abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30182826
Haha, dan mogen ze ook wel even vermelden dat je dat in moet leveren he? Ik zit nu op positie 30 maar als niemand mij vertelt dat ik dat even moet toe sturen

Buffel, wat is het precies allemaal? dan stuur ik ze dat toe namelijk
Blitskikker 8)
pi_30182959
Owja en nog een ideetje... als iedereen nou eens zijn of haar ontwerpjes hier post, dan kunnen we nog leren van elkaar!

Ik trap af met deze 2 ontwerpjes (heb er al meer gemaakt maar die kan ik niet vinden ):

Klik even om het te kunnen lezen! En ja het is te groot, maar dat moet anders is het niet te doen!
Blitskikker 8)
pi_30184367
Dat keetwonen is wel groter, met toch een idee van 2 kamers. Das wel tof!
pi_30201599
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:

Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen )

Dus wie weet het echt HEEL zeker?
Blitskikker 8)
pi_30217112
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Jvvianen het volgende:
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen )

Dus wie weet het echt HEEL zeker?
Ik weet het niet HEEL zeker, maar toen ik er was leek de kamer aan de balkonkant inderdaad kleiner dan de kamer met de keuken..
pi_30217822
Precies, dat weet ik wel zeker ja

Maar dat was toen nog niet het definitieve ontwerp.... en op tempohousing staat hij wel in het midden?

Mij komt het qua indelen niet echt beroerd uit moet ik toegeven dus ik hoop stiekem dat dat blok niet in het midden staat
Blitskikker 8)
pi_30233363
De badkamer staat precies in het midden. Er is 4.75 m over aan beide kanten. Waar aan 1 kant dus de keuken (van 2m lang) afgaat.

Leuke foto's Jvvianen!

[ Bericht 17% gewijzigd door Nouk op 03-09-2005 18:26:24 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:38:46 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30234244
Zo ik sta nu ook ingeschreven bij Studentenwoningweb.
Kom maar op met je kamers
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:07:38 #59
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30244100
Ik wil er zo graag ook een ...

Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
I am a black hole shitting into the void
  zondag 4 september 2005 @ 11:13:48 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30253039
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gimmick het volgende:
Ik wil er zo graag ook een ...

Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
pi_30263967
Hai allemaal!!

Wat leuk dat er al een forumtopic bestaat, dan kan ik mn nieuwe buren ontmoeten Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje Ik ben ook nog niet begonnen met een plattegrond maken, maar wel handig om die van anderen te zien! Heeft iemand enig idee hoe de eerste 60 kamers worden verdeeld over de eerste 60 gelukkigen? Zou het gewoon op volgorde van nummer zijn of wordt er geloot? Ben wel benieuwd of ik 4 trappen moet lopen elke dag Succes met spullen verzamelen allemaal !

Groetjes Roos
pi_30267285
pi_30268832
Wouw, leuke foto's, bedankt voor het posten!

Het schiet al aardig op, toen ik 2 weken geleden ben wezen kijken stond er nog minder dan de helft! Morgen maar eens beginnen met het maken van wat tekeningen, heb echt nog geen idee hoe ik het in ga richten...

Krijg trouwens het idee dat ik er misschien bij de eerste oplevering wel bijzit. Sta nu 105e op de lijst en ik zie in ieder geval veel meer dan 60 containers staan.
pi_30293413
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef roez het volgende:
Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje
Heej,

Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30296693
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef Me86 het volgende:

[..]

Heej,

Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen

edit: heb net Digitenne vast besteld

[ Bericht 10% gewijzigd door Jvvianen op 05-09-2005 21:26:14 ]
Blitskikker 8)
pi_30313182
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Jvvianen het volgende:
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve
[..]

Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen

edit: heb net Digitenne vast besteld
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmag
pi_30313900
Weet iemand ook wat het adres (uiteraard zonder huisnummer) en de postcode wordt?
pi_30315399
adres is H.J.E. Wenckebachweg 2786 en de postcode is 1096 DN ... staat gewoon in die mail over de bezichtiging.
pi_30318984
ik ben 115, dus zit niet bij de eerste 60 die 12 sept mogen tekenen, weet iemand al meer over wanneer de volgende 60 containers worden opgeleverd?? Wil er zooo graag in!! Kan je digitenne aanvragen zonder adres? Dan ga ik dat ook alvast doen!
pi_30319025
kweeniet, ik neem gewoon het digitenne kastje van thuis mee, Lau 1212. Dan hoef ik geen abo kosten te betalen, is wel zo makkelijk Dus heb geen idee of je het kunt bestellen zonder adres
pi_30319079
dat is zeker makkelijk! weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, zal me er eens in verdiepen..
pi_30319327
dat mag
pi_30320448
Ik dacht dat digitenne en draadloos internet gewoon erbij werden geleverd? Lijkt me niet dat je dat zelf moet gaan regelen toch

En Lau12 nog iets, ik zit ook bij de tweede oplevering en mij is verteld dat de ondertekening ongeveer 2 weken na de eerste ondertekening zou plaatsvinden.
Of dit zo is is natuurlijk nog maar afwachten, aangezien ik niet eens heb gezien dat er al een advertentie is geplaatst voor de tweede lichting.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:09:34 #74
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30321559
Weet iemand hoeveel van die woningen nu al vergeven zijn?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:29:23 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30322188
Maandag gaat mn vriendin ook tekenen
pi_30322950
mij was eerst verteld dat de tweede 60 containers eind sept zouden worden opgeleverd. Maar heb net de key gebeld om te vragen over de postcode, ze zeiden dat de eerste 60 1096dn hebben en voor de tweede 60 containers wisten ze het nog niet. Ze wisten ook nog niet wanneer de volgende oplevering is... Digitene zit er niet bij...moet je zelf aanvragen...Internet zit wel bij de servicekosten in, maar of dit draadloos is weet ik niet...ze zeggen trouwens elke keer wat anders, want bij de bezichtiging zeiden ze dat internet er niet meteen in zou zitten en nu zeggen ze weer van wel. lekker onduidelijk dus!

Er waren 370 reacties op de eerste 59 woningen, de lijst met mensen die een container willen, dat zijn er nu minder dan 370 wordt eerst afgewerkt, en pas als zij allemaal een container hebben, komt er een nieuwe advertentie.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:59:12 #77
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30323144
Dus als ze om de 2 weken 60 reacties afhandelen moet de nieuwe advertentie over 12 weken komen ofzo toch..

[offtopic]
Gimmick ik las ergens dat je op Meer en Vaart woont. Ik heb zelf daar nu ook op gereageerd voor als keetwonen niet door gaat. Is de rekenhuur ook de echte huur dat je per maand gaat betalen?
Zou je er misschien wat over kunnen vertellen? Alvast bedankt
pi_30323386
Rekenhuur is het bedrag wat je kunt gebruiken voor een proefberekening te maken op www.vrom.nl om te kijken hoeveel huursubsidie je krijgt.
Wat je aan de woonstichting betaald is de brutohuur, het hoogst genoemde bedrag in de advertentie.Dat is de kale kamerhuur incl servicekosten zoals bv supersnel internet, stookosten electra ect...

Rekenhuur is de kale huur, plus een beperkt aantal servicekosten die voor huursubsidie in aanmerking komen. oa de huismeester is zo een post waar je huursubsidie over kunt krijgen.

Dus je betaald de brutohuur aan de woonstichting.
Vraagt huursubsidie aan bij vrom en als je recht hebt op hs dat stort vrom dan maandelijks op je eigen rekening.
Dat is eens wat anders...
pi_30323426
blinker, niet alle mensen die hebben gereageerd toen de advertentie op stuwo kwam wilden ook echt de woning. Bijvoorbeeld, ik was toen ik reageerde nummer 251 nu ben ik 115, dus tussen mij zijn al heel veel mensen afgevallen. Dus je hoeft niet te wachten totdat de 370 mensen een container hebben maar misschien wel lang...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:11:28 #80
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30323542
Meer en Vaart is op zich goed te doen. Je betaald echt 300 euro (296,07 om precies te zijn), en dat is inclusief zeer snel internet (je hebt ook nog recht op huursubsidie, maar dat is bij mij niet rond). Je zit op 10 minuten fietsen van het Vondelpark.

Grote voordeel is ook dat je er vrijwel direct in kunt. Binnen een maand kun je als je wilt hier wonen. Dat is ook direct een nadeel: het hoge verloop. Het is echt een tussenwoning.

Voordelen:
- internet
- uitzicht
- goede verbinding met de stad
- redelijke kamer met fatsoenlijke douche en wc

Nadelen:
- Erg lawaaiig. Drukke straat, dunne muren.
- vieze niet al te schone (gezamenlijke) keuze
- Kakkerlakken (al wordt hier aangewerkt en zal het in de winter een stuk minder zijn)
- Oud gebouw
- Osdorp is nu niet echt het meest gezellige stadsdeel. Niet crimineel ofzo, maar erg lelijk.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:21:49 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30323942
Bedankt voor alle info!
Nou dan ga ik het wel gebruiken als tussenwoning mocht ik de aanbieding krijgen
pi_30324821
Oh goed om te weten van dat digitenne. Dat moet je dus nog apart erbij dokken? Kolere!
pi_30326350
heej allemaal!

ik sta nummer 11 voor de wenckebachweg. heb er erg veel zin in en zit nu wel echt te wachten op dat mailtje over het tekenen van het huurcontract... Heeft iemand hier pas geleden nog iets over gehoord? Ben gister wezen kijken en ze moeten nog wel hard doorweken wil het maandag af zijn. Hopen dat het lukt!
pi_30326403
heb vandaag nog gebeld en ze zeiden dat deze week nog het mailtje komt voor de eerste 60 en dat het tekenen 12 sept is, maar dat wist je dus al...
pi_30326503
Ah, dankjewel. Van die twaalfde wist ik inderdaad maar begon me toch een beetje zorgen te maken omdat die mail er nog niet was (heb er zo'n zin in!! ). Maar die zal dan nog wel komen.
pi_30327069
Als ik het dus goed begrijp, komen EERST alle 370 geinteresseerden uit de eerste ronde aan bod, alvorens de rest weer mag reageren?

Dit klinkt een beetje onlogisch in mijn oren... Dat zou betekeken dat je eerder een kamer zou krijgen tov anderen als je slechts 1 dag staat ingeschreven?

Ik heb de eerste ronde namelijk gemist ( ) maar sta toch al redelijk ingeschreven. Iemand die hier ook zo over denkt?
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:10:33 #87
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30327222
Tja dikke pech lijkt mij. First come, first serve.
pi_30327282
"First come, first serve" zou betekenen dat de langstingeschrevenen meer recht maken op zo'n woning...
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:02:58 #89
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30328576
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:13 schreef Snicker het volgende:
"First come, first serve" zou betekenen dat de langstingeschrevenen meer recht maken op zo'n woning...
pi_30328647
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Blinker het volgende:

[..]

Tis toch ook logisch wat ie zegt.

Het punt is alleen dat je wel had moeten reageren en zo kenbaar maken dat je een woning wil. Maar er komen duizend woningen, dus na deze 370, wat nu al minder dan de helft zijn die de woning echt wil, ben je heus snel aan de beurt .
pi_30328653
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Buffel het volgende:

[..]

Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmag
Heel mooi!
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef lau1212 het volgende:
dat is zeker makkelijk! weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, zal me er eens in verdiepen..
Ja hoor Digitenne is niet afhankelijk van locatie zoals ik al postte. Je kan dus je digitenne overal gebruiken, het gaat er om dat je je smartcard (een kaartje in je digitale ontvanger) activiteert!

Nouk: dat wordt dus wel zelf regelen en ik zou he twel snel doen, de goedkoopste digitale ontvanger heeft een levertijd van 5 dagen

Myrte: ze mogen inderdaad nog wel even doorwerken, maargoed dat is niet ons pakkie aan

En weet iemand hoe dat zit met het ibg? als ik maandag mn huisnummer weet, dan voer ik dat gelijk in op internet. MAARRR krijg ik dan gelijk de 24e mn uitwonende beurs of duurt dat ook nog een maand???

Dat scheelt ook al namelijk, weet iemand dat
Heb zelf niet kunnen bellen want ik zat op stage
Blitskikker 8)
pi_30328733
Nou je moet het geloof ik wel meer dan een maand van te voren aanvragen die beurs Jef. Dat zal wel staan op ib-groep.nl toch . Maar je krijgt niet gelijk de 24ste de beurs hoor denk ik.

Oh en heb je een linkje naar die goedkoopste digitale ontvanger? Ik heb echt geen flauw benul van die dingen.
pi_30328826
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Nou je moet het geloof ik wel meer dan een maand van te voren aanvragen die beurs Jef. Dat zal wel staan op ib-groep.nl toch . Maar je krijgt niet gelijk de 24ste de beurs hoor denk ik.

Oh en heb je een linkje naar die goedkoopste digitale ontvanger? Ik heb echt geen flauw benul van die dingen.
Nou lekker weer, ik weet het adres toch niet grrr

Maareh de goedkopste digitale ontvanger op digitenne.nl is deze: http://www.kijkdigitaletv.nl/ProductDetails.aspx?productID=445

Als je een digitale ontvanger bestelt dan krijg je er een smartcard bij, en dan moet je je contract nog activeren.
Blitskikker 8)
pi_30328922
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Nou lekker weer, ik weet het adres toch niet grrr

Maareh de goedkopste digitale ontvanger op digitenne.nl is deze: http://www.kijkdigitaletv.nl/ProductDetails.aspx?productID=445

Als je een digitale ontvanger bestelt dan krijg je er een smartcard bij, en dan moet je je contract nog activeren.
Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vinden .
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:14:23 #95
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30328948
Hmmm, ik hoef echt niet perse gelijk tv te hebben op mijn kamer. Bestel ik wel als ik er eenmaal zit.
pi_30329180
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef Blinker het volgende:
Hmmm, ik hoef echt niet perse gelijk tv te hebben op mijn kamer. Bestel ik wel als ik er eenmaal zit.
Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.
pi_30329296
Ik kan jullie zeker digitale tv van KPN aanraden. Precies dezelfde zenders als digitenne (digitenne is gedeeltelijk van KPN). Als je thuis al telefoon van KPN hebt (vast of mobiel) of ADSL van KPN betaal je slechts ¤7,95 per maand. Daarnaast kan je op datzelfde abonnement drie keer een digitale ontvanger kopen (goedkoper dan bij Digitenne), waarbij de abonnementskosten gewoon ¤7,95 blijven. Als je het dan dus met drie personen doet, betaal je slechts ¤2,65 per maand. Het handige is inderdaad dat je het overal kunt gebruiken, je bent niet aan locatie verbonden.

Zie ook: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:29:36 #98
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30329506
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Nouk het volgende:

[..]

Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.
Geen internet?!?!?! Nooooooooo!
Maar nee ik kijk wel dvd's ofzo
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:31:05 #99
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30329576
Eenmalige kosten
- Single tuner ¤ 39,95
- Twin tuner ¤ 69,95
- Aansluitkosten ¤ 29,95.

pi_30330430
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef Nouk het volgende:

[..]

Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vinden .
hehe is goed, 1 deur verder dan je eigen huis
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef NY_Giant het volgende:
Ik kan jullie zeker digitale tv van KPN aanraden. Precies dezelfde zenders als digitenne (digitenne is gedeeltelijk van KPN). Als je thuis al telefoon van KPN hebt (vast of mobiel) of ADSL van KPN betaal je slechts ¤7,95 per maand. Daarnaast kan je op datzelfde abonnement drie keer een digitale ontvanger kopen (goedkoper dan bij Digitenne), waarbij de abonnementskosten gewoon ¤7,95 blijven. Als je het dan dus met drie personen doet, betaal je slechts ¤2,65 per maand. Het handige is inderdaad dat je het overal kunt gebruiken, je bent niet aan locatie verbonden.

Zie ook: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb
Komtie nu mee !!

shit, dat wordt morgen bellen! en digitenne cancellen!
Blitskikker 8)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')