Laten we dat maar hopen danquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dan krijg je die week huur terug.
Als je een foto van dat idee zou kunnen posten? Ik blijf ontwerpen maken, maar ben er nog niet echt uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen dan
Ben inmiddels ook al weer bezig geweest met nieuwe tekeningen, en de laatste ontwerpen brachten mij van het ene geniale idee op het andere..... waardoor ik wel mn 2 persoonsbed meeneem, maar geen bank koop
Kan niet wachten tot ik kan inrichten e.d.![]()
Plaats 105quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Jesper_ het volgende:
ik ben op lekker plaats 112
weet iemand toevallig of ingedeeld word op een bepaalde plaats, of dat je zelf mag kiezen welke verdieping etc.?
Nee als je binnen 10 jaar je diploma haalt dan is de aanvullende beurs een giftquote:Op woensdag 7 september 2005 12:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Aanvullend moet je terugdokken. Gewoon basis voor uitwonend niet.
Niet persé voor dat, maar ga er maar vanuit dat je wel extra vertraging hebt... dat moet je ondertussen toch wel gewend zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:18 schreef Semmy het volgende:
Nou ik sta op de 113de plaats dus ik hoor bij de 2de lichting.. iemand een idee of de vertraging ivm de nutsvoorzieningen ook nog negatief doorwerkt bij de oplevering van de 2de lichting?
Yep, en heb er nog één gemaakt voor mensen die persé een bed en een bank willenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Als je een foto van dat idee zou kunnen posten? Ik blijf ontwerpen maken, maar ben er nog niet echt uit.
Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar je moet wel met een hele goede reden aan komen zetten willen ze dat honoreren denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Semmy het volgende:
Er is mij wel verteld dat je een mailtje kon sturen naar de key waarin je je etage-voorkeur zou aangeven. Ze wist alleen niet of het zou helpen, heeft iemand dit gedaan?
En mensen van de eerste lichting; horen jullie maandag welk nummer het wordt?
Thanks voor de informatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef Semmy het volgende:
[..]
Nee als je binnen 10 jaar je diploma haalt dan is de aanvullende beurs een gift
zie ib-groep;
"Val je onder de prestatiebeurs, voor het beroepsonder wijs of het hoger onderwijs? Dan geldt dat je aanvullende beurs voor de eerste 12 maanden sowieso een gift is. Haal je binnen 10 jaar je diploma, dan wordt je aanvullende beurs van de overige maanden omgezet in een gift."
Haha, als ze dat soort verzoeken gaan honoreren...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef lau1212 het volgende:
een vriendin van mij heeft problemen met d'r knie, en zij heeft mailtje gestuurd naar student@dekey.nl volgens mij is haar nu verzekerd dat ze niet op de 4e of de 3e verdieping komt...maar je moet dan wel een goede reden hebben, ook al kan je dan natuurlijk een beetje overdrijven...![]()
Ik ben trouwens 115 dus wie weet worden we bijna-buren jesper en semmy!
Dank je Semquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:26 schreef Semmy het volgende:
Ik zat een beetje met hetzelde, wilde een hoogslaper v/d ikea halen.. maar dan zou ik ong. 10 cm over hebben voor ik het plafond zou raken. Het is 2.25meter hoog
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Jvvianen het volgende:
Me86 --> je betaalt 90 euro minder huur omdat je er een week later in gaat, staat ook in die mail.
Ja, dan krijg je een terugboeking.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef Me86 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.
Lijkt me verstandig om je in ieder geval in te schrijven bij woningnet en studentenwoningweb. Eind 2005 gaan ze de laatste woning oplevering zoals het er nu uitziet. Wil je later nog zo'n woning moet je wachten tot er weer iemand uit gaat. Op dat moment komt die woning op de website van studentenwoningweb te staan en reageren hier waarschijnlijk 50 mensen op. Degene die het langst staat ingeschreven bij studentenwoningweb krijgt dan ook de woning. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe beter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gesteld dat ik volgend jaar (dus vanaf juni 2006) in zo'n ding wil wonen, moet ik me dan nu al ergens inschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |