abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30366194
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Sjoerf het volgende:
Nou hier een ontwerpje van mij. Hopelijk komt de afbeelding goed over, heb dit nog niet eerder gedaan.

't Is in 3d, niet dat ik daar zo handig in ben... Ben hier anderhalf uur mee bezig geweest! Het geeft in ieder geval wel een goed beeld van de ruimte. Let trouwens niet op de kleuren, die ga ik echt niet gebruiken!

Een losse tv heb ik niet, m'n pc monitor is hopelijk groot genoeg om op de bank tv en films op te kunnen kijken. Ik zou een los tv meubel toch niet meer kwijt kunnen! In de keuken past er denk ik wel een goede eettafel, is wel gezellig.

Iemand nog tips?

[afbeelding]

In het groot:
http://www.xs4all.nl/~juad/Kamer.jpg
Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
  woensdag 7 september 2005 @ 21:00:35 #152
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30366235
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:

[..]

Je hebt nu wel met je bed je balkondeur volledig geblokkeerd? (Hij gaat naar binnen open ook).
Ja tegen inbrekers he.
pi_30366409
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja tegen inbrekers he.
Die mag jij gewoon in mekaar slaan als die komen.
pi_30367029
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef Nouk het volgende:

[..]

Had eigenlijk een beetje gehoopt dat het een schuifdeur zal zijn... Maarja misschien doe ik het toch nog anders, het is nog maar een tekening gelukkig. Ik heb het liefst m'n bed een beetje gescheiden van de rest van de kamer.

Indien in het balkon toegankelijk zou willen hebben kan ik eventueel het bed zo neerzetten als op de onwerpjes van lau1212 en myrte. Ik houd dan alleen iets minder ruimte over. Snel maar weer even uittekenen

Over boefjes gesproken, hoe zit het eigenlijk met de verzekering? Zit die er bij in en tot hoeveel euro gaat die?
pi_30367076
Ik ben ook op zoek.
pi_30367245
De verzekering zit er niet bij, maar als je bv het Postbank OpKamer pakket neemt is dat iets van 5,- per maand. Wel te doen dus.

Verder zit er bij standaard-gipswerk om de 30 cm (vanuit het hart van de lat gemeten) een lat. Een meter is aardig breed hoor
Blitskikker 8)
pi_30367299
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef Sjoerf het volgende:

Over boefjes gesproken, hoe zit het eigenlijk met de verzekering? Zit die er bij in en tot hoeveel euro gaat die?
Inboedelverzekering? Zit er iig niet bij in, maar heel duur is het niet geloof ik. M'n ouders betalen t nu .
pi_30367606
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Jvvianen het volgende:
De verzekering zit er niet bij, maar als je bv het Postbank OpKamer pakket neemt is dat iets van 5,- per maand. Wel te doen dus.
Oke, bedankt, dat is dus best wel te doen
quote:
Verder zit er bij standaard-gipswerk om de 30 cm (vanuit het hart van de lat gemeten) een lat. Een meter is aardig breed hoor

Dat scheelt idd wel aardig ja, hier bij mij thuis is het overigens 60cm.
pi_30369724
plaats 19 voor stavangerweg 687.
pi_30371416
Nou zjeg! hier ben ik neit blij mee!!! Ik had gerekend op tekenen de 8e, dus gewoon werk gepland maandag... das van 1400-1830... dus kan ik niet tekenen... en het is volgens die chagerijn bij de key ABSOLUUT niet mogelijk op een ander tijdstip te komen! Maar beetje stom, want volgens een wat vrolijkere dame zijn de contracten al klaar dan... dus waarom kan ik dan niet dinsdagochtend gaan tekenen?! En mn vader laten tekenen vind ik stom

Dus iedereen die ook neit kan... massaal klagen dat ze 2 tijdstippen van tekenen moeten bieden!!!
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30371822
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Me86 het volgende:
Nou zjeg! hier ben ik neit blij mee!!! Ik had gerekend op tekenen de 8e, dus gewoon werk gepland maandag... das van 1400-1830... dus kan ik niet tekenen... en het is volgens die chagerijn bij de key ABSOLUUT niet mogelijk op een ander tijdstip te komen! Maar beetje stom, want volgens een wat vrolijkere dame zijn de contracten al klaar dan... dus waarom kan ik dan niet dinsdagochtend gaan tekenen?! En mn vader laten tekenen vind ik stom

Dus iedereen die ook neit kan... massaal klagen dat ze 2 tijdstippen van tekenen moeten bieden!!!
Het is eerder ronduit belachelijk dat het nog niet eens een week van te voren wordt aangekondigd :/

Het is dat ik een relaxete stageplaats heb en daar van alles mogelijk is, maar kan me jouw situatie goed voorstellen

Maargoed, wen er maar aan.. want het zal de eerste jaren nog wel zo doorgaan bij die stichting
Blitskikker 8)
  donderdag 8 september 2005 @ 10:44:34 #162
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30380466
Ja, ik vind het ook raar dat ze het zo kort van te voren aankondigen
pi_30388660
een vriendin die bij de eerste 60 zit heeft net mail gehad dat de huur pas 19 sept ingaat, ivm de nutsvoorzieningen die niet in orde zijn ofzo...maar dat het tekenen wel 12 sept is...vreemd!
pi_30389243
Vandaag hebben wij moeten constateren dat de nutsvoorzieningen niet in orde zijn. Dit houdt in dat er geen waterdruk en elektra aanwezig is in je woning.

Wat houd dit in voor jou?
Op 12 september wordt WEL de huurovereenkomst met je afgesloten .Maar je krijgt nog GEEN sleutel mee.
De huur gaat in op 19 september want dan zijn de woningen definitief klaar.

Stel motherf.ckers, echt.

Hier kan ik dus echt KWAAD om worden

Ze kunnen dus echt helemaal niets daar..... was te verwachten
Blitskikker 8)
  donderdag 8 september 2005 @ 17:31:41 #165
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30392382
Wat een kutzooi! Echt kloten mijn vriendin had er echt op gerekend en had er echt zin in

pi_30393730
Vraag me af hoe ze de boel af krijgen voor eind december... Als het zo doorgaat zal de 2e oplevering waarschijnlijk pas in oktober van... Ach er is weinig aan te doen, maar weten waar je aan toe bent is wel zo prettig.
pi_30395687
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Blinker het volgende:
Wat een kutzooi! Echt kloten mijn vriendin had er echt op gerekend en had er echt zin in

Ken er nog één.

Idd Sjoerf, dat redden ze toch niet maja ze zijn nu aan het bouwen, en da's al heel wat!

Ik volg dit project al vanaf november 2004
Blitskikker 8)
pi_30397051
ikkuh al vanaf september 2004....maar ik hoop dat jullie snel erin mogen! mag ik ook weer sneller!
pi_30401734
Baal er echt van dat het ineens weer een week langer duurt
Als ze gister even van tevoren geinformeerd hadden, hadden ze dat ook wel kunnen weten voordat ze iedereen gemaild hadden...
En trouwens ook onhandig voor mensen die ver weg wonen, die moeten nu 2 keer heen en weer reizen.
Maar ja, genoeg gezeurd, heb er nog steeds erg veel zin in hoor
  donderdag 8 september 2005 @ 22:13:22 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30401964
Mogen we nog langer van de voorpret genieten
pi_30402148
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef Blinker het volgende:
Mogen we nog langer van de voorpret genieten
ja, das waar, maar heb het nu wel een beetje gehad met de voorpret Neehoor, dat valt wel mee, maar had me er echt op ingesteld om volgende week te gaan verhuizen. Nouja, nog ff geduld dan maar he
  donderdag 8 september 2005 @ 22:54:37 #172
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30403490
Ik denk dat iedereen zich daar heeft op ingesteld, maar ja het is niet anders
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:05:58 #173
129271 Me86
Pompiedom
pi_30430063
ja lau1212, ik wacht oook al sinds september 2004 ...
Ik ben het echt zat! Zou het eerst in januari opgeleverd worden, toen april, toen juli, toen eind augustus en toen ineens 12 september!
En een dag eerder wisten ze tog ook wel dat de nutasvoorzieningen niet in orde waren!!! Waarom mag ik dan niet gewoon mijn contract een dag later tekenen!?!@?!?!!
Moeten we nu trouwens nog wel gelijk betalen? Want als ze dan ineens de sleutel pas een week later geven betalen we dus teveel... Nahjah ik zie wel, mijn vader gaat voor me tekenen en die weigert toch te betalen
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30433333
Mn geduld raakt op, nog een weekendje uitleven naar maandag..... in ieder geval tekenen

Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.

Verder vraag ik me nu wel af of dat wel kan, gelijk huur innen..... straks wordt het weer een week uitgesteld, en dan?? Mooie vraag voor als ik daar ben.
Blitskikker 8)
pi_30433568
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Jvvianen het volgende:
Mn geduld raakt op, nog een weekendje uitleven naar maandag..... in ieder geval tekenen

Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.

Verder vraag ik me nu wel af of dat wel kan, gelijk huur innen..... straks wordt het weer een week uitgesteld, en dan?? Mooie vraag voor als ik daar ben.
Dan krijg je die week huur terug.
Dat is eens wat anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')