abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30331128
Ik heb van de week ibg gebeld en die zeiden dat ze op de eerste van de maand kijken naar je woonsituatie, en dat je dan de 24ste je beurs krijgt. Als je dus maandag doorgeeft waar je woont krijg je pas 24 oktober uitwonende beurs, hetzelfde geldt volgens mij (weet ik niet helemaal zeker) voor huursubsidie.
is niet zo mooi want ik heb begrepen dat je bij het contract tekenen meteen de huur moet betalen..dat is dan dus 400 euro! maar heb verder geen idee hoe de key dat gaat regelen, want ik ga waarsch pas eind sept tekenen, maar toen met de open dag hebben ze gezegd dat je na een bepaalde datum maar de helft van de huur hoeft te betalen ofzo..beetje vaag allemaal...
pi_30331199
oh en heb vanmiddag kpn gebeld of je ook zonder adres alvast digitenne kon bestellen, aangezien ze nu goede aanbieding hebben...maar die vrouw aan de telefoon zei van niet..omdat ze dan de kwaliteit niet kunnen garanderen...hoe regelen jullie dat dan? Oh en als mijn ouders thuis met kpn bellen kan ik dan in a'dam voor 7.95 per maand digitenne krijgen??
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:19:27 #103
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30331333
Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten als iedereen zn kamer klaar heeft.
Ff wat drinken met z'n allen ofzo
Ik meen dat er toch wel wat aardig wat mensen zijn van de eerste lichting.
pi_30332047
van Kpn word je ook gek, je kan daar met postcode 1096dn niet eens die digitale tv bestellen.
Daar ga ik morgen even over bellen, en dan bestel ik em op het telefoonnummer van hier thuis.

Heb al gemaild naar DIgitenne dat ik em toch niet wil, met een ruksmoes naja we zien wel weer ff.

De informatie van de key is in ieder geval weer mooi ruk! :/

Blinker; op zich wel een gezellig idee.. leer je meteen wat mensen kennen
Blitskikker 8)
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:39:31 #105
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30332081
Dat dacht ik ook. Eens kijken hoe iedereen het ingedeelt heeft
pi_30332470
ja, heb wel al wat tekeningen gemaakt, maar het is wel een beetje onhandig doordat het zo lang en smal is...
pi_30332937
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef myrte het volgende:
ja, heb wel al wat tekeningen gemaakt, maar het is wel een beetje onhandig doordat het zo lang en smal is...
Klopt Daarom ben ik ook benieuwd wat jullie bedenken!
kan je dat inscannen of er fotos van maken?

Als je ze mailt kan ik ze wel online zetten...
Blitskikker 8)
pi_30337207
Hee, ik ga ook waarschijnlijk pas bij de 2e lichting zitten, heb de eerste keer in juli niet goed opgelet helaas...Maaruh, lijkt me zeker gezellig om als we er allemaal wonen een keertje een FOK meeting te houden
pi_30337610
Het is zeker nu niet meer mogelijk om te reageren?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_30338149
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef Blinker het volgende:
Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten als iedereen zn kamer klaar heeft.
Ff wat drinken met z'n allen ofzo
Ik meen dat er toch wel wat aardig wat mensen zijn van de eerste lichting.
Dan nog een meeting als de tweede lichting er is hoor!
pi_30345290
Zo, net de mail EINDELIJK gehad met de uitnodiging.

Ik moet om 16:30 daar zijn
Heb net alles naar ze gefaxd, nu maar hopen dat het gaat werken

Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terug Baal ik weer van

Maar evengoed zin an !!

edit: de aanvullende beurs bij IBG, moet je die ook terugbetalen of krijg je die gewoon?

[ Bericht 11% gewijzigd door Jvvianen op 07-09-2005 10:02:44 ]
Blitskikker 8)
pi_30345546
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terug Baal ik weer van
Nou nou nou verschrikkelijk, meneer mag een contract tekenen voor een keetwoning in Amsterdam en gaat zeuren over dat ie dan in de spits moet reizen? Zo kom je er nooit kan ik je vertellen
pi_30346594
Zal vanmiddag na college even kijken of ik de tekeningen in kan scannen.
Net ook mail gehad (heel gedoe want hotmail vond een virus, kon het dus eerst niet openen ) maar ik moet om 16.45 komen tekenen.
pi_30348761
ok ik probeer mn inrichting hier op te zetten, maar dat moet met de 'manager'...waar kan ik die vinden??
pi_30349334
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Zo, net de mail EINDELIJK gehad met de uitnodiging.

Ik moet om 16:30 daar zijn
Heb net alles naar ze gefaxd, nu maar hopen dat het gaat werken

Maar evengoed zin an !!

edit: de aanvullende beurs bij IBG, moet je die ook terugbetalen of krijg je die gewoon?
Aanvullend moet je terugdokken. Gewoon basis voor uitwonend niet.
pi_30349401
Leuk Myrte, dan mag je na mij tekenen

Lau1212, mail maar naar jeffrey <apenstaartje> vanvianen.net
Dan zal ik ze online zetten voor je, kleine moeite.

Heb net Digitenne geannuleerd, gaat waarschijnlijk lukken.. moet ik alleen nog een slachtoffer zoeken die KPN heeft (hier thuis hebben ze het nóg wel maar willen dr vanaf zeggen ze net hehe)

edit: thx Nouk, effe cancellen dan

Het ontwerp van lau1212:

Leuk bedacht, ik wil ook wel een 2-persoons maar ik richt em eerst ff in met 1-persoons... ben toch 40 uur aan het werk t/m januari

[ Bericht 8% gewijzigd door Jvvianen op 07-09-2005 12:26:09 ]
Blitskikker 8)
pi_30350148
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef Jvvianen het volgende:
Heb net Digitenne geannuleerd, gaat waarschijnlijk lukken.. moet ik alleen nog een slachtoffer zoeken die KPN heeft (hier thuis hebben ze het nóg wel maar willen dr vanaf zeggen ze net hehe)
Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.
pi_30350273
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.
Ja maar dat hebben we niet, in dit gat heb je geen digitenne.

Maar ik doelde meer op dat je een KPN-adsl of telefoon abonnement hebt, dan krijg je korting op je abonnement bij Digitenne, vandaar
Blitskikker 8)
pi_30350343
Ah zo. Je moet inderdaad wel zorgen dat je die korting hebt. Dat scheelt een heel stuk.
pi_30358440
op deze website staat een folder, ik had deze op de open dag al eens gezien, maar nog nooit helemaal gelezen..wel interessant..
http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
pi_30359095
heb net geprobeerd mijn ontwerp online te zetten, maar snapte het niet echt
jvvianen: heb jou net een mailtje gestuurd, zou jij het online kunnen zetten? bedankt!!
pi_30359275
heb in mijn ontwerp heel veel ruimte in de keuken over... zo´n ´woonkeuken´ zoals lau1212 heeft getekend is daarom misschien ook wel een erg goed idee; handig die ontwerpen van anderen
pi_30359440
ik wil perse mn computer in het achterste gedeelte..dus toen was dit de enige optie. Maar ik ben wel vrij zeker dat het zo gaat worden. Ik ga ook vragen of ik een plank mag hangen boven het aanrecht, tussen het kastje en de muur. Dan kan ik daar mn oven en magnetron op zetten. Maar of dat ook mag is nog maar de vraag....Weten jullie al wat je op de vloer gaat leggen? Ik denk kliklaminaat...
pi_30360285
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef Jvvianen het volgende:

edit: thx Nouk, effe cancellen dan
Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?
Als je later je studie hebt afgerond en op sollicitatiegesprek moet komen voor een topjob en dat gesprek is om half 9, ga je dan ook zeggen dat je liever niet komt omdat je dan in de spits moet reizen?

Wees blij dat je mag tekenen man
pi_30361081
Daar ben ik weer!
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef lau1212 het volgende:
op deze website staat een folder, ik had deze op de open dag al eens gezien, maar nog nooit helemaal gelezen..wel interessant..
Super! die had ik ook nog niet gezien, hier staan dus de echt goede maten in... ik ben nog even wezen puzzelen en ik kom er niet meer uit ik zie het ter plekke maar ik heb in ieder geval op papier een aantal ideeen
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef myrte het volgende:
heb net geprobeerd mijn ontwerp online te zetten, maar snapte het niet echt
jvvianen: heb jou net een mailtje gestuurd, zou jij het online kunnen zetten? bedankt!!
Yep, ga ik straks voor je doen!
Ontwerp Myrte
edit:
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef lau1212 het volgende:
ik wil perse mn computer in het achterste gedeelte..dus toen was dit de enige optie. Maar ik ben wel vrij zeker dat het zo gaat worden. Ik ga ook vragen of ik een plank mag hangen boven het aanrecht, tussen het kastje en de muur. Dan kan ik daar mn oven en magnetron op zetten. Maar of dat ook mag is nog maar de vraag....Weten jullie al wat je op de vloer gaat leggen? Ik denk kliklaminaat...
Ik ga mijn laptop gebruiken, in ieder geval mijn pc nog niet voorlopig.. dan kan ik daar thuis op werken. En met het oog op ruimtegebrek denk ik dat het wel handig is als ik alleen mn laptop in Amsterdam heb.
Neem aan dat jij je pc achter in zit ivm inbraakgevoeligheid? daar heb ik dan geen last van
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?
Als je later je studie hebt afgerond en op sollicitatiegesprek moet komen voor een topjob en dat gesprek is om half 9, ga je dan ook zeggen dat je liever niet komt omdat je dan in de spits moet reizen?

Wees blij dat je mag tekenen man
Haha, je snapt em verkeerd..
Ik jank niet, ik vind het jammer want het is 45 tot 60 min rijden vanaf dit gat en daardoor ik kan dus helaas nog niet gelijk in mn kamer beginnen!

Je weet gewoon niet half hoe blij ik ben dat ik mag tekenen Vraag maar aan Nouk, die weet er alles van!

Ga jij btw ook in die containers wonen dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door Jvvianen op 07-09-2005 18:40:33 ]
Blitskikker 8)
pi_30361288
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef lau1212 het volgende:
Deze kende ik nog niet. Bedankt voor de info!!
pi_30361306
ik heb al zijl besteld voor op mn kamer
wilde eigenlijk planken aan de muur hangen voor mn boeken om ruimte te besparen, maar lees dus net in die info folder dat je niet zomaar mag boren, misschien wordt het dan toch een boekenkast..
pi_30361464
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:44 schreef myrte het volgende:
ik heb al zijl besteld voor op mn kamer
wilde eigenlijk planken aan de muur hangen voor mn boeken om ruimte te besparen, maar lees dus net in die info folder dat je niet zomaar mag boren, misschien wordt het dan toch een boekenkast..
Ze hoeven toch niet alles te weten ik hang ook gewoon planken op waar ik dat wil

Oja lau1212: ik ben vandaag bij kwantum geweest, effe kijken voor vloerbedekking maar ik ga voor tapijtje gewoon. Kost 12e per strekkende meter... dus dat is 80-90 euro voor de vloer.

Laminaat gaat al gauw richting 200,- volgens mij... en tis maar een container hoor (grapje)
Blitskikker 8)
pi_30361790
Vloerbedekking en zijl etc. is wel ff duur inderdaad, maarja, je geeft het maar één keer uit (voorlopig dan)
En miscchien ga ik dan ook maar gewoon boren inderdaad. Het is echt niet handig om overal kasten op de grond te moeten zetten.
pi_30361980
quote:
Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef Jvvianen het volgende:
Haha, je snapt em verkeerd..
Ik jank niet, ik vind het jammer want het is 45 tot 60 min rijden vanaf dit gat en daardoor ik kan dus helaas nog niet gelijk in mn kamer beginnen!
en nu snap ik er nog minder van Het is spits, dus dan kan je niet aan je kamer beginnen want het is 45 tot 60 minuten rijden?
quote:
Je weet gewoon niet half hoe blij ik ben dat ik mag tekenen
quote:
Ga jij btw ook in die containers wonen dan?
Nope, ik ben al 7 maanden (begonnen in februari) de trotse bezitster van een echte kamer
pi_30362330
Zo ik heb ff de ikea gids doorgespit en heb nu echt wereldideeen. Ik neem van dat bruin witte retro bloemetjes behang. Niet te veel natuurlijk, maar wel echt tof. 3 grote schilderijen verdeeld over die lange muur. Ja ik ga zeker foto's posten als het klaar is.

Zeg inderdaad handige folder!
  woensdag 7 september 2005 @ 19:20:22 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30362461
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef Nouk het volgende:
Zo ik heb ff de ikea gids doorgespit en heb nu echt wereldideeen. Ik neem van dat bruin witte retro bloemetjes behang. Niet te veel natuurlijk, maar wel echt tof. 3 grote schilderijen verdeeld over die lange muur. Ja ik ga zeker foto's posten als het klaar is.

Zeg inderdaad handige folder!
Sterker nog we komen anders wel gewoon ff langs
pi_30362490
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:06 schreef anoukforza het volgende:

[..]

en nu snap ik er nog minder van Het is spits, dus dan kan je niet aan je kamer beginnen want het is 45 tot 60 minuten rijden?
[..]

[..]

Nope, ik ben al 7 maanden (begonnen in februari) de trotse bezitster van een echte kamer
Hahaha... kijk 16.30, tekenen.. effe naar kamer toe kijken of de sleutel past. Dan is het al 1700 uur.

Je moet ook nog eten enzo dus gaat effe naar huis, en dan wordt het donker... en de dag erna moet je weer vroeg op voor stage Ik begin dus dinsdag..

Enneh, als je al in een 'echte' kamer woont, wat doe je dan in dit topic!?!?
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:16 schreef Nouk het volgende:
Lijkt me een strak plan, schilderijen wou ik idd ook aan die muur ophangen... effe bij mn pa op zolder graven, die heeft nog wel wat moois

Foto's zijn een vereiste straks om nog in dit topic te mogen komen
Blitskikker 8)
pi_30362657
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:20 schreef Blinker het volgende:

[..]

Sterker nog we komen anders wel gewoon ff langs
Dat is altijd gezellig natuurlijk!

Netjes dat de huur dan uitkomt op 273 euro! Valt echt wel mee .

[ Bericht 16% gewijzigd door Nouk op 07-09-2005 19:31:32 ]
pi_30362904
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Hahaha... kijk 16.30, tekenen.. effe naar kamer toe kijken of de sleutel past. Dan is het al 1700 uur.

Je moet ook nog eten enzo dus gaat effe naar huis, en dan wordt het donker... en de dag erna moet je weer vroeg op voor stage Ik begin dus dinsdag..
Maar jouw reistijd heeft echt geen reet te maken of het nu spits is of niet. En zo wel, wat the fuck maken die 5 minuten nou uit. Je zat te zeuren over dat het in de spits is, niet over het voor jou ongunstige tijdstip omdat het laat op de dag is.
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef Jvvianen het volgende:
Enneh, als je al in een 'echte' kamer woont, wat doe je dan in dit topic!?!?
Mensen die niet voetballen wordt het natuurlijk ook ten strengste verboden om niet te lezen in het subforum VBL, laat staan er onverhoopt in te posten Dat zou wat zijn zeg!

ik ben gewoon benieuwd naar wat er in mijn stadje gebeurd en tevens was ik voor een klasgenoot aan het kijken die wel nog woonruimte zoekt
pi_30363007
Jef doe niet zo opgefokt over je container joh. Ze bedoelt het heus niet beledigend!

Tripkip!

Ik wil hofdr weten wanneer die tweede oplevering is!
pi_30363056
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef Nouk het volgende:
Jef doe niet zo opgefokt over je container joh. Ze bedoelt het heus niet beledigend!
Idd, er stond een achter wat staat voor zogenaamde coolheid met een knipoog
pi_30363097
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:32 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Maar jouw reistijd heeft echt geen reet te maken of het nu spits is of niet. En zo wel, wat the fuck maken die 5 minuten nou uit. Je zat te zeuren over dat het in de spits is, niet over het voor jou ongunstige tijdstip omdat het laat op de dag is.
[..]

Mensen die niet voetballen wordt het natuurlijk ook ten strengste verboden om niet te lezen in het subforum VBL, laat staan er onverhoopt in te posten Dat zou wat zijn zeg!

ik ben gewoon benieuwd naar wat er in mijn stadje gebeurd en tevens was ik voor een klasgenoot aan het kijken die wel nog woonruimte zoekt
Omdat ik een hekel aan drukte op de weg heb...
Waarom maak jij je daar zo druk om eigenlijk?

En je hoeft niet alles serieus te nemen wat ik post, dat was dus een geintje over dat echte kamer gedoe

edit: ik ben dus niet gefokt
Blitskikker 8)
  woensdag 7 september 2005 @ 19:39:40 #139
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30363135
Ik reis elke dag 4 uur per dag om naar amsterdam te komen
pi_30363137
Does geen ruzie maken. Zeg als iemand nog een mooie bruine bank over heeft.
Ik hou me aanbevolen. Oh of creme.
pi_30363140
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:38 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Omdat ik een hekel aan drukte op de weg heb...
Waarom maak jij je daar zo druk om eigenlijk?

En je hoeft niet alles serieus te nemen wat ik post, dat was dus een geintje over dat echte kamer gedoe
pi_30363166
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Blinker het volgende:
- 1 keer per dag
Maar dat is wel heel erg lang zeg..kom je uit een dorpje uit de buurt van Maastricht?
pi_30363214
quote:
Ga jij nou in zo'n woning en je vriendin ook?
  woensdag 7 september 2005 @ 19:51:12 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30363554
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef anoukforza het volgende:

[..]

- 1 keer per dag
Maar dat is wel heel erg lang zeg..kom je uit een dorpje uit de buurt van Maastricht?
Deventer
Ok 4 uur is overdreven maar aan 3 uur zit je al wel gauw.
  woensdag 7 september 2005 @ 19:52:13 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30363594
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ga jij nou in zo'n woning en je vriendin ook?
Mijn vriendin zit bij de eerste lichting, maar als ik de kans krijg blijf ik er af en toe ook lekker slapen.
pi_30363735
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:52 schreef Blinker het volgende:

[..]

Mijn vriendin zit bij de eerste lichting, maar als ik de kans krijg blijf ik er af en toe ook lekker slapen.
Ah zo. Leuk hoor .
pi_30363809
quote:
Join the club!
ik ook! 2u heen, 2u trug....
pi_30363896
Nou hier een ontwerpje van mij. Hopelijk komt de afbeelding goed over, heb dit nog niet eerder gedaan.

't Is in 3d, niet dat ik daar zo handig in ben... Ben hier anderhalf uur mee bezig geweest! Het geeft in ieder geval wel een goed beeld van de ruimte. Let trouwens niet op de kleuren, die ga ik echt niet gebruiken!

Een losse tv heb ik niet, m'n pc monitor is hopelijk groot genoeg om op de bank tv en films op te kunnen kijken. Ik zou een los tv meubel toch niet meer kwijt kunnen! In de keuken past er denk ik wel een goede eettafel, is wel gezellig.

Iemand nog tips?

In het groot:
http://www.xs4all.nl/~juad/Kamer.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjoerf op 07-09-2005 20:05:51 ]
pi_30364614
quote:
Oja lau1212: ik ben vandaag bij kwantum geweest, effe kijken voor vloerbedekking maar ik ga voor tapijtje gewoon. Kost 12e per strekkende meter... dus dat is 80-90 euro voor de vloer.

Laminaat gaat al gauw richting 200,- volgens mij... en tis maar een container hoor (grapje)
IK WIL LAMINAAT!!!.....nee hoor zou ook eerst vloerbedekking doen of zeil, maar ja zo lastig met vervoer en leggen etc...en ik heb nu besloten om als ik op de 4de kom dat ik de meubels van de ikea laat bezorgen (46 euro voor 300kg goederen) en dan kan ik ook meteen dat laminaat laten bezorgen en naar boven brengen..bij de ikea, gamma etc maar 5 euro per m2. En mn papa wil niet mijn spullen al die trappen opsjouwen dus tenzij iemand aanbiedt om mij te komen helpen...laat ik het door de ikea-mannetjes doen.

Ze zeggen elke keer dat je planken enzo wel mag ophangen op die latjes die op de muur zitten...moet lukken dan toch? En een fotootje meer of minder aan de muur zal die container hopelijk wel houden...
pi_30365068
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef lau1212 het volgende:

[..]

Ze zeggen elke keer dat je planken enzo wel mag ophangen op die latjes die op de muur zitten...moet lukken dan toch? En een fotootje meer of minder aan de muur zal die container hopelijk wel houden...
Volgens mij zit er in de metalen container gewoon een soort houten frame. Aan die houten balken zitten de gipsplaten vastgemaakt. Meestal zit er om de meter zo'n balk. Tussen de gipsplaten en stalen buitenkant zit verder waarschijnlijk(of hopelijk) wat isolatiemateriaal. Je moet vooral met zware dingen een beetje opletten waar je het ophangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')