Ik weet het niet HEEL zeker, maar toen ik er was leek de kamer aan de balkonkant inderdaad kleiner dan de kamer met de keuken..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef Jvvianen het volgende:
Ik ben net langs geweest, even gekeken en wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik één vraag!
Wie weet er 100% zeker hoever uit de kant de badkamer zit? Ik hoor van mensen namelijk precies in het midden maar toen ik er even inkeek leek me dat wel heel klein en het kon volgens mij niet op de helft zijn! (de linker kant op mijn ontwerpjes is kleiner dan de helft, kan niet missen)
Dus wie weet het echt HEEL zeker?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef Gimmick het volgende:
Ik wil er zo graag ook een ...
Ben m'n kakkerlakken zat ... De beestje, niet de buren.
Heej,quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef roez het volgende:
Ik sta namelijk nu op nummer 50! Ik heb alleen ook nog geen bericht gehad, heb wel vorige week mn papieren ingeleverd... Hadden er al mensen gebeld die hetzelfde hebben, dat scheelt weer een telefoontje![]()
Heel mooi!quote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef Me86 het volgende:
[..]
Heej,
Ik sta op 34 en heb ook nog geen bericht gehad en daarom vandaag gebeld. ze zei dat de uitnodigingen voor het tekenen van het contract deze week verstuurd worden en dat het tekenen de 12e gaat gebeuren. Je kan dus nog geen uitnodiging hebben en hoeft je ook geen zorgen te maken!
Heb vandaag weer gebeld met de Key en ze zeiden dat je na maandag 12 september ook er gelijk inmagquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Jvvianen het volgende:
AnOUk & Sjoerf: no problemo
Roez: leuk dat je je ook gelijk even hebt aangemeld op de hyve![]()
[..]
Heel mooi!
Krijgen we dan ook gelijk de sleutel? want in dat geval ga ik dus met afgeladen auto heen
edit: heb net Digitenne vast besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |