Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef Xantra het volgende:
Xantra pres. Like A Hot Night
1. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Remix)
2. Holden & Thompson - Come To Me (Holden Amateur Guitar Mix)
3. The Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Remix)
4. David West Ft. Andreas Hermanssonan - Larry Mountains 54 (Inkfish Remix)
5. Max Graham - Does She Know Yet
6. Matthew Dekay And Doves - Clearing The Mind
7. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
8. Dave Lambert - Yeah (Original Extended)
9. Jose Zamora & Damian DP Ft. Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix)
10.Barry D - Conspiracy (Xantra's Dreaming Of Space Mix)
11.Ljungqvist - Explanations
12.Sonorous - Protonic (Leama and Moor Remix)
13.Ronski Speed - 2Day
14. Menno De Jong - Tundra (Mark Otten Energetic Mix)
Download op me site![]()
wehehe, áls ik ooit geld dan Aston Martin DB9quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
(Je hebt niet alleen verstand van muziek zie ik... dikke auto)
ha ietsjes anders, maja kan niet in 2 weken tijd nieuwe goede platen kopen, student héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
en @ Xantra, die set is bijna een kopie van je 5djs set volgens mij
valt me tegen dat je nummer 10 niet kentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:30 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
download nu mix van Xantra (ken alleen Say hello van die TL); zo luisteren.
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg fijne tracklist... ik zal em eens gaan beluisteren. Persoonlijk vind ik die laatste plaat wat minder.
Ja... hallo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zeker een goeie TL! Ik vind die laatste plaat werelds! Vooral de original remix dan!
Menno de Jong was heel toevallig gisteren nog in de Mac waar ik werk![]()
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef hp22 het volgende:
The other side is het beste werk van PvD in tijden, de Deep Dish remix dan met name
fierce dub ook wel te pruimen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
hehe, laat dat dan blijken uit je post. En ik kende 'm al tijden gelukkig, was al bang dat ik 'm echt nog nooit gehoord had, kon alleen de titel niet bij de melodie plaatsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... hallo!
Die plaat is werelds!!!! Alleen die remix niet... heb vanmiddag nog die fierce dub gedraait! Meesterwerk... en het orgineel is ook erg dik... maar dat had ik je toch al meerdere malen verteld
. Jij had em alleen nog niet geluisterd toen
Goed werk zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef wouswous het volgende:
Ik kwam een filmpje tegen via zattevrienden.be
Het filmpje laat een stukje van die parade zien in Budapest:
http://www.metacafe.com/w(...)pest,_hungary/GMarik
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef m-kay het volgende:
Zit ik net een of andere ubervage serie op The Box te kijken genaamd Radio free Roscoe. Staat er op de aftiteling: music by Jono Grant.
OMG! :$.
Stupid (Hyper Remix) blijft cool, heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
Weer nieuwe platen gekocht! Ff naar Den Haag geweest
- Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Remix en Tiefschwarz Dub)
- Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL remix) en Stupid (Hyper Remix)
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Heb ik ook in den koffert zitten.... zuur plaatje om in te mixen maar dan leer je het goedquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef da_rippah het volgende:
- Peter Martin pres. Anathasia - Perfect Wave
Ha, alsof het geluid aan staat bij een serie op de Box. `(quote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar zat dan waarschijnlijk wel uberbrute muziek in of niet?!
Wat hij zegt! Dit is een OMFG I DIE moment!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef jackson het volgende:
HP22
Ik mag denk nog niet zeggen waarom en hoe en wat hier maar
Luister naar Armin HP22.....*kippevel overal heeft staan*
Hmmjah... de hele straat weet et hier denk! Belde Tomaz buiten op... en maar schreeuwen en gillen!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef hp22 het volgende:
Jezus zeg, kan ik niet eens rustig trainen!
Maar omfgidie e.d., Armin heeft mn bootleg gedraaid, geweldig![]()
En zoals ie op Armins site staat:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:44 schreef da_rippah het volgende:
Armin Van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit)
gemaakt door CTTér hp22
duidelijk sasha dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef marciemarcs het volgende:
5) twijfel nog tussen Sasha (super cd, goede setjes, DV viel echter tegen) en Armin van Buuren (leuke radioshow, live erg wisselvallig en vaak eentonige sets)
welke ten opzichte van vorig jaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Tomaz het volgende:
Hey Marcie! Welkom terug!
grote successen met Armada,
M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Xantra het volgende:
[..]
welke ten opzichte van vorig jaar?
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daarquote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:
Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!
Oh ja, de nieuwe website is dit jaar gelanceerd, Armada Mobile is online, er zijn nieuwe artiesten aangetrokken en er is nieuwe Armin & Armada merchandise! Ofwel, het gaat goed met Armada Music! Mede dankzij Armin
fijn, dank je, optyfen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef jackson het volgende:
Sorry van mijn lange post met inhoud... zal het nooit meer doen
het gaat om populairste DJ, niet om de producties, als ik daar naar ga kijken was me top 5 wel ietsjes anders geweest...quote:Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daar. Voor mij geen armin op nummer 1 maar Markus Schulz. Mede door de producties van Markus en zijn ergggg fijne set op famous en zijn radioshow. Naar mijn mening de beste radioshow die er is
.
Armin op 2 vanwege wat Tomaz zegt... zijn radioshow is de shit en de ocean diva is monsterlijk elke keer. Vorige keer D-Dance was 1 van de beste feesten van vorig jaar. Met een meesterset van Matthew Dekay die ik dus ook in mijn Top 5 heb gestopt. Wereld producties van die man.
Persoonlijk heb ik weinig met figuren als Sasha ofzo. Ik kan er nix mee omdat ik er relatief weinig van hoor en alles wat ik hoor is goed te pruimen voor zondagmiddag in de ligstoel. Echt warm kan ik het er niet van krijgen en ik heb de moeite ook niet genomen om em live te zien.
Ben de discussie met HP22 al 2 keer aangegaan over Perry O'neil maar we worden het niet echt eens![]()
. Ik heb er persoonlijk weinig mee. Zijn producties zijn wel oke maar zijn laatste verzamel EP maakt me zeker niet gelukkig (eerste wel want die heb ik). Ook zijn find remix kon mij weinig boeien. Verder doet hij aardig remix werk maar weinig vernieuwend.
die armada nights zijn niet alleen armin, maar worden meestal ook goed door de andere dj'squote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:
Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
Geen zin om de discussie te starten Jan! Ga jij nou maar op zoek naar een vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |