abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30182826
Haha, dan mogen ze ook wel even vermelden dat je dat in moet leveren he? Ik zit nu op positie 30 maar als niemand mij vertelt dat ik dat even moet toe sturen

Buffel, wat is het precies allemaal? dan stuur ik ze dat toe namelijk
Blitskikker 8)
pi_30182959
Owja en nog een ideetje... als iedereen nou eens zijn of haar ontwerpjes hier post, dan kunnen we nog leren van elkaar!

Ik trap af met deze 2 ontwerpjes (heb er al meer gemaakt maar die kan ik niet vinden ):

Klik even om het te kunnen lezen! En ja het is te groot, maar dat moet anders is het niet te doen!
Blitskikker 8)
pi_30184367
Dat keetwonen is wel groter, met toch een idee van 2 kamers. Das wel tof!
pi_30201599
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:

Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen )

Dus wie weet het echt HEEL zeker?
Blitskikker 8)
pi_30217112
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Jvvianen het volgende:
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen )

Dus wie weet het echt HEEL zeker?
Ik weet het niet HEEL zeker, maar toen ik er was leek de kamer aan de balkonkant inderdaad kleiner dan de kamer met de keuken..
pi_30217822
Precies, dat weet ik wel zeker ja

Maar dat was toen nog niet het definitieve ontwerp.... en op tempohousing staat hij wel in het midden?

Mij komt het qua indelen niet echt beroerd uit moet ik toegeven dus ik hoop stiekem dat dat blok niet in het midden staat
Blitskikker 8)
pi_30233363
De badkamer staat precies in het midden. Er is 4.75 m over aan beide kanten. Waar aan 1 kant dus de keuken (van 2m lang) afgaat.

Leuke foto's Jvvianen!

[ Bericht 17% gewijzigd door Nouk op 03-09-2005 18:26:24 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:38:46 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30234244
Zo ik sta nu ook ingeschreven bij Studentenwoningweb.
Kom maar op met je kamers
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:07:38 #59
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30244100
Ik wil er zo graag ook een ...

Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
I am a black hole shitting into the void
  zondag 4 september 2005 @ 11:13:48 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30253039
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gimmick het volgende:
Ik wil er zo graag ook een ...

Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
pi_30263967
Hai allemaal!!

Wat leuk dat er al een forumtopic bestaat, dan kan ik mn nieuwe buren ontmoeten Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje Ik ben ook nog niet begonnen met een plattegrond maken, maar wel handig om die van anderen te zien! Heeft iemand enig idee hoe de eerste 60 kamers worden verdeeld over de eerste 60 gelukkigen? Zou het gewoon op volgorde van nummer zijn of wordt er geloot? Ben wel benieuwd of ik 4 trappen moet lopen elke dag Succes met spullen verzamelen allemaal !

Groetjes Roos
pi_30267285
pi_30268832
Wouw, leuke foto's, bedankt voor het posten!

Het schiet al aardig op, toen ik 2 weken geleden ben wezen kijken stond er nog minder dan de helft! Morgen maar eens beginnen met het maken van wat tekeningen, heb echt nog geen idee hoe ik het in ga richten...

Krijg trouwens het idee dat ik er misschien bij de eerste oplevering wel bijzit. Sta nu 105e op de lijst en ik zie in ieder geval veel meer dan 60 containers staan.
pi_30293413
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef roez het volgende:
Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje
Heej,

Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30296693
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef Me86 het volgende:

[..]

Heej,

Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen

edit: heb net Digitenne vast besteld

[ Bericht 10% gewijzigd door Jvvianen op 05-09-2005 21:26:14 ]
Blitskikker 8)
pi_30313182
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Jvvianen het volgende:
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve
[..]

Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen

edit: heb net Digitenne vast besteld
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmag
pi_30313900
Weet iemand ook wat het adres (uiteraard zonder huisnummer) en de postcode wordt?
pi_30315399
adres is H.J.E. Wenckebachweg 2786 en de postcode is 1096 DN ... staat gewoon in die mail over de bezichtiging.
pi_30318984
ik ben 115, dus zit niet bij de eerste 60 die 12 sept mogen tekenen, weet iemand al meer over wanneer de volgende 60 containers worden opgeleverd?? Wil er zooo graag in!! Kan je digitenne aanvragen zonder adres? Dan ga ik dat ook alvast doen!
pi_30319025
kweeniet, ik neem gewoon het digitenne kastje van thuis mee, Lau 1212. Dan hoef ik geen abo kosten te betalen, is wel zo makkelijk Dus heb geen idee of je het kunt bestellen zonder adres
pi_30319079
dat is zeker makkelijk! weet nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, zal me er eens in verdiepen..
pi_30319327
dat mag
pi_30320448
Ik dacht dat digitenne en draadloos internet gewoon erbij werden geleverd? Lijkt me niet dat je dat zelf moet gaan regelen toch

En Lau12 nog iets, ik zit ook bij de tweede oplevering en mij is verteld dat de ondertekening ongeveer 2 weken na de eerste ondertekening zou plaatsvinden.
Of dit zo is is natuurlijk nog maar afwachten, aangezien ik niet eens heb gezien dat er al een advertentie is geplaatst voor de tweede lichting.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:09:34 #74
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30321559
Weet iemand hoeveel van die woningen nu al vergeven zijn?
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:29:23 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30322188
Maandag gaat mn vriendin ook tekenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')