quote:
Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!
Oh ja, de nieuwe website is dit jaar gelanceerd, Armada Mobile is online, er zijn nieuwe artiesten aangetrokken en er is nieuwe Armin & Armada merchandise! Ofwel, het gaat goed met Armada Music! Mede dankzij Armin
![]()
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daar
![]()
. Voor mij geen armin op nummer 1 maar Markus Schulz. Mede door de producties van Markus en zijn ergggg fijne set op famous en zijn radioshow. Naar mijn mening de beste radioshow die er is
![]()
.
Armin op 2 vanwege wat Tomaz zegt... zijn radioshow is de shit en de ocean diva is monsterlijk elke keer. Vorige keer D-Dance was 1 van de beste feesten van vorig jaar. Met een meesterset van Matthew Dekay die ik dus ook in mijn Top 5 heb gestopt. Wereld producties van die man.
Weet mijn top 5 niet eens precies meer maar ik weet dat benjamin bates er ook nog in voor komt
![]()
Het is zoiets als:
1. Markus Schulz
2. Armin van Buuren
3. Tiesto
4. Matthew Dekay
5. Benjamin Bates
3 t/m 5 kunnen ook een andere volgorde zijn
![]()
dat weet ik niet precies meer. Ik heb meteen de eerste dag gestemd
![]()
.
Persoonlijk heb ik weinig met figuren als Sasha ofzo. Ik kan er nix mee omdat ik er relatief weinig van hoor en alles wat ik hoor is goed te pruimen voor zondagmiddag in de ligstoel. Echt warm kan ik het er niet van krijgen en ik heb de moeite ook niet genomen om em live te zien.
Ben de discussie met HP22 al 2 keer aangegaan over Perry O'neil maar we worden het niet echt eens
![]()
. Ik heb er persoonlijk weinig mee. Zijn producties zijn wel oke maar zijn laatste verzamel EP maakt me zeker niet gelukkig (eerste wel want die heb ik). Ook zijn find remix kon mij weinig boeien. Verder doet hij aardig remix werk maar weinig vernieuwend.
Oke.. hij had een SUPER set tijdens Famous maar hij had de pech dat ik na een tijdje afhaakte omdat marnix veel beter was (heb als een mafkees staan knallen met tomaz bij marnix
![]()
).
Laatste feestje op de boot draaide hij erg goeie platen maar zijn mixwerk was om te huilen en dat kan ik erg slecht hebben
![]()
. Het mag er een paar keer naast zitten maar liever geen 40sec overgangen die niet deugen(en ik kan weten wanneer het niet deugt want ik hoor mezelf nogal eens mixen... dit deugt nog zelden
![]()
).
Wel moet ik eerlijk zeggen dat als hij een keer ergens draait ik em wel wil zien.... ben altijd wel benieuwd naar hem maar echt verrassen moet hij me nog
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --