abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30492866
Trouwens; verhuis jij zelf ook naar de keetwoningen Blinker?
  zondag 11 september 2005 @ 20:14:53 #252
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30494001
Nee, ik moet hopen op de volgende advertentie!
pi_30494448
Ff geduld hebben dus nog Nu maar hopen dat alles opschiet.
Btw; je hebt wel als voordeel dat je dichter bij de metro zit.
De woningen die het verst weg liggen,worden het eerst opgeleverd en de laatsten als meest dichtbij.
  zondag 11 september 2005 @ 20:29:25 #254
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30494487
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
pi_30495757
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Blinker het volgende:
Voor mij is het echt helemaal perfect, want ik zit op school bij het HvA, dus dat is lekker dichtbij!
Hehe, ik ook.. wat studeer je? ik Technische Bedrijfskunde
Maja ik loop nu stage
Blitskikker 8)
  zondag 11 september 2005 @ 21:53:03 #256
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30497443
@ Jvvianen: Ik ben net begonnen met de MER.

Maar morgen maar weer kijken of er een advertentie staat maar voor de zekerheid toch kijken, want je weet maar nooit
pi_30507177
Ik heb net de key gebeld. Die mevrouw bleef maar volhouden dat internet er gelijk in zou zitten, want "het staat toch echt in de folder!" Maar ja, ik bleef zeggen van niet, dus ging ze het even checken bij meneer van schaik, die weet er alles van! Daaruit bleek dus dat internet er in zal zitten vanaf november! En nee, verwacht maar geen noodoplossing voor die 2 maanden (zoals ze bij Duwo wel doen) Want we zitten dus geewoon 2 maanden zonder internet
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30507628
Meneer van Schaick weer er alles van

Zonde dat voor iedereen te informatievoorziening zo wisselend is, het oogt erg rommelig. Uit ervaring weet ik dat dit soort grote projecten altijd met tegenslagen te maken heeft omdat je afhankelijk bent van zoveel partijen, zoals de gemeente, energiegedrijf, kabelbedrijf en dan komt je planning al snel in de knoop, omdat die planning (veel) te strak is.
Dat is eens wat anders...
  maandag 12 september 2005 @ 11:29:44 #259
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30509288
Laten we maar hopen dat het ook echt November word!
Mijn vriendin heeft wel echt internet nodig voor haar opleiding!
pi_30511732
tja wie niet?! Ik heb ook echt internet nodig
pi_30513445
Je bent ingedeeld op de begane grond zoals gevraagd.

Met vriendelijke groet
Woonstichting de key

woei, dat bevalt me wel... ga vanmiddag alleen tekenen
Myrte moet na mij geloof ik , heb een groen shirt en bruin vest aan Kan je je buurman vast zien

Heb er zin an !!
En internet komt goed jongens, vast wel een draadloos netwerk in de buurt... en anders ga ik gewoon bij het hva gebouw zitten
Blitskikker 8)
  maandag 12 september 2005 @ 14:17:54 #262
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30513551
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
pi_30514583
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:17 schreef Blinker het volgende:
Ik moet kwart voor 5. Ik hoop dat ik het kan vinden.
Ik ben er samen met mijn vriendin en op mijn t-shirt staat Save a mouse, eat some pussy
Haha, cool... ook al na mij Ik moet 16.30 namelijk hehe.

Ben benieuwd of ik het een beetje kan vinden
Blitskikker 8)
pi_30515781
Ik was destijds te laat bij het ondertekenen van het huurcontract, was bij de verkeerde halte uitgestapt en was toen lopend verdwaald niet dat het uitmaakte.. ik moest alsnog een half uur wachten toen ik eenmaal daar was..
pi_30519393

Ik heb getekend Begane grond dus

Ze konden nog niet zeggen wanneer de 2e rits opgeleverd zou worden (althans die kerel bij mij wist echt niets , verbaasde me weer niets natuurlijk haha)

Deze week maybe al de sleutel en dat woningnet hadden ze gechecked dus kon ik helaas niet onder uit komen

* Jvvianen is blij

Oja, op de begane grond komen alleen maar kerels dat wordt leuk voor de dames boven ons
Blitskikker 8)
pi_30520302
jaaah, ik heb ook getekend heb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben... Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin )
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!
pi_30520516
Stavangerweg is better than Weasel!
  maandag 12 september 2005 @ 20:03:33 #268
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30521696
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:17 schreef myrte het volgende:
jaaah, ik heb ook getekend heb niemand herkend hier van het forum, had van te voren niet gelezen wat jullie aan zouden hebben... Jammer! Zag wel een jongen samen met een meisje aan een tafel ziiten (misschien blinker met zijn vriendin )
Ik zat bij een vrouw die ook helemaal niets wist. Echt raar dat er bij het ondertekenen gewoon niemand aanwezig is die vragen kan beantwoorden. Ga in ieder geval een mail sturen hoe het zit met dat geld dat je betaald voor servicekosten, terwijl heel veel dingen nog lang niet aanwezig zijn.
Maargoed ik zit op de eerste verdieping, nummer 2852. Zin in!!
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb niemand herkend eigenlijk..
Mijn vriendin had een oranje shirt aan
Ze zit trouwens ook op de 1e etage.
pi_30523323
Hebben jullie enig idee hoe die etages toegekend zijn? Ik zit namelijk rondom de 114 en als ze gewoon vanaf onderaan verdeeld worden zit ik dus zker op de 4de of 5de verdieping .
pi_30523356
gefeliciteerd allemaal!! ik hoop dat ik ook snel mag! zal van de week nog wel een paar gaan zeuren....heb gehoord dat er ramen ingetrapt waren enzo en dat daarom de jongens op de begane grond komen...wat vinden jullie hiervan? denken jullie dat dat wel afgelopen is als er studenten komen?
pi_30523566
Dank je wel!!

Nou dat zal wel, dat gebeurt overal in de bouw wel .... vrijstaande villa's, maar dus ook containers!
Ik vind het wel jammer dat ze dat daarom doen, want ik zit nu met alleen maar gozers dus Maar misschien is dat wel zo gezellig

Neem aan dat het straks wel afgelopen is, neem aan dat ze niet ramen in gaan gooien als ze zien dat er gewoond wordt!?
Blitskikker 8)
pi_30524196
neem niet aan dat ze dan nog ramen intrappen inderdaad. Ze durven dat waarschijnlijk alleen maar als er niemand aanwezig is en die buurt is nogal verlaten, zeker 's avonds. Maar als er straks 1000 studenten wonen zal dat wel anders zijn Wel vaag hoor, alleen maar jongens op de begane grond. Heb verder eerlijk gezegd geen idee hoe ze de woningen verdeeld hebben.
net even de huursubsidie aangevraagd, ook belangrijk
  maandag 12 september 2005 @ 22:30:40 #273
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30526196
Nog mensen die mij hebben gezien of anderen die ik had kunnen herkennen tussen kwart voor 5 / kwart over 5?
pi_30527355
Alleen jongens op de begane grond? apart.. zijn de andere verdiepingen wel gemengd? ik wil niet op de begane grond.. maar als jongen maak ik daar dus extra kans op.. hier op de stavangerweg erger ik me dood aan al die mensen die als ze langslopen naar binnen kijken als mn gordijnen open zijn..
pi_30527550
ik wilde op de eerste verdieping (2e bouwlaag) maar zit op de derde (dus één-na-bovenste ) ... Nouwja, krijg je een goede conditie van, je koelkast, bed, bank en kast 6 trappen op sjouwen... of nouwja, krijgt mn vader een goede conditie van En ik vind het flauw dat nummer 32 en 33 wel naast elkaar zitten en ik, nummer 34 niet daarnaast zit maar ergens verderop... Ik wilde zo graag Hil irriteren (Lau1212, jij snapt vast wat ik bedoel he )
Nou mij kunnen jullie niet gezien hebben, ik moest werken en had mn vader gestuurd... hoop geen verhalen hier te lezen over hoe erg hij zich misdragen heeft
pi_30529240
me86.. welke positie had jij bij studentwoningweb?
GEFELICITEERD ALLEMAAL!!
pi_30533171
klinkt mooi allemaal, maar dus nog niemand echt concrete info over de 2e oplage?
ik en Semmy waren gister middag ook nog ff kijken hoe ver ze waren en "onze" containers staan er ook al wel (de 2e 60), dus dat is wel mooi :p

en Jvvianen; je hebt ze dus gewoon een mailtje gestuurd met op welke verdieping je het liefst zou willen wonen? Dan ga ik ook maar eens een mailtje sturen met mijn verzoekje

pi_30535454
Ik had positie 34 ... ik had ook verdieping voorkeur aan moeten geven

[ Bericht 8% gewijzigd door Me86 op 13-09-2005 12:16:38 ]
pi_30537634
nou ik heb net weer een gezellig gesprek gehad met de key...ze weten toch echt nog steeds niet wanneer de volgende lichting komt..want tja ze hebben net de eerste contracten getekend. Toen vroeg ik weer naar het internet...zei die vrouw: nee hoor dat zit er meteen in... Ik dus zo van nou uhm gister is gezegd dat het pas in november komt. "Oh echt waar ja dat zijn dan de kinderziektes" mmm en toen zei ze "ja ze zijn ze ook nu pas aan het plaatsen"!!!!!! dus ik zei nou er staan er al 120!!! "ooh ja echt waar??" Zo dom zijn ze dus bij de key!!! Maar ik blijf ze gewoon lastig vallen! een telefoontje per week kan vast geen kwaad!
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:54:18 #280
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30538298
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:27 schreef lau1212 het volgende:
nou ik heb net weer een gezellig gesprek gehad met de key...ze weten toch echt nog steeds niet wanneer de volgende lichting komt..want tja ze hebben net de eerste contracten getekend. Toen vroeg ik weer naar het internet...zei die vrouw: nee hoor dat zit er meteen in... Ik dus zo van nou uhm gister is gezegd dat het pas in november komt. "Oh echt waar ja dat zijn dan de kinderziektes" mmm en toen zei ze "ja ze zijn ze ook nu pas aan het plaatsen"!!!!!! dus ik zei nou er staan er al 120!!! "ooh ja echt waar??" Zo dom zijn ze dus bij de key!!! Maar ik blijf ze gewoon lastig vallen! een telefoontje per week kan vast geen kwaad!
Aanpakken die hap
pi_30538658
@Jvvianen

Als ik het dus goed begrijp is een inschrijving bij woningnet noodzakelijk, maar kun je dit gewoon regelen tijdens het tekenen?
pi_30538807
Jesper & Snicker: Yep

Lau: lekker he daar

Maja ik heb er lekker 1
Blitskikker 8)
pi_30538856
bij die mensen die aanwezig waren bij het contract tekenen hoefde je geen info te verwachten. Toen ik iets vroeg zei die vrouw dat zij alleen over de contracten ging en dat de mensen die over het project ginen niet aanweizig waren. Vraag me af of dat daar de normale gang van zaken is ... Dus helaas voor de mensen van de tweede oplage: je zal toch moeten bellen als je iets wilt weten.
En volgens mij moet je je daar ter plekke voor woningnet inschrijven, tegelijk met het tekenen van het contract. Een ander meisje had dat namelijk een week geleden zelf al gedaan en die kreeg te horen dat dat helemaal niet de bedoeling was. Raar zooitje daar hoor.
pi_30539567
Dat is inderdaad een raar zooitje, toen ik me inschreef bij de Key was een inschrijving bij woningnet verplicht.. sta dan al 3 jaar ingeschreven ofzo
pi_30543527
Lijkt me niet echt logisch dat je je dan pas aanmeld. Nee; het is gewoon onmogelijk. Dus laten we ons geen zorgen maken. Sww laat niet iedereen dubbel betalen voor een onbelangrijke aanmelding
pi_30550838
idd Myrte, één grote chaos daaro

Mn oom belde net, en die heeft een koelkastje geregeld voor rond de 100,- met vriesvak
(Hij werkt bij mediamarkt, altijd handig )

En nu maar hopen dat die sleutel snel komt!
Blitskikker 8)
pi_30551101
wanneer verwachten jullie de sleutel? maandag?
He ik wil ook een mediamarkt-werkende-oom!
pi_30554647
Heb zo langzamerhad wel al mn spullen bij elkaar.. Heb nu iemand gevonden die zn computer weg wil doen. Dus das weer mooi

Heb eerlijk gezegd geen idee wanneer we de sleutel krijgen. We zouden daar mail over krijgen toch? Maar ik denk niet dat we de sleutels voor maandag krijgen, want voor die tijd mag je er toch niet in. Waarschijnlijk wordt het weer bellen om daar info over te krijgen.
pi_30556768
Ik heb gratis koelkast . Ik heb alleen nog een bankstel nodig...
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:59:53 #290
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30556802
Ik verwacht het zelf ook niet voor maandag
pi_30556976
Damn wat een gedoe. Denk niet dat die tweede lichting er begin oktober al in kan. Kut men.
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:06:24 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30557050
Ik schrijf me ook in denk ik.
pi_30557230
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Ha-Ha-Ha.
pi_30557279
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Blinker het volgende:
Ik verwacht het zelf ook niet voor maandag
Ik verwacht het niet eens na maandag
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef Zwansen het volgende:
Heb je wel alles gelezen? en weet je dus wel waar je aan begint?

edit: ik heb van de week in een folder een soort poefen gezien, stonden afgebeeld in felgroen, rood en fuchsia roze... weet iemand waar dat was?

Ik dacht gamma, maar daar staat het niet meer bij... of was het Leen Bakker? (daar kan ik niet op de site kijken naar de aanbiedingen)

was voor 29,- .. alvast bedankt

[ Bericht 13% gewijzigd door Jvvianen op 13-09-2005 23:40:25 ]
Blitskikker 8)
pi_30565915
jjvianen: volgens mij was het ook bij de gamma, misschien praxis of karwei, maar in ieder geval een bouwmarkt...! succes met zoeken ze waren inderdaad wel leuk!

Ik heb nog hoop dat de tweede lichting eind sept klaar is, ze staan er al dus ze moeten alleen zorgen dat dit keer de electra en het water het wel doen...
pi_30566453
Jvvianen: heb even gekeken en bij karwei hebben ze van die zitzakken, maar die zijn 59 euro. Weet niet of je die bedoelde. Anders moet je even op www.karwei.nl kijken en dan bij de folder... succes!!
pi_30567003
Dank u dames

Ik heb maar lopen vissen in de oudpapier bak hehe
Het is praxis dus, alleen de oude folder staat nog online van hen...

Dat ding links op de rechter foto zocht ik dus..

Bij praxis voor 29,- in rood, oranje, fuchsia of appelgroen Morgen even halen

en ik heb effe een mail gestuurd wanneer we de sleutel krijgen...
Blitskikker 8)
pi_30567826
Ja ik zag het ook al in het krantje staan, leuk ding

Ff nog een vraagje;
Is het mogelijk om bij Digitenne een abonnement op 1 adres af te sluiten, en dan het abonnement van 2 tv's nemen? Klinkt een beetje warrig hè.. het idee erachter is dat je het 2de tv abonnement dan aan iemand anders "geeft" en zo kosten bespaart.

Een digitenne abonnement voor 1 tv kost 8.95
Een digitenne abonnement voor 2 tv's is 11.95

Jesper en ik zitten er aan te denken om het 2de abo. te nemen, en de prijs te delen. Maar dan moeten we natuurlijk wel weten of het uberhaubt mogelijk is.
Iemand hier ervaring mee?

[ Bericht 69% gewijzigd door Semmy op 14-09-2005 13:33:11 ]
pi_30570840
het schijnt mogelijk te zijn, heb er meerdere mensen over gehoord....
pi_30571416
Semmy: lees het topic even door, heb het beschreven ergens volgens mij.

En anders staat het sowieso op http://wenkebachweg.hyves.nl

Btw: neem GEEN digitenne, maar Tv van KPN. Is nog goedkoper nl. succes

edit: Semmy, dat kan wel! vertel vanavond meer.. ben nu bezig!

[ Bericht 11% gewijzigd door Jvvianen op 14-09-2005 14:40:06 ]
Blitskikker 8)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')