Radioshowsquote:Andy Moor will need no introduction to majority of you reading this. Whether you have seen him play as a solo DJ, or as one of his partnerships, including Tilt (Parks, Wilson and Moor), Leama & Moor and Whiteroom, you will always hear the same high quality of music. In recent years Andy has played at some of the worlds most prestigious clubs, remixed some of the biggest artists & given us some of the best tracks of his own, proving that he is one of the scene's most definitive and busy artists.
At 25 years old he is no old man but his experience, skill and back catalogue of productions suggest he is a veteran in the industry. In the studio he has worked for some of the biggest labels and artists in the scene including Tiesto, Paul Oakenfold, Brian Eno, Armin Van Buuren and Arthur Baker to name a few. Classically trained in a variety of instruments and technically a studio whiz allows his productions to shine. 2004 saw him turn in some of the biggest records of the year. With his many aliases as a producer he been able to explore different styles of music, all of which have become successful in their own right. As 1/3 of Tilt he has produced the debut album 'Explorer' and toured around the world performing live tracks from the album, while Leama and Moor have been quoted by many as the hottest production duo in the UK remixing the likes of Avril Lavigne & Nelly Furtado. He is also one half of the trance duo 'Whiteroom' whose debut single was the biggest selling trance record of 2004 and their follow up has found similar success on his own record label 'WOOM Recordings'.
Mijn dankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef wouswous het volgende:
"Jackson in de mix" (tnx Rippah voor de tip)
echt relaxt! heerlijk zo in de avond !!
Goede afsluiter van de avond
Jij bedankt voor et luisteren... het ging niet onaardig....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:15 schreef wouswous het volgende:
Jackson, bedankt!
Het klonk goed, jammer dat het is afgelopen
Eidenlijk weer eens een tracklist zeg. Die hou ik nooit bijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef da_rippah het volgende:
En terug met Jackson in de Mix!!![]()
Tracklist so far:
01. Benjamin Bates - Whole
02. Keo - Close Enough (Noel Sanger Mix)
03. Deepest Blue - Is it a Sin (Cicada's Stadium Remix)
04. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix)
05. Harry Lemon - Tiga (Lemon8 Remix)
06. Hydroid - Sativa
07. Digital Blues - Definition
08. Progresia presents Sokaya - A Little Hazy Morning
09. Hydroid - What If
10. Jose Amnesia vs. Fedo - I Need You (Vocal Mix)
11. Markus Schulz feat. Departure - Without You Near
11a. Toegift --->Jackson gaat lost op SynQ + DJM-600!![]()
Tiesto Live at the Release party from his album ISOS 4 held at the Palace Dance Club in Siofokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand welke mix van Adagio For Strings gedraaid wordt door Tiesto in zijn (Hongaarse?) ISOS4 launchparty. Het zit in deel 3, ongeveer op de helft
Thnx!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Stupide het volgende:
[..]
Tiesto Live at the Release party from his album ISOS 4 held at the Palace Dance Club in Siofok
01 Tiësto - Magikal Circus
02 Solar Stone - Like A Waterfall (ISOS Edit)
03 Wighnomy Brothers - Wurz & Blosse
04 Tonedepth & Soultan - Moments
05 Ahmet Ertenu - Why (ISOS Edit)
06 Deep Dish - Say Hello (Club Mix)
07 Coca & Villa - La Noche
08 Perasma - Swing 2 Harmony (Matthew Dekay Remix)
09 Tilt - Twelve (Dousk Remix)
10 Jose Fernandez & Luke Chable – Come To Me
11 Luminary - My World (Andy Moor Remix)
12 Steve May - Blend Forty 3 (Luke Chable & Steve May Remix)
13 Gabriel & Dresden - Arcadia (ISOS Edit)
14 ID # 4 TIC Saturday (30-10-04)
15 BT - The Force Of Gravity (DJ Tiësto Remix - ISOS Edit)
16 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
17 Split Second - Midnight Express
18 Tiësto - UR (Junkie XL's Air Guitar Mix)
19 Estuera vs. Re:Locate - Palma Solane
20 Estuera - Tales From The South
21 Odysee - Evolution
22 Electric Pulse - White Noise
23 Mojado - El Matador
24 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
25 Allure - The Loves We Lost
26 Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig's 212 Mix)
27 Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
28 Tiësto - Traffic (DJ Montana's 12" Edit)
29 Tiësto - Adagio For Strings (Danjo & Rob Styles Remix)
30 Push - Universal Nation (DJ Montana Edit)
31 Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Dubdown Remix)
32 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=177e0fcaf87c44626c3a732800895fc7&forumid=6&threadid=287277
Danjo & Rob Stylesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
Wie zijn Danjo en Rob Styles eigenlijk? Nooit van gehoord...
Die op dat moment samen met mij in de vernieuwde Betuwe Radio studio zat!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze set werd mede mogelijk gemaakt door de meer dan meesterlijke mixer van DJ Tinoz!
Hij klonk leuker in 't echt! Wat een inkoppertje was dat zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef da_rippah het volgende:
Haha, ik weet nog op een van die ocean diva feesten, stonden we los te gaan tijdens Armin, zegt Tomaz: "Hey rippah, wel rippen hè!"
houden zo!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
Wie zijn Danjo en Rob Styles eigenlijk? Nooit van gehoord...
Heb een fijne remix van die mannen op plaat. Die tiesto ook nog draaide in de HMH dus dan moet je het wel goed vindenquote:
Ja erg fijne set HP! Zeker het begin was vetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef da_rippah het volgende:
Ja was leuk Robert!
En nu Hans! Goed bezug
Tracklist
01. Lifelike And Kris Menace - Discopolis
02. Roog And Greg - Uber
03. Steve Angello - Acid
04. Full Blown - Some Kind Of Freak (Who's Who Edit)
05. ID - Eve of War
06. Deepsky - Ghost
07. Andain vs. Bakke - Beautiful Fanatics (JvdBs Less Fanatic Bootleg)
08. Way Out West - Don't Forget Me (Way Out West Dust Biter Mix)
09. Tek^Tonik - Shine (DBA Remix)
10. David West ft. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
11. KvA feat Julie - Not With You (Ronski Speed Remix)
12. ID
13. Motorcycle - Around You
14. Zenon ft. Erire - September Rain (Dub Mix)
15. Andy Moor - Halcyon (Woody van Eyden Remix)
16. Alex Gold - Better Dayz (The Saturday Night Special Mix)
17. Haylon - Starfighter (Jonas Steur Remix)
18. Johan Gielen - Dreamchild (Shah & Del Mar Remix)
19. Duende - Amor De Dios
20. Apogee - Tribal Affair (Marcos Remix)
21. Bart Claessen - Playmo (1st Play)
22. Allure - The Loves we Lost
23. Rank 1 - Opus 17
----
24. A-Force & Yahel - Behind Silence (Liquid Love)
En toen was het half 3![]()
Voor een meesterlijke set van Hans!!
Bedankt, en al vast veel plezier in Budapest (ook aan Joost)![]()
![]()
Waar ik eigenlijk ook hoorde te zijn maar andere dingen had. (die tot minder laat duurde dan verwacht dus ik had eigenlijk gewoon langs moeten komen )quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die op dat moment samen met mij in de vernieuwde Betuwe Radio studio zat!
Oliver Prime - Mind Games (Danjo & Rob Styles Remix)?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb een fijne remix van die mannen op plaat. Die tiesto ook nog draaide in de HMH dus dan moet je het wel goed vinden
zit dus al een versterker in, echt erg goed geluid geven de behringers, moet alleen nog iets hebben van schuim om ze op te zettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:28 schreef da_rippah het volgende:
Behringer B-2030A, niceOok niet te duur! Zal ik ook eens naar gaan kijken.
Welke versterker heb je ?
de truth's hebben een goed helder en eerlijk geluid, ze hebben genoeg vermogen voor mijn studiootje van 5 bij 4 meter dus zijn groot zat en de prijs is ook niet verkeerd, ze zijn gewoon goed genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef swopfile het volgende:
Waarom ben je voor de Truth's gegaan?
Ik spaar nog even door voor 2x KRK RP-6.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef Xantra het volgende:
[..]
Oliver Prime - Mind Games (Danjo & Rob Styles Remix)?
sorry maar daar hou ik niet zo van...
het enige goede wat die gasten hebben gebracht (vind ik) is everlast onder primer![]()
gekocht:
[afbeelding]
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:08 schreef da_rippah het volgende:
Vette shit, goede reis en veel plezier!
Ik denk Paul van Dyk... hij belde gisterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef Tomaz het volgende:
Wie gaan jackson en mij vergezellen op Mysteryland 2005?
ik ben der bijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef Tomaz het volgende:
Wie gaan jackson en mij vergezellen op Mysteryland 2005?
Fuck man, PvD draait helemaal niet op MLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:07 schreef Tomaz het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik bekijk net een timetable van ML en ik kan nergens PvD vinden...![]()
ik ook van jouquote:
kan je alweer stemmen... zo eens ff doen danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al gestemd op de DJ Mag top 100? En wie hebben jullie allemaal opgegeven?
Btw, ik ben ook op ML. Eindelijk een keer Paul Oakenfold live zien en horen
Ja ik heb al gestemd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al gestemd op de DJ Mag top 100? En wie hebben jullie allemaal opgegeven?
Btw, ik ben ook op ML. Eindelijk een keer Paul Oakenfold live zien en horen
Ja mee eens een beetje... ik kan er nog net een 7,5 van maken danquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:35 schreef Tomaz het volgende:
Mysteryland 2005 eindcijfer: 7,0
En liep je huilend wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een keer Paul Oakenfold live zien en horen
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwenquote:
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwenquote:
Ben wel weggegaan jaquote:
Heb je ook Trance nieuws of doe je aan post aantal op krikken? Of kun je geen mening geven over bepaalde nummers?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef jackson het volgende:
Burner 2000.... en nu?
Vet! Ik hoorde van Joost dat hij je bootleg 2x gespinned heeftquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:40 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug uit Boedapest! Het hele weekend was, tsja, magistraal!!!!Morgen volgt een flink verslag + foto's/video's!
Ook was ik zeer verrast dat mijn d-dance kaartje voor de zaterdag is gearriveerd
Ik sla over!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef m-kay het volgende:
LOL.!!!!
Iemand al kaartjes binnen voor D-Dance???
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:
2 offtopic posts verwijderd ...
Graag even ontopic blijven jackson, prima dat je aangeeft je posts te willen opkrikken maar blijf hier iig ontopic zonder geouwehoer.
Voor postopkrikken hebben we al een topic:
Wat luister je nu? Oude stijl, deel 788
Wat hij zegt!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]![]()
![]()
In dit topic gelden geen regels knaap!
Anders hadden we hier ook nooit legaal een tap aan kunnen sluiten, en hadden die striptease damesch er ook niet gestaan.
hmz waarom?quote:
Ik had het rijk alleenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Beetje lullig trouwens van afgelopen weekend, jullie naar boedapest, wij op mysteryland en die damesch maar dansen hier! Is er iemand die ze opgemerkt heeft?
Top 100 DJs Vote 2005quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Tomaz het volgende:
Top 100 DJs Vote 2005
Thank you for registering your vote.
1. Armin van Buuren
2. Tiësto
3. Paul van Dyk
4. Markus Schulz
5. Ferry Corsten
Wat ik hier doe... zie feedback topicquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]![]()
![]()
In dit topic gelden geen regels knaap!
Anders hadden we hier ook nooit legaal een tap aan kunnen sluiten, en hadden die striptease damesch er ook niet gestaan.
Kerel....quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:
2 offtopic posts verwijderd ...
Graag even ontopic blijven jackson, prima dat je aangeeft je posts te willen opkrikken maar blijf hier iig ontopic zonder geouwehoer.
Voor postopkrikken hebben we al een topic:
Wat luister je nu? Oude stijl, deel 788
Ja... lul maar stom.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat ik hier doe... zie feedback topic
Maar ik heb wat gemist zo te zien, kunnen die reeksen nog eens op herhaling
Jeuh!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Heb stiekem toch een kaartje geregeld!![]()
Ik ben erbij, als ik mijn kaartje opgestuurd krijg!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Jeuh!Wordt een flinke meeting daar!
Wie zijn er in ieder geval?
Joost (da_rippah)
Joost (MM_X)
Hans (hp_22)
Tom (Tomaz)
Martijn (swopfile)
Jan (Xantra)
Marc (marciemarcs) ?
Marco (m-kay) ?
Robert (jackson) ?
Sorry als ik iemand vergeet...
Toegevoegd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik ben erbij, als ik mijn kaartje opgestuurd krijg!
Idd ja, niet normaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Malebolgia het volgende:
En ja jullie kunnen het nu beamen: genoeg schoon vrouwelijk partypeople in Boedapest![]()
ook al zijn ze oud, als ze maar goed zijn, dus hoef je geen sorry te zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef da_rippah het volgende:
Sorry dat ik soms met dramatisch "oude" platen aan kom zetten (dat wil zeggen, iedereen kent hem al)
Mee eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
ook al zijn ze oud, als ze maar goed zijn, dus hoef je geen sorry te zeggen![]()
Alltime-Favouritequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Nalin & Kane - Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
die plaat moet niet op vinyl maar in goud geperst wordenquote:
Dan durf ik em alleen niet meer te draaien... straks slijt ie en issie minder waardquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
die plaat moet niet op vinyl maar in goud geperst worden![]()
Dit verhaal maal 2 vanmiddagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef jackson het volgende:
De tering!
Ben ik net een mix aan het opnemen omdat ik nogsteeds in het bezit ben van de goddelijke DJM-600 van Tino. Wat denk je... na dik een uur.. blauw scherm! Hoe kut! Wilde een 2uur mix maken en dan lekker rammen met die effectenbak van die DJM-600. Ik was lekker op weg en net aangekomen bij de trance deunen. Bons blauwscherm.
Mocht u iemand aan de wolken zien hangen. Waarschijnlijk een oude vent met een baard dan ligt het aan mij omdat ik god de hemel uitgevloekt heb na deze RAMP!
Wanneer heeft een knaapje van 22 nou nog 2uur de tijd... NOOIT! en die mixer zal ook wel verdwenen zijn dit weekend... *scheld vloek tier*
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
die plaat moet niet op vinyl maar in goud geperst worden![]()
Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Xantra het volgende:
Xantra pres. Like A Hot Night
1. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Remix)
2. Holden & Thompson - Come To Me (Holden Amateur Guitar Mix)
3. The Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Remix)
4. David West Ft. Andreas Hermanssonan - Larry Mountains 54 (Inkfish Remix)
5. Max Graham - Does She Know Yet
6. Matthew Dekay And Doves - Clearing The Mind
7. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
8. Dave Lambert - Yeah (Original Extended)
9. Jose Zamora & Damian DP Ft. Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix)
10.Barry D - Conspiracy (Xantra's Dreaming Of Space Mix)
11.Ljungqvist - Explanations
12.Sonorous - Protonic (Leama and Moor Remix)
13.Ronski Speed - 2Day
14. Menno De Jong - Tundra (Mark Otten Energetic Mix)
Download op me site![]()
wehehe, áls ik ooit geld dan Aston Martin DB9quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
(Je hebt niet alleen verstand van muziek zie ik... dikke auto)
ha ietsjes anders, maja kan niet in 2 weken tijd nieuwe goede platen kopen, student héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
en @ Xantra, die set is bijna een kopie van je 5djs set volgens mij
valt me tegen dat je nummer 10 niet kentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:30 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
download nu mix van Xantra (ken alleen Say hello van die TL); zo luisteren.
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minder.
Ja... hallo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!
Menno de Jong was heel toevallig gisteren nog in de Mac waar ik werk![]()
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
The other side is het beste werk van PvD in tijden, de Deep Dish remix dan met name
fierce dub ook wel te pruimen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
hehe, laat dat dan blijken uit je post. En ik kende 'm al tijden gelukkig, was al bang dat ik 'm echt nog nooit gehoord had, kon alleen de titel niet bij de melodie plaatsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
Goed werk zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef wouswous het volgende:
Ik kwam een filmpje tegen via zattevrienden.be
Het filmpje laat een stukje van die parade zien in Budapest:
http://www.metacafe.com/w(...)pest,_hungary/GMarik
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef m-kay het volgende:
Zit ik net een of andere ubervage serie op The Box te kijken genaamd Radio free Roscoe. Staat er op de aftiteling: music by Jono Grant.
OMG! :$.
Stupid (Hyper Remix) blijft cool, heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
Weer nieuwe platen gekocht! Ff naar Den Haag geweest
- Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Remix en Tiefschwarz Dub)
- Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL remix) en Stupid (Hyper Remix)
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Heb ik ook in den koffert zitten.... zuur plaatje om in te mixen maar dan leer je het goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Ha, alsof het geluid aan staat bij een serie op de Box. `(quote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!
Wat hij zegt! Dit is een OMFG I DIE moment!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef jackson het volgende:
HP22
Ik mag denk nog niet zeggen waarom en hoe en wat hier maar
Luister naar Armin HP22.....*kippevel overal heeft staan*
Hmmjah... de hele straat weet et hier denk! Belde Tomaz buiten op... en maar schreeuwen en gillen!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef hp22 het volgende:
Jezus zeg, kan ik niet eens rustig trainen!
Maar omfgidie e.d., Armin heeft mn bootleg gedraaid, geweldig![]()
En zoals ie op Armins site staat:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:44 schreef da_rippah het volgende:
Armin Van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit)
gemaakt door CTTér hp22
duidelijk sasha dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef marciemarcs het volgende:
5) twijfel nog tussen Sasha (super cd, goede setjes, DV viel echter tegen) en Armin van Buuren (leuke radioshow, live erg wisselvallig en vaak eentonige sets)
welke ten opzichte van vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Tomaz het volgende:
Hey Marcie! Welkom terug!
grote successen met Armada,
M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Xantra het volgende:
[..]
welke ten opzichte van vorig jaar?
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daarquote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:
Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!
Oh ja, de nieuwe website is dit jaar gelanceerd, Armada Mobile is online, er zijn nieuwe artiesten aangetrokken en er is nieuwe Armin & Armada merchandise! Ofwel, het gaat goed met Armada Music! Mede dankzij Armin
fijn, dank je, optyfen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef jackson het volgende:
Sorry van mijn lange post met inhoud... zal het nooit meer doen
het gaat om populairste DJ, niet om de producties, als ik daar naar ga kijken was me top 5 wel ietsjes anders geweest...quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daar. Voor mij geen armin op nummer 1 maar Markus Schulz. Mede door de producties van Markus en zijn ergggg fijne set op famous en zijn radioshow. Naar mijn mening de beste radioshow die er is
.
Armin op 2 vanwege wat Tomaz zegt... zijn radioshow is de shit en de ocean diva is monsterlijk elke keer. Vorige keer D-Dance was 1 van de beste feesten van vorig jaar. Met een meesterset van Matthew Dekay die ik dus ook in mijn Top 5 heb gestopt. Wereld producties van die man.
Persoonlijk heb ik weinig met figuren als Sasha ofzo. Ik kan er nix mee omdat ik er relatief weinig van hoor en alles wat ik hoor is goed te pruimen voor zondagmiddag in de ligstoel. Echt warm kan ik het er niet van krijgen en ik heb de moeite ook niet genomen om em live te zien.
Ben de discussie met HP22 al 2 keer aangegaan over Perry O'neil maar we worden het niet echt eens![]()
. Ik heb er persoonlijk weinig mee. Zijn producties zijn wel oke maar zijn laatste verzamel EP maakt me zeker niet gelukkig (eerste wel want die heb ik). Ook zijn find remix kon mij weinig boeien. Verder doet hij aardig remix werk maar weinig vernieuwend.
die armada nights zijn niet alleen armin, maar worden meestal ook goed door de andere dj'squote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:
Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
Geen zin om de discussie te starten Jan! Ga jij nou maar op zoek naar een vrouw!
Oftopic!quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Xantra het volgende:
[..]
![]()
voor de rest ben ik vrij van gêne, dat wil dus zeggen,
ze zal de stijl kennen, maar nooit eraan wennen,
ik zal mezelf trekken, tot in de verte, zoek een perfecte,
plaats om te seksen, oeh dat word lekker, in een jacuizzi,
met ...... gaan, als tutti frutti, zittend of staan,
van jaloezie blauw zijn haar vriendinnen, als de zon ondergaat kus ik haar gauw, IK HEB NIETS NODIG, BEHALVE EEN VROUW
zo sterk dit stuk tekstSpace Kees
![]()
Klinkt bot maar dat bepaal ikzelf natuurlijk wel... als ik een DJ op zijn producties wil afrekenen dan doe ik dat. Als een DJ zich in mijn ogen populair maakt door goeie platen te producen dan bepaal ik dat lekker zelfquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef Xantra het volgende:
het gaat om populairste DJ, niet om de producties
ben het met je eens over die electro shit, veel progressive dj's gebruiken te veel electro in hun sets de laatste tijd, wat erg jammer is, het moet progressive housig blijven.quote:
En jij wil serieus genomen worden hier ?quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Xantra het volgende:
[..]
![]()
voor de rest ben ik vrij van gêne, dat wil dus zeggen,
ze zal de stijl kennen, maar nooit eraan wennen,
ik zal mezelf trekken, tot in de verte, zoek een perfecte,
plaats om te seksen, oeh dat word lekker, in een jacuizzi,
met ...... gaan, als tutti frutti, zittend of staan,
van jaloezie blauw zijn haar vriendinnen, als de zon ondergaat kus ik haar gauw, IK HEB NIETS NODIG, BEHALVE EEN VROUW
zo sterk dit stuk tekstSpace Kees
![]()
ik wil die discussie niet meer voeren, pas over 2 jaar weer eens hehe![]()
Die zijn zowiezo erggg nice.... ben erg benieuwd Tomaz... ik hoor em graag eens!quote:Op zondag 4 september 2005 14:49 schreef Tomaz het volgende:
Afgelopen nacht ook eindelijk weer 's een beetje tijd gehad om te mixen:
:: 01 Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Gypsy
:: 02 Smith & Pledger - Northern Lights (Phil Johnston vs. Aspekt remix)
:: 07 Kuffdam & Plant - Summerdream (Paul van Dyk remix)
:: 08 Fractal Structure - Natural Signs
:: 09 Menno de Jong - Tundra (original mix)
:: 10 Firewall - Sincere (Lange remix)
:: 12 Fred Baker & Vincent Gorczak - La part des anges (Siberian sun remix)
:: 14 Above & Beyond - No one on earth (Gabriel & Dresden remix)
:: 15 Allure - The loves we lost (vocal mix)
:: 16 Matthew Dekay vs. Proluctors - The deep show (remy remix)
:: 17 Markus Schulz vs. Gabriel & Dresden - Without you near
:: 18 Gabriel & Dresden - Portobello
:: 19 Fabb X - Global mission Sydney (Estuera remix)
:: 20 Thomas Datt - Alone (Inertia remix)
de lijst gaat alleen over dj's, jammer dat de meeste mensen het zoals jou bepalen en eigenlijk niet begrijpen waar die lijst voor staat...quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt bot maar dat bepaal ikzelf natuurlijk wel... als ik een DJ op zijn producties wil afrekenen dan doe ik dat. Als een DJ zich in mijn ogen populair maakt door goeie platen te producen dan bepaal ik dat lekker zelf. Niet dat ik het helemaal zo zie maar het speelt wel mee voor mij
Dit doe de rest van je post al teniet dus hou maar op.quote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
de lijst gaat alleen over dj's, jammer dat de meeste mensen het zoals jou bepalen en eigenlijk niet begrijpen waar die lijst voor staat...
quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef da_rippah het volgende:
Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
Vandaag gekocht
quote:Hi Joost,
Congratulations, you were one of 5 winners to win a copy of our first release Kenneth Thomas & Mike Skye - Varekai.
Please state what format you would like to receive the track on: 12" Vinyl, CD Single or Digital Download Links.
Also include the address you want your prize delivered to.
Many Thanks
Chris Chambers
Alter Ego Records
coole shit, elevation...quote:
quote:Rank 1 Live at Club Protector 28-05-2005
--------------------------------------------------------------------------------
01. Three Drives - Greece 2000 (Shog Remix)
02. Marc van Linden and Matys - AM 2 PM (Original Mix)
03. Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase Remix)
04. Hisjam a.K.a. Misjah - Sweet Dreams
05. Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
06. Rank 1 - Top Gear
07. Cut and Run - Outta Space (Booty Space Mix)
08. Marcel Woods - Cherry Blossom
09. Rank 1 - Awakening (Original Mix)
10. Jezper - Requiem
11. Re:Locate - Absoluum
12. Cygnus X. - Superstring (Rank 1 Remix)
13. Art Of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix)
14. Jonah - Ssst... (Listen)(Original Mix)
15. Kyau vs. Albert - Made of Sun (Kyau vs. Albert Hard Dub)
16. Rank 1 - Airwave (Original Mix)
17. White Water - The Unknown
18. Mojado - Senorita (Mr. Sam Version)
19. Rank 1 - Beats At Rank-1 Dotcom
20. Marco V. - Automanual (Original Mix)
21. Marco V. - More then a life away (Original Mix)
22. AR52 - Piiska (Original Mix)
23. Ernesto vs. Bastian - Dark side of The Moon (Original Mix)
24. Ridgewalker featuring El - Find (Andy Moor Remix)
25. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework)
Een aparte set zeg kwa platen. Wel veel bekende... ook lekker wat ouderequote:
Vet hoorquote:
Nee... dat vond ik ookalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Xantra het volgende:
rank 1 set klopt voor geen meter... trackvolgorde/opbouw slaat nergens op zeg!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef marciemarcs het volgende:
Sasha heeft weer een sublieme set gegeven afgelopen week! Echt de sasha die ik kan waarderen. Dromerige diepe plaatjes met af en toe een goede ingrosso-achtige plaat.
01. FYTA & Ray Willbern - Shake It Again (Original Mix)
02. ID
03. Ewan Pearson vs M.A.N.D.Y. - No Stoppin Love
04. Chable & The Dirty Fours - Tokyo (Chable Yellow Mix)
05. The Jack Addicts, Mills & Joy - Sick Strings
06. ID Track 8 on Aria Toronto...
07. ID Track 9 on Aria Toronto...
08. Holderman - Left Right Switch (King Roc Remix)
09. Sasha - Belfunk (Matthew Dekay RmX)![]()
![]()
10. Terry Grant - I'll Kill You (Luke Chable Dub)
11. Faithless - Insomnia (Sasha Remix)
12. Chab Feat. JD Davis - Closer To Me (John Digweed & Nick Muir Vocal Mix)
13. Will Saul - Mbira (Infusion Mix)
14. ID
15. Trancesetters - Beat Freak /w Sasha - Wavy Gravy
16. Sebastian Ingrosso - Get It Back w/ Daft Punk - Technologic
17. Lob - Crocketts Theme
18. ID
19. Tim Deluxe - Roadrunner
20. Slacker - Clifftop Love
Daar ben ik heel erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef marciemarcs het volgende:
Sasha heeft weer een sublieme set gegeven afgelopen week! -knip-
Opbouw lijkt mij idd een beetje apart, oudere platen vind ik geen probleem (mits goede platen natuurlijk). Zal even op zoek gaan naar deze set.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... dat vond ik ookal![]()
Maargoed... ook apart van die ouwere platen erin enzo... zijn er nogal veel naar mijn mening
idd Sasha zoals het hoort, wereldplatenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef marciemarcs het volgende:
Sasha heeft weer een sublieme set gegeven afgelopen week! Echt de sasha die ik kan waarderen. Dromerige diepe plaatjes met af en toe een goede ingrosso-achtige plaat.
zier er leuk uit, maar die nieuwe conjure one vind ik echt bagger, valt me tegen, had op een plaat gehoopt van de kwaliteit van hun albumquote:Op woensdag 7 september 2005 04:13 schreef hp22 het volgende:
Vannacht ook weer eens een 'setje' gemixed:
Extrema - In The Mix - 07-09-05
Stuur een mailtje naar die gasten misschien dat dat helpt. Ik durf het zo niet te zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die weet waneer Epos - Vivago (Danjo & Styles Remix) uitkomt ?![]()
Als ik weer eens in een ozgur bui benquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef da_rippah het volgende:
Hans, binnenkort weer een mixje doen met alleen maar Discopolis, Acid, Not so dirty-achtige platen!
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef Xantra het volgende:
'SnapShot' Matthew Dekay’s nieuwe avond in Panama
'SnapShot', de nieuwe avond van dj/producer Matthew Dekay, is geboren en de eerste editie is op zaterdag 17 september in de Panama in Amsterdam.
"Het wordt een vet feest met een uplifting vibe, waar we de mensen geven waar ze voor komen: feest!" aldus Matthew Dekay.
Niet één, niet twee, maar liefst drie Matthews zullen tijdens deze eerste editie van 'SnapShot' hun opwachting maken in de grote zaal van de club: allereerst is er natuurlijk Matthew Dekay zelf, maar daarnaast voegen ook Matthew Roberts en Matthew Thomas van King Unique (UK) zich in bij hem in de dj booth om een liveset ten gehore te brengen.
Nils Noa (No) heeft vervolgens de taak om een einde te maken aan alle naamsverwarring en het feest compleet te maken met zijn solide, maar toch verassende, uplifting muziek.
“Het draait op deze avond allemaal om het 'ouderwetse' feestgevoel: lekker dansen, sjansen, maar bovenal feestvieren en genieten van muziek,” voegt Matthew Dekay tenslotte nog toe.
Samen met de Matthews zullen in de kleine zaal De Proluctors, Chris Lake & Rhytm Code (UK) er alles aan doen om dit waar te maken.
![]()
Het is inderdaad een eigenaardige Playlist, ik vond toen ik hem hoorde werkelijk geweldigquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef Joppy het volgende:
[..]
Opbouw lijkt mij idd een beetje apart, oudere platen vind ik geen probleem (mits goede platen natuurlijk). Zal even op zoek gaan naar deze set.
Hij was toen zooooo goed op D-Dance de vorige keerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef marciemarcs het volgende:
Hier probeer ik dus zeker bij te zijn!!! Matthew Dekay![]()
![]()
*fan is van Swopfile!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef m-kay het volgende:
Damesch mijne heren Ocean Diva gangers!! Ik had net de enige echteswopfile
aan de telefoon! Wij hadden morgen strandplannen, maar niemand wilde mee. Dussss, de plannen zijn veranderd.....pinten hakken in Amsterdam voordat we de wilde trance-waves gaan bevaren op de Ocean Diva! Wie wil er mee!!! Of wie wil niet mee, maar heeft een beter idee??!!
Vereisten: bier, kaas, damesch
Dresscode: piratenpak
Laat maar weten, wij willen wel!!! Bierrrr...
Groetjes van Swoppert en m-kay
Ocean Diva preparty Animatieteam 2005
Galenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:05 schreef Xantra het volgende:
wie gaan er eigenlijk allemaal vanavond?
Ik ga het vanavond met een tweetal knapen er even over hebben. Als mijn chauffeur dan vroeger wil vertrekken dan gaat het lukken. Zo niet gaat het over maar het klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef m-kay het volgende:
Damesch mijne heren Ocean Diva gangers!! Ik had net de enige echteswopfile
aan de telefoon! Wij hadden morgen strandplannen, maar niemand wilde mee. Dussss, de plannen zijn veranderd.....pinten hakken in Amsterdam voordat we de wilde trance-waves gaan bevaren op de Ocean Diva! Wie wil er mee!!! Of wie wil niet mee, maar heeft een beter idee??!!
Vereisten: bier, kaas, damesch
Dresscode: piratenpak
Laat maar weten, wij willen wel!!! Bierrrr...
Groetjes van Swoppert en m-kay
Ocean Diva preparty Animatieteam 2005
haha ook nog mensen waar ik mee kan gaan pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Galen![]()
Verder geen idee.... misschien jonas steur & menno de jong maar jonas wist niet of hij vandaag of morgen zou gaan. Menno zou rijden voor em begreep ik.
Geen mensen die ik echt goed ken die gaan vandaag
Hoe meer spam, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://astateoftrance.web-log.nl/log/3517595![]()
Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down![]()
verkapt spam
De Paul van Dyk remix is toch wel even een factor 100 dikker dacht ik zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Xantra het volgende:
[..]
haha ook nog mensen waar ik mee kan gaan praten![]()
alsof ik menno en jonas een handje ga geven, ken ze niet eens haha
*met een stijve piemel aan het luisteren naar original mix van kuffdam & plant - summerdream![]()
Ja puik werk. Wij (5manquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef m-kay het volgende:
Heeren, MarkzMan, Swoppert, boer Gerrit en mijzelf hebben om 20.00 afgesproken op A'dam centraal, aan de Dam-zijde (bij de trams). TOT DAN!!!
Terecht, stel je voor dat je je eigen bootleg mist!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef hp22 het volgende:
Ik ben 21:46 op centraal dus ik ga dan ook gelijk door naar de boot
ja hij had in de break die vocalen en midden in de break werd denk ik de originele erin gegooid of ge-edit, want na de break kwamen er geen vocalen meer, vreemd zit nu ook echt te twijfelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Terecht, stel je voor dat je je eigen bootleg mist!
Volgens Xantra opende Armin er vanavond mee op de boot! Maar had ie 'm zelf ge-edit! Vette shit!
wel als je overal waar je kijkt homo's ziet, sorry hoor, heb geen hekel aan homo's maar ik wil ze liever niet zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
Aardig om te lezen, die review.
Armin kan idd soms gare buien hebben als het gaat om platenkeuze. En ach, kurk in de reet en ik heb geen last van die heaumeaux.
haha nah dat niet, waren normaal gelukkigquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
En de damesch. Pot?
Ons plan is om jullie te vergezellen in de kroeg rond 21u. We komen met de auto.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef m-kay het volgende:
Heeren, MarkzMan, Swoppert, boer Gerrit en mijzelf hebben om 20.00 afgesproken op A'dam centraal, aan de Dam-zijde (bij de trams). TOT DAN!!!
Wowquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Terecht, stel je voor dat je je eigen bootleg mist!
Volgens Xantra opende Armin er vanavond mee op de boot! Maar had ie 'm zelf ge-edit! Vette shit!
Lijkt me niet dat het zo slecht zal zijn. Alhoewel ik weinig zin heb in lompe techtrancers. Techtrancertje kan wel lekker zijn soms maar van mij hoeven er geen 2 elkaar te volgen. "Spacen" met die handel wil ik. Ik zet mijn geld dan ook vanavond op Perry O'neill ! Hopen dat het mixen hem wat beter afgaat dan de vorige keer dan gaat het top worden!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef swopfile het volgende:
Ik neem uit voorzorg een pak oordoppen mee. Dan hoef je niet naar dat gebeuk van Armin te luisteren, maar kan je toch midden op de dansvloer olijke popjes loeren.![]()
Lijkt me vreemd dat het zo erg is. In panama liepen er toen met perry o'neill / marnix / markus schulz ook wel wat rond. Ik heb er totaal geen moeite mee moet ik zeggen. Ze kunnen wat aparte dingen doen soms en ze moeten niet aan elkaar zitten en zeker niet aan mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
wel als je overal waar je kijkt homo's ziet, sorry hoor, heb geen hekel aan homo's maar ik wil ze liever niet zien![]()
geloof mij, het was echt erg, liepen we naar andere kant toe, stonden er ook weer teveel gewoon, heb het ook nog nooit zo meegemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat het zo erg is. In panama liepen er toen met perry o'neill / marnix / markus schulz ook wel wat rond. Ik heb er totaal geen moeite mee moet ik zeggen. Ze kunnen wat aparte dingen doen soms en ze moeten niet aan elkaar zitten en zeker niet aan mij. Verder ontkom je er in Amsterdam meestal niet aan
Ik heb het er ook niet zo op eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
geloof mij, het was echt erg, liepen we naar andere kant toe, stonden er ook weer teveel gewoon, heb het ook nog nooit zo meegemaakt![]()
da's inderdaad een relaxte dj, en ook nog een supervriendelijke gozer.quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef jackson het volgende:
Ik stem uiteraard ook niet op alleen de producer anders had ik Niklas Harding op 1 staan.
Mischien helpt dit:quote:Op zondag 11 september 2005 03:08 schreef trancethrust het volgende:
Zeg Heren en Dames,
stel ik woon in de buurt van Arnhem, heeft iemand dan een idee waar ik op een willekeurige avond kan genieten van de wat betere trance, ergens in de stad of er in de buurt?
Ik word zodanig gestoord van al die prut die ze op de korenmarkt zoal draaien...
whahaha wij zaten ons vrijdag helemaal te bezeiken van het lachen, wat een kutplaat zeg!!!quote:
Dat is totaal iets andersquote:Op zondag 11 september 2005 19:20 schreef m-kay het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na gisteravond toch ernstig twijfel of ik überhaupt wel een kaartje ga halen voor Armin Only in Ahoy.
armin is armin...quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef hp22 het volgende:
Owja Joost, ik had gelijk! Het was geen bleckentrommel!
Plastikman - Spastik
quote:
De eerste komt nu binnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Xantra het volgende:
pssst heeft iemand deze al:
VA-Steve_Lawler_Lights_Out_3-(Promo)-2CD-2005-RNS
VA-Balance_008_Mixed_By_Desyn_Masiello-Promo_2CD-2005-MNS
contact me dan ff
Listening: PvD Live @ Rosenmontags Rave 02-11-2002
We're going down to La La Land![]()
hou van jequote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef m-kay het volgende:
[..]
De eerste komt nu binnen..
Accept me maar ff op msn..
Daar had je het over jaquote:Op woensdag 14 september 2005 22:11 schreef trancethrust het volgende:
Wheheh, green velvet de shit ..
cd1 meesterlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef Xantra het volgende:
VA-Steve_Lawler_Lights_Out_3-(Promo)-2CD-2005-RNS
quote:
Marcel Woods - Advancedquote:Op donderdag 15 september 2005 20:26 schreef _Supreme het volgende:
wat is TechTrance?
geef een een voorbeeldje met wat platen...
idd zeg, maar is wel teveel van op de markt jammer genoeg...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef hp22 het volgende:
McProg, zon popi-jopi term vind ik dat...
Ja... vind ik welquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef _Supreme het volgende:
Is het progressive trance?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:38 schreef jackson het volgende:
Roland Klinkenberg - Twilight / O-Matic
McProg is toch wel iets anders dan progtrance...quote:
Nice, heb je ook een tracklist?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:54 schreef m-kay het volgende:
Gratis set van G&D: http://66.235.214.76:85/cgi-bin/download.cgi?f=gd3.mp3
Dit is de set: Gabriel & Dresden LIVE Episode 3 from San Francisco [58:24m | 320kbps | 133,67MB]quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Nice, heb je ook een tracklist?
dank u!quote:
doe maar posten die tracklistquote:Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef marciemarcs het volgende:
Ken de meeste platen bij naam maar heb ze allemaal wel al eens gehoord!
Lekker gemixt en veel vette platen. Kan wel een tracklistje posten maar misschien wil je nog van meer mensen weten of ze de nummers kennen.
trouwens ik heb laatst bij dance department in de auto een super vette plaat gehoord:
Bob Sinclar ft Gary Pine - Love Stimulation
Dit had dé zomerhit van 2005 kunnen worden
Ik reageer op progressive trance.... dat dat meer de style is.. of snap ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:36 schreef Xantra het volgende:
[..]
McProg is toch wel iets anders dan progtrance...
McProg is het slappe spul van de progressive dat kazig is, hmz moeilijk uit te leggen dit![]()
het lijkt net of je er trots op ben dat je McProg draait...![]()
ach ja hokjesdenkers moeten ze verbieden eigenlijk hehequote:Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik reageer op progressive trance.... dat dat meer de style is.. of snap ik het nu verkeerd?
McProg is geen progressive trance imo... mocht ik het gesprek verkeerd begrepen hebben
Idd! En in Frankrijk op dit moment dé hit! En bij Dance Attack sinds enkele weken de vaste afsluiter!quote:Op maandag 19 september 2005 18:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
doe maar posten die tracklist
is trouwens Bob Sinclar Ft Gary Pine - Love Generation is vet jah, heb hem al tijdje, het is in club/groove ook best een klapper geweest![]()
Oh ja, en hét Mysteryland 2005 moment!quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Idd! En in Frankrijk op dit moment dé hit! En bij Dance Attack sinds enkele weken de vaste afsluiter!
marc schiet eens op met jou pogingquote:
Heb em geslurpt nu net... zal em vanavond eens beluisterenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
marc schiet eens op met jou poging
daarna post ik hem
Toch knap!... en ik zou er ook niet naar gaan zoeken neequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef marciemarcs het volgende:
valt toch een beetje tegen, maar heb ook niet echt tijd om te zoeken
dit zijn zequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef marciemarcs het volgende:
01. Rui Da Silva - Touch Me
02. R-tem - Voiceless (Instrumental Mix)
03. Steve May - Sublimate (Breaks Mix)
04. Jano Acta - Fludent Fiction (Rouzbeh Remix)
05. Tilt - New day (Perry O'Neil remix)
06. Skin - Jiva (Sultan's 'Shedding Skin' Mix)
07. Jark Prongo - Mirror
08. Keenan Vs Anderson - Jericho (Steve Porter Remix)
09. Tilt - New Day (David West remix)
10. Sertac Kaya - Ultima (Andrew K Mix)
11. Tiësto - A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
12. Jose Zamora And Damian DP ft. Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix)
13. Kuffdam And Plant - Summer Dream (Original mix)
14. 2 Rome - Overland (T4L Remix)
valt toch een beetje tegen, maar heb ook niet echt tijd om te zoeken
Ziet er erg goed uit ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gabriel & Dresden Live From Club Spirit in New York 9th July 2005
24 Kay D Smith & Marc Tall Presents Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
Mijn favo set atm
dit is het enige boeiende eraan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gabriel & Dresden Live From Club Spirit in New York 9th July 2005
03 Coldplay - White Shadows (Gabriel & Dresden Bootleg)
07 Ozgur Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix)
09 Gabriel & Dresden - Portabello
14 Motorcycle - My Blue Heart (Gabriel & Dresden Chocolate Poptart Dub)
23 Josh Gabriel - Alive
Ik dacht dat je meer fan was van Perry's remix van "New Day", ipv die David West mix.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
dit zijn ze![]()
neej zoeken moet je ook niet doen, zou ik ook niet doen![]()
The Loves We Lostquote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef Messenga het volgende:
Markus Schulz Featuring Departure - Without You Near
Gewoon DE Plaat van 2005 tot nu toe
perry remix staat er ook tussen hé, vind die ook beter(explosiever,diepere bsslines en vette sfeer), maar ze zijn beide totaal verschillend en daarom wilde ik de west remix er ook in, want die is ook erg lekkequote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer fan was van Perry's remix van "New Day", ipv die David West mix.
* MarkzMan_X is zelf grote David West remix fan![]()
![]()
Vet ook dat je het publiek kan horenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef Tomaz het volgende:
Wat een monsterset zeg! Alleen maar goeie platen! Oud & Nieuw door elkaar! Hulde! Zulke sets moeten er meer zijn!
JIJ snapt etquote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef Messenga het volgende:
ik ben hem nu al weer zat eigenlijk, veels te traag gaat die voorbij vind ik, val zowat in slaap bij die plaat, die coldharbour mix vind ik echt nergens op slaan zeg...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef Messenga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |