Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).quote:Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Sjoerf het volgende:
Nou hier een ontwerpje van mij. Hopelijk komt de afbeelding goed over, heb dit nog niet eerder gedaan.
't Is in 3d, niet dat ik daar zo handig in ben... Ben hier anderhalf uur mee bezig geweest! Het geeft in ieder geval wel een goed beeld van de ruimte. Let trouwens niet op de kleuren, die ga ik echt niet gebruiken!
Een losse tv heb ik niet, m'n pc monitor is hopelijk groot genoeg om op de bank tv en films op te kunnen kijken. Ik zou een los tv meubel toch niet meer kwijt kunnen! In de keuken past er denk ik wel een goede eettafel, is wel gezellig.
Iemand nog tips?
[afbeelding]
In het groot:
http://www.xs4all.nl/~juad/Kamer.jpg
Ja tegen inbrekers he.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
Had eigenlijk een beetje gehoopt dat het een schuifdeur zal zijn... Maarja misschien doe ik het toch nog anders, het is nog maar een tekening gelukkig. Ik heb het liefst m'n bed een beetje gescheiden van de rest van de kamer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
Inboedelverzekering? Zit er iig niet bij in, maar heel duur is het niet geloof ik. M'n ouders betalen t nuquote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Sjoerf het volgende:
Over boefjes gesproken, hoe zit het eigenlijk met de verzekering? Zit die er bij in en tot hoeveel euro gaat die?
Oke, bedankt, dat is dus best wel te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Jvvianen het volgende:
De verzekering zit er niet bij, maar als je bv het Postbank OpKamer pakket neemt is dat iets van 5,- per maand. Wel te doen dus.
quote:Verder zit er bij standaard-gipswerk om de 30 cm (vanuit het hart van de lat gemeten) een lat. Een meter is aardig breed hoor
Het is eerder ronduit belachelijk dat het nog niet eens een week van te voren wordt aangekondigd :/quote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Me86 het volgende:
Nou zjeg! hier ben ik neit blij mee!!! Ik had gerekend op tekenen de 8e, dus gewoon werk gepland maandag... das van 1400-1830... dus kan ik niet tekenen... en het is volgens die chagerijn bij de key ABSOLUUT niet mogelijk op een ander tijdstip te komen! Maar beetje stom, want volgens een wat vrolijkere dame zijn de contracten al klaar dan... dus waarom kan ik dan niet dinsdagochtend gaan tekenen?! En mn vader laten tekenen vind ik stom
Dus iedereen die ook neit kan... massaal klagen dat ze 2 tijdstippen van tekenen moeten bieden!!!
Ken er nog één.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Blinker het volgende:
Wat een kutzooi! Echt kloten mijn vriendin had er echt op gerekend en had er echt zin in
ja, das waar, maar heb het nu wel een beetje gehad met de voorpretquote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Blinker het volgende:
Mogen we nog langer van de voorpret genieten
Dan krijg je die week huur terug.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Jvvianen het volgende:
Mn geduld raakt op, nog een weekendje uitleven naar maandag..... in ieder geval tekenen
Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.
Verder vraag ik me nu wel af of dat wel kan, gelijk huur innen..... straks wordt het weer een week uitgesteld, en dan?? Mooie vraag voor als ik daar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |