Ik weet het niet HEEL zeker, maar toen ik er was leek de kamer aan de balkonkant inderdaad kleiner dan de kamer met de keuken..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Jvvianen het volgende:
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen)
Dus wie weet het echt HEEL zeker?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gimmick het volgende:
Ik wil er zo graag ook een ...
Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
Heej,quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef roez het volgende:
Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje![]()
Heel mooi!quote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef Me86 het volgende:
[..]
Heej,
Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmagquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Jvvianen het volgende:
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve![]()
[..]
Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen
edit: heb net Digitenne vast besteld
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:13 schreef Snicker het volgende:
"First come, first serve" zou betekenen dat de langstingeschrevenen meer recht maken op zo'n woning...
Tis toch ook logisch wat ie zegt.quote:
Heel mooi!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Buffel het volgende:
[..]
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmag
Ja hoor Digitenne is niet afhankelijk van locatie zoals ik al postte. Je kan dus je digitenne overal gebruiken, het gaat er om dat je je smartcard (een kaartje in je digitale ontvanger) activiteert!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef lau1212 het volgende:
dat is zeker makkelijk! weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, zal me er eens in verdiepen..
Nou lekker weer, ik weet het adres toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Nou je moet het geloof ik wel meer dan een maand van te voren aanvragen die beurs Jef. Dat zal wel staan op ib-groep.nl toch. Maar je krijgt niet gelijk de 24ste de beurs hoor denk ik.
Oh en heb je een linkje naar die goedkoopste digitale ontvanger? Ik heb echt geen flauw benul van die dingen.
Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Nou lekker weer, ik weet het adres toch nietgrrr
Maareh de goedkopste digitale ontvanger op digitenne.nl is deze: http://www.kijkdigitaletv.nl/ProductDetails.aspx?productID=445
Als je een digitale ontvanger bestelt dan krijg je er een smartcard bij, en dan moet je je contract nog activeren.
Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef Blinker het volgende:
Hmmm, ik hoef echt niet perse gelijk tv te hebben op mijn kamer. Bestel ik wel als ik er eenmaal zit.
Geen internet?!?!?! Nooooooooo!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat moet je nou zonder TV! En helemaal zonder internet. Wat een hel.
hehe is goed, 1 deur verder dan je eigen huisquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als ik het niet werkend krijg straks weet ik je te vinden.
Komtie nu mee !!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef NY_Giant het volgende:
Ik kan jullie zeker digitale tv van KPN aanraden. Precies dezelfde zenders als digitenne (digitenne is gedeeltelijk van KPN). Als je thuis al telefoon van KPN hebt (vast of mobiel) of ADSL van KPN betaal je slechts ¤7,95 per maand. Daarnaast kan je op datzelfde abonnement drie keer een digitale ontvanger kopen (goedkoper dan bij Digitenne), waarbij de abonnementskosten gewoon ¤7,95 blijven. Als je het dan dus met drie personen doet, betaal je slechts ¤2,65 per maand. Het handige is inderdaad dat je het overal kunt gebruiken, je bent niet aan locatie verbonden.
Zie ook: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |