Dat wil ik ook wel weten!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:46 schreef Semmy het volgende:
Weet iemand misschien hoe hoog de ruimte is bij het keukenblad.. om een koelkast neer te zetten?
Die vraag had ik idd ook al gesteld in het topic, niet zo ver voor jouquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef Me86 het volgende:
[..]
Uhh ja, dat snap ik... dat was mijn vraag ook helemaal niet. Ik bedoelde, ze zeggen dat we vrijdag erin mogen, maar als dat nou weer een week opschuift DAN hebben we dus teveel betaald... Krijgen we dan weer geld terug... zo bedoelde ik het. Mahjah, dat zullen jullie ook wel niet weten.
Maat van mij heeft ook via SWB eens een kamer gekregen, en hij zei toen bij het contract tekenen dattie het wel had, en hij heeft zn inschrijvingsnummer van SWB gegevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef Jesper_ het volgende:
ik heb me weken geleden aangemeld bij woningnet omdat me verteld werd dat dat verplicht is (belachelijk btw), maargoed. en daar heb ik dan nooit reactie op gehad, geen mail, geen geld van mijn rekening niks.. ik heb ze al gemail hoe het nu zit maar erg goed geregeld is het daar niet :|.
Iemand anders met ditzelfde gezeik?
Het is dus in principe niet nodig om bij Woningnet ingeschreven te staan??? Dan doe ik dat ook niet! Volgens mij kunnen ze het je niet eens verplichten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef Jvvianen het volgende:
Maat van mij heeft ook via SWB eens een kamer gekregen, en hij zei toen bij het contract tekenen dattie het wel had, en hij heeft zn inschrijvingsnummer van SWB gegeven
Heeftie niets meer over gehoord... maar ik ben het met je eens, belachelijk dat dat 'moet'.
Ik doe het dan ook niet, als ik klaar ben met studeren in A`dam dan zal ik wel ergens anders gaan wonen
Naar mijn idee niet, ik ga me er ook tegen verzetten... ik zal wel effe zeggen dat ik niet eens in adam WIL wonen na mn studiequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het is dus in principe niet nodig om bij Woningnet ingeschreven te staan??? Dan doe ik dat ook niet! Volgens mij kunnen ze het je niet eens verplichten...
Verzetten heeft geen zin, deze inschrijving heeft een juridische reden. Dat hangt namelijk samen met zgn campuscontract. Er staat ook in je huurcontract straks dat je moet ingeschreven staan bij woningnet. Geen inschrijving, geen huurcontract, geen keetwoning.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet, ik ga me er ook tegen verzetten... ik zal wel effe zeggen dat ik niet eens in adam WIL wonen na mn studie
Blijft krankzinnig dat ze dat je aansmeren, a 50 euri...![]()
Ik begrijpt het systeem, echter begint mijn studie natuurlijk pas volgend jaar september, dus een woning eind 2005 is een beetje overdreven. Was wel van plan om vanaf februari/maart serieus rond te gaan kijken en desnoods al wat te huren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om je in ieder geval in te schrijven bij woningnet en studentenwoningweb. Eind 2005 gaan ze de laatste woning oplevering zoals het er nu uitziet. Wil je later nog zo'n woning moet je wachten tot er weer iemand uit gaat. Op dat moment komt die woning op de website van studentenwoningweb te staan en reageren hier waarschijnlijk 50 mensen op. Degene die het langst staat ingeschreven bij studentenwoningweb krijgt dan ook de woning. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe beter.
Je hebt trouwens nu veel meer kans op zo'n woning, omdat er in een korte tijd veel nieuwe woningen bijkomen. Het zal in juni dus een stuk moeilijker zijn.
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik begrijpt het systeem, echter begint mijn studie natuurlijk pas volgend jaar september, dus een woning eind 2005 is een beetje overdreven. Was wel van plan om vanaf februari/maart serieus rond te gaan kijken en desnoods al wat te huren.
Dat kan inderdaad geen kwaad, dank voor de tip.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.
Gratis account aanmaken bij ImageShack en vervolgens je plaatjes daar neer zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef Semmy het volgende:
Kan iemand me nu al vertellen hoe ik plaatjes kan uploaden?
ik heb zn vaag vermoeden dat dat ook nog heel heel lang gaat durenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef Jvvianen het volgende:
Wie weet wanneer het café en de wasserette e.d. komen??
Naar binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Sven- het volgende:
allebei de balkondeur geblokkeerd?handig.. of gaat die toch naar buiten open?
"Als je inschrijft bij StudentenWoningWeb ga je een verbintenis aan met zowel De Key als DUWO."quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Schrijf je in ieder geval zo snel mogelijk in bij studentenwoningweb, duwo en woningnet. Dat geeft je zoveel meer kans en moet je toch doen. Een langere inschrijfduur maakt het zoveel makkelijk als je uiteindelijk echt een woning zoekt.
ik geloofdat de deur toch echt naar binnen open gaat hoor, maarja dat balkon is 1x1 hoe vaak kom je daar nuquote:
Ik heb zelf een tweepersoonsbed van 1.40. En dit is de smalste maat voor een tweepersoonsbed. Bij de meeste mensen zal het bed dus iets uitsteken t.o.v de muur.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef Semmy het volgende:
Nee de deur gaat NAAR BINNEN toe open.. ff dat het voor iedereen duidelijk is.
En ach, dan zet ik de bank maar een beetje schuin neer
Edit; zie nu al bij verschillende mensen dat het 2persoonsbed net zo breed is als de muur.
Het muurtje is 1.35 meter (als ik het goed heb) en ik ben nog geen 2persoonsbed tegen gekomen die zo smal is.
Je hebt ook extra knusse 2 persoons bedden, of eigenlijk extra ruime 1 persoonsbedden van 1,20 breed. Twijfelaars.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef Semmy het volgende:
Nee de deur gaat NAAR BINNEN toe open.. ff dat het voor iedereen duidelijk is.
En ach, dan zet ik de bank maar een beetje schuin neer
Edit; zie nu al bij verschillende mensen dat het 2persoonsbed net zo breed is als de muur.
Het muurtje is 1.35 meter (als ik het goed heb) en ik ben nog geen 2persoonsbed tegen gekomen die zo smal is.
Inderdaad, twijfelaartjes zouden het hier perfect doen..quote:Op zondag 11 september 2005 11:24 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Je hebt ook extra knusse 2 persoons bedden, of eigenlijk extra ruime 1 persoonsbedden van 1,20 breed. Twijfelaars.
Waarschijnlijk koop ik een bed van 1,40, dan steekt het maar een beetje uit. Een bed van 1,60 lijkt mij in ieder geval geen goed idee...
melanie rustig..no hard feelings!!!quote:hoe kan je nou ingehaald zijn? Dat is zeker niet eerlijk!
zonder internet kan ik best, maar vind dan wel dat de kosten omlaag moeten voor die eerste maand inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 15:44 schreef lau1212 het volgende:
[..]
melanie rustig..no hard feelings!!!![]()
en zonder internet kan je toch wel leven?? Ik zou wel vragen morgen of je servicekosten dan wel lager zijn...??
Volgens mij wel ja. Moet ze zich nu ff inschrijven bij woningweb. Anders mag je niet tekenen geloof ik. Moet je misschien alsnog daar tekenen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef Blinker het volgende:
Mijn vriendin heeft al wel een kamer toegewezen gekregen, maar ze staat niet ingeschreven bij Woningnet.
Is dat een probleem?
Godskolerequote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Semmy het volgende:
Nou tijdens de open dag werd ons dus verteld door die vrouw van De Key dat het dus nog wel ff kon duren. Later kwam er ook nog een man bij van De Key en hij vertelde ons dat ze hun best deden om het voor het einde vanhet jaar de verbinding in orde te maken.
Ik ook ja. En of die mensen morgen ook even willen informeren wanneer de tweede lichting mag tekenenquote:[b]Op zondag 11 september 2005 19:18
Ben heeel erg benieuwd hoe het morgen gaat, vooral naar de indeling van de etages.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |