abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30196027
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef hp22 het volgende:
Jezus zeg, kan ik niet eens rustig trainen !

Maar omfgidie e.d., Armin heeft mn bootleg gedraaid, geweldig

Jezus! Heeft ie em ook aangekondigd en alles??
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:31:49 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30196369
Welke track is dat dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30196698
Armin Van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit)

gemaakt door CTTér hp22
pi_30198089
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:44 schreef da_rippah het volgende:
Armin Van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo (Extrema Edit)

gemaakt door CTTér hp22
En zoals ie op Armins site staat:

Armin van Buuren with Gabriel & Dresden - Zocalo vs. Coldplay - Fix (Bootleg)

vrijdag 2 september 2005 @ 12:36:29 #130
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30198246
Ik krijg het er nog koud van als ik eraan denk! Hoe sterk! Jammerr dat ik het zelf niet live hoorde. Ik wilde een uurtje later intunen maar iemand op MSN vertelde me dat armin em nu draaide . Dus ik meteen luisteren en juichen + iedereen opbellen. Zelfs even "Joost van de Berg" (markzmanX ofzo ) gebeld in Frankrijk. Kreeg alleen de maker zelf niet aan de lijn op dat moment...
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:03:22 #131
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30201084
een aantal TA-zeikers vinden de bootleg goed

goed werk Hans
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_30202630
Ja gaat lekker zo! Heb ook bericht terug van Menno de Jong, hij gaat m eens uittesten

[ Bericht 4% gewijzigd door hp22 op 02-09-2005 16:22:56 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_30226835
Zoo ik ben weer terug uit de US. Super trip gehad
HP top verhaal van je boedapest ervaring! Moet geweldig geweest zijn...
toch maar even de nieuwe asot checken dan voor de bootleg.. wel extreem vet uiteraard dat ie gedraaid is.
Ik ben er volgende week trouwens ook bij op de oceandiva, mits de kaarten op tijd binnen zijn. heb 2 weken geleden mijn streepjescode enz opgestuurd maar nog steeds geen kaartje.

owja mijn djmag top 5
1) Hernan Cattanéo (geweldige cd, set DV, wekelijkse radioshow)
2) Matthew Dekay (set Extrema was gewoon het toppunt)
3) John Digweed (Vette Extrema set en andere setjes die ik gehoord heb)
4) Gabriel and Dresden (erg vette setjes gehoord dit jaar)

5) twijfel nog tussen Sasha (super cd, goede setjes, DV viel echter tegen) en Armin van Buuren (leuke radioshow, live erg wisselvallig en vaak eentonige sets)
pi_30227071
* m-kay heeft D-Dance kaartje binnen voor de zaterdag!!!!!!!!!!!!!!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30227461
* marciemarcs heeft ook D-Dance kaartje binnen voor de zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_30230034
Wb Marc! Lekker bootje varen volgende week
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:04:46 #137
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30230300
Het gaat echt knallen worden op de boot.... *naar kaartje kijkt!
Zijn veel bekende te vinden die avond denk

Ik heb er extreem veel zin in !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:42:33 #138
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30232706
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef marciemarcs het volgende:

5) twijfel nog tussen Sasha (super cd, goede setjes, DV viel echter tegen) en Armin van Buuren (leuke radioshow, live erg wisselvallig en vaak eentonige sets)
duidelijk sasha dus 2 +punten armin lees ik maar 1 +punt
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_30235751
Hey Marcie! Welkom terug!

Ik ga dit jaar absoluut voor Armin op 1. Heb zo genoten van 'm dit jaar! Trance Energy, Sensation, Ocean Diva, Nature One! ASOT 2005 & Shivers uitgebracht, 200e ASOT, grote successen met Armada, het supporten van HP22's bootleg

Allemaal goede redenen imo! En het lijkt alsof z'n tracklists de laatste tijd niet echt veranderen, maar omdat hij zoveel draait kan dat ook haast niet, iedereen moet de kans krijgen om de mooiste platen te horen, niet alleen de die-hard fans die bij zoveel mogelijk optredens willen zijn. Je kunt moeilijk iedere week verschillende platen draaien in zijn geval. En zijn ASOTs zijn wat dat betreft wel ontzettend vernieuwend!

Armin = de bom
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:39:17 #140
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30236169
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Tomaz het volgende:
Hey Marcie! Welkom terug!

grote successen met Armada,
welke ten opzichte van vorig jaar?
pi_30236354
Mijn top 5:

1. Tiësto << TiC2 (ja dat was na de vorige stemming), ISOS4 feesten
2. Armin << Ocean Diva, Trance Energy, Shivers/Serenity/Zocalo, ASOT
3. Özgür Can << Armada Night, Asta, Boedapest
4. Perry O'Neil << Armada Night, Famous
5. Misja Helsloot << Asta
pi_30244610
Ik heb mijn kaartje ook binnen
pi_30247953
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Xantra het volgende:

[..]

welke ten opzichte van vorig jaar?
M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:

Armada night (@ Ibiza)
Armin Only
Famous night
Armada @ Dance Valley '05
Armada @ Nature One '05
D-Dance '05
Armin Only - the next level

Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!

Oh ja, de nieuwe website is dit jaar gelanceerd, Armada Mobile is online, er zijn nieuwe artiesten aangetrokken en er is nieuwe Armin & Armada merchandise! Ofwel, het gaat goed met Armada Music! Mede dankzij Armin
  zondag 4 september 2005 @ 02:14:44 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30249155
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:
Daarnaast 3 nieuwe labels: Fame Recordings, Stoney Boy Music & Coldharbour Recordings en natuurlijk een shitload aan goeie releases op alle Armada labels dit jaar!

Oh ja, de nieuwe website is dit jaar gelanceerd, Armada Mobile is online, er zijn nieuwe artiesten aangetrokken en er is nieuwe Armin & Armada merchandise! Ofwel, het gaat goed met Armada Music! Mede dankzij Armin
Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daar . Voor mij geen armin op nummer 1 maar Markus Schulz. Mede door de producties van Markus en zijn ergggg fijne set op famous en zijn radioshow. Naar mijn mening de beste radioshow die er is .

Armin op 2 vanwege wat Tomaz zegt... zijn radioshow is de shit en de ocean diva is monsterlijk elke keer. Vorige keer D-Dance was 1 van de beste feesten van vorig jaar. Met een meesterset van Matthew Dekay die ik dus ook in mijn Top 5 heb gestopt. Wereld producties van die man.

Weet mijn top 5 niet eens precies meer maar ik weet dat benjamin bates er ook nog in voor komt
Het is zoiets als:
1. Markus Schulz
2. Armin van Buuren
3. Tiesto
4. Matthew Dekay
5. Benjamin Bates

3 t/m 5 kunnen ook een andere volgorde zijn dat weet ik niet precies meer. Ik heb meteen de eerste dag gestemd .

Persoonlijk heb ik weinig met figuren als Sasha ofzo. Ik kan er nix mee omdat ik er relatief weinig van hoor en alles wat ik hoor is goed te pruimen voor zondagmiddag in de ligstoel. Echt warm kan ik het er niet van krijgen en ik heb de moeite ook niet genomen om em live te zien.

Ben de discussie met HP22 al 2 keer aangegaan over Perry O'neil maar we worden het niet echt eens . Ik heb er persoonlijk weinig mee. Zijn producties zijn wel oke maar zijn laatste verzamel EP maakt me zeker niet gelukkig (eerste wel want die heb ik). Ook zijn find remix kon mij weinig boeien. Verder doet hij aardig remix werk maar weinig vernieuwend.

Oke.. hij had een SUPER set tijdens Famous maar hij had de pech dat ik na een tijdje afhaakte omdat marnix veel beter was (heb als een mafkees staan knallen met tomaz bij marnix ).
Laatste feestje op de boot draaide hij erg goeie platen maar zijn mixwerk was om te huilen en dat kan ik erg slecht hebben . Het mag er een paar keer naast zitten maar liever geen 40sec overgangen die niet deugen(en ik kan weten wanneer het niet deugt want ik hoor mezelf nogal eens mixen... dit deugt nog zelden ).

Wel moet ik eerlijk zeggen dat als hij een keer ergens draait ik em wel wil zien.... ben altijd wel benieuwd naar hem maar echt verrassen moet hij me nog
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 september 2005 @ 02:17:19 #145
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30249192
Sorry van mijn lange post met inhoud... zal het nooit meer doen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30250808
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:17 schreef jackson het volgende:
Sorry van mijn lange post met inhoud... zal het nooit meer doen
fijn, dank je, optyfen.

sorry voor m'n botte reactie, te lang bier gedronken en wiet gerookt in de soos...
  zondag 4 september 2005 @ 13:06:24 #147
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30255653
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Ben ik het zeker mee eens. Kan ook niet anders want het bevat wat feiten hier en daar . Voor mij geen armin op nummer 1 maar Markus Schulz. Mede door de producties van Markus en zijn ergggg fijne set op famous en zijn radioshow. Naar mijn mening de beste radioshow die er is .

Armin op 2 vanwege wat Tomaz zegt... zijn radioshow is de shit en de ocean diva is monsterlijk elke keer. Vorige keer D-Dance was 1 van de beste feesten van vorig jaar. Met een meesterset van Matthew Dekay die ik dus ook in mijn Top 5 heb gestopt. Wereld producties van die man.

Persoonlijk heb ik weinig met figuren als Sasha ofzo. Ik kan er nix mee omdat ik er relatief weinig van hoor en alles wat ik hoor is goed te pruimen voor zondagmiddag in de ligstoel. Echt warm kan ik het er niet van krijgen en ik heb de moeite ook niet genomen om em live te zien.

Ben de discussie met HP22 al 2 keer aangegaan over Perry O'neil maar we worden het niet echt eens . Ik heb er persoonlijk weinig mee. Zijn producties zijn wel oke maar zijn laatste verzamel EP maakt me zeker niet gelukkig (eerste wel want die heb ik). Ook zijn find remix kon mij weinig boeien. Verder doet hij aardig remix werk maar weinig vernieuwend.
het gaat om populairste DJ, niet om de producties, als ik daar naar ga kijken was me top 5 wel ietsjes anders geweest...

Bij Sasha heb ik altijd het gevoel dat de set op de juiste manier in elkaar zit, plaatvolgorde/keuze is 9 van de 10 keer subliem en experimenteel, Fundacion NYC is ook het beste mixalbum van dit jaar vind ik, zit er elke keer weer van te genieten
quote:
Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Tomaz het volgende:

[..]

M'n mening is niet gevormd door te vergelijken met vorig jaar, daar gaat 't namelijk niet om. Maar om wat dingen op te noemen:

die armada nights zijn niet alleen armin, maar worden meestal ook goed door de andere dj's
fame, coldharbour zijn sublabels, zijn geen nieuwe labels te noemen

ik vind armin 1 van de meest overschatte dj/producer, hij heeft ook een stijl 'van alles wat' niet een echt eigen ding vind ik...

Maja, ik word het toch nooit eens met jullie 2 over Armin
pi_30255800
Geen zin om de discussie te starten Jan! Ga jij nou maar op zoek naar een vrouw!
pi_30256128
Ik heb Sasha ook op één. Echt elke set die ik van hem hoor kan niet beter qua mixen. Hij was "Jesus Christ on decks" en nu begint ie dat ook te worden met Ableton

Verder heb ik nog Armin, Tiesto en Markus in m'n lijstje staan, lijkt me duidelijk.
  zondag 4 september 2005 @ 13:28:06 #150
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30256283
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
Geen zin om de discussie te starten Jan! Ga jij nou maar op zoek naar een vrouw!

voor de rest ben ik vrij van gêne, dat wil dus zeggen,
ze zal de stijl kennen, maar nooit eraan wennen,
ik zal mezelf trekken, tot in de verte, zoek een perfecte,
plaats om te seksen, oeh dat word lekker, in een jacuizzi,
met ...... gaan, als tutti frutti, zittend of staan,
van jaloezie blauw zijn haar vriendinnen, als de zon ondergaat kus ik haar gauw, IK HEB NIETS NODIG, BEHALVE EEN VROUW

zo sterk dit stuk tekst Space Kees

ik wil die discussie niet meer voeren, pas over 2 jaar weer eens hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')