Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Xantra het volgende:
Xantra pres. Like A Hot Night
1. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Remix)
2. Holden & Thompson - Come To Me (Holden Amateur Guitar Mix)
3. The Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Remix)
4. David West Ft. Andreas Hermanssonan - Larry Mountains 54 (Inkfish Remix)
5. Max Graham - Does She Know Yet
6. Matthew Dekay And Doves - Clearing The Mind
7. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
8. Dave Lambert - Yeah (Original Extended)
9. Jose Zamora & Damian DP Ft. Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix)
10.Barry D - Conspiracy (Xantra's Dreaming Of Space Mix)
11.Ljungqvist - Explanations
12.Sonorous - Protonic (Leama and Moor Remix)
13.Ronski Speed - 2Day
14. Menno De Jong - Tundra (Mark Otten Energetic Mix)
Download op me site![]()
wehehe, áls ik ooit geld dan Aston Martin DB9quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
(Je hebt niet alleen verstand van muziek zie ik... dikke auto)
ha ietsjes anders, maja kan niet in 2 weken tijd nieuwe goede platen kopen, student héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
en @ Xantra, die set is bijna een kopie van je 5djs set volgens mij
valt me tegen dat je nummer 10 niet kentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:30 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
download nu mix van Xantra (ken alleen Say hello van die TL); zo luisteren.
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minder.
Ja... hallo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!
Menno de Jong was heel toevallig gisteren nog in de Mac waar ik werk![]()
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
The other side is het beste werk van PvD in tijden, de Deep Dish remix dan met name
fierce dub ook wel te pruimen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
hehe, laat dat dan blijken uit je post. En ik kende 'm al tijden gelukkig, was al bang dat ik 'm echt nog nooit gehoord had, kon alleen de titel niet bij de melodie plaatsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
Goed werk zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef wouswous het volgende:
Ik kwam een filmpje tegen via zattevrienden.be
Het filmpje laat een stukje van die parade zien in Budapest:
http://www.metacafe.com/w(...)pest,_hungary/GMarik
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef m-kay het volgende:
Zit ik net een of andere ubervage serie op The Box te kijken genaamd Radio free Roscoe. Staat er op de aftiteling: music by Jono Grant.
OMG! :$.
Stupid (Hyper Remix) blijft cool, heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
Weer nieuwe platen gekocht! Ff naar Den Haag geweest
- Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Remix en Tiefschwarz Dub)
- Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL remix) en Stupid (Hyper Remix)
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Heb ik ook in den koffert zitten.... zuur plaatje om in te mixen maar dan leer je het goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Ha, alsof het geluid aan staat bij een serie op de Box. `(quote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!
Wat hij zegt! Dit is een OMFG I DIE moment!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef jackson het volgende:
HP22
Ik mag denk nog niet zeggen waarom en hoe en wat hier maar
Luister naar Armin HP22.....*kippevel overal heeft staan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |