abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:22:45 #51
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30053567
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een keer Paul Oakenfold live zien en horen
En liep je huilend weg ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30054059
Hij haalt de juweeltjes er wel uit

Ik heb trouwens weer een plaat gekocht, ISOS 4 Sampler
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:11:04 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30056851
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef jackson het volgende:

[..]

En liep je huilend weg ?
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwen

dj's die ik gehoord heb:

Ricky Rivaro 7
Roog, ik weet het niet, maar hij is mij iets te nichterig 6,5
Paul Oakenfold, mixen viel tegen 6
Armand van Helden, 6,5, half uur gehoord en mixen was ook van niet al te beste kwaliteit

waarschijnlijk was de booth niet goed op de main, want er waren veel problemen, dus vandaar tegenvallen van Oakey en Armand denk ik

Victor Coral 8 erg lekker, was moe maar werd er weer fit van (en door een wonderschone dame die bij ons kwam zitten Damn wordt er nog opgewonden van, gelukkig op foto weten te zetten )

Benjamin Bates 9 , wat sloot die kerel af op de Ola zeg, wat een sfeer en een platen, geweldig!

en toen naar huis, alles was goed geregeld door id-t, problemen van de bus van vorig jaar waren erg goed opgelost

heb het erg gezellig gehad op Mysteryland, maar op de Main field was er jammergenoeg geen sfeer, te groot, in de kleine tentjes voelde het een stukker gezelliger uit
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:11:33 #54
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30056858
quote:

[..]

En liep je huilend weg ?
heb erg genoten, heb vooral veel in de Ola Stage gehangen, lekker sfeertje en mooie vrouwen

dj's die ik gehoord heb:

Ricky Rivaro 7
Roog, ik weet het niet, maar hij is mij iets te nichterig 6,5
Paul Oakenfold, mixen viel tegen 6
Armand van Helden, 6,5, half uur gehoord en mixen was ook van niet al te beste kwaliteit

waarschijnlijk was de booth niet goed op de main, want er waren veel problemen, dus vandaar tegenvallen van Oakey en Armand denk ik

Victor Coral 8 erg lekker, was moe maar werd er weer fit van (en door een wonderschone dame die bij ons kwam zitten Damn wordt er nog opgewonden van, gelukkig op foto weten te zetten )

Benjamin Bates 9 , wat sloot die kerel af op de Ola zeg, wat een sfeer en een platen, geweldig!

en toen naar huis, alles was goed geregeld door id-t, problemen van de bus van vorig jaar waren erg goed opgelost

heb het erg gezellig gehad op Mysteryland, maar op de Main field was er jammergenoeg geen sfeer, te groot, in de kleine tentjes voelde het een stukker gezelliger aan
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 28 augustus 2005 @ 17:25:49 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30056943
quote:

[..]

En liep je huilend weg ?
Ben wel weggegaan ja ff wat eten en daarna maar naar Blackhole.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30057957
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef jackson het volgende:
Burner 2000.... en nu?
Heb je ook Trance nieuws of doe je aan post aantal op krikken? Of kun je geen mening geven over bepaalde nummers?
History can't change the past, the future can.
pi_30058015
Zo, ik ben ook weer terug uit Boedapest! Het hele weekend was, tsja, magistraal!!!! Morgen volgt een flink verslag + foto's/video's!

Ook was ik zeer verrast dat mijn d-dance kaartje voor de zaterdag is gearriveerd
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_30058188
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:40 schreef hp22 het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug uit Boedapest! Het hele weekend was, tsja, magistraal!!!! Morgen volgt een flink verslag + foto's/video's!

Ook was ik zeer verrast dat mijn d-dance kaartje voor de zaterdag is gearriveerd
Vet! Ik hoorde van Joost dat hij je bootleg 2x gespinned heeft Ik ben beniewd naar jullie verslag!

Ik heb helaas mijn d-dance kaartjes nog niet ontvangen
pi_30059365
Helden! We zijn terug!'

Het was in één woord HEMELS!

Morgen uitgebreid verslag + pix.

@ rippah: ik heb 'm 1x gedraaid, en Christian Slater ook op de truck .
pi_30059448
Haha, ok! Ik dacht jij zelf op de truck en ook nog op de afterparty
pi_30060916
Ja, we hebben met zn allen jackson maar geaccepteert, want weggaan wilde ie niet
pi_30063885
2 offtopic posts verwijderd ...

Graag even ontopic blijven jackson, prima dat je aangeeft je posts te willen opkrikken maar blijf hier iig ontopic zonder geouwehoer.

Voor postopkrikken hebben we al een topic:

Wat luister je nu? Oude stijl, deel 788
pi_30068973
LOL. !!!!

Iemand al kaartjes binnen voor D-Dance???
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30069287
Haha, alles is ontopic hier

Maar ik heb ook nog steeds geen kaartjes binnen Ik hoop wel dat ze op tijd komen, ik wantrouw dingen die over de post moeten komen altjid een beetje
pi_30069914
Hey! Wat mot die Beathoven in ons topic?!

Helden uit Boedapest! Doe verslag!
pi_30069933
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 11:18 schreef m-kay het volgende:
LOL. !!!!

Iemand al kaartjes binnen voor D-Dance???
Ik sla over!
pi_30069935
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:

Graag even ontopic blijven jackson, prima dat je aangeeft je posts te willen opkrikken maar blijf hier iig ontopic zonder geouwehoer.

In dit topic gelden geen regels knaap!
Anders hadden we hier ook nooit legaal een tap aan kunnen sluiten, en hadden die striptease damesch er ook niet gestaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2005 13:14:53 ]
pi_30070213
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Anders hadden we hier ook nooit legaal een tap aan kunnen sluiten, en hadden die striptease damesch er ook niet gestaan.
Wat hij zegt!

Beetje lullig trouwens van afgelopen weekend, jullie naar boedapest, wij op mysteryland en die damesch maar dansen hier! Is er iemand die ze opgemerkt heeft?
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:34:56 #69
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30070481
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ik sla over!
hmz waarom?
pi_30070705
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Wat hij zegt!

Beetje lullig trouwens van afgelopen weekend, jullie naar boedapest, wij op mysteryland en die damesch maar dansen hier! Is er iemand die ze opgemerkt heeft?
Ik had het rijk alleen
pi_30071221
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:34 schreef Xantra het volgende:

[..]

hmz waarom?
Mag ik eindelijk eens een feestje overslaan
pi_30071309
Top 100 DJs Vote 2005
Thank you for registering your vote.

1. Armin van Buuren
2. Tiësto
3. Paul van Dyk
4. Markus Schulz
5. Ferry Corsten
pi_30071482
Ocean Diva, 10 September.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:35:11 #74
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30072183
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef Tomaz het volgende:
Top 100 DJs Vote 2005

1. Armin van Buuren
2. Tiësto
3. Paul van Dyk
4. Markus Schulz
5. Ferry Corsten
Top 100 DJs Vote 2005

1. Tiësto
2. Sasha
3. Ferry Corsten
4. John Digweed
5. Benjamin Bates

Ik heb gestemd op de dj's waar ik het meeste van genoten heb, zowel live als essential mkix/albums
En bij Tiësto is de enige keer dit jaar dat ik met zo'n kippenvel/roes gevoel terug kwam van een feest, was na ISOS4 Release Party

nummer 5 Bates, omdat die zo goed was op Mystery Land
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:15:57 #75
36461 Joppy
geen colaboy
pi_30074750
1. Armin van Buuren
-onder andere vanwege Armin Only regelmatig een lekkere ASOT
2. Tiesto
- ISOS4 (album & launchparty)
3. M.I.K.E.
-gewoon een lekkere stijl
4. Markus Schulz
-ook gewoon lekker, vele lekkere global dj broadcasts geluisterd
5. Ferry Corsten
-Super L.E.F. feest gehad
Let the beat control your body!
pi_30078090
Hier volgt mijn verslag van Boedapest!

Hier staan al mijn foto's en hier de filmpjes.

Het is vrijdagochtend en ik vertrek samen met Joost naar Schiphol. Na een wat moeizame start met het ophalen van de tickets (40min wachten ) verliep de rest allemaal vlot en konden we boarden. We hadden hem eerder al herkend en in het vliegtuig zat hij 2 rijen voor ons, Junkie XL! Joost heeft geprobeerd nog wat CDR's te jatten maar helaas .

Na een rustige vlucht waren we er dan eindelijk, Budapest Ferihegy Airport! We werden opgehaald door Peter (InterCity) en Christian Slater (tevens dj en vrij bekend in Boedapest) en die brachten ons naar het hotel. Na het luisteren van wat platen gingen we met het openbaar vervoer naar een gigantisch winkelcentrum om te eten en te meeten met Özgür Can in Dokk Café. Na een pizza voor mij (goulash hadden ze niet ) en een typisch Hongaars gerecht voor Joost zijn we het centrum ingegaan om nog even een biertje te pakken maar dat bleek niet zo eenvoudig . Na een uur lopen door de regen, een bijna ruzie met een problemen-zoekende stripclubeigenaresse ( ) hadden we nog steeds geen echt biercafé gevonden, laten we het er maar op houden dat we in het verkeerde gebied waren! Na een tramritje zijn we met de taxi naar een groot club complex gegaan. Hier zijn zo'n 15 clubs aanwezig op een gigantisch feest eiland! Elke zomer kan je hier de hele week feesten op heerlijke (voornamelijk) underground muziek en het mooie is, in alle clubs is er gratis toegang! Jammer dat het zo ver weg is anders had ik het wel geweten . We hadden weer afgesproken met Özgür en consorten in een club dus daar gingen we naartoe. Het bleek een boot te zijn en bij binnenkomst was het gewoon een kleine Ocean Diva, top geluid, top muziek en een top sfeer, zoiets vind je niet in Nederland! Boven op het deck hebben we een tijd gepraat en gezopen met Özgür Can, een erg relaxte gast!

Rond 1 uur gingen Peter en Christian er vandoor en Joost en ik zeiden na 1 bierje een taxi te pakken. Tsja, dat werden er dus 3 extra! We hebben heerlijk staan stampen op de boot samen met vele Hongaren . Helaas werd het toch echt tijd om te gaan, teruglopend naar de taxistandplaats moesten we onszelf dwingen om niet een andere club binnen te stappen, wat een feest daar! Na een iets te lange en prijzige taxirit wegens een communicatiefoutje kwamen we aan bij ons hotel en ploften we neer.

Zaterdag, de grote dag is aangebroken! Na een maand regen (hebben wij ons laten vertellen) was het die dag wonder boven wonder fantastisch weer! 24 graden en zeer zonnig . We moesten er weer op tijd uit en na een redelijk ontbijt op naar de truck. Bij het betreden van het grote plein begon de adrenaline te komen, overal waren mensen de laatste voorbereidingen aan het treffen voor de trucks en knalde er al erg fijne muziek uit sommige speakers. Na een vluchtige inspectie van onze truck hadden we nog flink tijd over om rond te kijken en wat te eten. Na een typisch Hongaarse maaltijd (McDonald's) vertrokken wij richting de grote straat waar alle trucks verzamelden. Nadat we op de Mystery truck gestapt waren werd het tijd om in de gigantische rij (zo'n 50 trucks!) aan te sluiten. Langzamerhand werd het ook op onze truck drukker en iedereen was er klaar voor! Oorspronkelijk zouden we om 2 uur moeten beginnen maar wegens de drukte bereikten we dé straat pas rond 4 uur maar toen kon het dan ook echt beginnen!

We reden een gigantische mensenmassa in en de sfeer was gelijk top! Heerlijke trance platen kwamen voorbij en ik bleef me steeds maar verbazen over het aantal mensen dat op de been was.
Na een paar uur feesten en genieten gingen Joost en ik even van de truck om Özgür te zien en een biertje te halen. De sfeer op de (overigens erg mooie!) Free Magazine truck was helaas beneden het nulpunt gezakt want de stroom installatie had het begeven! Of ze het uiteindelijk nog gerepareerd weet ik niet maar het was wel erg zonde.

Na het halen van bier terugelopen naar de Mystery truck waar de sfeer ineens 10x beter was geworden! De dj op dat moment hield ervan de platen flink op te pitchen dus het was flink knallen! Meebleren met Shivers, beuken op World Of Godd, wat een geweldig feest!! . Toen ik dacht dat het niet beter kon kwamen we aan op het grote plein waar alle trucks verzamelden, nouja, plein, er waren alleen maar mensen en trucks te zien! Beautiful Things werd ingemixed (wat overigens een flinke commerciële hit is daar!) en nooit eerder was deze plaat zo toepasselijk, kippenvel! We hadden ons eindpunt bereikt, de lichten gingen aan en de finale was begonnen!
Het is daar erg normaal om op straat een fles champagne te nuttigen dus dat deze wij ook! Genietend van de heerlijke platen gedraaid door Christian Slater was het dan eindelijk tijd voor onze helden! Joost van den Berg vs. InterCity! Van begin tot eind was het knallen, de perfecte afsluiting van de parade! Het was bijna 10 uur en terwijl Joost en Peter nog bezig waren werd er prachtig vuurwerk afgestoken, WOW!
Iets na tienen was het helaas toch echt tijd om te stoppen en werd met de klanken van Ayu - Appears de set beëindigd.

Na een wandeling en een taxiritje arriveerden we bij een 'dans' café waar joost nog zou gaan draaien. Om een onduidelijke reden was het niet zo druk maar Joost heeft toch nog een uurtje erg lekker gedraaid! Het allerlaatste op onze agena was een bezoek aan de grote Home Club waar we nog de laatste 40min van Özgür's set mee konden pakken en het was uiteraard weer flink knallen! Na Özgür was het de beurt aan Global Underground dj Lee Burridge. Helaas was het heel erg heet binnen en hadden we nu toch echt onze laatste energie gebruikt dus zijn we terug naar het hotel gegaan voor nog 4 uurtjes slaap.

Zondag, 19 graden en het regende flink, we hebben dus enorm geluk gehad met de parade! We worden om half 11 terug gereden naar het vliegveld en daar nemen we afscheid van Peter en Christian. De economy class was vol dus moesten we 'helaas' business class vliegen, een goede manier om dit topweekend in stijl te eindigen!

Dit is echt een van de gaafste dingen die ik ooit heb meegemaakt, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

pi_30079266
Vet verhaal hans! Een hoop smileys, dat kan niets dan goeds betekenen! Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben, ff meeten met Ozgur alsof het niets is, pff Wat een hoop mensen hey, ik wist niet dat het zo groot was!

En ook voor Joost vet om te zien dattie voor zon massa gedraaid heeft! Hulde! Lukte het overigens wel op die afterparty op OEM-bakken? Die dingen stonden echt op 50 cm hoogte aan de foto's te zien Zijn die Hongaren zo klein?
pi_30079314
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat ik hier doe... zie feedback topic

Maar ik heb wat gemist zo te zien, kunnen die reeksen nog eens op herhaling
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:32:08 #79
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30079935
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Beathoven het volgende:

Kerel....
Gaatie ?

Werkelijk waar zeg.... neemt et nog serieus ook als ik zeg dat ik posts opkrik.... het is wel lachen met jou zeg
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:37:29 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30080138
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat ik hier doe... zie feedback topic

Maar ik heb wat gemist zo te zien, kunnen die reeksen nog eens op herhaling
Ja... lul maar stom.

Maar je had een posts van mij verwijderd met inhoud trouwens kerel... daar stond in dat die burner 2000 beter 1 of 2 platen kon posten. En dan aan ons vragen wat wij er van vinden of welke platen wij goed vinden. Dan praat je je in in een topic ( je je in in )

Maargoed heh laten we lief zijn
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30080351
ok, excuses dan maar :-)
pi_30080691
Vreduh op aard

Tune of the moment imo: Hide & Seek - Imogen Heap (Enmass Remix)

Hans, wat een meesterlijk verslag zeg! Damn!
pi_30081486
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef swopfile het volgende:
Ocean Diva, 10 September.
Heb stiekem toch een kaartje geregeld!
pi_30082635
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Heb stiekem toch een kaartje geregeld!
Jeuh! Wordt een flinke meeting daar!

Wie zijn er in ieder geval?

Joost (da_rippah)
Joost (MM_X)
Hans (hp_22)
Tom (Tomaz)
Martijn (swopfile)
Jan (Xantra)
Marco (m-kay)

Marc (marciemarcs) ?
Robert (jackson) ?

Sorry als ik iemand vergeet...

[ Bericht 3% gewijzigd door da_rippah op 30-08-2005 10:23:55 ]
pi_30082894
tvp
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_30085599
Tering, heb dus totaal geen tijd gehad voor m'n verslag . Moet over anderhalf uur de trein pakken, en dan naar Zuid Frankrijk nog even genieten van de zon. Ik moet daar sowieso nog even een internetcafé in, dus ik ga dan wel even op FOK slap lullen .

Enniehoe, dag knakkers! En hans, überfeauteaux en filmpjes .

Edit: oh jezus, daar is ze hoor: http://home.hccnet.nl/extrema/budapest/imagepages/image62.html . Mijn droomvrouw . In het echt is ze oogverblindend!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2005 01:28:57 ]
pi_30085823
wat übervet zo'n dance-parade in Boedapest! Was er zelf nog 10-17 augustus ivm Sziget (PvD, Timo Maas, Rush, Speedy J), leuk om dan die foto's van de stad terug te zien!
Volgend jaar toch maar ff langer blijven hangen dan! Het weer was echt niet zo slecht hoor . Maar 1,5 dag regen gehad van de 8 dat we er waren.

En ja jullie kunnen het nu beamen: genoeg schoon vrouwelijk partypeople in Boedapest
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_30087846
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Jeuh! Wordt een flinke meeting daar!

Wie zijn er in ieder geval?

Joost (da_rippah)
Joost (MM_X)
Hans (hp_22)
Tom (Tomaz)
Martijn (swopfile)
Jan (Xantra)

Marc (marciemarcs) ?
Marco (m-kay) ?
Robert (jackson) ?

Sorry als ik iemand vergeet...
Ik ben erbij, als ik mijn kaartje opgestuurd krijg!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30089244
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik ben erbij, als ik mijn kaartje opgestuurd krijg!
Toegevoegd!
pi_30091018
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef Malebolgia het volgende:

En ja jullie kunnen het nu beamen: genoeg schoon vrouwelijk partypeople in Boedapest
Idd ja, niet normaal
pi_30107183
Sorry dat ik soms met dramatisch "oude" platen aan kom zetten (dat wil zeggen, iedereen kent hem al ) maar, voor degenen die hem nog niet kennen:

Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub)

Echt mijn favoriete plaat van het moment, als je hem nog niet gehoord hebt, ga dat HEEL snel doen!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:37:23 #92
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30108026
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef da_rippah het volgende:
Sorry dat ik soms met dramatisch "oude" platen aan kom zetten (dat wil zeggen, iedereen kent hem al )
ook al zijn ze oud, als ze maar goed zijn, dus hoef je geen sorry te zeggen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:20:10 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30112107
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Xantra het volgende:

[..]

ook al zijn ze oud, als ze maar goed zijn, dus hoef je geen sorry te zeggen
Mee eens!
Kan deze plaat ook erg goed hebben... tot onze (tomaz & me) verbazing spinde Johan Gielen em op Mystery Land

Nalin & Kane - Open Your Eyes (Markus Schulz and Elevation Remix)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:24:55 #94
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30114925
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Nalin & Kane - Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
Alltime-Favourite
pi_30118913
Tiesto - A Tear in the Open (Leama & Moor Remix)

Omfg !!!! Wat een hemelse remix zeg, op de just be release party al gedraaid geloof ik en nu eindelijk uit!
pi_30118939
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Xantra het volgende:

[..]

Alltime-Favourite
die plaat moet niet op vinyl maar in goud geperst worden
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:00:43 #97
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30125062
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Dan durf ik em alleen niet meer te draaien... straks slijt ie en issie minder waard

(Je hebt niet alleen verstand van muziek zie ik... dikke auto )
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:36:17 #98
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30131614
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:56 schreef jackson het volgende:
De tering!

Ben ik net een mix aan het opnemen omdat ik nogsteeds in het bezit ben van de goddelijke DJM-600 van Tino. Wat denk je... na dik een uur.. blauw scherm! Hoe kut! Wilde een 2uur mix maken en dan lekker rammen met die effectenbak van die DJM-600. Ik was lekker op weg en net aangekomen bij de trance deunen. Bons blauwscherm.

Mocht u iemand aan de wolken zien hangen. Waarschijnlijk een oude vent met een baard dan ligt het aan mij omdat ik god de hemel uitgevloekt heb na deze RAMP!

Wanneer heeft een knaapje van 22 nou nog 2uur de tijd... NOOIT! en die mixer zal ook wel verdwenen zijn dit weekend... *scheld vloek tier*
Dit verhaal maal 2 vanmiddag Was 1,5uur bezig en weer dikke blauwe schermen voor mijn gaffel! hellllll!

Ik goed punt vandaag... ik heb een kaartje voor ocean diva !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:47:19 #99
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30136332
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:23 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

was blij dat Tijs hem draaide op de ISOS4 releaseparty
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:59:32 #100
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30136821
Xantra pres. Like A Hot Night

1. Terry Grant Ft. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Remix)
2. Holden & Thompson - Come To Me (Holden Amateur Guitar Mix)
3. The Skeleton Key - The Conjure (Steve Lawler Remix)
4. David West Ft. Andreas Hermanssonan - Larry Mountains 54 (Inkfish Remix)
5. Max Graham - Does She Know Yet
6. Matthew Dekay And Doves - Clearing The Mind
7. Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix)
8. Dave Lambert - Yeah (Original Extended)
9. Jose Zamora & Damian DP Ft. Paleday - Transatlantic (Andy Moor Remix)
10.Barry D - Conspiracy (Xantra's Dreaming Of Space Mix)
11.Ljungqvist - Explanations
12.Sonorous - Protonic (Leama and Moor Remix)
13.Ronski Speed - 2Day
14. Menno De Jong - Tundra (Mark Otten Energetic Mix)

Download op me site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')