Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef myrte het volgende:
ja, heb wel al wat tekeningen gemaakt, maar het is wel een beetje onhandig doordat het zo lang en smal is...

Dan nog een meeting als de tweede lichting er is hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef Blinker het volgende:
Het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten als iedereen zn kamer klaar heeft.
Ff wat drinken met z'n allen ofzo
Ik meen dat er toch wel wat aardig wat mensen zijn van de eerste lichting.

Nou nou nou verschrikkelijk, meneer mag een contract tekenen voor een keetwoning in Amsterdam en gaat zeuren over dat ie dan in de spits moet reizen? Zo kom je er nooit kan ik je vertellenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terugBaal ik weer van

Aanvullend moet je terugdokken. Gewoon basis voor uitwonend niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef Jvvianen het volgende:
Zo, net de mail EINDELIJK gehad met de uitnodiging.
Ik moet om 16:30 daar zijn
Heb net alles naar ze gefaxd, nu maar hopen dat het gaat werken
Wel een ruktijd trouwens, kunnen we gezellig weer in de spits terugBaal ik weer van
Maar evengoed zin an !!
edit: de aanvullende beurs bij IBG, moet je die ook terugbetalen of krijg je die gewoon?

Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:02 schreef Jvvianen het volgende:
Heb net Digitenne geannuleerd, gaat waarschijnlijk lukken.. moet ik alleen nog een slachtoffer zoeken die KPN heeft (hier thuis hebben ze het nóg wel maar willen dr vanaf zeggen ze net hehe)

Ja maar dat hebben we niet, in dit gat heb je geen digitenne.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als ze het thuis al KPN hebben is het helemaal makkelijk. Koop je er gewoon een extra ontvanger bij en ben je klaar.

Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?quote:

Super! die had ik ook nog niet gezien, hier staan dus de echt goede maten in... ik ben nog even wezen puzzelen en ik kom er niet meer uitquote:Op woensdag 7 september 2005 17:08 schreef lau1212 het volgende:
op deze website staat een folder, ik had deze op de open dag al eens gezien, maar nog nooit helemaal gelezen..wel interessant..
http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
Yep, ga ik straks voor je doen!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:27 schreef myrte het volgende:
heb net geprobeerd mijn ontwerp online te zetten, maar snapte het niet echt
jvvianen: heb jou net een mailtje gestuurd, zou jij het online kunnen zetten? bedankt!!
Ik ga mijn laptop gebruiken, in ieder geval mijn pc nog niet voorlopig.. dan kan ik daar thuis op werken. En met het oog op ruimtegebrek denk ik dat het wel handig is als ik alleen mn laptop in Amsterdam heb.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef lau1212 het volgende:
ik wil perse mn computer in het achterste gedeelte..dus toen was dit de enige optie. Maar ik ben wel vrij zeker dat het zo gaat worden. Ik ga ook vragen of ik een plank mag hangen boven het aanrecht, tussen het kastje en de muur. Dan kan ik daar mn oven en magnetron op zetten. Maar of dat ook mag is nog maar de vraag....Weten jullie al wat je op de vloer gaat leggen? Ik denk kliklaminaat...
Haha, je snapt em verkeerd..quote:Op woensdag 7 september 2005 18:06 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, je kan tekenen voor een kamer en dan janken over dat je dan in de spits moet reizen?
Als je later je studie hebt afgerond en op sollicitatiegesprek moet komen voor een topjob en dat gesprek is om half 9, ga je dan ook zeggen dat je liever niet komt omdat je dan in de spits moet reizen?![]()
Wees blij dat je mag tekenen man![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |