En liep je huilend wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een keer Paul Oakenfold live zien en horen
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwenquote:
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwenquote:
Ben wel weggegaan jaquote:
Heb je ook Trance nieuws of doe je aan post aantal op krikken? Of kun je geen mening geven over bepaalde nummers?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef jackson het volgende:
Burner 2000.... en nu?
Vet! Ik hoorde van Joost dat hij je bootleg 2x gespinned heeftquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:40 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug uit Boedapest! Het hele weekend was, tsja, magistraal!!!!Morgen volgt een flink verslag + foto's/video's!
Ook was ik zeer verrast dat mijn d-dance kaartje voor de zaterdag is gearriveerd
Ik sla over!quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef m-kay het volgende:
LOL.!!!!
Iemand al kaartjes binnen voor D-Dance???
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:
2 offtopic posts verwijderd ...
Graag even ontopic blijven jackson, prima dat je aangeeft je posts te willen opkrikken maar blijf hier iig ontopic zonder geouwehoer.
Voor postopkrikken hebben we al een topic:
Wat luister je nu? Oude stijl, deel 788
Wat hij zegt!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]![]()
![]()
In dit topic gelden geen regels knaap!
Anders hadden we hier ook nooit legaal een tap aan kunnen sluiten, en hadden die striptease damesch er ook niet gestaan.
hmz waarom?quote:
Ik had het rijk alleenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Beetje lullig trouwens van afgelopen weekend, jullie naar boedapest, wij op mysteryland en die damesch maar dansen hier! Is er iemand die ze opgemerkt heeft?
Top 100 DJs Vote 2005quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Tomaz het volgende:
Top 100 DJs Vote 2005
Thank you for registering your vote.
1. Armin van Buuren
2. Tiësto
3. Paul van Dyk
4. Markus Schulz
5. Ferry Corsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |