Was weer een gezellig avondje!
Na een tochtje met de bus, trein, veerpont en een pendelbusje kwamen we aan bij de nieuwe boarding plaats op de Distelweg. Ik begreep dat ze geen vergunning van de gemeente meer konden krijgen om bij de PTA te liggen, erg jammer.
Bij binnenkomst werden we begroet door het Duracell Konijn (die ik daarna gelukkig niet meer gezien heb, ik gok dat Armin erin zat
![]()
). Op naar de munten en garderobe. Helaas hebben ze de prijzen van de munten flink verhoogd, erg jammer! 10 munten voor ¤25,- (¤20,- vorige keer).
Onder het genot van een biertje beneden eens gaan kijken hoe Perry het er vanaf bracht. Hij mocht openen en gelijk 3 uur draaien dus kon hij gewoon zijn ding doen, het grootste gedeelte van z'n set bestond uit erg fijne platen (heel veel onbekend) en strakke overgangen. Platen die ik me kan herrinneren zijn Living The Dream (Matthew Dekay Dub), Bad Deal (Remy & Roland Klinkenberg Remix), Allure - The Loves We Lost (Andy Moor Remix?) en uiteraard Wave Force! Het publiek genoot met volle teugen en Perry was nu al de held van de avond!
1 uur, tijd voor Armin. Hij draaide zeer teleurstellend, de opbouw was niet of nauwelijks aanwezig, voor elke trance plaat moesten er weer 2 tech-trancers in, erg jammer allemaal, met Katana - Play It Loud als dieptepunt. Silent Waves, Without You Near, Playmo en Advanced waren erg fijn om te horen maar waar is de tijd gebleven dat Armin nog echt trance draaide, jammer!
De hitte was inmiddels boven acceptabel niveau gestegen en ik ben dan ook een paar keer naar buiten geweest tijdens Armin. Ik heb het op het buitendeck nog nooit zo druk gezien
![]()
3:30 maar weer naar binnen want M.I.K.E. moest beginnen. Hij trok zich niks aan van het tech-trance geweld en ging gewoon op de progressive tour, althans dat dacht ik. Na een paar platen volgde een inspiratieloze beukset. Omdat het zo warm was en mijn energie snel op ging kon het me niet erg boeien. Tegen het einde van z'n set toch maar weer even naar beneden gegaan en dat bleek een goede zet want ineens was daar The Roc Project - Never (Filterheadz Luv Tina Remix), heerlijk! De afsluiter was Strange World, wat blijft dat toch een geweldige plaat! Na de laatste klanken van Strange World volgde nog een minuten-lang geklap en gejuig maar M.I.K.E. gebaarde dat hij echt moest stoppen.
Plus:
- Perry O'Neil
![]()
- Sfeer
- Veel fokkers aanwezig!
Min:
- Armin
- De extreme hitte, ik was letterlijk tot op mijn sokken doorweekt
- De prijsverhogingen van de Ocean Diva
Al met al een erg gezellige avond gehad ondanks de minpunten
[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 11-09-2005 17:05:30 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"