digitale ontvanger) activiteert!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef lau1212 het volgende:
dat is zeker makkelijk! weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, zal me er eens in verdiepen..
Nou lekker weer, ik weet het adres toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Nou je moet het geloof ik wel meer dan een maand van te voren aanvragen die beurs Jef. Dat zal wel staan op ib-groep.nl toch. Maar je krijgt niet gelijk de 24ste de beurs hoor denk ik.
Oh en heb je een linkje naar die goedkoopste digitale ontvanger? Ik heb echt geen flauw benul van die dingen.
Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Nou lekker weer, ik weet het adres toch nietgrrr
Maareh de goedkopste digitale ontvanger op digitenne.nl is deze: http://www.kijkdigitaletv.nl/ProductDetails.aspx?productID=445
Als je een digitale ontvanger bestelt dan krijg je er een smartcard bij, en dan moet je je contract nog activeren.
Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef Blinker het volgende:
Hmmm, ik hoef echt niet perse gelijk tv te hebben op mijn kamer. Bestel ik wel als ik er eenmaal zit.
Geen internet?!?!?! Nooooooooo!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.
hehe is goed, 1 deur verder dan je eigen huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vinden.
Komtie nu mee !!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef NY_Giant het volgende:
Ik kan jullie zeker digitale tv van KPN aanraden. Precies dezelfde zenders als digitenne (digitenne is gedeeltelijk van KPN). Als je thuis al telefoon van KPN hebt (vast of mobiel) of ADSL van KPN betaal je slechts ¤7,95 per maand. Daarnaast kan je op datzelfde abonnement drie keer een digitale ontvanger kopen (goedkoper dan bij Digitenne), waarbij de abonnementskosten gewoon ¤7,95 blijven. Als je het dan dus met drie personen doet, betaal je slechts ¤2,65 per maand. Het handige is inderdaad dat je het overal kunt gebruiken, je bent niet aan locatie verbonden.
Zie ook: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb
Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef myrte het volgende:
ja, heb wel al wat tekeningen gemaakt, maar het is wel een beetje onhandig doordat het zo lang en smal is...
Dan nog een meeting als de tweede lichting er is hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef Blinker het volgende:
Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten als iedereen zn kamer klaar heeft.
Ff wat drinken met z'n allen ofzo
Ik meen dat er toch wel wat aardig wat mensen zijn van de eerste lichting.
Nou nou nou verschrikkelijk, meneer mag een contract tekenen voor een keetwoning in Amsterdam en gaat zeuren over dat ie dan in de spits moet reizen? Zo kom je er nooit kan ik je vertellenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terugBaal ik weer van
Aanvullend moet je terugdokken. Gewoon basis voor uitwonend niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Zo, net de mail EINDELIJK gehad met de uitnodiging.
Ik moet om 16:30 daar zijn
Heb net alles naar ze gefaxd, nu maar hopen dat het gaat werken
Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terugBaal ik weer van
Maar evengoed zin an !!
edit: de aanvullende beurs bij IBG, moet je die ook terugbetalen of krijg je die gewoon?
Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef Jvvianen het volgende:
Heb net Digitenne geannuleerd, gaat waarschijnlijk lukken.. moet ik alleen nog een slachtoffer zoeken die KPN heeft (hier thuis hebben ze het nóg wel maar willen dr vanaf zeggen ze net hehe)
Ja maar dat hebben we niet, in dit gat heb je geen digitenne.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.
Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?quote:
Super! die had ik ook nog niet gezien, hier staan dus de echt goede maten in... ik ben nog even wezen puzzelen en ik kom er niet meer uitquote:Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef lau1212 het volgende:
op deze website staat een folder, ik had deze op de open dag al eens gezien, maar nog nooit helemaal gelezen..wel interessant..
http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
Yep, ga ik straks voor je doen!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef myrte het volgende:
heb net geprobeerd mijn ontwerp online te zetten, maar snapte het niet echt
jvvianen: heb jou net een mailtje gestuurd, zou jij het online kunnen zetten? bedankt!!
Ik ga mijn laptop gebruiken, in ieder geval mijn pc nog niet voorlopig.. dan kan ik daar thuis op werken. En met het oog op ruimtegebrek denk ik dat het wel handig is als ik alleen mn laptop in Amsterdam heb.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef lau1212 het volgende:
ik wil perse mn computer in het achterste gedeelte..dus toen was dit de enige optie. Maar ik ben wel vrij zeker dat het zo gaat worden. Ik ga ook vragen of ik een plank mag hangen boven het aanrecht, tussen het kastje en de muur. Dan kan ik daar mn oven en magnetron op zetten. Maar of dat ook mag is nog maar de vraag....Weten jullie al wat je op de vloer gaat leggen? Ik denk kliklaminaat...
Haha, je snapt em verkeerd..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?
Als je later je studie hebt afgerond en op sollicitatiegesprek moet komen voor een topjob en dat gesprek is om half 9, ga je dan ook zeggen dat je liever niet komt omdat je dan in de spits moet reizen?![]()
Wees blij dat je mag tekenen man![]()
Deze kende ik nog niet. Bedankt voor de info!!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef lau1212 het volgende:
op deze website staat een folder, ik had deze op de open dag al eens gezien, maar nog nooit helemaal gelezen..wel interessant..
http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
Ze hoeven toch niet alles te wetenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:44 schreef myrte het volgende:
ik heb al zijl besteld voor op mn kamer
wilde eigenlijk planken aan de muur hangen voor mn boeken om ruimte te besparen, maar lees dus net in die info folder dat je niet zomaar mag boren, misschien wordt het dan toch een boekenkast..![]()
en nu snap ik er nog minder vanquote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef Jvvianen het volgende:
Haha, je snapt em verkeerd..
Ik jank niet, ik vind het jammer want het is 45 tot 60 min rijden vanaf dit gat en daardoor ik kan dus helaas nog niet gelijk in mn kamer beginnen!
quote:Je weet gewoon niet half hoe blij ik ben dat ik mag tekenen
Nope, ik ben al 7 maanden (begonnen in februari) de trotse bezitster van een echte kamerquote:Ga jij btw ook in die containers wonen dan?
Sterker nog we komen anders wel gewoon ff langsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef Nouk het volgende:
Zo ik heb ff de ikea gids doorgespit en heb nu echt wereldideeen. Ik neem van dat bruin witte retro bloemetjes behang. Niet te veel natuurlijk, maar wel echt tof. 3 grote schilderijen verdeeld over die lange muur. Ja ik ga zeker foto's posten als het klaar is.
Zeg inderdaad handige folder!
Hahaha... kijk 16.30, tekenen.. effe naar kamer toe kijken of de sleutel past. Dan is het al 1700 uur.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef anoukforza het volgende:
[..]
en nu snap ik er nog minder vanHet is spits, dus dan kan je niet aan je kamer beginnen want het is 45 tot 60 minuten rijden?
[..]
[..]
Nope, ik ben al 7 maanden (begonnen in februari) de trotse bezitster van een echte kamer![]()
Lijkt me een strak plan, schilderijen wou ik idd ook aan die muur ophangen... effe bij mn pa op zolder graven, die heeft nog wel wat mooisquote:Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef Nouk het volgende:
Zo ik heb ff de ikea gids doorgespit en heb nu echt wereldideeen. Ik neem van dat bruin witte retro bloemetjes behang. Niet te veel natuurlijk, maar wel echt tof. 3 grote schilderijen verdeeld over die lange muur. Ja ik ga zeker foto's posten als het klaar is.
Dat is altijd gezellig natuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef Blinker het volgende:
[..]
Sterker nog we komen anders wel gewoon ff langs![]()
Maar jouw reistijd heeft echt geen reet te maken of het nu spits is of niet. En zo wel, wat the fuck maken die 5 minuten nou uit. Je zat te zeuren over dat het in de spits is, niet over het voor jou ongunstige tijdstip omdat het laat op de dag is.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Hahaha... kijk 16.30, tekenen.. effe naar kamer toe kijken of de sleutel past. Dan is het al 1700 uur.
Je moet ook nog eten enzo dus gaat effe naar huis, en dan wordt het donker... en de dag erna moet je weer vroeg op voor stageIk begin dus dinsdag..
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Jvvianen het volgende:
Enneh, als je al in een 'echte' kamer woont, wat doe je dan in dit topic!?!?![]()
![]()
Idd, er stond eenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef Nouk het volgende:
Jef doe niet zo opgefokt over je container joh. Ze bedoelt het heus niet beledigend!
Omdat ik een hekel aan drukte op de weg heb...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Maar jouw reistijd heeft echt geen reet te maken of het nu spits is of niet. En zo wel, wat the fuck maken die 5 minuten nou uit. Je zat te zeuren over dat het in de spits is, niet over het voor jou ongunstige tijdstip omdat het laat op de dag is.
[..]Mensen die niet voetballen wordt het natuurlijk ook ten strengste verboden om niet te lezen in het subforum VBL, laat staan er onverhoopt in te posten
Dat zou wat zijn zeg!
ik ben gewoon benieuwd naar wat er in mijn stadje gebeurd en tevens was ik voor een klasgenoot aan het kijken die wel nog woonruimte zoekt
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:38 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel aan drukte op de weg heb...
Waarom maak jij je daar zo druk om eigenlijk?
En je hoeft niet alles serieus te nemen wat ik post, dat was dus een geintje over dat echte kamer gedoe
- 1 keer per dagquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Blinker het volgende:
Ik reis elke dag 4 uur per dag om naar amsterdam te komen
Ga jij nou in zo'n woning en je vriendin ook?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Blinker het volgende:
Deventerquote:Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef anoukforza het volgende:
[..]
- 1 keer per dag
Maar dat is wel heel erg lang zeg..kom je uit een dorpje uit de buurt van Maastricht?
Mijn vriendin zit bij de eerste lichting, maar als ik de kans krijg blijf ik er af en toe ook lekker slapen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ga jij nou in zo'n woning en je vriendin ook?
Ah zo. Leuk hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit bij de eerste lichting, maar als ik de kans krijg blijf ik er af en toe ook lekker slapen.
Join the club!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Blinker het volgende:
IK WIL LAMINAAT!!!.....nee hoor zou ook eerst vloerbedekking doen of zeil, maar ja zo lastig met vervoer en leggen etc...en ik heb nu besloten om als ik op de 4de kom dat ik de meubels van de ikea laat bezorgen (46 euro voor 300kg goederen) en dan kan ik ook meteen dat laminaat laten bezorgen en naar boven brengen..bij de ikea, gamma etc maar 5 euro per m2. En mn papa wil niet mijn spullen al die trappen opsjouwen dus tenzij iemand aanbiedt om mij te komen helpen...laat ik het door de ikea-mannetjes doen.quote:Oja lau1212: ik ben vandaag bij kwantum geweest, effe kijken voor vloerbedekking maar ik ga voor tapijtje gewoon. Kost 12e per strekkende meter... dus dat is 80-90 euro voor de vloer.
Laminaat gaat al gauw richting 200,- volgens mij... en tis maar een container hoor (grapje)
Volgens mij zit er in de metalen container gewoon een soort houten frame. Aan die houten balken zitten de gipsplaten vastgemaakt. Meestal zit er om de meter zo'n balk. Tussen de gipsplaten en stalen buitenkant zit verder waarschijnlijk(of hopelijk) wat isolatiemateriaal. Je moet vooral met zware dingen een beetje opletten waar je het ophangt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef lau1212 het volgende:
[..]
Ze zeggen elke keer dat je planken enzo wel mag ophangen op die latjes die op de muur zitten...moet lukken dan toch? En een fotootje meer of minder aan de muur zal die container hopelijk wel houden...
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Sjoerf het volgende:
Nou hier een ontwerpje van mij. Hopelijk komt de afbeelding goed over, heb dit nog niet eerder gedaan.
't Is in 3d, niet dat ik daar zo handig in ben... Ben hier anderhalf uur mee bezig geweest! Het geeft in ieder geval wel een goed beeld van de ruimte. Let trouwens niet op de kleuren, die ga ik echt niet gebruiken!
Een losse tv heb ik niet, m'n pc monitor is hopelijk groot genoeg om op de bank tv en films op te kunnen kijken. Ik zou een los tv meubel toch niet meer kwijt kunnen! In de keuken past er denk ik wel een goede eettafel, is wel gezellig.
Iemand nog tips?
[afbeelding]
In het groot:
http://www.xs4all.nl/~juad/Kamer.jpg
Ja tegen inbrekers he.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
Had eigenlijk een beetje gehoopt dat het een schuifdeur zal zijn... Maarja misschien doe ik het toch nog anders, het is nog maar een tekening gelukkig. Ik heb het liefst m'n bed een beetje gescheiden van de rest van de kamer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
Inboedelverzekering? Zit er iig niet bij in, maar heel duur is het niet geloof ik. M'n ouders betalen t nuquote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Sjoerf het volgende:
Over boefjes gesproken, hoe zit het eigenlijk met de verzekering? Zit die er bij in en tot hoeveel euro gaat die?
Oke, bedankt, dat is dus best wel te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Jvvianen het volgende:
De verzekering zit er niet bij, maar als je bv het Postbank OpKamer pakket neemt is dat iets van 5,- per maand. Wel te doen dus.
quote:Verder zit er bij standaard-gipswerk om de 30 cm (vanuit het hart van de lat gemeten) een lat. Een meter is aardig breed hoor
Het is eerder ronduit belachelijk dat het nog niet eens een week van te voren wordt aangekondigd :/quote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Me86 het volgende:
Nou zjeg! hier ben ik neit blij mee!!! Ik had gerekend op tekenen de 8e, dus gewoon werk gepland maandag... das van 1400-1830... dus kan ik niet tekenen... en het is volgens die chagerijn bij de key ABSOLUUT niet mogelijk op een ander tijdstip te komen! Maar beetje stom, want volgens een wat vrolijkere dame zijn de contracten al klaar dan... dus waarom kan ik dan niet dinsdagochtend gaan tekenen?! En mn vader laten tekenen vind ik stom
Dus iedereen die ook neit kan... massaal klagen dat ze 2 tijdstippen van tekenen moeten bieden!!!
Ken er nog één.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Blinker het volgende:
Wat een kutzooi! Echt kloten mijn vriendin had er echt op gerekend en had er echt zin in
ja, das waar, maar heb het nu wel een beetje gehad met de voorpretquote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Blinker het volgende:
Mogen we nog langer van de voorpret genieten
Dan krijg je die week huur terug.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Jvvianen het volgende:
Mn geduld raakt op, nog een weekendje uitleven naar maandag..... in ieder geval tekenen
Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.
Verder vraag ik me nu wel af of dat wel kan, gelijk huur innen..... straks wordt het weer een week uitgesteld, en dan?? Mooie vraag voor als ik daar ben.
Laten we dat maar hopen danquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dan krijg je die week huur terug.
Als je een foto van dat idee zou kunnen posten? Ik blijf ontwerpen maken, maar ben er nog niet echt uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen dan
Ben inmiddels ook al weer bezig geweest met nieuwe tekeningen, en de laatste ontwerpen brachten mij van het ene geniale idee op het andere..... waardoor ik wel mn 2 persoonsbed meeneem, maar geen bank koop
Kan niet wachten tot ik kan inrichten e.d.![]()
Plaats 105quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Jesper_ het volgende:
ik ben op lekker plaats 112
weet iemand toevallig of ingedeeld word op een bepaalde plaats, of dat je zelf mag kiezen welke verdieping etc.?
Nee als je binnen 10 jaar je diploma haalt dan is de aanvullende beurs een giftquote:Op woensdag 7 september 2005 12:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Aanvullend moet je terugdokken. Gewoon basis voor uitwonend niet.
Niet persé voor dat, maar ga er maar vanuit dat je wel extra vertraging hebt... dat moet je ondertussen toch wel gewend zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef Semmy het volgende:
Nou ik sta op de 113de plaats dus ik hoor bij de 2de lichting.. iemand een idee of de vertraging ivm de nutsvoorzieningen ook nog negatief doorwerkt bij de oplevering van de 2de lichting?
Yep, en heb er nog één gemaakt voor mensen die persé een bed en een bank willenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Als je een foto van dat idee zou kunnen posten? Ik blijf ontwerpen maken, maar ben er nog niet echt uit.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar je moet wel met een hele goede reden aan komen zetten willen ze dat honoreren denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Semmy het volgende:
Er is mij wel verteld dat je een mailtje kon sturen naar de key waarin je je etage-voorkeur zou aangeven. Ze wist alleen niet of het zou helpen, heeft iemand dit gedaan?
En mensen van de eerste lichting; horen jullie maandag welk nummer het wordt?
Thanks voor de informatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef Semmy het volgende:
[..]
Nee als je binnen 10 jaar je diploma haalt dan is de aanvullende beurs een gift
zie ib-groep;
"Val je onder de prestatiebeurs, voor het beroepsonder wijs of het hoger onderwijs? Dan geldt dat je aanvullende beurs voor de eerste 12 maanden sowieso een gift is. Haal je binnen 10 jaar je diploma, dan wordt je aanvullende beurs van de overige maanden omgezet in een gift."
Haha, als ze dat soort verzoeken gaan honoreren...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef lau1212 het volgende:
een vriendin van mij heeft problemen met d'r knie, en zij heeft mailtje gestuurd naar student@dekey.nl volgens mij is haar nu verzekerd dat ze niet op de 4e of de 3e verdieping komt...maar je moet dan wel een goede reden hebben, ook al kan je dan natuurlijk een beetje overdrijven...![]()
Ik ben trouwens 115 dus wie weet worden we bijna-buren jesper en semmy!
Dank je Semquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:26 schreef Semmy het volgende:
Ik zat een beetje met hetzelde, wilde een hoogslaper v/d ikea halen.. maar dan zou ik ong. 10 cm over hebben voor ik het plafond zou raken. Het is 2.25meter hoog
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Jvvianen het volgende:
Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.
Ja, dan krijg je een terugboeking.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef Me86 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.
Lijkt me verstandig om je in ieder geval in te schrijven bij woningnet en studentenwoningweb. Eind 2005 gaan ze de laatste woning oplevering zoals het er nu uitziet. Wil je later nog zo'n woning moet je wachten tot er weer iemand uit gaat. Op dat moment komt die woning op de website van studentenwoningweb te staan en reageren hier waarschijnlijk 50 mensen op. Degene die het langst staat ingeschreven bij studentenwoningweb krijgt dan ook de woning. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe beter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gesteld dat ik volgend jaar (dus vanaf juni 2006) in zo'n ding wil wonen, moet ik me dan nu al ergens inschrijven?
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:46 schreef Semmy het volgende:
Weet iemand misschien hoe hoog de ruimte is bij het keukenblad.. om een koelkast neer te zetten?
Die vraag had ik idd ook al gesteld in het topic, niet zo ver voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef Me86 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.
Maat van mij heeft ook via SWB eens een kamer gekregen, en hij zei toen bij het contract tekenen dattie het wel had, en hij heeft zn inschrijvingsnummer van SWB gegevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef Jesper_ het volgende:
ik heb me weken geleden aangemeld bij woningnet omdat me verteld werd dat dat verplicht is (belachelijk btw), maargoed. en daar heb ik dan nooit reactie op gehad, geen mail, geen geld van mijn rekening niks.. ik heb ze al gemail hoe het nu zit maar erg goed geregeld is het daar niet :|.
Iemand anders met ditzelfde gezeik?
Het is dus in principe niet nodig om bij Woningnet ingeschreven te staan??? Dan doe ik dat ook niet! Volgens mij kunnen ze het je niet eens verplichten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef Jvvianen het volgende:
Maat van mij heeft ook via SWB eens een kamer gekregen, en hij zei toen bij het contract tekenen dattie het wel had, en hij heeft zn inschrijvingsnummer van SWB gegeven
Heeftie niets meer over gehoord... maar ik ben het met je eens, belachelijk dat dat 'moet'.
Ik doe het dan ook niet, als ik klaar ben met studeren in A`dam dan zal ik wel ergens anders gaan wonen
Naar mijn idee niet, ik ga me er ook tegen verzetten... ik zal wel effe zeggen dat ik niet eens in adam WIL wonen na mn studiequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het is dus in principe niet nodig om bij Woningnet ingeschreven te staan??? Dan doe ik dat ook niet! Volgens mij kunnen ze het je niet eens verplichten...
Verzetten heeft geen zin, deze inschrijving heeft een juridische reden. Dat hangt namelijk samen met zgn campuscontract. Er staat ook in je huurcontract straks dat je moet ingeschreven staan bij woningnet. Geen inschrijving, geen huurcontract, geen keetwoning.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet, ik ga me er ook tegen verzetten... ik zal wel effe zeggen dat ik niet eens in adam WIL wonen na mn studie
Blijft krankzinnig dat ze dat je aansmeren, a 50 euri...![]()
Ik begrijpt het systeem, echter begint mijn studie natuurlijk pas volgend jaar september, dus een woning eind 2005 is een beetje overdreven. Was wel van plan om vanaf februari/maart serieus rond te gaan kijken en desnoods al wat te huren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om je in ieder geval in te schrijven bij woningnet en studentenwoningweb. Eind 2005 gaan ze de laatste woning oplevering zoals het er nu uitziet. Wil je later nog zo'n woning moet je wachten tot er weer iemand uit gaat. Op dat moment komt die woning op de website van studentenwoningweb te staan en reageren hier waarschijnlijk 50 mensen op. Degene die het langst staat ingeschreven bij studentenwoningweb krijgt dan ook de woning. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe beter.
Je hebt trouwens nu veel meer kans op zo'n woning, omdat er in een korte tijd veel nieuwe woningen bijkomen. Het zal in juni dus een stuk moeilijker zijn.
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik begrijpt het systeem, echter begint mijn studie natuurlijk pas volgend jaar september, dus een woning eind 2005 is een beetje overdreven. Was wel van plan om vanaf februari/maart serieus rond te gaan kijken en desnoods al wat te huren.
Dat kan inderdaad geen kwaad, dank voor de tip.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.
Gratis account aanmaken bij ImageShack en vervolgens je plaatjes daar neer zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Semmy het volgende:
Kan iemand me nu al vertellen hoe ik plaatjes kan uploaden?
ik heb zn vaag vermoeden dat dat ook nog heel heel lang gaat durenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef Jvvianen het volgende:
Wie weet wanneer het café en de wasserette e.d. komen??
Naar binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Sven- het volgende:
allebei de balkondeur geblokkeerd?handig.. of gaat die toch naar buiten open?
"Als je inschrijft bij StudentenWoningWeb ga je een verbintenis aan met zowel De Key als DUWO."quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.
ik geloofdat de deur toch echt naar binnen open gaat hoor, maarja dat balkon is 1x1 hoe vaak kom je daar nuquote:
Ik heb zelf een tweepersoonsbed van 1.40. En dit is de smalste maat voor een tweepersoonsbed. Bij de meeste mensen zal het bed dus iets uitsteken t.o.v de muur.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef Semmy het volgende:
Nee de deur gaat NAAR BINNEN toe open.. ff dat het voor iedereen duidelijk is.
En ach, dan zet ik de bank maar een beetje schuin neer
Edit; zie nu al bij verschillende mensen dat het 2persoonsbed net zo breed is als de muur.
Het muurtje is 1.35 meter (als ik het goed heb) en ik ben nog geen 2persoonsbed tegen gekomen die zo smal is.
Je hebt ook extra knusse 2 persoons bedden, of eigenlijk extra ruime 1 persoonsbedden van 1,20 breed. Twijfelaars.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef Semmy het volgende:
Nee de deur gaat NAAR BINNEN toe open.. ff dat het voor iedereen duidelijk is.
En ach, dan zet ik de bank maar een beetje schuin neer
Edit; zie nu al bij verschillende mensen dat het 2persoonsbed net zo breed is als de muur.
Het muurtje is 1.35 meter (als ik het goed heb) en ik ben nog geen 2persoonsbed tegen gekomen die zo smal is.
Inderdaad, twijfelaartjes zouden het hier perfect doen..quote:Op zondag 11 september 2005 11:24 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Je hebt ook extra knusse 2 persoons bedden, of eigenlijk extra ruime 1 persoonsbedden van 1,20 breed. Twijfelaars.
Waarschijnlijk koop ik een bed van 1,40, dan steekt het maar een beetje uit. Een bed van 1,60 lijkt mij in ieder geval geen goed idee...
melanie rustig..no hard feelings!!!quote:hoe kan je nou ingehaald zijn? Dat is zeker niet eerlijk!
zonder internet kan ik best, maar vind dan wel dat de kosten omlaag moeten voor die eerste maand inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 15:44 schreef lau1212 het volgende:
[..]
melanie rustig..no hard feelings!!!![]()
en zonder internet kan je toch wel leven?? Ik zou wel vragen morgen of je servicekosten dan wel lager zijn...??
Volgens mij wel ja. Moet ze zich nu ff inschrijven bij woningweb. Anders mag je niet tekenen geloof ik. Moet je misschien alsnog daar tekenen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef Blinker het volgende:
Mijn vriendin heeft al wel een kamer toegewezen gekregen, maar ze staat niet ingeschreven bij Woningnet.
Is dat een probleem?
Godskolerequote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Semmy het volgende:
Nou tijdens de open dag werd ons dus verteld door die vrouw van De Key dat het dus nog wel ff kon duren. Later kwam er ook nog een man bij van De Key en hij vertelde ons dat ze hun best deden om het voor het einde vanhet jaar de verbinding in orde te maken.
Ik ook ja. En of die mensen morgen ook even willen informeren wanneer de tweede lichting mag tekenenquote:[b]Op zondag 11 september 2005 19:18
Ben heeel erg benieuwd hoe het morgen gaat, vooral naar de indeling van de etages.
Hehe, ik ook.. wat studeer je? ik Technische Bedrijfskundequote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Blinker het volgende:
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
Haha, cool... ook al na mijquote:Op maandag 12 september 2005 14:17 schreef Blinker het volgende:
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb niemand herkend eigenlijk..quote:Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef myrte het volgende:
jaaah, ik heb ook getekendheb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben...
Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin
)
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!![]()
Aanpakken die hapquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:27 schreef lau1212 het volgende:
nou ik heb net weer een gezellig gesprek gehad met de key...ze weten toch echt nog steeds niet wanneer de volgende lichting komt..want tja ze hebben net de eerste contracten getekend. Toen vroeg ik weer naar het internet...zei die vrouw: nee hoor dat zit er meteen in... Ik dus zo van nou uhm gister is gezegd dat het pas in november komt. "Oh echt waar ja dat zijn dan de kinderziektes" mmm en toen zei ze "ja ze zijn ze ook nu pas aan het plaatsen"!!!!!! dus ik zei nou er staan er al 120!!! "ooh ja echt waar??" Zo dom zijn ze dus bij de key!!! Maar ik blijf ze gewoon lastig vallen! een telefoontje per week kan vast geen kwaad!
Ik verwacht het niet eens na maandagquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Blinker het volgende:
Ik verwacht het zelf ook niet voor maandag
Heb je wel alles gelezen? en weet je dus wel waar je aan begint?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |