quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:09 schreef Jvvianen het volgende:
Nouk !!
Jij ook gefeliciteerd *o*
hahah, omg wat een toevalGewoon serieus naast elkaar straks, geweldig
Heb je de hele teringzooi al bij elkaar? ik wel.. alleen nog ff koelkast en de rest heb ik dus al
Maar je zult me weinig zien want t/m eind januari ben ik 40 uur per week aan het werk bij de havens van Amsterdam
Donderdagavond feestje is altijd goed! Daarna stappen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:19 schreef Jvvianen het volgende:
Haha, helemaal waarWeekend zal ik de eerste tijden wel naar dit gat hier gaan denk ik.
Je bent niet de enige die een housewarming verwacht van me... er worden nog net geen hele acties opgezetWordt wel al gesproken over kerstdiners in de container enzo, haha
Voeg me anders effe toe op msn
Geen idee, lijkt me niet makkelijk met waterafvoer enzo. Ik ga het maar fijn bij m'n ma wassen in het weekend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:57 schreef VincentAdam het volgende:
Hee People, hoe gaan jullie het doen met wassen. Ik las wel dat er wasserette komt, maar dat is pas in december en dat loopt ook flink op in prijs.
Is het denken jullie mogelijk klein wasmachinetje aan te sluiten?
Er is is eigenlijk geen aansluiting en de stroomvoorziening schijnt er niet op berekend te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:45 schreef VincentAdam het volgende:
ik heb het ook gezien gister...
En Roellio, hoezo illegaal? Is dat officieel verboden ofzo? Of illegaal omdat ze geen goede aansluiting hebben?>
Oo ja en jij betaald natuurlijk mee in de servicekosten, voor het water en electra wat zo een illegaal wasmachintje gebruikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Roellio het volgende:
Hier op de stavangerweg zijn er mensen die illegaal een wasmachine hebben en het afvoeren in hun douchebak.
Bel morgen even.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:51 schreef Buffel het volgende:
Ik hoop dat hier iemand een antwoord op weet
Ik heb gereageerd op de woningen van de Wenckebachweg via studentenwoningweb.nl
Nu zie ik, als ik inlog, en kijk bij "IN BEHANDELING" dat ik nu 52e positie sta, er zijn 59 units beschikbaar voor de 1e ronde, betekent het dat ik dan ingelood ben voor de unit? Of dat ik pas de 52e ben, en dat er er al 59 mensen die unit hebben geaccepteerd?
Ik hoop dat iemand het hier weet
Robbert
Wachten tot ze op studentenwoningweb staan. Ze worden per 100 opgeleverd en daar zit meestal een paar weken tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef lienelien het volgende:
iemand, HELP ME!
hoe werkt dit nou? 'n meidje op de intro vertelde me gisteren dat ze zown containerwoning heeft, gaat binnenkort 't contract ondertekenen, ze stond pas zown 2 weken ingeschreven toen ze erop reageerde. Maar ik wil heeeeel graag zown hokkie,maar op stuwoweb staan ze nergens tussen het aanbod fzo, dus hoe zit dit nou?
Kort gezegt ligt het eraan of er al contracten getekend zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Buffel het volgende:
[..]
Inderdaad... ik juich zeker nog niet, maar ga wel morgen gelijk bellen...
Ik ook niet. Maar ff bellen d'r heen denk.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:33 schreef Blinker het volgende:
Hoe weten jullie dat je op 12 september kan komen tekenen? Hebben jullie bericht gehad ofzo? Want mijn vriendin zat bij de eerste lichting en heeft ook op de site gereageerd, maar nog helemaal geen bevestiging ofzo gekregen, of wanneer ze kan komen tekenen...
Daarom! Boeiend die Hells Angels, alsof ze een onschuldig studentje even aan zullen pakken. En wat voor last den je te hebben van de Bijlmer Bajes? Dat er dagelijks criminelen ontsnappen en jouw kamertje leegroven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Sjoerf het volgende:
Wat er nou zo slecht is aan deze woningen begrijp ik niet. Natuurlijk is de locatie niet perfect, maar je zit er wel met 1000 studenten. Lijkt mij wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |